Ipsatol

tärisevä neito

Mihin käytät ja millä annoksella? Onko toiminut? Mitkä sivuvaikutukset?

Itse otan Ipsatol 2mg x 3/pvä. Määrättiin psykoosin vieroitusoireista johtuvaan tärinään ja levottomuuten. Kaksi viikkoa syöty ja tärisen edelleen yhtä pahasti. Psykiatri sanoi lääkkeen aiheuttavan humalaisen olon ja että sitä narkkarit käyttävät päihtymistarkoituksiin. Itse odotin, että olisin koko päivän sekaisin, mutta ainut sivuvaikutus on ollut lievä päänsärky.

8

4339

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ipsatolin käyttäjä

Käytän Ipsatolia sivuoireisiin jotka tulevat jostain syömästäni lääkkeestä. 2 x 2mg. Se auttaa. Ja oireena siis on silmien veto-oireet. Minulle on tullut närästystä. En ole huomannut muita sivuvaikutuksia.

• steel pants

joo olen käyttänyt ipsatolia 2mg 3 kertaa päivässä ja on ilmennyt ohimoissa påånräskyä ja 3 vuaden ipsatollin käytön jälkee olen laihtunut 3 tuumaa vyätäröltäni .en suasittele ipsatollin käyttöä muuta kun jos vain on pakko .ja muun myös ipsatollin käyttö voi aiheuttaa pään särkyä .olen joutunut ottamaa panadolia jmelkein joka päivä ipsatollin aiheuttamasta pään säryn takia .

• ipsu

Ipsatol tarkoitettu parkinsonin tautii poistaam siihen liittyvää lihasten jäykkyttä. Otinpa muutama päivä sitten huvikseni 6 tabl kerralla. Olotila muutui kammottavaksi. Heräsin yöllä siihen,että esimieni seisoi vuoteen vieressä (siis harhaisuutta),kompuroin pitkin kämppää seinistä ottaen. Monet esinee tmuuttuiva ihmishahmoiksi. Pysyin tuskin jaloillani . Lisäksi elimistö kuivui ja pu puuroutui täysin.
      Olotila tietenkin lopuksi normalisoitui , mutta vasta neljäntenä päivänä olin työkykyinen. Hommaan liittyi tolkuten huimaus. En ollut työkykyinen, vaan menin leguriin valttaen kovaa ripulia ja huimausta. Leguri kirjoitti muutaman pv:n saraslomaa.

• LL35

Ipsatolilla on muitakin indikaatioita kuin Parkinsonin tauti.

• Huippaus

Ipsua käytetään Parkinsonin tautiin liittyvään vapinaa. Joskus levottomat jalat oireyhtymään, mutta kaikkein eniten vanhojen psykoosilääkkeiden aiheuttamiin extrapyramidaali-oireisii.
      Viihdekäyttö huonoa. Otin kerran kymmenkunta Ipsatolia ja lopputuloksena en pysynyt pystyssä pariin päivään. Seinistä jouduon ottamaan tukea. Lisäksi suu kuiva, kun korppu. Sanalla sanoen vittumaiset vaikutukset viihdettä ajatellen.Pakko oli olla 3 päivää pois duunista . Kun hyppäsin auton rattiin kolhasin heti hienon skraadin parkkihallin pylvääseen. Koordinaatiokyky meni ja saamarin ataksia tuli lisäksi. En suosittele isoja määriä ainakaan viihdekäyttöön.

• okkis72

ipsatolia menee mulla nykyään 1 mg eli puolikas tabletti iltaisin,se on sopiva annos levottomiin jalkoihin.
      Kokeiltu on 50-60 kpl kerralla,sitä en tee koskaan enään,olin niin halluissa ja yön aikana olin laittanut kaikki levyt täysille ja uunin 300 asteeseen.Naapurilla oli onneksi vara avain ja herätti minut,koko asunto olli savun peitossa,hengen lähtö oli todella lähellä.
      Mutta pienillä annoksilla 1-2 mg poistaa hyvin vapinan,ja turhan pyöriskelyn sänkyssä.
      itselläkin joka aamu migreeni,johtunee kaiketi sit juuri ipsatolista,muuten ihan toimiva lääke !

• Anonyymi

Ipsatolin sain -84 neurokin tutkimusten jälkeen minulla on pieni CP vamma ja lievästi polio! Näistä tulleet hävisi kokonaan kävely puhe vaikeus
      Kun sain silloin Akinetonin! Joka -84 päivä 2tablettia
      Nyt teen ihmis kokeen lopetan hetkeksi aikaa!
      Taytän keväällä 73 vuotta Aija visti

• Anonyymi

Ipsatolia käytettiin -90-luvulla psykiatrisilla osastoilla muiden lääkkeiden sivuvaikutusten lieventämiseen. Vaikka ei sillä näyttänyt niihin vaikutusta olevan.
      Muistan silloin ihmetelleeni, kun osastoilla muutaman potilas käveli pää vinossa neuroleptien haittojen takia, ja heille annettiin lisäksi Ipsatolia, että helpottaisi, eikä auttanut.
      Miksi silloin ei vaihdettu sitä neuroleptilääkitystä johonkin toiseen ? Vaikuttaahan se typerältä, että lääkkeen haittoja yritetään hoitaa lisäämällä toinen lääke.
      Mutta tuollaista se silloin oli. Jos lääkitys teki ihmisen sekavaksi, lisättiin lääkkeen annostusta, ja laitettiin vielä muita lääkkeitä " tukemaan " toisten vaikutuksia. Siitä vaan miettimään, millaista se oli ja mitä siitä seurasi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. S-kauppa nosti hintoja, K-kauppa laski

Elintarvikkeiden arvonlisävero laski vuodenvaihteessa 13,5 prosenttiin. S-kauppa siirsi alennuksen suoraan katteisiin pi
      Maailman menoa
      186
      7938
    2. Hiihtäjä Vilma Nissisen kommentit aiheutti paniikkia

ja hernettä vedettiin nenään. Nissinen kertoi torstaina haastattelussa, kun häneltä kysyttiin, että tykkääkö hän hiihtä
      Maailman menoa
      143
      5452
    3. Vasemmistoliiton Minja Koskela ihailee suunnattomasti Maduroa

Minjan mukaan Suomen hallituksen pitäisi tuomita vasemmistodiktaattorin ja huumelordin tuominen oikeuden eteen. https:/
      Maailman menoa
      153
      4354
    4. Perussuomalaisten Jani Mäkelä ihailee suunnattomasti Maduroa

Janin mukaan Suomen hallituksen pitäisi tuomita diktaattorin ja huumelordin tuominen oikeuden eteen.
      Maailman menoa
      4
      3829
    5. Huuto yltyy persujen piirissä Venezuelan johdosta.

Kohta kakofonia yltyy kun persut tajuavat mitä Venezuelassa tapahtui. Von den Leydenki jo kipuilee kuten persut EU:ssa y
      Maailman menoa
      74
      2884
    6. Vasemmistolaiset venäjämieliset kitisee jenkkien iskusta Venezuelaan

kuten teki Yle-ykkösen uutisetkin eilen, ja avuksi haettiin taas vasemmistoproffa Koskenniemi paasaamaan - vanha kääpä.
      Maailman menoa
      17
      2647
    7. Persuilla paniikki, kun diktaattorit yksi kerrallaan kaatuvat

Hallapersut halusivat sivarineidostaan sotilasjuntan komentajan Suomeen, jotta persuaatteen mukaiset puhdistukset olisi
      Maailman menoa
      11
      2643
    8. Koska mennään retkeilemään?

pusi pusi 😗
      Ikävä
      288
      2514
    9. Nyt ottaa persua pattiin: sähköauto joulukuun myydyin

🤣 prööt prööt pakoputkellaan pörisevää persua ottaa nyt saamaristi pattiin, kun paristoilla kulkeva sähköauto on noussu
      Maailman menoa
      147
      2410
    10. Yhdysvaltain hyökkäys Venezuelaan on YK:n peruskirjan mukaan laiton hyökkäyssota

Oman sävynsä tähän tuo vielä se, että hyökkäys kohdistettiin nimenomaan valtiojohtoa vastaan. Toki, kun tavoitteena on v
      Maailman menoa
      584
      2225
    Aihe