Kumpi iskee paremmin: nainen/mies normivaatteissaan, jotka tuntuvat hyvältä päällä vai viimeisen päälle laittautunut/pukeutunut henkilö?
Minä olen huomannut sen, että ollessani ihan tavallisissa vaatteissa ja pukeutunut mikä sinä päivänä parhaimmalta on tuntunut, saan miehiltä enemmän huomiota. Kaiken lisäksi se ei ole tungettelevaa "meille vai teille" juttua vaan ihan asiapitoista keskustelua tulee aikaiseksi.
Mutta, jos olen viimeisen päälle pyntännyt itseni, ei suurin piirtein kukaan uskalla lähestyä ja kun lähestyy niin korkeintaan lääppien ja hävyttömyyksiä esitellen.
Itse en katso pukeutumista juurikaan, mutta yleensä normivaatteet iskee enemmän kuin puvussa oleva mies.
Mitenkäs muilla?
Kertokaapas
16
167
Vastaukset
- y4rwwwww
Liian laittautunut nainen on pelottava ja itsevarma jota uskaltaa lähestyä vain kännissä panoaikeissa. Liian laittautuneesta naisesta olettaa ettei se kelpuuta kuitenkaan kuin jotain Ridge Forrestereita.
- realismus
Käsite "normivaatteet", mitä tarkoitat ja missä ikä- ja yhteiskuntaluokassa? Puku on minulle miehen normivaate, ellei hän ole kalastamassa...
- White wolf
No rennot vaatteet sitten. Minulle sellaiset ovat farkut,tennarit ja timmimpi t-paita ja huivi kaulassa.
Olen 24 vuotias opiskelija. - ..........
White wolf kirjoitti:
No rennot vaatteet sitten. Minulle sellaiset ovat farkut,tennarit ja timmimpi t-paita ja huivi kaulassa.
Olen 24 vuotias opiskelija.Jostain syystä olen pitänyt sua jonain 38-vuotiaana sinkkuleidinä jolla on jo "juoksut juostu".
- realismus
White wolf kirjoitti:
Olen 24 vuotias opiskelija.Opiskelijalook on tietty eri asia, heillakin eroja tiedekunnittain. Kyllä proffatkin loikkivat väliin casual, ellei ole tapaamisia tai luentoja. Oma proffani ei koskaan näyttäydy laitoksella farkuissa kuin korkeintaan kesälomalla pistäytyessään. Yhdelle dekaanille hihittelemme, loikkii asianmukaisesti vaatetettuna pukuun ja solmioon valkoisten lenkkareiden vilkkuessa - kuulemma amerikkaa...
- White wolf
.......... kirjoitti:
Jostain syystä olen pitänyt sua jonain 38-vuotiaana sinkkuleidinä jolla on jo "juoksut juostu".
Aha, no en ole niin vanha joten anteeksi kun rikoin kuvitelmasi. En vain jaksa esittää jotain villiä ja nuorta naista.
Mulla yhtä huono vienti molemmissa.
- Naisasialooseri.
Sama täällä.
- Normi Päivä
Ei mulla ole mitään muuta kuin normivaatteita.
No minä pidän miehestä ihan normivaatteissa. Farkut ja.. muuta sitten tarvitakkaan kuin ihanan lihaksiskas yläkroppa.. nam. Maailman seksikkäin näky!
Hukkui ajatus.. mihis mä jäinkään..
Niin, omalla kohdalla olen huomannut että kun tälläydyn viimeisen päälle, niin miehet pysyttelee kauempana. Ne kyllä tuijottaa yms. mutta ei lähesty. Kerran olin kuskina raflassa ja vaatteina tais olla tavisfarkut, t-paita eikä meikkiä. Silloin kyllä lähestyttiin.
Joka tapauksessa olen itse huomannut selvän eron muitten käytöksessä. Mä olen jopa leikinyt sillä jutulla. Se huvitti mua joskus. Esim. yks tyyppi joka jutteli mulle ihan rennosti töissä, olikin hiljaa ja jäässä kun törmäsin siihen ykköset päällä raflassa.- realismus
Se muuten onkin Suomessa hassu juttu, liekö muuallakin - täällä pitää pukeutua huonosti mikäli on iskumielellä liikkeellä. Itse käyn yleensä seurusteluravintoloissa tai pubeissa ja silloin olen niissä vermeissä kun sattuu päällä olemaan, ne pari paikkaa ovat "toisia olohuoneita" missä lähes kaikki tuntevat toisensa ja tapaavat tuttuja.
Mutta aloittaja on oikeassa, mikäli lähden ulos "tosimielellä", niin lähden huomattavasti huonommin pukeutuneena kuin olen normaalissa arkielämässäni. Entisessä kotimaassani noudatettiin etikettiä, toimistossa toimistoasu (miehillä puku & solmio, naisilla jakkupuku tai muu siisti asu) ja juhlaan lähdettäessä pynttäydyttiin huolella. Kaikkeen tottuu, kymmenessä vuodessa on aikaa opetella nyansseja... realismus kirjoitti:
Se muuten onkin Suomessa hassu juttu, liekö muuallakin - täällä pitää pukeutua huonosti mikäli on iskumielellä liikkeellä. Itse käyn yleensä seurusteluravintoloissa tai pubeissa ja silloin olen niissä vermeissä kun sattuu päällä olemaan, ne pari paikkaa ovat "toisia olohuoneita" missä lähes kaikki tuntevat toisensa ja tapaavat tuttuja.
Mutta aloittaja on oikeassa, mikäli lähden ulos "tosimielellä", niin lähden huomattavasti huonommin pukeutuneena kuin olen normaalissa arkielämässäni. Entisessä kotimaassani noudatettiin etikettiä, toimistossa toimistoasu (miehillä puku & solmio, naisilla jakkupuku tai muu siisti asu) ja juhlaan lähdettäessä pynttäydyttiin huolella. Kaikkeen tottuu, kymmenessä vuodessa on aikaa opetella nyansseja...Juu-u, keskustelua ja rennompaa fiilistä löytyy heti, kun ei tälläydy viimeisen päälle.
Hauskaa on sekin kun miehet usein valittaa, että suomalaiset naiset eivät pukeudu ja kulje korkkareissaan ja minihameessaan kesät talvet. Jos nyt ohittaa ilmiselvän syyn, eli sään yms. niin miksi pukeutuisi kun verkkareilla ja t-paidalla on parempi flaksi ja ihmiset käyttäytyy normaalimmin.- realismus
Papu.Sparrow kirjoitti:
Juu-u, keskustelua ja rennompaa fiilistä löytyy heti, kun ei tälläydy viimeisen päälle.
Hauskaa on sekin kun miehet usein valittaa, että suomalaiset naiset eivät pukeudu ja kulje korkkareissaan ja minihameessaan kesät talvet. Jos nyt ohittaa ilmiselvän syyn, eli sään yms. niin miksi pukeutuisi kun verkkareilla ja t-paidalla on parempi flaksi ja ihmiset käyttäytyy normaalimmin.Juupa, miesten narina ja käytäntö tunnetusti eri planeetoilta :D
Niin puutteessa en ole, luoja paratkoon, että verkkarit hankkisin, mutta kesä kesämekkoineen on melko neutraalia aikaa ja terasseilla käy sutina. Yleisin keskustelunavaus on ollut, miten korkokengissä voi pyöräillä, siitäpä se lähtee ;)
- Mustasilmämiäs
Kummatkin iskee yhtä hyvin
- sad-M25v.
No kumpikin vaatetus käy kunhan meikkiä ei oo liikaa.
- 7+19=719
Oma normivaatetus on joko farkut ja minta metriä kettinkiä ja musta paita, tai hame ja korsetti. Kummallakin tavalla on "käynyt tuuri". Lähinnä korsetissa olen huomannut, että ihmiset tyytyvät ihailemaan kaukaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17711218
- 545328
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html472576- 372266
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131791Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,431685Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta331332Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v361275Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61096Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo1121014