Miks muija tulee klubeilla eteen tanssimaan? Oon niin ruma ettei ne haluu nähä mua kun pitää hauskaa vai tunteeko ne vetoa muhun?
Entä jos mimmi tulee pyörittämää pyllyään ihan iholle, onko etiketin mukaista ottaa lanteilta kiinni vai saanko nyrkistä? En uskalla kokeilla :P
Klubimimmit
JIRI-83
1
169
Vastaukset 1
- qetgr
Ei niistä oikeen ikinä tiiä mitä ne muijat siellä tanssilattialla meinaa, ite ainaki ku oon tarpeeks jurrissa nii nappaan vaa perseestä tai lanteilta kiinni :D aika useet tuntuu tykkäävän mut jotku lähtee vaa menee :D ei sitä oikee osaa sanoa et haluuks ne vaa saada jätkiltä huomioo vai haluuks ne vaa pitää hauskaa vai onks ne oikeesti susta kiinnostunu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 901328
- 45677
- 20639
- 50578
- 46569
Sinisilmäiselle tutulle miehelle
Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit38549- 70541
Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön
Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o132538- 41512
Ylen typerät rinnastukset.
Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan176478