kiltti?
Hähä! :D
Oletko
13
95
Vastaukset
Taas tätä. Olen tietysti, mutta ylensä itsensä kiltiksi mieltävät ovat nössöjä. Ja nössöhän minä en ole vaan renttu pahimmasta päästä. Enhän minä muuten olisi haasteellisena koulutusprojektina vuosikymmentä pysynyt.
Minä vähän luulen, että kaikki vilit ovat poikuutensa säilyttäneitä periksiä, koska ovat niin "kilttejä". ;-)- vili.
Arvasit väärin.
Kyl mä oon aika kiltti.
Hehe... En ole...
- frosty.rek.out
What´s the point in being good??
Mikä on kiltti? Sellainen joka katsoo läpi sormien jotain ja nyökyttelee, kun mieli tekisi sanoa ei käy? Toisinaan olen kiltti, jos se on tuota. En useinkaan jaksa alkaa vääntämään jostain asiasta, vaikka se oikein olisikin panna hanttiin.
Jos nään jonkun ihmisen suhtautuvan johonkin asiaan intohimoisesti ja asialla on kovasti hänelle merkitystä, saatan antaa hänelle etuoikeuden toimia tavallaan. Vaikka lopputulos ei ihan mua miellyttäiskään.
Joskus vaan haluan antaa toiselle tilaisuuden näyttää kykynsä ja myönnyn siksi. En tykkää toisien ylijyräämisestä, mutta pidän silti yleensä puoleni, jos asialla on itselle jotenkin suuri merkitys tai se törkeesti sotii mun omia arvojani vastaan.
Riipuen asiasta saatan siis olla "kiltti" toisen hyväksi. Toisen mielihyväksi. Kilttinä pidän sitä silloin, kun se hiukan tai paljonkin on itseä vastaan. Mutta antaa periksi silti ns. kiltteyttään. Kiltti voi olla myös ihminen joka ei uskalla sanoa vastaan. Ehkä oikeammin miellänkin kiltteyden sellaiseksi, kun ei uskalla sanoa sen sijaan ettei viitsi. Kuinka se nyt mahtaakaan olla ja mennä?
Ja niin asioissa jotka on mulle ihan sama, annan kiltisti toisen päättää. Se ei silloin oikeastaan ole silloin edes kilttiä, se on vaan ihan sama kuinka joku asia tehdään.toisille olen
toisille en,
hihi :P- Ebenizer
Kot entti kormasti vantti kodes entti kosaa ontti kolla ontti kuuta montti koin kuntti koltti kintti.
kor muntti.
joskus oon välillä en
- rose18
JEP, kyllä olen mutta osaan olla myös välinpitämä'tön turhille.
niihin lausun ihmiset jotka on ilkeitä minua kohden, toivoisin pysyvän poissa elämästä. mutta eiköhän viimestää kun ovat kuolleet, hypin heidän haudalla nauraen.
kun ne osaa pysyä elämästä pois.. kaksinaamaisia ihmisiä. - niuhis :)
Riippuu keltä kysytään.
en ja joo.
- Ebenizer
Hyvin kiltti olen, mutta yritän tulla vähemmän kiltiksi.
Palstalaisille vähän ilkeilen, mutta aika kiltisti.
Vilillekin aina tosi kiltti olen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h302861Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062671Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv292377Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491904Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141503- 321473
- 291199
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021193- 1771183
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711015