Tuota, meikälle ei ole ennen käynyt tällaista omituista pikku juttua....
Toissapäivänä join vain yhden oluen, eilen en mitään. Tänään kun tavalliseen tapaan istuin koneen äärellä vähän pelaamassa, alkoi pikkuhiljaa huimata.
Sitten kun olin aikeissa nousta alkoi tuntua nousuhumalalta :/
Enkä tiedä syytä siihen. Ensimmäistä kertaa elämässäni käynyt näin.
Nyt ollu jo yli 5min ja on aika suoraan sanottuna valehtelematta humalainen olo.
Jos joku on kokenut saman tai kuullut, kerro ihmeessä jos tietäisit edes vähän mitä se saattaisi olla.
Kiitos
Humala ilman ALKOHOLIA!!!! Mahdollista?
6
5848
Vastaukset
vaikea muuten selittää asiaa kun on olo mikä on :(
- hth**
Huimausta. Humalainen olohan on huimausta - alkoholi vaikuttaa tasapainoaistimuksiin. Ehkä sisäkorvaperäistä? Onko sinun vaikea pysyä pystyssä? Miltä tuntuu pään nopea kääntäminen?
Yleisin syy huimaukseen on tosiaan sisäkorvan tasapainoelimessä vapautuneet (infektion tai päähän kohdistuneen is.kun seurauksena) otoliitit eli kalsiumpitoinen sakka, joka aiheuttaa huimausta. Vaaratonta, mutta voi olla ikävän tuntuista. Syynä huimaukseen voi olla myös niskan lihasten jumittaminen. Hyvin paljon kahda edellämainittua harvinaisempaa on sitten silmäperäinen tai aivoperäinen huimaus.
Tässä tietoa tuosta sisäkorvaperäisestä huimauksesta;
http://www.poliklinikka.fi/?page=1870948&id=3350311Kiitos vastauksesta.
Tuota tämä kyseinen "humalan" tapainen olo on kestänyt jo miltein tunnin.
Ja kun kääntelen päätäni nopeasti sivulta toiselle, ruumiini kallistuu hieman tavallista enemmän ja päätä jomottaa hieman.
Pystyssä pysyminen on kuin kännistä kävelyä.
Kun kerran mainitsit niskalihaksista, kyllä ne ovat kireät olleet jo pitkän aikaa. Ei satu, mutta kireät.
Plus pitkään kestänyt päänsärky samassa kohdassa niskan takana. Kaverit/Ystävät arvelevat sen johtuvan juuri niskan takia.
*vai miten tän selittää helpoiten*
Kai tämä saattanee johtua myöskin siitä että olen viimeaikoina nukkunut todella huonosti. hehe :)
- ilmanviinaa
Itsellä myös eilen oli samanmoinen olo. Tuli yhtäkkiä kun olin kävelemässä tampereella koskikeskuksessa. Totesin että kroppa vaan oudokseltaan sekoilee, kun yritän lopettaa dokaamista.
http://www.youtube.com/ilmanviinaa- sitä se on
Saman tekee myös ilokaasu. Ihan kuin pöhnässä olisi, kun kokeilin kerran synnytysosastolla.
- Anonyymi
syöpä veikkaisin!! koiralleni kävi sama, se räjähti parin viikon sisää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72508- 1181756
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill381475Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221408Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1671299- 1461250
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1521241- 521188
- 591127
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.481014