Tuppaavatko vaatteesi olemaan saman värisiä? Minkä värisiä? Minkä väristä paitaa et pukisi yllesi? Onko jokin väri, joka on sinusta erityisen naisellinen tai miehekäs?
Sinkun värigallup
74
165
Vastaukset
- ..........
ei
- silmiin sattuu
Ei pinkkiä miehille!!!! Ei! Koskaan!!
- ...........
eikö? oletko nainen?
mulla on yks pinkki t-paita - ihan vaan vittuillakseni sun kaltaisille. - Hehhehehee
Vain tosimies uskaltaa pistää pinkin paidan päälleen.
- gtgtgrer
Eivät tuppaa. Multa löytyy pinkkiä, violettia, beigeä, punaista, vihreää, oranssia, sinistä, mustaa, valkoista, ruskeaa, keltaista.. Mulla on ruudullisia, raitaisia, kuviollisia tai vaatteita joissa on joku juju.. En mielellään pukeudu täysmustaan tai ihan valkoiseen, koska mun omat värit on sen verran haaleat että näytän täysmustissa tai valkoisissa ihan kalpealta, valjulta ja haalealta. Melkeen mitä tahansa väriä oon valmis kokeilemaan.,Mitä tahansa sävyä en.
- 4awtya46ytw23atra
Tylsä ES, kerro nyt omasta garderööbistäsi jos tällaisia avauksia teet.
- ap
Jaa, olenko...
- ap
Tykkään pukeutua mustaan, koska se tuntuu turvalliselta ja suojaavalta väriltä, mutta on minulla paljon muunkin värisiä vaatteita. Ei kai ole väriä jota en sietäisi ollenkaan. Ehkä keltainen ja oranssi tuntuvat liian vaativilta väreiltä, kun/jos ei ole lainkaan iloinen ja energinen olo.
Minusta mies on rohkea, jos hän pukeutuu väreihin, joihin mies ei perinteisesti ajatellen "saisi" pukeutua. Tämä tosin vaatii jo hieman tyylitajuakin ja varmuutta itsestä. Eihän niitä värejä tarvitse olla varpaista lippalakkiin/karvahattuun asti, jokin yksi elementti tai yksityiskohta riittäisi.
Minulla on sellainen omituisuus värien suhteen, että pidän kirkaanpunaisesta kuvitelmavaatteissani, mutta en uskalla enkä jaksa pukeutua siihen väriin todellisuudessa.- Pink Panther
Mitä on mielestäsi ne värit joihin mies "ei saa pukeutua". Ehkä pinkki on sellainen, vaikka sekin on yleistynyt miehillä, mutta onko mitään muita?
- ap
Pink Panther kirjoitti:
Mitä on mielestäsi ne värit joihin mies "ei saa pukeutua". Ehkä pinkki on sellainen, vaikka sekin on yleistynyt miehillä, mutta onko mitään muita?
Ei pinkki paita vähentäisi miehen miehekkyyttä minun silmissäni. Päinvastoin, pitäisin sitä merkkinä rohkeudesta ja tyylitajusta - siis jos se pinkki paita sopisi muuten kokonaisuteen.
Ensin ajattelin ettei minulla ole värejä joihin mies "ei saisi" pukeutua, mutta tarkemmin ajateltuna onkin värejä, jotka tuntuvat miehn päällä hämmentäviltä. Miehen paita voisi olla minun silmissäni ihan minkä värinen vain. Mutta esim. vaaleanpunainen takki tai pinkki ulkoilupuku miehellä tuntuisivat oudoilta. - ap
ap kirjoitti:
Ei pinkki paita vähentäisi miehen miehekkyyttä minun silmissäni. Päinvastoin, pitäisin sitä merkkinä rohkeudesta ja tyylitajusta - siis jos se pinkki paita sopisi muuten kokonaisuteen.
Ensin ajattelin ettei minulla ole värejä joihin mies "ei saisi" pukeutua, mutta tarkemmin ajateltuna onkin värejä, jotka tuntuvat miehn päällä hämmentäviltä. Miehen paita voisi olla minun silmissäni ihan minkä värinen vain. Mutta esim. vaaleanpunainen takki tai pinkki ulkoilupuku miehellä tuntuisivat oudoilta.Siis ei minulla mitään sellaista vaatimusta tai edes toivetta ole että miehellä pitäisi olla värikkäitä vaatteita. Olen vain yleisellä tasolla ihmetellyt miesten vaatteiden värimaailman rajoittuneisuutta. Onhan se rajoittuneempi kuin naisilla.
- ap
ap kirjoitti:
Siis ei minulla mitään sellaista vaatimusta tai edes toivetta ole että miehellä pitäisi olla värikkäitä vaatteita. Olen vain yleisellä tasolla ihmetellyt miesten vaatteiden värimaailman rajoittuneisuutta. Onhan se rajoittuneempi kuin naisilla.
Pikkuhousuni ovat keskiharmaat tai haalistuneen pinkit.
- ap
ap kirjoitti:
Pikkuhousuni ovat keskiharmaat tai haalistuneen pinkit.
Jep.
- ap
ap kirjoitti:
Jep.
Minkä malliset silmälasit sulla on?
- ap
ap kirjoitti:
Minkä malliset silmälasit sulla on?
Kahdet on, mutta haluaisin uudet. Näkymättömämmät ja näkyvämmät kehykset. Ja piilareita.
- .................
ap kirjoitti:
Jep.
Taasko se pöksyjen esittely alkaa. Essi kiusaa...
- ap
ap kirjoitti:
Kahdet on, mutta haluaisin uudet. Näkymättömämmät ja näkyvämmät kehykset. Ja piilareita.
Kapeat suorakaiteet tummilla kehyksillä vai sirot soikeat?
- ap
................. kirjoitti:
Taasko se pöksyjen esittely alkaa. Essi kiusaa...
Pierutrolli teitä kiusaa.
- pierutrolli
ap kirjoitti:
Pierutrolli teitä kiusaa.
Aiotko katsoa huomenna Prinssi Williamin häitä tv:stä?
- pa
ap kirjoitti:
Jep.
Entä sheivaatko sieltä?
- ap
ap kirjoitti:
Kapeat suorakaiteet tummilla kehyksillä vai sirot soikeat?
Sirot suorakaiteet ja tumma- ja paksumpi kehyksiset.
Ps. Jokuhan voisi melkein luulla että puhun itsekseni. - ap
pierutrolli kirjoitti:
Aiotko katsoa huomenna Prinssi Williamin häitä tv:stä?
On mulla varmaan tv auki.
- pierutrolli
pa kirjoitti:
Entä sheivaatko sieltä?
Älä kiusaa ES:iä!
- ap
ap kirjoitti:
Ps. Jokuhan voisi melkein luulla että puhun itsekseni.Mä kokoan ES-palapeliä.
Ps. Niinhän mä, eikun sä puhutkin. - pierutrolli
ap kirjoitti:
On mulla varmaan tv auki.
Haluaisitko tuollaisen komean prinssin ja satuhäät jotka televisioidaan, onko se ollut aina sun haaveesi pikkutytöstä asti?
- ap
pierutrolli kirjoitti:
Haluaisitko tuollaisen komean prinssin ja satuhäät jotka televisioidaan, onko se ollut aina sun haaveesi pikkutytöstä asti?
Höh, en ole koskaan pikkutyttönä haaveillut tuollaisesta.
- pa
pierutrolli kirjoitti:
Älä kiusaa ES:iä!
Ei kiusata. Essi on lutunen.
- pierutroll
ap kirjoitti:
Höh, en ole koskaan pikkutyttönä haaveillut tuollaisesta.
No höh, se olikin vähän niin kuin vitsi, ehkä... Haaveilitko että saisit oman ponin jolla ratsastaisit keväisellä niityllä?
- ap
ap kirjoitti:
Mä kokoan ES-palapeliä.
Ps. Niinhän mä, eikun sä puhutkin.Ai jaa, luulin että teet minusta voodoonukkea ja olen innoissani odottanut yötä jolloin herään kirkuen keihästettynä keskelle roviota.
- ap
pierutroll kirjoitti:
No höh, se olikin vähän niin kuin vitsi, ehkä... Haaveilitko että saisit oman ponin jolla ratsastaisit keväisellä niityllä?
Ei saa haaveilla höpöjä. Nyyh.
Haaveilin pienenä että pakkaan tavaroita reppuun ja lähden rekan kyydissä Venäjälle. Jonnekin pois. - ap
ap kirjoitti:
Ps. Jokuhan voisi melkein luulla että puhun itsekseni.Onko sulla kapeat vai pyöreät kasvot, vai siltä väliltä? Onko korkeat poskit päät, entä onko pieni leuka, onko kulmakarvat kapeat vai tuuheat, onko silmät suuret vai pienet, onko nenä pieni ja siro vai keskikokoinen tai iso?
- ap
ap kirjoitti:
Ai jaa, luulin että teet minusta voodoonukkea ja olen innoissani odottanut yötä jolloin herään kirkuen keihästettynä keskelle roviota.
Se on voodoo-palapeli, jonka poltan juhannuskokossa kun saan valmiiksi.
- pierutrolli
ap kirjoitti:
Ei saa haaveilla höpöjä. Nyyh.
Haaveilin pienenä että pakkaan tavaroita reppuun ja lähden rekan kyydissä Venäjälle. Jonnekin pois.Haluaisitko asua pienessä mökissä keskellä Siperiaa ja eräänä päivänä kävelyllä metsässä löydät pudonneen satelliitin jonka sisällä on arvoitus?
- ap
pierutrolli kirjoitti:
Haluaisitko asua pienessä mökissä keskellä Siperiaa ja eräänä päivänä kävelyllä metsässä löydät pudonneen satelliitin jonka sisällä on arvoitus?
Kuulostaa ihanteelliselta minulle.
- Kiintiö-mölö
ap kirjoitti:
Onko sulla kapeat vai pyöreät kasvot, vai siltä väliltä? Onko korkeat poskit päät, entä onko pieni leuka, onko kulmakarvat kapeat vai tuuheat, onko silmät suuret vai pienet, onko nenä pieni ja siro vai keskikokoinen tai iso?
Entä pimppi? Montako sormea menee?
- ap
ap kirjoitti:
Onko sulla kapeat vai pyöreät kasvot, vai siltä väliltä? Onko korkeat poskit päät, entä onko pieni leuka, onko kulmakarvat kapeat vai tuuheat, onko silmät suuret vai pienet, onko nenä pieni ja siro vai keskikokoinen tai iso?
Korkeat ja leveät poskipäät, korkea ja leveä otsa, pieni leuka. Pieni nenä. En osaa oikein muihin vastata.
- pierutrolli
ap kirjoitti:
Kuulostaa ihanteelliselta minulle.
Arvoitus on ystäväsi ja yhdessä ratkotte Salaisuuksia. Pahimmat vihollisenne on Mysteerejä. Niitä Siperiassa piisaa, mutta Arvoitus on neuvokas ja auttaa kukistamaan Mysteerit niin että Salaisuudet ovat onnellisia, ja iloisena talsitte takaisin mökkiin, sinä ja Arvoitus.
- ap
Kiintiö-mölö kirjoitti:
Entä pimppi? Montako sormea menee?
Kokeilepa joskus, miten syvälle menee, kun työnnät sukkapuikon korvaan.
- ap
ap kirjoitti:
Kokeilepa joskus, miten syvälle menee, kun työnnät sukkapuikon korvaan.
Arvasin että ap on sukkapuikkosurmaaja.
- ap
pierutrolli kirjoitti:
Arvoitus on ystäväsi ja yhdessä ratkotte Salaisuuksia. Pahimmat vihollisenne on Mysteerejä. Niitä Siperiassa piisaa, mutta Arvoitus on neuvokas ja auttaa kukistamaan Mysteerit niin että Salaisuudet ovat onnellisia, ja iloisena talsitte takaisin mökkiin, sinä ja Arvoitus.
Kautta keskiharmaiden pikkupöksyjeni... Nyt menen nukkumaan.
Hyvää yötä, Arvoitus. - Ei kai vain
ap kirjoitti:
Korkeat ja leveät poskipäät, korkea ja leveä otsa, pieni leuka. Pieni nenä. En osaa oikein muihin vastata.
Hjallis -leukako?
- pierutrolli
ap kirjoitti:
Kautta keskiharmaiden pikkupöksyjeni... Nyt menen nukkumaan.
Hyvää yötä, Arvoitus.Hyvää yötä, mussukka.
- ap
ap kirjoitti:
Arvasin että ap on sukkapuikkosurmaaja.
Niin olen. Ötyä, ap.
- ap
Ei kai vain kirjoitti:
Hjallis -leukako?
No ei.
- *'
ap kirjoitti:
No ei.
Luojalle kiitos.
- ap
ap kirjoitti:
Niin olen. Ötyä, ap.
pötyä, pötyä, ap.
- ap
ap kirjoitti:
pötyä, pötyä, ap.
pöö
Olen yleensä suosinut mustaa, kuten hevarin kuuluukin. Myös tumman harmaa on aina kuulunut lempiväreihin. Nykyään tosin tulee käytettyä muitakin värejä. Jalkineissa suosin ruskeaa.
Ja pinkki ei tosiaankaan kuulu miehille.- ....................
Mustia, sinisiä, ruskeita housut, T-paidat kaiken värisiä, muut paidat mustia ja sitten jotain raitapaitoja, jokunen kirkasvärinenkin. Takit mustia. Periaatteessa kaikki värit käyvät, mutta valkoinen paita ei minusta sovi kuin puvun kanssa. Mustaan olen vähän kyllästynyt ja nykyään pyrin ostamaan aina jonkun muun värisen pukineen.
Kai joku armeijamaastokuosi on jonenikula-äijätyylisen miehekäs. Naisellista väriä en osaa nimetä, mutta kaunis, värikäs kukkamekko (jollaisia näin vuosia sitten virolaisilla naisilla Tallinnassa) miellyttää silmää kovasti. - Darth
Kyllä. Harmaa, sininen, ruskea, musta. Siinä värit joita käytän useimmin. Harmaa on ehkä kaikkein tyypillisin käyttämäni väri.
- SE
Kaikki vaatteeni ovat mustia. Ja taitaa olla muutama tumman sinen myös.
- Back in Black
Syksystä kevääseen pukeudun pääasiassa mustiin vaatteisiin ja mustiin kenkiin. Minulta löytyy useita mustia farkkuja, mustia nahkatakkeja ja mustia kävelykengiä, mutta paitojen osalta voin käyttää valkoisia poolopaitoja ja t-paitoja. Sitten kun kelit lämpenevät suosin vaaleampia vaateita ja keskikesällä viihdyin parhaiten shortseissa, lenkkilengissä ja hihattomassa paidassa.
Tyypillisiä miehisiä värejä lienevät musta, sininen ja harmaa ja jossain määrin valkoinen vastavärinä kuten valkoinen paita mustien housujen kanssa. Naisten pukeutuminen lienee hiukan värikkäämpää. Perinteisesti sininen on poikien väri ja punainen on tyttöjen väri, ja sen avulla ne pikkupennut erottaa toisistaan. - Eewuli
Minulla on paljon värikkäitä vaatteita. Rakastan värejä ja tykkään yhdistellä niitä.
Ainoa jota en päälle pue, on musta. Mustassa näkyy kissani ja koirani vaaleat karvat eikä se ole nättiä. Ja on yhtä tuhlausta ostaa aina uusi tarrarulla kun entinen on käytetty.- ...........
Sä sopisit muuten hyvin yhteen sen itmiehen kanssa. Molemmat olette jotenkin niin juntteja ja ylpeitä siitä.
Miltäs kuulostaa? - Eewuli
........... kirjoitti:
Sä sopisit muuten hyvin yhteen sen itmiehen kanssa. Molemmat olette jotenkin niin juntteja ja ylpeitä siitä.
Miltäs kuulostaa?Vai juntteja.. Ja sinä kaiketi olet sitten täydellisyyden huipentuma kaikilla osa-alueilla?
Jos et tunne ihmisiä, ei parane alkaa haukkumaan. Et sinäkään ole sen parempi ihminen.
Ja valitan, minulla on ihan eri mies kiikarissa. - ............
Eewuli kirjoitti:
Vai juntteja.. Ja sinä kaiketi olet sitten täydellisyyden huipentuma kaikilla osa-alueilla?
Jos et tunne ihmisiä, ei parane alkaa haukkumaan. Et sinäkään ole sen parempi ihminen.
Ja valitan, minulla on ihan eri mies kiikarissa.En mä mitään hauku. Junttihan sä olet.
- Eewuli-fan sivusta
............ kirjoitti:
En mä mitään hauku. Junttihan sä olet.
Kyllä Eewuli olisi ihan liian tasokas sille ITpahville.
- ............
Eewuli-fan sivusta kirjoitti:
Kyllä Eewuli olisi ihan liian tasokas sille ITpahville.
No voi olla. Pahvi on pahvi.
- Eewuli
............ kirjoitti:
En mä mitään hauku. Junttihan sä olet.
No kerrohan minulle, millä tavalla olen juntti?
- ............
Eewuli kirjoitti:
No kerrohan minulle, millä tavalla olen juntti?
Se vain huokuu sun kirjoituksista. Se junttius.
- Eewuli
............ kirjoitti:
Se vain huokuu sun kirjoituksista. Se junttius.
Jaha, vai niin. No ihanpa sama. Tuon perusteella, aika monen kirjoituksesta huokuu junttius, jopa itsesi kohdalla.
Mutta en jaksa välittää pikkuasiasta, ei minua häiritse. Sinua vissiin häiritsee kun piti ihan kommentoida asiaa. Kummalliset asiat sinun mieltä painaakin. - ..............
Eewuli kirjoitti:
Jaha, vai niin. No ihanpa sama. Tuon perusteella, aika monen kirjoituksesta huokuu junttius, jopa itsesi kohdalla.
Mutta en jaksa välittää pikkuasiasta, ei minua häiritse. Sinua vissiin häiritsee kun piti ihan kommentoida asiaa. Kummalliset asiat sinun mieltä painaakin.Älä huoli. Itmies on vielä juntimpi.
- Eewuli
.............. kirjoitti:
Älä huoli. Itmies on vielä juntimpi.
Aha, no kiva kun sulla on jotain seuraamisen aihetta. Pitäskö minun ihan sinun kiusaksi alkaa kirjottamaan taas murteella?
- ................
Eewuli kirjoitti:
Aha, no kiva kun sulla on jotain seuraamisen aihetta. Pitäskö minun ihan sinun kiusaksi alkaa kirjottamaan taas murteella?
Älä suotta kätke junttiuttasi.
- Eewuli
................ kirjoitti:
Älä suotta kätke junttiuttasi.
No en taija kätkeä. Onneksi on olemassa miehiä joita moinen ei haittaa.
- ap
Mulla on aina tarrarulla valmiina naulakossa jaa uusia saa kaupasta. Aika pihiksi jo menis ois jos pitäis vältellä tarrarullien ostamista tuhlauksena.
- Free Fanny
Mustaa, valkoista, punaista ja hieman harmaata käytän.
En pukisi päälleni pinkkiä enkä violettia. En omista myöskään mitään ruskeaa. Pinkkiä ja lilaa inhoan myös miehellä. - sir_eino
Yleensä mustaa mutta tänään repäisin. Minulla oli sininen paita.
No, on mulla värikkäitä boksereita, siniset farkut, ruskeat buutsit, valkoinen paita, yksi punainen paita, punainen pvc-paita... Mieheksi mulla on oikeasti aika vitusti vaatteita.- Pattinsonin anus
Mistäs vitusta sä tiedät miten paljon miehillä keskimäärin on vaatteita.
- sir_eino
Pattinsonin anus kirjoitti:
Mistäs vitusta sä tiedät miten paljon miehillä keskimäärin on vaatteita.
No en mistään. Luulen vaan että minulla on aika paljon vaatteita muihin miehiin verrattuna. Kenkiäkin taitaa olla parikymmentä paria.
- The Playaaah
sir_eino kirjoitti:
No en mistään. Luulen vaan että minulla on aika paljon vaatteita muihin miehiin verrattuna. Kenkiäkin taitaa olla parikymmentä paria.
Sä harrastat siis Mysteryn suosittelemaan riikinkukkoilua. Onko sullakin hiihtolasit otsalla ja kolme rannekelloa tai sormuksia ja koruja ja muita hilpakkeita.
- sir_eino
The Playaaah kirjoitti:
Sä harrastat siis Mysteryn suosittelemaan riikinkukkoilua. Onko sullakin hiihtolasit otsalla ja kolme rannekelloa tai sormuksia ja koruja ja muita hilpakkeita.
No ei ole. Tyylini on aika kaukana fruittarista. Kelloa tai koruja en käytä.
Aikalailla mustaa. Mutta farkut ovat ihan sinisiä tai siniharmaita/harmaita. Ja neulepuserot ovat raidallisia, ja harmaitakin tietenkin löytyy.
- jackaroo
Melko tummaa tuo oma vaatetukseni on ollut jo jostain yläasteelta saakka. Ehkä jokin vähän värikkäämpi kauluspaita on kaapista saattanut löytyä, mutta muuten on melko mustaa ollut. Nyt kuitenkin päätin uusia omaa vaatetustani ja hävitin melko paljon vanhoja vaateitani ja aion ostaa niiden tilanne jotain muuta kuin mustia vaatteita. Punaisia housuja en kuitenkaan aio ostaa.
En minä oikein tiedä että mikä väri se on miehekäs, mutta kai se musta puku sitä on. Naisellista väriä on varmaan kaikki kirkkaat värit, mutta enemmän kai se pinkki pusero hölmöltä näyttää kuin naiselliselta. Mutta enpä minä muutenkaan nyt mitään muodista tai väreistä tiedä, joten ihan sama.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17611185
- 545318
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462555- 372246
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131771Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421674Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311310Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351256Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61076Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo103995