Miten määrittelet parisuhteen?
Vastaukset 11
Joo olen. No kaksi aikuista styylaa vakavissaan keskenään. Voivat asua omillaan tai yhdessä.
- c'babe
Hahahaa ;DD
Haista kuule kukkanen parisuhteesi kanssa, vaikka todellakin ollaan paremmassa parisuhteessa kuin kukaan muu täällä. Mun täytyy tutkia mun tarkemmin. Näinkö sinä olet kaikki 'parisuhteesi' hankkinut? :D- sekosekoko
vastailetko itsellesi?
- c'babe
sekosekoko kirjoitti:
vastailetko itsellesi?
Itse olet :) Sä saatat kirjoittaa monta vastausta itsellesi. Älä kultamussukka mene mun kanssa ihan sekaisin päästäsi vaan opettele erottamaan kumpia on mua.. meinaan vaan tuon kaksineuvoisuuden kannalta :) Ihan asiallia aloituksia oletkin nyt tehnyt. Hyvä :)
- c'babe
yksinkertainen.blondi kirjoitti:
Aloittaja haluaa että rekkaat nikkisi ;) Salainen ihailija..
Juu. Olen ihastunut siihen itsekin. Olen nimennyt hänet perhoskoiraksi, pallopääsi, pöpiksi ja on niitä paljon muitakin nimmareita hänelle :) Luulen et tullaan ihan hyvin toimeen.. No tse tse.. (vähän kiusallista, kun en muista oliko narttu vai uros), mutta ei sillä niin väliä. On se ainakin soma, mitä nyt haukkuu kaikkia naapureita! :D
- sekosekoko
c'babe kirjoitti:
Itse olet :) Sä saatat kirjoittaa monta vastausta itsellesi. Älä kultamussukka mene mun kanssa ihan sekaisin päästäsi vaan opettele erottamaan kumpia on mua.. meinaan vaan tuon kaksineuvoisuuden kannalta :) Ihan asiallia aloituksia oletkin nyt tehnyt. Hyvä :)
erehdyt henkilöstä en ole c'babe -järjetön nimimerkki-
Olen naimisissa.
Parisuhteen määrittelen sellaiseksi, että kun kaks aikuista sopii, etteivät enää toistensa lisäksi muita pane.- niuhis :)
En elä parisuhteessa, mut on mulla nytkin pari suhdetta :)))
*suukkoja* - mies 30+
Olen mies ja riittää kuin vain kuvittelen olevani parisuhteessa ja pian olen naimisissa nuorikkoni kanssa kunhan vain päätän kumman heistä otan.Ehkä ensin kokeilen nuorempaa ja sitten vien vihille vanhemman ja fiksumman.Molemmat oikein kauniita.
- niuhis:)
Parisuhde on kahden aikuisen välinen sopimus elämän jakamisesta yhdessä.
Olen parisuhteessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei3391175Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.3991104- 102905
- 82827
- 78792
- 82746
- 37676
- 50675
- 103674
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui39670