Komeat miehet

Rafael*

On se muuten jännä homma itse ainakin olen huomannut,että kaikki todella hyvännäköiset miehet on aina sinkkuja,koska haluaa olla sinkkuja.Helsingissäkin olen nähnyt todella paljon ja muualla Suomessa todella hyvännäköisiä miehiä ja kaikki elelee aina sinkkuna.Aina kuuluu näitten suusta, että ei kiinosta parisuhteet ollenkaan,eikä halua sitoutua vakavaan parisuhteeseen.On komeat miehet kyllä jänniä tapauksia.Oletteko laittaneet merkille?Myös Ruotsin laivat pakkaantuu täyteen aina hyvännäköisiä sinkkumiehiä,jotka pukeutuu tyylikkäästi ja hyvin.

27

685

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 18+1

Taas tämä sama juttu. Vaihda levyä, kehari.

• suskiiii

"komeat" miehet ovat sinkkuja, koska kukaan ei heitä huoli muuten kuin kaverikseen. Omassa kaveripiirissä ei ole ketään, joka syttyisi seksuaalisesti jostain ruipelosta mallipojasta.

vähän mahaa leveät hartiat ovat se yhdistelmä, jotka viedään käsistä

• ....................

• makkara.

Eiks "vähän mahaa" naiset yleensä itse ole hieman tukevamman puoleista sorttia? Olen tullut siihen johtopäätökseen, että mahan miehelle salliminen on vain keino antaa naisen omille vyötärömakkaroille lupa olla olemassa. "Ei näillä ole väliä, kun tuollakin on."

• chorizzzo
        makkara. kirjoitti:

Eiks "vähän mahaa" naiset yleensä itse ole hieman tukevamman puoleista sorttia? Olen tullut siihen johtopäätökseen, että mahan miehelle salliminen on vain keino antaa naisen omille vyötärömakkaroille lupa olla olemassa. "Ei näillä ole väliä, kun tuollakin on."

Tottakai ! Ja aivan oikein, mahakkaat pariutukoot keskenään.

• makkara. kirjoitti:

Ei aina. Mulla on kavereita jotka ovat hyvinkin sopushtaisia ja hoikkiakin itse. Silti he tykkäävät ns. nallekarhumaisista vattakkaista miehistä. Yleistys ei tässäkään kohtaa ole ainoa oikea vastaus. Itse olen ollut hoikka ja paksukin, mutta aina olen tykännyt suht sutjakoista miehistä, mutta pieni pömppis ei ole koskaan haitannut. Nyt jopa tykkään pienestä massusta. Huomio pienestä. Eikä se liity mitenkään omien vatsamakkaroiden olemiseen tai olemattomuuteen.

• makkara. kirjoitti:

"Eiks "vähän mahaa" naiset yleensä itse ole hieman tukevamman puoleista sorttia?"

Ei pidä paikkaansa lainkaan. Varsinkin jos oikeasti puhutaan hiukan pyöreästä, eikä sairaanloisen lihavasta miehestä.

• Överiksi meni

• n 19

Niin, he ovat sinkkuja koska haluavat olla,mitä ihmeellistä tossa nyt on?? Kyllä niillä varmaan olisi paljonkin ottajia mutta eivät huoli.
      Mitäpä siitä,ovat nuoria eikä nuorena tarvitse sitoutua jos ei halua,ei se ole mikään "parempi vaihtoehto" ja hyvän,oikena elämän tavoite. Anna kunkin elää tavallaan,äläkä arvostele turhia.

• mies..

Ei muuten pidä paikkaansa! Minä olen komea mies ja minulle kelpaa kuka tahansa nainen!

• ??

Ootko säkin taas niitä jotka sekoittaa fruittarit ja muut idiootit oikeasti komeisiin miehiin?

• välikysymys..

Mikä on fruittari?

• Juper

Millos viimeksi olit sellasessa mestassa tai tilanteessa jossa olisit päässyt näkemään ison valikoiman vaikkapa perheellisiä n. 30 v. miehiä?

Kannattais ihan sivistyksen vuoksi joskus tutustua niin ei tarvis yleistää.

• Ei mies halua

parisuhteeseen, jollei ole pakko. Tavismiehen on pakko mennä parisuhteeseen saadakseen pillua. YT-mies saa pillua hyvin helposti ilman parisuhdettakin. YT-mies pariutuu vain tehdäkseen lapsia. Silloinkin hän kyllä käy panemassa muitakin naisia. Mies ei ole yksiavioinen kuin pakon edessä.

• Free Fanny

Tarkoitatko, ettei ystävä-/tuttava-/sukulaispiirissäsi ole yhtään "YT-miestä", joka olisi vakituisessa parisuhteessa? Kumma juttu, kun itse tiedän vaikka kuinka monta naimisissa/avoliitossa olevaa, sekä lapsilla että ilman.

Tosin minulle on edelleen mysteeri, että kuka on YTM ja kuka ATM.Mutta sanotaan näin, että nuo em miehet ovat sellaisia, jotka ihan varmasti saisivat seksiseuraa vaikka joka viikonloppu, jos haluaisivat.

• Et sinä tiedä
        Free Fanny kirjoitti:

Tarkoitatko, ettei ystävä-/tuttava-/sukulaispiirissäsi ole yhtään "YT-miestä", joka olisi vakituisessa parisuhteessa? Kumma juttu, kun itse tiedän vaikka kuinka monta naimisissa/avoliitossa olevaa, sekä lapsilla että ilman.

Tosin minulle on edelleen mysteeri, että kuka on YTM ja kuka ATM.Mutta sanotaan näin, että nuo em miehet ovat sellaisia, jotka ihan varmasti saisivat seksiseuraa vaikka joka viikonloppu, jos haluaisivat.

noiden YT-miesten sivupanojen määrää. Niitä on todennäköisesti runsaasti. Kuten sanottu YT-mies tarvitsee parisuhdetta tuottaakseen hyväksyttyjä jälkeläisiä. Lisääntyä toki voi ruikkimalla spermaa sinne tänne, mutta jälkeläisen laatu ei välttämättä ole hyvä jos äiti on helppo nainen.

• FF
        Et sinä tiedä kirjoitti:

noiden YT-miesten sivupanojen määrää. Niitä on todennäköisesti runsaasti. Kuten sanottu YT-mies tarvitsee parisuhdetta tuottaakseen hyväksyttyjä jälkeläisiä. Lisääntyä toki voi ruikkimalla spermaa sinne tänne, mutta jälkeläisen laatu ei välttämättä ole hyvä jos äiti on helppo nainen.

No hohhoijaa. "Kaikki" YTM:t panevat ympäriinsä, niinpä niin.

Muistaakseni tämä keskustelu alkoi siitä, että YTM:t - eikun komeat miehet - haluavat olla sinkkuja. Kun se väite tuli kumottua niin nyt kyse onkin siitä, että kaikki YTM:t ovat pettäjiä.

Eikö mieleenne koskaan tule, että ihmisillä voisi olla muutakin ajateltavaa ja muutakin tehtävää kuin ympäriinsä paneminen?

• Kaikkea sitä...
        FF kirjoitti:

No hohhoijaa. "Kaikki" YTM:t panevat ympäriinsä, niinpä niin.

Muistaakseni tämä keskustelu alkoi siitä, että YTM:t - eikun komeat miehet - haluavat olla sinkkuja. Kun se väite tuli kumottua niin nyt kyse onkin siitä, että kaikki YTM:t ovat pettäjiä.

Eikö mieleenne koskaan tule, että ihmisillä voisi olla muutakin ajateltavaa ja muutakin tehtävää kuin ympäriinsä paneminen?

Jep, pellet luulevat, että kaikkien elämä pyörii seksin ympärillä samoin kuin heillä itsellään-seksi ja seksuaalisuus on heidän ajatuksissaan ylikorostunut, koska eivät itse saa. Runkkaavat sitten mulkku ruvella päivittäin ja luulevat muiden ihmisten elämän olevan samanlaista pakkomielteineen.

• Zrororoo

Joo leikitääks et kaikki hyvät ja komeet miehet ois vielä vapaita. Niinku et ei ne haluis mitään perhettä kolmekymppisenä ku ne ois vaan sinkkui kaikki. Siis ne kaikki parhaat jooko. Et niinku ne ketkä ois suhtees niin ne ois niinku ihan säälittävii luuserei ku niiden on pakko olla suhtees ku ei ne pärjää muute. Et mä en ainakaan vois kattella sellasta luuserii mil on vaimo ja pieni lapsi siis jo alta kolmekymmpisenä. Siis ihan luuserii ja rumaa vaan kaikki. Ja läskii. Mä oon nähyn laival millaisia paskoja ne on.

• pretty beibe

Kannattais muuten huvikseen käydä katsomassa joskus vaikkapa 10-15 -vuotiaitten tyttöjen tai poikien futismatseja ja kiinnittää huomiota nimenomaan kentän laidalla oleviin vanhempiin. Siellä jos missä on todella paljon sporttisia, itsestään huolehtivia hyvännäköisiä ihmisiä niin miehiä kuin naisiakin, jotka pääsääntöisesti viettävät terveellistä elämää. Heitä ei löydy useinkaan baarista, vaan kodista, lasten harrastuksista, kuntosalilta tai lenkkipolulta.

Itse tiedän omien lasten harrastusten kautta, että tuossa joukossa on monia todella menestyviä aivan fantastisen näköisiä miehiä, joilla on kaunis vaimo, ihana koti ja 1-3 lasta. Tuliko jollekulle yllätyksenä, että komeakin mies saattaa haluta elämältään esim. hyvän uran, rakastavan vaimon ja lapset?

Jos mies haluaa pysyä sinkkuna, niin se on hänen juttunsa. Sekin on kunnioitettavaa, jos mies on rehellinen ja myöntää naisille, että hän ei etsi sitoutumista, vaan pelkkää hauskanpitoa. Se hänelle sallittakoon. Yleensä mieskunto alkaa kuitenkin hiipua jossain vaiheessa ja kun on kokeillut kymmeniä "pipareita" iskee kyllästyminen. Fiksu mies tajuaa, että seksiin voi yhdistää myös tunteet. Tunteetonta seksiä saa kuka vaan (rahalla tai ilman), mutta rakastelua oman rakkaan kanssa ei välttämättä saa koskaan!!!

• JukraPee

Näinhän se on.
        Ja tämähän on täysin loogista. Jos hakee hyvää miestä joka pystyy sitoutumaan pitkään parisuhteeseen ja haluaa perheen siinä kolmenkympin jommalla kummalla puolella, niin ei niitä parhaita kyllä enää kolmenkympin jälkeen baareissa ja lavoilla näy. Kyllä ne on blokattu talteen jo reilusti ennen kolmenkympin rajapyykkiä.
        Mutta jos hakee 30 hyvän näköistä sinkkua niin onhan noita varmasti. Eikä semmonen huono oo jos hakee sinkkua.

• ytuytu

Naiset määrittää sen onko mies hyvännäköinen vai ei. Mistäs mies tietää onko hyvännäköinen vai ei? Monikaan ei tiedä omaa tasoaan, vaikka muuta luulee.

• Ei vaan

mies voi määrittää sen myös aivan hyvi itsekin. Kyllähän naiset määrittävät toisiaankin kauniiksi vaikka eivät sitä ole.

• Heh ja mä kun olen mielestäni aina seurustellut vain komeiden miesten kanssa. Ehkä se onkin makuasia. Kuka mitäkin komeana pitää. x')

• heheheh

aloitetaan Suuresta isästä ensin.

• huokaus.

Ovat he varattuja, sanovat vaan niin. Tampereella ne ovat varattuja ainakin 30 . :( Toki nuoremmat sanovat myös niin, jos heitä ei joku nainen kiinnosta tai on jo nainen. Tai ovat pelimiehiä, monta naista kierrossa. Mun veikkaus!

• huokaus.

Tai sitten eivät löydä itselleen kelpaavaa naista, katsovat ulkomuotoa ym ym.. Tai liian ujoja tutustumaan. Tai heillä on kiinnostus itseään paljon nuorempiin vain. :(

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      57
      3585
    2. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      41
      3396
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2791
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      46
      2536
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      54
      1973
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1619
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1493
    8. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      20
      1338
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1307
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      180
      1241
    Aihe