"Neliveto on yliveto" ja "Rengas, joka ei vedä, jarruttaa". Näinhän se vähän onkin, eikös niin?
Vastaukset 6
- 5+18
No, voi hitto! Melkein olisit ehtinyt Nivoinesi sinne.
http://www.loviisansanomat.net/lue.php?id=2903- Nivaman
Äläs kuule nyt rupee siinä. Sä olet kohta syvällä Tattarisuossa.
- aidolla maasturilla
Kuules "Nivaman", niuvanniemi on valmis ottamaan sinut vastaan, ajappa nivallasi pihaan niin pääset asianmukaiseen hoitoon. Muuten nivoista ei ilkeäisi puhua autopalstoilla muutenkaan, mieluummin jollain huuhaa tai puuta&heinää-palstalla.
- NoNiva
Sinäpä sen itse sanoit. Siinä se onkin Nivan ongelma, kun siinä on kaksi jarruttavaa pyörää. Akselilukottomalla nelivedolla mitään tee.
- geezer4x4
Näinhän se taitaa olla ;)
Niva etenee maastossa tai metsätiellä pitkien joustovarojensa ansiosta niin kauan kuin ristikkäiset pyörät maahan yltää...mutta kun kulmissa jäpöstää tai nurkat jää ilmaan niin siinähän se Niva sitten seisoo.
Hyvän nelivedon tulee selvittää ristiriipuntaa vastaava tilanne...sano.
- Trooper mies
Nin, aivosolu joka ei vedä tekee vajakin:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791732
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109913En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58745Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo105705Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207654- 133628
- 51575
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51562Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä18549- 37546