Pihtaaminen??

"Pihtaaja"

Kertokaas nyt mulle miehet onko se ns. "pihtaamista" jos nainen ei heti ekalla treffillä halua seksiä?
Minä olen aika iäkäs ja tapasin ensi kertaa 23 v. nuoremman miehen, joka on oikein älykäs, lukenut ja fiksun tuntuinen. Me kirjoiteltiin ehkä viikon ajan, jonka jälkeen hän halusi tavata. Olin antanut hänen ymmärtää, että minä en ole valmis seksuaaliseen kanssa käymiseen tässä vaiheessa. Ajattelin että kun hän on minut nähnyt niin ei häntä sen jälkeen kiinnosta seksi kanssani.
Mutta siinähän erehdyin. Hän koitti kuitenkin halailla ja suudella ja lähennellä. Olin tosiaan hämmästynyt ja torjuin hänet mielestäni kohteliaalla tavalla.

Sen jälkeen hänestä ei kuulunut mitään, vaikka oli monta kertaa päivässä lähettänyt tekstareita, viestejä ym...
Kirjoitin hänelle s-postia ja kysyin, että pettyikö hän minuun. Hän vastasi että ei suinkaan........"mutta kyllä mua kuitenkin harmittaa tommonen pihtaaminen"....

Miten on miehet....onko tämä tosiaan teidän mielestänne pihtaamista???

19

177

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Heh. Anteeksi naurahdus. Tuli kuitenkin mieleen jokseenkin huvittava ajatus tuosta tekstistäsi. Tai pikemminkin tosta pihtaamisesta. Ei se nyt mitään pihtaamista ole, jos et ekoilla treffeillä lennä sänkyyn samantien. Siis näin naisnäkökulmasta. Mut siis jos mies ajattelee jo noin, että harmistuu kun et antanut, niin liekkö tuo mies on edes vaivan arvoinen tapaus sulle.

Eiköhän niitäkin ole, jotka malttaa tutustua suhun paremmin ajan kanssa. Eikä ala pihtaamisesta vollottamaan, kun ei ekalla treffillä saa töpseliä sovittaa. :-)

Onnea matkaan!

• astfase3

millaset häppärit sul tinkatiker oikein on sitten?

• astfase3 kirjoitti:

millaset häppärit sul tinkatiker oikein on sitten?

Se taas ei kuulu sulle, joten elä vaivaa asialla päätäs suotta enempää.

• asdljk324
        tinka_tiger kirjoitti:

Se taas ei kuulu sulle, joten elä vaivaa asialla päätäs suotta enempää.

roikkunevat?

murheelista

• asdljk324 kirjoitti:

roikkunevat?

murheelista

Eikö sulla ole mitään oikeita murheita? Pitää niiko keksimällä keksiä jotain surtavaa? No voi voi, on sitä murhetta tossakin. x-)

• 57jj7
        tinka_tiger kirjoitti:

Eikö sulla ole mitään oikeita murheita? Pitää niiko keksimällä keksiä jotain surtavaa? No voi voi, on sitä murhetta tossakin. x-)

Onko häppärisi kiinnittäneet isäsi huomiota?

• Ebenizer

> Miten on miehet....onko tämä tosiaan teidän mielestänne pihtaamista???

On naisia seksiä varten ja naisia, joilta odotetaan muutakin. Näin ollen sama käytös toisilta voi olla pihtaamista ja kun taas toisilta ei.

• fakta homma

Kaikilla on ihmisarvo. Kukaan ei ole kenenkään käyttöesine.

• Ebenizer
        fakta homma kirjoitti:

Kaikilla on ihmisarvo. Kukaan ei ole kenenkään käyttöesine.

On ihmisarvo juu. Mutta on totuuden kieltämistä uskotella, että ihmiset suhteissa toisiinsa aina ja kaikkialla rehellisesti kertoisivat perimmäiset motiivinsa.

• hölmö aihe
        Ebenizer kirjoitti:

On ihmisarvo juu. Mutta on totuuden kieltämistä uskotella, että ihmiset suhteissa toisiinsa aina ja kaikkialla rehellisesti kertoisivat perimmäiset motiivinsa.

Kyllä se silti riittää, kun sanoo ei. Kukin pitäkööt omansa tarkoitukset.

• mää vaa

"Olin antanut hänen ymmärtää, että..." Oijoi, ja hänpä olikin ymmärtänyt ihan toisin! Selväksi lie nyt tullut, että mies olisi vain halunnut seksiä kanssasi.

• "Pihtaaja"

Niin, kuule "mää vaan"....kyllä minäkin sen nyt ymmärsin että hän" vain halusi seksiä kanssani". Mutta sitä juuri ihmettelen, että meneekö mies kenen kanssa vaan sänkyyn??? Olisihan näillä sivuilla tuhansia nuorempiakin naisia...kun te nyt hyvin usein kuitenkin metsästätte niitä nuorempia...meillä on sentään 23 v ikäero.!!! No niin...voisin tietenkin olla imarreltu, jos siltä kantilta katson asiaa :-) Oijoi....

• niuhis :)

Miehistä, vain osasta kai, se voi ollakin pihtaamista.

Kyllä toinen täytyy tuntea pidemmältä aikaa, mut tää on vain mun mielipiteeni.

• Älä nyt vain ala valehtelemaan mielipiteitäsi. Sulle kelpaa niin kadulta löytynyt narkki, kuin hevonen laitumelta.

dazu kirjoitti:

Älä nyt vain ala valehtelemaan mielipiteitäsi. Sulle kelpaa niin kadulta löytynyt narkki, kuin hevonen laitumelta.

Sanoo mies, joka odotti puoli vuotta.

*kiitos päivän solvauksista*

Hyvää päivää vain Sinullekin.

• niuhis :) kirjoitti:

Sanoo mies, joka odotti puoli vuotta.

*kiitos päivän solvauksista*

Hyvää päivää vain Sinullekin.

Korjaan odotutti... ;)

dazu kirjoitti:

Korjaan odotutti... ;)

Vääntele mites tykkäät.

• Ei takuulla ole pihtaamista.

Ei tarvitse ekoilla treffeillä mennä sekstailemaan. Lisäksi olitte kirjoitellut vasta viikon. Jos olisitte kirjoitelleet asiasta ja puhuneet että olette valmiita ekakerralla seksiin ja sitten muuttaisi mielensä, voisi toinen harmistua kuvatulla tavalla. Mutta siltikään ei kyse olisi pihtaamisesta. Ei semmoista edes olekkaan kuin pihtaria. Seksistä voi kieltäytyä koska vaan ja toisen on siihen tyytyminen. Jos se ei toista miellytä olkoo se hänen häpeänsä, vaikka suhde luultavasti loppuukin siihen.

Mielestäsi mies jota tapasit haki vain panoa :(

Mukavaa kesää sinulle "Normaali" Nainen :))

• Ei se ole pihtaamista, jos olet itse sanonut asiat selväksi. Hmmm... ja minä en itse alentuisi moiseen, mihin tämä poikaystäväsi alentui.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      47
      2973
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2751
    3. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      34
      2745
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      39
      2476
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      51
      1945
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1579
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1483
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1287
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      179
      1228
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      73
      1070
    Aihe