”SUUREMMAT TEOT ?(Joh.14:12-14)
Jaikalin linkistä:
http://www.jaikal.se/48683131
”Totisesti, totisesti minä sanon teille: joka uskoo minuun, myös hän on tekevä niitä tekoja, joita minä teen, ja suurempiakin, kuin ne ovat, hän on tekevä; sillä minä menen Isän tykö, ja mitä hyvänsä te anotte minun nimessäni, sen minä teen, että Isä kirkastettaisiin Pojassa.
Jos te anotte minulta jotakin minun nimessäni, niin minä sen teen” (Joh 14:12-14 ).
”Kuinka paljon me uskovat sovellamme tätä Sanaa käytäntöön” (jaikal)?
>>>>>>>>>>
Lisäisin vielä kysymyksen; Mitä Jeesus tarkoittaa suuremmilla teoilla?
Jeesushan mm. herätti Lasaruksen kuolleista, käveli vetten päällä jne.
”SUUREMMAT TEOT ? (Joh.14:12-14)
14
78
Vastaukset
Käsittäisin näin: suuremmat teot= määrältään suuremmat, seurakuntien kautta tapahtuvat. Seurakunta on Kristuksen ruumis.
Vastasin, vaikka suuntasit kysymyksen ilmeisesti "jaikal" nim?- ????
No ei yhtään mitään. Paljonhan sitä kirjoitetaan ja lupaillaan.
Nyt on näytön paikka, herättäkää SUURI Wilkerson. (toinen ketju)>>>>No ei yhtään mitään. Paljonhan sitä kirjoitetaan ja lupaillaan.>>>
>>>
Jo kokousilmoitteluissa luvataan etukäteen ihmeparantumisia.
Mm. Nokia Missio mainosti kotisivuillaan Morris Cerulloa:
”Rammat kävelevät,”. ”Sokeat saavat näkönsä”, ”Kuurot kuulevat” (Lk.7:22).
(http://www.nokiamissio.com/kuvat/mainokset/cerullo/cerullo_2.jpg)
>>
Helsingin Saalemin kokouksessa Cerullo ”hehkutti”:
"....sadat täyttyvät Pyhällä Hengellä, sadat parantuvat... tätä tapahtuu....ikinä et tule olemaan sama..".
Onko näille lupauksille katetta?
jaikal vastasikin toisessa ketjussa:
”Suuremmat teot ovat jonkun tulkinnan mukaan suurilukuisemmat teot.
Jumalan seurakunta tekee enemmän voimatekoja kuin Jeesus ehti tehdä lihassa.
Mutta minä olen sitä mieltä että kaikkia niitä tekoja mitä Jeesus teki lihassa, niitä tekee myös uskovat.
Siis kuolleet herätetään, hengessään köyhille Jumalaa tarvitseville ja kaipaaville ihmisille julistetaan evankeliumia ja rammat nousevat rullatuoleistaan ja sokeat saavat näkönsä.
Sokeilla tarkoitan sekä hengelllisesti sokeita ja luonnollisesti silmistään sokeita ihmisiä. Siis tulee suuri herätys jolloin jopa pilkkaajat ja ateistit kääntyvät Jumalan puoleen kun kuulevat julistajan sanat ja näkevät ne voimateot joita hän tekee Jeesuksen nimessä” (Apt 8:5-8).
(jaikal)- ml213.
”Totisesti, totisesti minä sanon teille: joka uskoo minuun, myös hän on tekevä niitä tekoja, joita minä teen, ja suurempiakin, kuin ne ovat, hän on tekevä; sillä minä menen Isän tykö, ja mitä hyvänsä te anotte minun nimessäni, sen minä teen, että Isä kirkastettaisiin Pojassa.
Jos te anotte minulta jotakin minun nimessäni, niin minä sen teen” (Joh 14:12-14 ).
Niin, Jumalallehan kaikki on mahdollista. Jumalahan teki Jeesuksen kautta ihmiselle käsittämättömiä ihmeitä:
"Te Israelin miehet, kuulkaa nämä sanat:Jeesuksen Nasaretilaisen, sen miehen, josta Jumala todisti teille voimallisilla teoilla ja ihmeillä ja merkeillä, joita..............Jumala.................... hänen.................. kauttansa............. teki teidän keskellänne, niinkuin te itse tiedätte". Ap.2:22
"Paljon muitakin tunnustekoja, joita ei ole kirjoitettu tähän kirjaan, Jeesus teki opetuslastensa nähden;
mutta ..............nämä................on..............kirjoitetut..............----- että te uskoisitte, että Jeesus on Kristus, J-u-m-a-l-a-n............P-o-i-k-a., ja että teillä ....uskon......kautta olisi elämä hänen nimessänsä. Joh 20:30....31
Niin, itse uskon ja ymmärrän miten Jumala teki ihmeitä Jeesuksen kautta todistaakseen,- että Jumala on,- ja että Jeesus on Jumalan Poika.
Itse/kkin olen kokenut parantumisen,- jonka miellän ihmeeksi, niin ymmärrän erittäin helposti ja uskon sen, miten koko prosessi ei tarkoittanut sitä, että tervehtyisin/saisin normaalin puhumisen,- vaan siksi, että mahdollistun todistamaan Jumalan olemassaolon ja erikoisesti Jumalan aivoitukset oikeaksi.
Tas tähän liittyy, että Jumala varjelisi minua, etten tekisi tästä muutoksestani oppia tms.Niin, valitettavaa kuin se onkin, niin parantumiset ovat tänä aikana erittäin harvinaisia ja siihen lie oma syynsä.
Siis on eroitettava miten Jeesus todella lupasi miten myöhemminkin tapahtuu ihmetekoja opetuslasten kautta, mutta tänä aikana ei tule sotkea toiveajattelua tähän. Jos puhutaan parantumisesta, niin sen tulee olla todellista.Esim. tässä kolminaisuususkonnolisessa ajassamme ihmisillä opn paljon neurooseja ja erityisesti myös toiveajattelua.
Ymmärrykseni ja uskoni on, että ihminen mahdolistuu parantumaan vain yhdellä tiellä eli uskomalla Jeesus Kristus Jumalan Pojaksi,- ei Jumalaksi. Tätä Jeesus teroitti ihmisille ja liittyy myös ihmetekoihin/kin. - body
Suuria asioita voi puhua, mutta ne on käytännössä yhtä tyhjän kanssa, kun mitään ei tapahtdu.
- ml213.
Boby.Olet oikeilla jäljillä. Niin silloinkin kun Jeesus vaikutti ja eli ihmisten keskuudessa ja opetti lähettäjänsä Jumalan tahdosta, niin vain erittäin harvat ihmiset uskoivat sitä mitä Jeesus opetti.Harvat uskoivat, että Jumala on antanut vallan ja voiman Jeesukselle.
Muutamat, jopa aikoivat kivittää Jeesusta Jumalan pilkaamisesta kun Jeesus sanoi antavansa syntejä/kin anteeksi,- joilla taas on oma vaikutuksensa ihmisen psyykkeeseen ja,- jopa kehoon. (Psykosomaattiset sairaudet).
Niin, ei ihminen ole muuttunut.Samanlaisia ollaan kuin Jeesuksenkin aikana.Mutta, tästä huolimatta toivon sinullekkin hyvää kevään jatkoa.Itse lähden töihin.
- Niko.
David Pawson sanoi hienosti tästä aiheesta, että miksi ihmiset pähkäilevät näitä "suurempia tekoja", kun eivät vielä edes tee niitä tekoja mitä Jeesus itse teki!
>>>Niko, ....miksi ihmiset pähkäilevät näitä "suurempia tekoja", kun eivät vielä edes tee niitä tekoja mitä Jeesus itse teki"!
- Armo Armollinen
Heh hee!!!
>>>David Pawson sanoi hienosti tästä aiheesta, että miksi ihmiset pähkäilevät näitä "suurempia tekoja", kun eivät vielä edes tee niitä tekoja mitä Jeesus itse teki! Armo Armollinen kirjoitti:
Heh hee!!!
>>>David Pawson sanoi hienosti tästä aiheesta, että miksi ihmiset pähkäilevät näitä "suurempia tekoja", kun eivät vielä edes tee niitä tekoja mitä Jeesus itse teki!>>>Armo Armollinen:
"Mutta nämä raukat eivät tottele Jeesusta edes elämän arjessa pienissä asioissa".- Niko.
Tapio522 kirjoitti:
>>>Niko, ....miksi ihmiset pähkäilevät näitä "suurempia tekoja", kun eivät vielä edes tee niitä tekoja mitä Jeesus itse teki"!
Kysyit:
"Mikä oli mielestäsi Jeesuksen tärkein tehtävä?"
Tähän on helppo vastata!
Se oli täyttää Isän tahto ja voittaa synti!
Meidän, Hänen seuraajien tehtävä on mennä kaikkeen maailmaan, tehdä opetuslapsia, kastaa heitä ja opettaa heitä!
Kuten sanoit, "kylvää" sinapinsiemeniä, evankeliumin muodossa ihmisten sydämiin, jotta "korjuupäivänä" sato olisi runsas! - Mikko.
Tapio522 kirjoitti:
>>>Armo Armollinen:
"Mutta nämä raukat eivät tottele Jeesusta edes elämän arjessa pienissä asioissa".>>>Armo Armollinen:
"Mutta nämä raukat eivät tottele Jeesusta edes elämän arjessa pienissä asioissa".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1786535- 1481794
- 1131578
- 511310
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46992Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢38953Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu96933Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5859Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan241835- 41809