1/3 vuodesta 2011 mennyt!

nöösi_poika

Kuten tyhmempikin tajuaa, on vuodesta 2011 jo kulunut tasan neljä kuukautta eli kolmannes. On aika tehdä tiliä seuraelämän saavutuksista:

- oletko saanut naisseuraa siihen tahtiin, mitä vuodenvaihteessa ajattelit?
- eteneekö vuosi 2011 toivomallasi tavalla seurustelurintamalla?
- miten loppuvuosi 2011 käännetään voitoksi?

Oma tilanteeni jatkuu heikkona. Tuoreimmat pakit tulivat pari viikkoa sitten. Vasta nyt olen tajunnut, että kannattaa yritää naisia, jotka eivät oikeasti kiinnosta, jotta pakit eivät satuta! On tuskaista sada pakit naiselta, jonka kanssa ehti jo kuvitella avioitumista!

Jatkossa siis yritän iskeä naisia enemmän. Lisäksi pitää oppia olemaan tunteeton ja ylimielinen. Näin pakit eivät satuta. Tärkeintä olisi takoa nyt, kun on kevät/kesä. Voisi kuvitella, että naisten saamisen suhteen touko-elokuu on vuoden "helpointa" aikaa. Lokakuussa kaikki sulkeutuvat taas asuntoihinsa yli puoleksi vuodeksi ja julkiset paikat hiljenevät ihmisistä.

Nyt pitäisi toimia!

40

389

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihana ihminen

      Naisia, jotka eivät oikeasti kiinnosta, on myös helpompi saada. Jos he ovat kiinnostuneita susta.

      Tunteettomuus alkuvaiheessa on aina hyvästä. Silloin pakit sattuu vähemmän.

    • ,....,

      "On tuskaista sada pakit naiselta, jonka kanssa ehti jo kuvitella avioitumista!"

      Olet liian innokas ja kuvittelet liikoja. Naiset tykkää enemmän sellaisista rennoista pelureista jotka on pikkasen välinpitämättömiä mutta silti kiinnostuneita.

      Mutta joo, aika hiljasta on ollut. Tänään vappuna vois olla saumaa saada jotain humalaista vappuheilaa. Tuntuu olevan sellainen päivä aina tämä vappu että naiset lähtee ihan tarkoituksella etsimään miestä nyt kun on kerrankin luvallista. Muina vuodenpäivinä mennään "vain pitämään hauskaa".

      Ja jos ei viimeistään heinäkuussa saa piparia niin voi heittää märäksi runkatun rätin nurkkaan ja luovuttaa.

      • nöösi_poika

        "Olet liian innokas ja kuvittelet liikoja. Naiset tykkää enemmän sellaisista rennoista pelureista jotka on pikkasen välinpitämättömiä mutta silti kiinnostuneita."

        Olen vakavamielinen ja kaiken lisäksi haaveilija. Alan helposti kuvitella vaikka mitä yhteistä elämää, kun tapaan mukavan naisen. Täyttä ajan haaskausta!


    • "- oletko saanut naisseuraa siihen tahtiin, mitä vuodenvaihteessa ajattelit?
      - eteneekö vuosi 2011 toivomallasi tavalla seurustelurintamalla?
      - miten loppuvuosi 2011 käännetään voitoksi?"

      Menee kuten ajattelinkin, eli mitään ei tapahdu.
      En ole toivonut aikoihin mitään. Miksi toivoa, kun ei ne ne toivomukset kuitenkaan toteudu.

      • Pan0mies

        No ei niitä naisia ennenkään ole toivomalla saatu, paitsi tietysti jos löydät lampunhengen jostain.


      • wlfwd
        Pan0mies kirjoitti:

        No ei niitä naisia ennenkään ole toivomalla saatu, paitsi tietysti jos löydät lampunhengen jostain.

        ei saatu ei. Mutta minkäs teet, kun alotteiden teko ja kontaktin otto ei vaan onnistu.


      • pan0m1es
        wlfwd kirjoitti:

        ei saatu ei. Mutta minkäs teet, kun alotteiden teko ja kontaktin otto ei vaan onnistu.

        nössö


    • Naisasialooseri.

      Olen saanut naisseuraa juurikin siihen tahtiin, mitä vuodenvaihteeesa odotin eli en ole saanut sitä ollenkaan.

      Vuosi 2011 ei etene toivomallani tavalla. Sain uutena vuotena viidet pakit, netissä kaksi naista on perunut tapaamisen, koska ovat löytäneet toisen miehen ja viimeeksi eilen yksi viime kesän"pokista" sanoi ettei kiinnosta ja yksi toinen nainen ei vaivautunut edes tekstiviestiin vastaamaan.

      Vaikea loppuvuottakaan on voitoksi kääntää jos kaikki asiat ovat sinua vastaan siinä.

      Olet oikeassa, että touko-elokuu on helpointa aikaa, ainakin viime kesänä sain nukkua kolme kertaa naisen vieressä ja suudella kahta naista. Ja yhteensä neljä puhelinnumeroakin sain.

      Pakit todella satuttavat pahasti kovempaakin karpaasia eli pitäisi yrittää sellaisia naisia joista ei ole oikeasti kiinnostunut, mutta ei sellaisesta halua kuin korkeintaan panoseuraa.

    • saldoa

      "- oletko saanut naisseuraa siihen tahtiin, mitä vuodenvaihteessa ajattelit?"

      ei ja joo, kun en ollut juuri mitään ajatellut vuoden vaihteessa.


      "- eteneekö vuosi 2011 toivomallasi tavalla seurustelurintamalla?"

      toivottavasti ei, vaan paremmin


      "- miten loppuvuosi 2011 käännetään voitoksi?"

      pitäis laittaa ranttaliksi, ja vaikka sanoa jotain jollekin

    • Nirso Sinkku

      Itse taas ajattelen niin, että yritän vaan naisia joiden kanssa haluaisin oikeasti suhteen. Niitä ei kyllä usein tapaa.

      • Ihana ihminen

        Aivan, ja sitten kun tapaa, niin on liian jäässä. Sen takia pitäiskin kuivaharjoitella vähemmän kiinnostavien naisten kanssa jatkuvasti.


      • Yhdistyneet Lutkat
        Ihana ihminen kirjoitti:

        Aivan, ja sitten kun tapaa, niin on liian jäässä. Sen takia pitäiskin kuivaharjoitella vähemmän kiinnostavien naisten kanssa jatkuvasti.

        Niinhän ne naisetkin tekee. "Kuivaharjoittelee" monien eri miesten kanssa jatkuvasti.


      • eikö se ole
        Ihana ihminen kirjoitti:

        Aivan, ja sitten kun tapaa, niin on liian jäässä. Sen takia pitäiskin kuivaharjoitella vähemmän kiinnostavien naisten kanssa jatkuvasti.

        väärin niitä naisia kohtaan jos et ole tosissasi liikenteesssä?


      • .............
        eikö se ole kirjoitti:

        väärin niitä naisia kohtaan jos et ole tosissasi liikenteesssä?

        Ei se ole, koska ei naisetkaan ole tosissaan liikenteessä.


      • nöösi_poika
        Ihana ihminen kirjoitti:

        Aivan, ja sitten kun tapaa, niin on liian jäässä. Sen takia pitäiskin kuivaharjoitella vähemmän kiinnostavien naisten kanssa jatkuvasti.

        No niin minullekin kävi. Tämä "varma tapaus" olisi ollut niin sopiva. Sellainen, joita tulee harvoin vastaan. Sitten tuli pakit. Nyt harmittaa.

        http://www.youtube.com/watch?v=_hjHExmy4H8

        Siinä video, joka kuvaa tuntojani. Toiveet oli minullakin aluksi korkealla. Pakkien jälkeen v*tuttaa.


      • Naisasialooseri.
        nöösi_poika kirjoitti:

        No niin minullekin kävi. Tämä "varma tapaus" olisi ollut niin sopiva. Sellainen, joita tulee harvoin vastaan. Sitten tuli pakit. Nyt harmittaa.

        http://www.youtube.com/watch?v=_hjHExmy4H8

        Siinä video, joka kuvaa tuntojani. Toiveet oli minullakin aluksi korkealla. Pakkien jälkeen v*tuttaa.

        Sinäkin olet jo sen ikäinen, että kokemattomuutesi takia et ole enää parisuhdekelpoinen.

        Tässä yhden toverimme tekemä video aiheesta:
        http://www.youtube.com/user/kuvalautalainen#p/u/139/y9azo9SZRrk


    • sir_eino

      - oletko saanut naisseuraa siihen tahtiin, mitä vuodenvaihteessa ajattelit?
      En tiedä. Ihan alkuvuodesta tapailin yhtä tyttöä, kai mä ainakin toivoin että se juttu olisi muodostunut vakavaksi. Ei sitten muodostunut, ja tein kuten tapana on eli hankin itselleni lohduttajia ja ajattelin että kai tämä vuosi menee sitten yhtä tehokkaasti kun edellinenkin. Hirveä määrä irtosuhteita, ei mitään merkityksellistä. Sitten tapasin tämän nykyisen naisen.

      - eteneekö vuosi 2011 toivomallasi tavalla seurustelurintamalla?
      Ei. Se etenee paremmin. En oikeastaan toivo paljon mitään seuranhaun suhteen. Rakkaussuhde... Se tuntuu oikeastaan lottovoitolta nyt kun sellainen on.

      - miten loppuvuosi 2011 käännetään voitoksi?
      Yritetään pitää nykyisestä suhteesta kiinni ja olemalla sössimättä sitä.

    • "- oletko saanut naisseuraa siihen tahtiin, mitä vuodenvaihteessa ajattelit?"
      Yllättävää kyllä huomattavasti edellisvuosia enemmän, vaikka en juuri ole ollut aktiivinen.

      "- eteneekö vuosi 2011 toivomallasi tavalla seurustelurintamalla?"
      Ehkä, ainakin toivottavasti etenee.

      "- miten loppuvuosi 2011 käännetään voitoksi?"
      Kas siinä pulma jota ei yksin voi ratkaista. No mä ainakin ajattelin olla aktiivisempi enkä vain olla tekemättä mitään.

    • Reipas (Poika)mies

      Keskityn nyt tähän suhde viritelmääni ja uskon että nyt olen onnellinen tämän tytön kanssa, sillä tavalla mitä voin kuvitella olevani. Haluan tämän ihanan ajan jatkuvan. Herätä aamulla yhdessä, huomenta muru suukon kanssa ja kyllä minä olen ihan sulaa laavaa. Vaikka ei soi radiossa Duran Duran, se tuntuu tosi oikealle tunteelle (J.Vartiainen).

      Minun on hankala edes kuvailla miten valtavasti käsitykseni naisista ja oma suhtautumiseni heihin on muuttunut viimeisen parin vuoden aikana "oikeammaksi" kokemukseni kautta ja naisen myötävaikutuksesta. Olen tullut ulos kuoresta joka suoraan sanottuna esti naisiin tutustumisen ennen.

      Olen vain ne ajat arvioinut itseäni niin alakanttiin miehenä. Sitä turhaa virhettä en tee toisten enää koskaan, koska minussa on tosi hyviä juttuja miehenä, kelpaan kyllä naiselle-minun tyyliselle naiselle. Vain se asia on joka merkkaa minulle. AP;n kysymykset ympätty tekstiini.

      En minä silti kilpaile niiden baarimestari miesten kanssa, tunnustan toki ettei yksikään naisjuttuni alkanut baarissa.

      Menestyksellistä kumppanin etsintää palstalaisille, on tässä vieläkin kesään aikaa löytää oma heila. Pikkusen sitä asenteen viilaamista itsekullekkin. Thank you, namaste, and good luck. RP.

      • sir_eino

        Ihan filosofinen heitto, mutta onko sillä sitten niin paljon väliä missä suhde saa alkunsa? Suhde voi alkaa missä vaan missä tapaa naisia.


    • miehenkuvotus

      - oletko saanut naisseuraa siihen tahtiin, mitä vuodenvaihteessa ajattelit?

      Pientä säätöä oli tuossa erään naisen kanssa, eli oletukset on tälle vuodelle ylitetty, en olettanu kokovuodelle mitään. Kyllähän se taas tuntui pahalta kun jätettiin paremman miehen takia. Syvälle haudatut tunteet alkoivat heräillä, ja kerkesin hetken luulla, etten ole täysin toivoton tapaus. No nyt ollaan taas normaalitilanteessa.

      - eteneekö vuosi 2011 toivomallasi tavalla seurustelurintamalla?

      Ei ole toiveita loppuvuodelle, että eiköhän.

      - miten loppuvuosi 2011 käännetään voitoksi?

      No hetki menee omia tunteita käsitellessä ja itselle hakatessa päähän, että on alempitasoinen. Siinäkin on taas työnsä, että saa parisuhteen kaipuun haudattua niin syvälle, ettei se ole vähän väliä mielessä. Eiköhän se kuitenkin onnistu tämän vuoden aikana.

    • Noor mees

      Kvartaalikatsaus onkin hyvä tehdä.

      Naisseuraa on ollut sinänsä ihan hyvään tahtiin, jopa tiuhemmin kuin vuodenvaihteessa ajattelin. Treffailukumppaneita on tainnut olla kuusi, lisäksi baarissa säätöä ehkä yhtä monen tytön kanssa, seksikumppaneita kaksi.
      Outoa ja täysin poikkeavaa aiempiin vuosiin verrattuna on ollut se, että naiset ovat itse tehneet aloitteita ja osoittaneet kiinnostusta minuun. Aiemmin minulle tapahtui ehkä 1-2 kertaa vuodessa, että nainen tuli tekemään aloitetta. Mutta nyt pelkästään huhtikuussa kolme kertaa nainen tuli baarissa istumaan minun pöytääni, kun olin yksin liikenteessä. Kaksi niistä vielä reilusti minua nuorempia ja nättejä, kolmaskin ulkonäöltään ihan ok. Mitä pirua tämä nyt on? Mielestäni en ole muuttanut pukeutumisessani, ulkonäössäni tai käyttäytymisessäni yhtään mitään.

      No eteneekö vuosi 2011 siis toivotulla tavalla? Ei. Onhan tuo itsetuntoa kohottavaa, että satunnaisseuraa riittää, vaikken ymmärräkään syytä siihen, ja kännykässäni on nyt melkoinen määrä niitä tiinoja ja tanjoja ja elinoita. Mutta minä kuitenkin haen sitä seurustelusuhdetta, eikä yksikään tapaamistani naisista ole ollut sellainen, jonka haluaisin elämänkumppanikseni. Itse asiassa pari niistä on ollut erityisen kartettavan oloisia, esimerkiks yksi baarinainen heitti varmaan toisena keskustelurepliikkinään, että mä sain muuten just yhdyskuntapalvelua pahoinpitelystä. Enpä sitten lähtenyt hänen seurakseen niille jatkoille, joille hän minua kärtti.

      Miten käännetään loppuvuosi voitoksi? Pitäisi varmaan kirjoittaa uusi nettiprofiili, koska nettitreffeiltä minulla on aiemmin ihan hyviä kokemuksia. Minusta se on tyttöystävän täsmähakuun kuitenkin parempi keino kuin baareissa notkuminen. Ja kuten sinäkin sanoit, nämä lämpimät kuukaudet täytyy käyttää hyvin. Kesä-heinäkuussa minulla on kesäloma ja paljon vapaa-aikaa, nyt illat ovat usein olleet työn tai muun syyn takia kiinni.

      • nöösi_poika

        "Outoa ja täysin poikkeavaa aiempiin vuosiin verrattuna on ollut se, että naiset ovat itse tehneet aloitteita ja osoittaneet kiinnostusta minuun. Aiemmin minulle tapahtui ehkä 1-2 kertaa vuodessa, että nainen tuli tekemään aloitetta."

        Onnittelut! Missä olet? Paratiisissa?

        Minulle kelpaisi tuollainen paikka, missä naiset suhtautuvat positiivisen avoimesti miehiin.


      • Noor mees
        nöösi_poika kirjoitti:

        "Outoa ja täysin poikkeavaa aiempiin vuosiin verrattuna on ollut se, että naiset ovat itse tehneet aloitteita ja osoittaneet kiinnostusta minuun. Aiemmin minulle tapahtui ehkä 1-2 kertaa vuodessa, että nainen tuli tekemään aloitetta."

        Onnittelut! Missä olet? Paratiisissa?

        Minulle kelpaisi tuollainen paikka, missä naiset suhtautuvat positiivisen avoimesti miehiin.

        Hehheh. Paratiisin nimi on Helsinki.

        Viimeinen tapaus oli tiistaina, ei mikään iskuyritys, mutta keskustelunavaus kuitenkin. Hipahtava, nätti tummakulmainen tyttö harjoitti minuun sosiaalityötä: "Sä olet sen näköinen kaveri, että sulla on varmaan huomenna työpäivä. Sun ei pitäisi olla tähän aikaan baarissa juomassa bisseä".

        Ennen tätä repliikkiä tyttö oli tuijotellut minua tiiviisti varmaan kymmenen minuuttia. Olin jättänyt tarkoituksella vastaamatta katsekontaktiin ja keskityin lukemaan lehteä. Syy: tyttö oli puoli tuntia sitten riidellyt äänekkäästi jonkun seurueensa ulkopuolisen miehen kanssa ja ajattelin, että sillä on humalaisen naisen vittuiluvaihde päällä. Mutta kun tyttö sitten tuli esittämään huolestuneen kommenttinsa, se olikin ihan vilpittömän oloinen. Tavallaan se oli hellyttävää (hippitytön uinuva hoivavietti heräsi) ja lisäksi hän oli ihan oikeassa: kello oli jo yli puolenyön, ja minulla oli aamulla aikainen herätys.En sitten sitä juttua ruvennut jatkamaan, myöntelin vain että niinhän se on, ja tyttö palasi takaisin omaan pöytäänsä.


    • realismus

      Naisen inventario - rantarosvo meni luodolleen mököttämään ja taidemaalari sekosi lopullisesti, vuosi siis alkoi monipuolisesti mutta lässähti heti alkuunsa.

      Maalari virkistynyt ja ottanut yhteyttä, mutta on liian mielenvikainen, ei kannata. Rantarosvo mönkii esille kun mönkii, yhtä jännää kuin Muumipeikko ja taikurin hattu. Tällä hetkellä seurustelurintama siis tyhjäkäynnillä ja hatuttaa, keväällä on sellainen vaikutus.

      Voittoja tässä sodassa ei olekaan, mutta kesällä on suuremmat mahdollisuudet päästä lähitaisteluun.

      • nöösi_poika

        "Voittoja tässä sodassa ei olekaan, mutta kesällä on suuremmat mahdollisuudet päästä lähitaisteluun."

        On tärkeää olla valmiina. Toukokuu etenee jo vauhdilla ja lämpö ulkona nousee. Kirjaimellisesti.

        Nyt on oltava aktiivinen. Jos naisseuraa etsiäkseen lähtee liikkeelle juhannusaattona klo. 23, on todennäköisesti pahasti myöhästynyt. Toki silloinkin voi tärpätä, mutta nyt on sentään aikaa onnistua ja epäonnistua enne kuin kesä on ohi.


      • Kortsupoliisi
        nöösi_poika kirjoitti:

        "Voittoja tässä sodassa ei olekaan, mutta kesällä on suuremmat mahdollisuudet päästä lähitaisteluun."

        On tärkeää olla valmiina. Toukokuu etenee jo vauhdilla ja lämpö ulkona nousee. Kirjaimellisesti.

        Nyt on oltava aktiivinen. Jos naisseuraa etsiäkseen lähtee liikkeelle juhannusaattona klo. 23, on todennäköisesti pahasti myöhästynyt. Toki silloinkin voi tärpätä, mutta nyt on sentään aikaa onnistua ja epäonnistua enne kuin kesä on ohi.

        Ei muuta kuin kortsut lompakkoon menox!


      • sir_eino
        nöösi_poika kirjoitti:

        "Voittoja tässä sodassa ei olekaan, mutta kesällä on suuremmat mahdollisuudet päästä lähitaisteluun."

        On tärkeää olla valmiina. Toukokuu etenee jo vauhdilla ja lämpö ulkona nousee. Kirjaimellisesti.

        Nyt on oltava aktiivinen. Jos naisseuraa etsiäkseen lähtee liikkeelle juhannusaattona klo. 23, on todennäköisesti pahasti myöhästynyt. Toki silloinkin voi tärpätä, mutta nyt on sentään aikaa onnistua ja epäonnistua enne kuin kesä on ohi.

        Joo, kesällä kyllä aina löytää naisseuraa helposti. Kevät ja kesä, parasta aikaa.

        Nykyinen löytyi... Hetki... Mehän taisimme tavata ensimmäistä kertaa jo helmikuun puolella, huh. Seurustelua on kestänyt aika tarkkaan kaksi kuukautta.

        Jos olisin sinkku, panostaisin kuitenkin kesään. Menisin hihattomassa paidassa terassille ja vokottelisin tyttöjä.


      • ES
        sir_eino kirjoitti:

        Joo, kesällä kyllä aina löytää naisseuraa helposti. Kevät ja kesä, parasta aikaa.

        Nykyinen löytyi... Hetki... Mehän taisimme tavata ensimmäistä kertaa jo helmikuun puolella, huh. Seurustelua on kestänyt aika tarkkaan kaksi kuukautta.

        Jos olisin sinkku, panostaisin kuitenkin kesään. Menisin hihattomassa paidassa terassille ja vokottelisin tyttöjä.

        "Jos olisin sinkku, panostaisin kuitenkin kesään. Menisin hihattomassa paidassa terassille ja vokottelisin tyttöjä. "

        Sitä vaan että meneekö terassille oikeasti kukaan yksinään? Siis oikeasti, aktuaalisesti; tapahtuuko sellaista vai onko se "mee vaan yksin baariin, terassille, laivamatkalle yms" -juttu vain periatteellinen ja kiva potentiaali?


      • sir_eino
        ES kirjoitti:

        "Jos olisin sinkku, panostaisin kuitenkin kesään. Menisin hihattomassa paidassa terassille ja vokottelisin tyttöjä. "

        Sitä vaan että meneekö terassille oikeasti kukaan yksinään? Siis oikeasti, aktuaalisesti; tapahtuuko sellaista vai onko se "mee vaan yksin baariin, terassille, laivamatkalle yms" -juttu vain periatteellinen ja kiva potentiaali?

        Joo, kyllä mä menin esimerkiksi viime kesänä useastikin terassille yksinäni. Enkä ollut ainoa.

        On se ihan oikea mahdollisuus.


      • ES
        sir_eino kirjoitti:

        Joo, kyllä mä menin esimerkiksi viime kesänä useastikin terassille yksinäni. Enkä ollut ainoa.

        On se ihan oikea mahdollisuus.

        Pitää kokeilla. Mutta kyllähän se ujous iskisi jos joku puhuisi minulle, lukkiintuminen. Harkinnassa juopoksi ryhtyminen.


      • sir_eino
        ES kirjoitti:

        Pitää kokeilla. Mutta kyllähän se ujous iskisi jos joku puhuisi minulle, lukkiintuminen. Harkinnassa juopoksi ryhtyminen.

        Sitten joku mies voi tehdä sinulle pahaa. Älä liikaa ota. Olet sympaattinen tyttö. Löydät toivottavasti arvoistasi seuraa.


      • realismus
        ES kirjoitti:

        "Jos olisin sinkku, panostaisin kuitenkin kesään. Menisin hihattomassa paidassa terassille ja vokottelisin tyttöjä. "

        Sitä vaan että meneekö terassille oikeasti kukaan yksinään? Siis oikeasti, aktuaalisesti; tapahtuuko sellaista vai onko se "mee vaan yksin baariin, terassille, laivamatkalle yms" -juttu vain periatteellinen ja kiva potentiaali?

        Terassille nimenomana, jollei halua, ei tarvitse olla pitkään yksin...


      • 3 kissaa hiprakassa
        ES kirjoitti:

        Pitää kokeilla. Mutta kyllähän se ujous iskisi jos joku puhuisi minulle, lukkiintuminen. Harkinnassa juopoksi ryhtyminen.

        Hyvä idea. Voisit opettaa kissasikin juopoiksi. Ne saattavat aluksi vierastaa alkoholia, mutta pienellä siedätyshoidolla varmaan tottuvat. Voitte sitten tissutella kolmistanne, ja ehkä humalassa rohkaistut myös pyytämään jonkun palsta-ATM:n mukaan kekkereihinne.


      • ES
        sir_eino kirjoitti:

        Joo, kyllä mä menin esimerkiksi viime kesänä useastikin terassille yksinäni. Enkä ollut ainoa.

        On se ihan oikea mahdollisuus.

        Kerro mitkä ovat sinusta stadin kivoimmat terassit.


      • Gordon Gekko
        ES kirjoitti:

        "Jos olisin sinkku, panostaisin kuitenkin kesään. Menisin hihattomassa paidassa terassille ja vokottelisin tyttöjä. "

        Sitä vaan että meneekö terassille oikeasti kukaan yksinään? Siis oikeasti, aktuaalisesti; tapahtuuko sellaista vai onko se "mee vaan yksin baariin, terassille, laivamatkalle yms" -juttu vain periatteellinen ja kiva potentiaali?

        Terassille voi mennä kauniina kesäpäivänä ottamaan aurinkoa (ihan niin kuin sitä ei muualla saisi) ja viileää juomaa, ja ottaa pari lehteä vaikka mukaan ajankuluksi. Tai läppärin, jos sellainen on. Tällaisia naisihmisiä Helsingin terasseilla näkyy kyllä.


      • sir_eino
        ES kirjoitti:

        Kerro mitkä ovat sinusta stadin kivoimmat terassit.

        Minun mielestäni? Ei mulla terassipuolella ole suosikkeja. Kunhan olut on kylmää ja aurinko paistaa.


    • QuickSapphire

      Hahahahaha! xD

      Naurettava ajatus... ihan kuin kukaan katselisi ylimielistä ja tunteetonta kauaa! xD

      Huono trolli tämä.

    • Will Look-Yonder

      - oletko saanut naisseuraa siihen tahtiin, mitä vuodenvaihteessa ajattelit?

      Koska katson ansaitsevani naisseuraa joka ikiselle päivälle koko loppuelämäni ajan . . . on minun vastattava kieltävästi!

      - eteneekö vuosi 2011 toivomallasi tavalla seurustelurintamalla?

      Ei. En ole "pedofiili", ja minun on näemmä edelleen vaikeaa kiihottua tarpeeksi noista vanhemmistakin suomalaisista seinäruusuista, jotta kaivaisin nuijan esiin kaapista (

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Laaja sähkökatko Sallilan verkossa!

      Mä heräsin yhden maissa UPS:n piipittkseen, koska sähköt poikki ja on edelleen. Odottelin jonkun aikaa ja soitin vikanum
      Loimaa
      37
      1330
    2. KJ Konetimber OY

      Haettu konkurssiin Eläke yhtiö Ilmarisen toimesta.
      Kuhmo
      60
      1269
    3. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      205
      1084
    4. Millä kirjaimella nimeni alkaa

      Ja montako kirjainta sukunimestäni voi laskea? N to M
      Ikävä
      63
      1045
    5. Ampumisvälikohtauksen syynä kahden eri romanisuvun erimielisyydet

      Ikaalislainen romaniseurue joutui tahtomattaan tulitaisteluun etelä-pohjalaisen romanisuvun kanssa. Tilanne ei ratkennu
      Seinäjoki
      49
      1018
    6. Hyviä tehokkaira vinkkejä erittäin pinttuneen wc pytyn puhdistukseen

      Eli semmonen vuokra-asunnon pytty jossa hyvin sitkeään pi ttyny se vesiosa. Kloriittia olen liottanu yön yli ja yleispuh
      Ikävä
      123
      786
    7. En nii kui tiiä yhtään

      Mikä suussa kiehtoo, vaikka kaiken pitäisi olla ihan hyvin! Mä niin haluaisin nähdä sut:)
      Ikävä
      57
      758
    8. Voiko "miehisen kunnian" käsitteen ohittaa?

      Palstalla kovasti pidetään minua jollain tavoin sairaana, kun puhun miehisestä kunniasta. Voidaanko me siis täysin ohi
      Sinkut
      144
      733
    9. Et uskaltaisi kuitenkaan nähdä enää

      Niin mitäpä sitä enää vatkaamaan.
      Ikävä
      52
      711
    10. Voi että, kaikki on nyt ohi

      Aijon nyt unohtaa kaiken. Morjes. Mieheltä
      Ikävä
      59
      687
    Aihe