Tos ois omaa tekemää disco-musaa: http://www.mikseri.net/artists/henry-anthony/lets-rock-demo3/469025/
Haluisin vähä kuulla mielipiteit. Toi sit vast demo-versio.
Kiitos.
Disco/synthpop-kokeilu
4
168
Vastaukset
- Jukkissss
Oletko varma, että sinulla on ns. sävelkorvaa? Tiedätkö musiikkitermin "harmonia" ? Tässä wikipedialinkki:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Harmonia_(musiikki)
Tässä oma tekeleeni, eihän tuokaan kummonen ole, mutta löytyy siitä sentään tunnistettava melodia ja harmoniakin lienee kunnossa.
http://www.mikseri.net/artists/winter-virgin/winter-virgin/446991/
Mutta jatka musiikkiharrastusta, ei me (kuten en minäkään) kaikki olla mestareita, mutta omaksi iloksi ihan kiva vääntää... :) - disco musician
Toi o disco/synthpop musaa joka o yksinkertasta musaa. En harmoniaa ehk huomioinu mut tarkotus oli tehä simppeli biisi joka o menevä. Iha tunnistettavissa melodia tos mun biisis o jos sen vaa tajuu. Sävelkorkeudet vaihtelee, tempo o muuttumaton ja kaikki o tehty yksinkertasel taval. Mä en halunnu tost liian vaikeeta. Se o toi basso joka soi täysil, ni jos se sit peittää muit soundei välil. Syntikkaa ei yleensä soiteta kuten pianoo. Tiiän erittäi hyvi et sen soittotapa poikkee jonki verran pianost. Must tuntuu et sä arvostelit tätä taide-musana vaik kysees o simppelilt pohjalt rakennettu biisi. Ja koska en laula siin, o myös vaikeempaa hahmottaa biisin kulku. Tunnen musani jota teen. Samal taval kaupallinenki musa tehää eli karsitaa kaikki turha pois ja soitetaa ja editoidaan helpost. Vertaa vaik Lady Gagan Poker Faceen. Hyvi simppeli kaikin puolin mut kokonaisuus toimii.
- disco musician
Btw, huomaan iteki oikee hyvi et sävelkorkeudet vaihtelee selvästi biisissäni. Ei välttämät vaihtele nii paljo mut mä soitin ton syntikan puolivälist ja korkeelt. Mut ku kerran tuli puheeks se sävelkorkeus, ni ny ainaki voin huomioida sen tarkemmin lopullises versios.
- jooeixxxx
Karmea laatu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201797
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991608Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy491144Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?441020Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29939Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50866Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s46848Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37800Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56788Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37770