Ystävätön

paskaaaaaa

Aina kun tulee nämä 'suuret juhlat', kuten Vappu, Juhannus, Uusivuosi,- huomaan miten helvetin yksin olen.
Kukaan ei pyydä minua mukaan, kukaan ei kysy mitä teen, kukaan ei ole millään tavallaa kiinnostunut.
Puhelin ei soi kertaakaan illan aikana, kukaan ei lähetä tekstiviestejä.
Itse olen tehnyt enemmän kuin paljon saadakseni ystäviä, tutustuakseni uusiin ihmisiin, pitääkseni vanhat tutut lähellä, mutta mikään ei toimi.
En ole koko 20vuoden elinaikanani luonut yhtään kestävää ystäväsuhdetta, minulla ei ole ketään.
Joka Juhannus ja vappu ja uusvuos on yhtä masentunut siitä kuinka yksin olen.
Nyt on taas niin paha masennus ja itsesääli menossa ettei mitään järkeä.

Jos yritän luoda uusia ystävyyssuhteita, niin näillä muilla ihmisillä ON JO ne vanhat kaverit, joiden kanssa he tekevät kaiken, minulle jää siis satunnaiset baari-illat ja kahvilakäynnit. Mutta kukaan ei tee minun kanssani mitään.

Minulla oli peruskoulun aikana 2 hyvää ystävää, ja menetin molemmat kun muutin pois paikkakunnalta. Olen yrittäny pitää heihin yhteyttä sen jälkeen, ja nähdä siinä määrin kun on ollut mahdollista. Mutta he kohtelevat minua kuin ilmaa.
Eilen lähetin heille 'Hauskaa vappua!'-tekstiviestit. Enkä saanut mitään vastausta.
Ystävyytemme siis loppui jo aikoja sitten, varmaan heti seinään kun muutin pois paikkakunnalta.

Pelottaa jo tuo Juhannus, tiedän että istun yksin kaupungissa kerrostalokämpässäni kissani kanssa ja ryven masennuksessa.
En halua väkisin tunkea mihinkään porukkaan, koska tiedän että olen silloin vain ylimääräinen pyörä, ja eikä minua ole TODELLA haluttu mukaan.
Ja mitä olen nyt kysellyt jo näiltä ns. kavereilta suunnitelmia juhannuksen suhteen, niin kaikilla tuntuu olevan selvät sävelet ja melkein huomasi että piiloviestinä oli -me olemme tällä porukalla, ylimääräisille ei ole tilaa-.

7

264

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyttönen--

haluaisitko viettää juhannuksen kanssani? :)

• onneton mies

Joo, ei muakaan pyydä kukaan ikiniä minnekkään.. Jouluna kukaan ei toivota hyvää joulua. Juhannuksena minä olen aina pyytänyt kavereita jonnekkin esim festareille. Ne lähtee ainoastaan jos hommaan niille halvat liput koska olen ollut rakentamassa niitä festareita. Haluavat siis plkästään hyötyä musta. Nyt tulevana juhannuksena en pyydä ketään mihinkään. Meen yksin jonnekkin tai veitän juhannuksen neljän seinän sisässä täällä raumalla. Kukaan ei myöskää soita koskaan tai mitään. Miks mulla on edes kännykkä kun siihen ei soittele kuin lehti myyjät?? Kesällä täytän 36 mut olen varma et kukaan ei edes onnittele mua. Veli saattaa onnitella?? Ihan perseestä sanoisin.

• jemm

Missä päin asustelet? et sattus oleen tampereen suunnalta, olis kiva tutustua? :)

• onneton mies

Minä asustelen raumalla jos mua tarkotit.

• anza86

Mullaka ei oo kavereita palj mittää. Olen siis Turust. En kuitenkaan syntyperäinen. Mut täältä päin kuitenki. Ongelmani on ehkä se että en pysty luottamaan kehenkään kovin paljoa. Näin ollen kaikenlainen todellinen ystävystyminen on vaikeaa. Olen sinkkumies 25 v. Hetero. Eli mäki oon yksinäinen. Jos asut täällä päin ni ota yhteyttä. Katotaan mitä tehää. Seinäkiipeilykaveria olen yrittänyt haalia jo pitkään.

• yksinkotona1

sanat sanat ja ehkä pohjat koko onneton mies ketjulle,46 v ja erottuani ex vaimosta 10 v sitten ,on saanut olla rauhas niin omilta sukulaisilta kuin entisiltä kavereilta,Tai jos jos oikkein kovasti tyrkytän ja viestittelen tai mainitsen jot mulla on tänään esim 40 v synttärit ,voi jopa yksi viesti tullakin esim ok,tai jos kerron jonkun rakkaan lemmikin kuolemasta ,niin esim ok;( jotta todellakin luulin ja olin iloinen kun on kavereita ja ystäviä mutta pettymyksekseni olen huomannut jottei mulla ole yhtään ystävää.kun päätin eräälle kaverille lopettaa soittamisen vuosi sitten .Ennen soitin päivittäin huom mä soitin ,nyt kun olen jäänyt odottamaan ei yhtään ainutta viestiä ,ilmoitusta vaikka hänelle syntyneestä lapsesta,eli sitä se kaveruus siis on yksisuuntaista liikennettä.Todellakin olen nykyisin täys erakko käyn työssä jossa olen paljon ihmisten kans tekemisissä.Mutta yhtään mitään juttukaveria ole ,tukkaa kun pitkälti naiset ei uskalla jutella ,naapurien mielestä olen varmaan homo ja outo.Mutten ole vaan joku kirous vaan pyörittää eläämääni täydellisessä yksinäisyydessä ja voin vakuuttaa jotta kaiki juhla pyhät joulut vapaat on yhtä helvettiä ja kuoleman / sodan yms suurenluokan katastrofin toiveet tulee silloin suurena peikkona mieleen.jaksetaan kaikki jotka samas venees ollaan.

• pelko ilmitulosta

Tämä ystävyydestä. Minun entiset ystävät ovat mestareita huiputtaa ihmisiä. Niiden lapset ja entisten miesteni lapset ovat ihan kahjoja kun katselee niiden profiilia esim. Facebookista. Vanhemmat niiden lapsista on noin nelikymppisiä. Samanlaisia on minun sukulaiset ja niiden lapset, Tällaista peliä on pelattu jo kolmekymmentä vuotta. Likkakaverini ja sukulaiseni ovat hömpöttäneet jotain koulutettuja ihmisiä naimisiin itse kuitenkin tuskin käyneet peruskoulua. jos ovat ylioppilaita niin ylioppilastodistuksen he ovat saaneet suhteilla, Toiseen tai ensimmäiseen avioliittoon ne menevät jonkun kuusiseitsemän vuotta nuoremman miehen kanssa tai jonkun insinöörin tai professorin kanssa tuskin itse käyneet kunnolla peruskoulua. Heillä on liuta kakaroita ensimmäisestä avioliitosta tavallisen duunarin kanssa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      47
      3143
    2. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      34
      2855
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2751
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      39
      2476
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      51
      1945
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1589
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1483
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1297
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      180
      1231
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      73
      1070
    Aihe