MYPROTEIN PULJUN TILAUKSET??

HELP!!!

Tuleeko tuolta Myprotein.comista paketti ihan Suomen postiin vai tuleeko jollain fakin UPS:llä / fedexillä kotiin? Missä tuon punnan kurssin saa laskettua, vai onko joku euromuunnin tuolla? Mitään järkeä ei ole Suomesta tilata heraa vielä kun heran hinta noussut ja nousee entisestään. Kertokaas vinkit ja antakaa koodit -10% alennuksille. Kiitän!

13

9375

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • önnönnönnönn

Minäkin olen katsonut uusimman Harry Potterin.

• ihme touhua

MyProtein ei antanut toimittaa Suomeen; http://www.bulkpowders.co.uk taas Shipping Total £25.39 ! Kai on tuolta Fitnesstukusta sitten tilattava VISAlla, niin vaikka tilaus jumittuisi jonnekin Itämeren pohjaan, niin rahat voi ehkä saada takaisin.

• kuipal ainiipal

RUAAHAHAHAHAHAHA

Vai ei antanut toimittaa suomeen. No ehkä on niin ettet vain osaa.

• Toimii....

Hyvin toimii ja halpaa oli. Perjantaina tilaus, samana iltana lähetettiin ja keskiviikkona kotona Suomessa. Koodilla MP437279 5% alennusta

• myprotein

Kiitos vinkistä ja koodista! 4 arkipäivää meni toimitukseen. My proteiniin 100 kertaa tyytyväisempi, kuin fitnesstukkuun, josta jouduin odottamaan viime tilausta monta viikkoa ja osa tuotteista puuttui silti.

• my protsku

Hyvä, että auttoi! Itse tehnyt myös kaikki tilaukset nykyään tuolta. Koodi toimii edelleen MP437279 ja tulee 5% alennusta

• pasiiiii

Pistin 10 kiloo maustamaton proteiinia tilaukseen ja vähän creatiinia. mitä proteiinimakuja suosittelette tuolta?

• samboooo

tilasin kans true wheytä ruuanlaittoon. Saa korvattu vehnäjauhot tolla :)

• my protsku

koodilla MP437279 5% alennusta. Paras proteiinikauppa netissä.

• Rami3233

Hyvin toimi! Kiitokset koodista

• Anonyymi

Huijausfirma! ÄLKÄÄ OSTAKO

• Anonyymi

Ei kannata ostaa jos edes harkitsee palautusta. Asiakaspalvelu ei pelaa etkä saa ikinä rahojasi takaisin :) jouduin itse myös maksamaan palautuksesta 6 puntaa vaikka sen piti olla ilmainen EU:n sisälle palautettaessa .. asiakaspalvelijat eivät saa asiaasi eteenpäin ikinä ja kierretään kehää ettet saa rahojasi takaisin

• Anonyymi

Ja vielä hyvä muistaa, että isot lihakset tulee dopingilla. Ei lisäravinteilla tai nettivalmennuksilla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      13
      2546
    2. Jännitän sinua J mies

Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.
      Ikävä
      122
      1267
    3. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      1195
    4. Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa

"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli
      Maailman menoa
      245
      1014
    5. Kuinka kauan kesti että ihastuit

Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi
      Ikävä
      51
      1013
    6. Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti

Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk
      Ikävä
      63
      924
    7. Tunneälyä testaamaan!

Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/125
      Lesbot
      3
      816
    8. Vaikutat tosi mielenkiintoiselta ja

paksulta. 😂 m - n
      Ikävä
      84
      786
    9. solmussa solmussa

Tilanne solmussa. Umpisommussa🫢
      Ikävä
      35
      719
    10. Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?

En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?
      Ikävä
      46
      719
    Aihe