Filatov haluaa turvata julkiset palvelut:
http://www.youtube.com/watch?v=wR1_1C_iicM
Filatovilla on asiaa työttömille!
4
190
Vastaukset 4
- MIKÄ TARPEEN ONKAAN
miten tulisitte toimeen ilman näitä julkisia palveluja, joita ovat esim. neuvolat päiväkodit koulut terveyskeskukset sairaalat velkaneuvojat nyt ensin mieleen tulevina, joita varmaan käytätte.myös psygologit ja psykiatrit joita jo lapset käyttävät. mukaan lukien sosiaalitoimi lastensuojelu ym. ym. nekö on ensimmäisenä lakautuslistoillanne, AJATELKAA NYT ENSIN VÄHÄN,MITÄ OLETTE ITSE ITSELTÄNNE POIS VAPAAEHTOISESTI LYKKÄÄMÄSSÄ. ,JOTKA NÄITÄ TARVITTE KAIKKEIN ENITEN.
- eikös vaan
ja siinä samalla virkalijat vetävät hyvät rahat välistä...
- teollinen tekijä
virkailijat hoitaa oman työnsä siinä missä me muutkin omame, tosin pienellä palkalla, verrattuna esim. teollisuudessa maksettaviin palkkoihin nähden. Olenpa tyytyväinen ,että olen tehtaassa töissä, enkä pienipalkkainen virkailija, jotka ei edespekkaspäiviä saa kokonaisina pitää, vaan 15min. lyhennetään päivää. Eise niinherkkua ole olla virkailijakaan. Vai mitä mahdatte tarkoittaa virkailijoilla, onko kenties jonkinlainen tietämättömyys kyseessä.
- taitaa olla näin
Filatov haluaa turvata monen turhan ja kalliin virkailijan palkan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.134752Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois197710Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su47657Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars99644Töysä otsikoissa
Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!27641- 61629
- 47580
Mistäkö haaveilen
Tällä hetkellä. Siitä, että kohtaamme, vetovoima on jäljellä ja saisimme olla aivan kahden, ei tarvitsisi välittää mistä29531Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä59525Kuinka hyvin kestäisit?
Oletko miettinyt, että mitä jos olisit pyöreä pullukka ja vielä ruma niin kestäisitkö vai masentuisitko?102520