Kertokaa joku mulle paljoko ilmastointiasentaja saa kolmen vuoden kokemuksella,ku must tuntuu siltä et mulle maksetaan liian vähä ku saan vähä reilu tonnin kuussa.Olis kiva tietää mikä on liiton mukanen palkka,ite kuulun pamiin,mut haluisin tietää mitä esim.Metalliliitossa tai rakennusliitossa menee noi taulukko palkat.
ilmastointiasentajan palkka
12
14801
Vastaukset
- .....
Onko tuo vitsi?3000 euroa kuussa,tai enempi on kohtuullinen.Vaihda firmaa.
- vili
kyllähän tonni on aika pieni palkka pari tonnia olis lähempänä. ......missä maksaavat 3000e tai yli kiva olisi tietää niin voisi vaihtaa firmaa???
- werty
Kuullostaa kyllä vähältä, käy liittoso sivuilla!
- hapa
jep ei tie missä kunnassa oot mut paremmin pitäs tienata aina ammattitaidon mukaan
- iva
hapa kirjoitti:
jep ei tie missä kunnassa oot mut paremmin pitäs tienata aina ammattitaidon mukaan
Paljonko teillä IV-as. H/palkka?
meillä 10/h safka km...kohta 4v täynnä! ja kouvolan seutu - iv
iva kirjoitti:
Paljonko teillä IV-as. H/palkka?
meillä 10/h safka km...kohta 4v täynnä! ja kouvolan seutuhelsingissä päin käyn maalta töissä viikkosin 12.50h 7 matkakorvaus päiväraha firman kämppä
- "ammattilainen"
iv kirjoitti:
helsingissä päin käyn maalta töissä viikkosin 12.50h 7 matkakorvaus päiväraha firman kämppä
jos 3 vuotta kokemusta ja osaat hommasi niin kyllä sen palkan pitäisi jossain 13 euron tietämillä ehkä vähän päällekkin olla. eli yli 2000 eruoa pitäisi kyllä tulla, omasta kokemuksesta voin tämän sanoa. ja olen pohjoispohjanmaalla töissä.
- hullukait
10 vuotta iv-töitä... 2250kk keski-pohjanmaalla
- VeronmaksajaPottu
15€ /h on oikeasti ihan minimi minimi palkka mitä muutman vuoden kokemuksella tienaa Jyväskylästä alaspäin. Ei kannata lähteä alle tuon kenenkään. Normi kokeneen liksa 3000-3300€
- OlliL2
Tässä menee taas brutot ja netot ilosesti sekasin. Aloittaja puhuu ihan varmasti netosta, toki sekin on pieni.
- Tyhjänvetäjä
10vuotta kokemusta,oulussa,palkka on noin 2750/kk bruttona.plus tietenkin voileipärahat jotka kivasti verottomina hinaa palkkaa ylärekisteriin...
- Anonyymi
Helsingissä 5v kokemuksella, mulle maksetaan 3200 /kk
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde232742Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292302- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532180Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211792Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891652Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961586- 2941470
- 1331418
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131409