Miten muuttua mielenkiintoiseksi?

-nikattu rekki-

Minkälainen nainen on mielestäsi mielenkiintoinen?

Luulen, että osasyy sinkuuteeni on se, että olen aivan liian tylsä. Myös se, etten juurikaan juo alkoholia, vaikuttaa olevan joillekin vaikeaa, mutta ryyppäämään en aio edelleenkään ruveta :D

24

250

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 98+09

      Kaunis nainen. Rumat naiset eivät ole mielenkiintoisia.

      • ap

        Minulla on kuulemma kauniit kasvot. Kropassa ei ole kyllä hurraamista...


      • Niin ja juuh
        ap kirjoitti:

        Minulla on kuulemma kauniit kasvot. Kropassa ei ole kyllä hurraamista...

        No sittenhän ratkaisu on helppo: Tee kropastasi hurrattavan näköinen. Sitten pyörii miehiä ympärillä.


    • ¨¨¨¨¨¨

      Sellainen jolla on omia mielipiteitä eikä vain mene massan mukana.
      Sellainen joka on yleisesti kiinnostunut asioista (maailmastaa), ei siis kiinnostuksen aiheet rajoitu johonkin jämähtäneisiin pikku kuvioihin (kuten työporukka ja juorut yms).
      Sellainen jolla on lämmin sydän.

      • ¨¨¨¨¨

        Niin, siis tällainen jos on aidosti. Turha yrittää olla jotain mitä ei ole.


      • Gordon Gekko
        ¨¨¨¨¨ kirjoitti:

        Niin, siis tällainen jos on aidosti. Turha yrittää olla jotain mitä ei ole.

        Kyllä mun mielestä kannattaa yrittää olla tollainen vaikka ei oikeasti oliskaan. Jos pystyy vaan vetämään shown loppuun asti. Siis elämän loppuun.


      • Nainen_29v

        Kiva kuulla :) Onko tuo yleinen mielipide? Mä olen tuollainen. Ja joskus se kyllä herättää ihmisissä närääkin. Mutta mun mielestä keskustelut ovat huomattavasti mielenkiintoisempia, kun kaikki eivät ole aina yhtä mieltä kaikesta. Tosin tietämättömien kanssa on ärsyttävä keskustella, koska mielipiteet on osattava perustella.


    • ap

      Kiitos vastauksestasi :)

      Kuvauksesi kuulostaa minulta, mutta olen melko hiljainen. Enemmän pohtivaa tyyppiä ja mieluummin tarkkailija kuin keskipiste. Eli oikeasti se ongelmani lieneekin ujous.

      • ¨¨¨¨¨¨¨

        Pohtiva on omasta mielestäni parempi kuin keskipiste. Keskipisteet ovat joskus ihan mukavia ja piristäviä, mutta heidän ongelma on se että he eivät kuuntele muita. Sillä ei pitkälle pötkitä. Kun pohtiva puhuu niin pohtivalla on yleensä sanottavaa, ja mielenkiintoista sellaista.


      • sir_eino

        Ei ujous / hiljaisuus tarkoita sitä että nainen olisi tylsä jos vaan rohkaistut deiteillä edes vähän puhumaan. Jonkun kahvikupin tuijottelun ottaisin kyllä merkkinä siitä että naista ei kiinnosta.

        Eli mieti mitä käyttäytymisesi viestii sille miehelle. Jos nainen vaikuttaa mun seurassa siltä että olisi mieluummin melkein missä tahansa muualla niin poistan sen numeron. Koska en mä ala omaa seuraa väkisin tuputtamaan.


    • Sellainen jolla on mun kaltainen ajatus ja kiiinnostuksen kohteet sekä jonka luonne on oikeanlainen, mulle sopiva ;)

      • .......

        pahville sopiikin pahvi


      • ....... kirjoitti:

        pahville sopiikin pahvi

        Mun mielestä ihan hyvä pointti, että mielenkiintoisuus deittimarkkinoilla tarkoittaa myös yhteen sopivuutta ja samoja mielenkiinnonkohteita eli toiselle tylsä voi olla toiselle tosi mielenkiintoinen. Ehkä et ole vaan tavannut sinulle sopivaa vielä.


    • .................

      Ujot ja hiljaiset tytöt ovat söpöjä, kunhan nyt joka sanaa ei tarvitse kiskoa hohtimilla. Liian puheliaat kaakattajat sen sijaan ovat aivan kamalia. Naisilla on pääsääntöisesti typeriä ajatuksia, joten ennemminkin kannattaa panostaa naiselliseen ulkonäköön ja kodinhoitotaitoihin. Ryyppäämättämyys on suuri plussa, sillä kunnolliset naiset eivät käytä siideriä.

    • Reipas Poikamies

      Ap, tämä mielenkiintoisuuden lisääminen on hyvin vaikea toteuttaa, ainakin itse miehenä olen asian niin huomannut.

      Ei kannata liikaa asiaa murehtia :) Harrasta siis ja tee juttuja jotka ovat kivoja juuri Sinusta, se toisen kiinnostus sinua kohtaan tulee kyllä-kunhan se on aitoa.

      Olen aina pitänytkin että naiseni on erilaisempi kuin minä.

      Ei naisen ujous ole minulle huono asia. Söpöä oikeastaan. Kuin sellainen nainen joka puristelee useaa miestä baareissa.

    • nyhveröt haluaa nyhv

      Avokauluksista puseroa, hametta, flirttiä, pitkiä katseita, miehen palvontaa, alistu, älä kysele, siivoa, kokkaa, pese, älä vaadi ikinä mitään ja suostu aina seksiin. Siinä asioita mitä miehet haluavat naiselta, siis naisilta, koska miehellehän ei koskaan riitä yksi.
      Jos olet itsenäinen, miestä viisaampi ja omista asioistasi huolehtiva saat etsi miestä kauan.

      • itse näinen

        "Jos olet itsenäinen, miestä viisaampi ja omista asioistasi huolehtiva saat etsi miestä kauan."

        Itsenäinenkö nainen ei sitten voi kokota miehelle, pitää avokaulullista puseroa, flirttailla, vaihta katseita...


    • PS

      Onko tää ES:n avaus?

      • SP

        Tuskin. ES on mielenkiintoinen.


      • PS
        SP kirjoitti:

        Tuskin. ES on mielenkiintoinen.

        Ei ehkä omasta mielestään.


    • SP

      Se vain esittää harmaavarpusta.

    • sinkkumyös

      mä oon huomannu itessäni vähän saman.. tai siis, tylsä en kyllä oo, mut jotenkin tuntuu et miehet pitää mua jotenkin "vaikeasti lähestyttävänä"..

      Omalla kohdallani luulen tämän johtuvan siitä, etten pukeudu mitenkään kovin naisellisesti.. Olen sitämieltä, että jos pistäsin päälleni jotku vähän naisellisemmat vaatteet (kuten vaikka legginssit ja hameen joku toppi) , niin ehdokkaita löytys paljonkin, mut koska en pukeudu niin yleensä niin en viitsi pukeutua niin ihmisten ilmoille lähtiessäkään... :D

    • Mies1985

      Nainen voi tehdä itsestään mielenkiintoisemman yrittämällä osallistua siihen mitä milloinkin on meneillään eikä vaan murjottaa.

      Jos nainen haluaa tietyn miehen huomiota niin menee juttelemaan sille miehelle.

      • -tyttönen85

        mä en kyllä yleensä mee jutteleen jos jostain miehestä oon kiinnostunut, mutta luon kyllä pitkiä katseita ja hymyilen :DD
        joskus oon kyllä juttelemaankin mennyt, koska muutoin oisin jäänyt katumaan. Olen myös kiikuttanut lapun kera oman numeroni yhdelle komistukselle, ja yhteyttä pidetään kyllä edelleenkin, vaikkei meistä sen kummempaa tullutkaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Laaja sähkökatko Sallilan verkossa!

      Mä heräsin yhden maissa UPS:n piipittkseen, koska sähköt poikki ja on edelleen. Odottelin jonkun aikaa ja soitin vikanum
      Loimaa
      37
      1330
    2. KJ Konetimber OY

      Haettu konkurssiin Eläke yhtiö Ilmarisen toimesta.
      Kuhmo
      60
      1269
    3. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      205
      1084
    4. Millä kirjaimella nimeni alkaa

      Ja montako kirjainta sukunimestäni voi laskea? N to M
      Ikävä
      63
      1045
    5. Ampumisvälikohtauksen syynä kahden eri romanisuvun erimielisyydet

      Ikaalislainen romaniseurue joutui tahtomattaan tulitaisteluun etelä-pohjalaisen romanisuvun kanssa. Tilanne ei ratkennu
      Seinäjoki
      49
      1018
    6. Hyviä tehokkaira vinkkejä erittäin pinttuneen wc pytyn puhdistukseen

      Eli semmonen vuokra-asunnon pytty jossa hyvin sitkeään pi ttyny se vesiosa. Kloriittia olen liottanu yön yli ja yleispuh
      Ikävä
      123
      786
    7. En nii kui tiiä yhtään

      Mikä suussa kiehtoo, vaikka kaiken pitäisi olla ihan hyvin! Mä niin haluaisin nähdä sut:)
      Ikävä
      57
      758
    8. Voiko "miehisen kunnian" käsitteen ohittaa?

      Palstalla kovasti pidetään minua jollain tavoin sairaana, kun puhun miehisestä kunniasta. Voidaanko me siis täysin ohi
      Sinkut
      144
      733
    9. Et uskaltaisi kuitenkaan nähdä enää

      Niin mitäpä sitä enää vatkaamaan.
      Ikävä
      52
      711
    10. Voi että, kaikki on nyt ohi

      Aijon nyt unohtaa kaiken. Morjes. Mieheltä
      Ikävä
      59
      687
    Aihe