Metallimusiikki ja uusnatsit.

natsejafestareilla

Oletteko huomanneet että metallimusiikki on uusnatsien suosiossa. Esimerkiksi metallimusiikki-festareilla on aina paljon uusnatseja, jotka tunnistaa heidän pukeutumisestaan: mustista t-paidoista ja huppareista, joissa on kuvina esimerkiksi rautaristejä, kotkia, ss-kirjaimia, suomileijonia, suomenlippuja, jopa hakaristeja, teksteinä paidoissa mm. white pride world wide, maastohousuista, maihinnousukengistä ym. Selvääkin selvempiä uusnatseja pukeutumisensa perusteella, ja näitä henkilöitä on metallimusiikkifestareilla vaikka kuinka paljon. Miksi juuri metallimusiikki viehättää uusnatseja eikä vaikka popmusiikki? Kai juuri siksi että uusnatsi haluavat olla "kovia jätkiä" ja metallimusiikkihan on perinteisesti "kovien jätkien" musiikkia.

22

832

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      Tuu käymään, meillä on jo uuni lämpiämässä.

    • Lässynlää

      "metallimusiikkihan on perinteisesti "kovien jätkien" musiikkia"

      Mistäs keksit tällaisen älyttömyyden? Itsekkin kuuntelen metallimusiikkia mutta en pidä itseäni "kovana jätkänä".

      • godless98_

        No, minä kuuntelen BLACKMETALLIA, joten olen älykäs kovis.


    • H E W A R I

      Voi jeesus... Itekki käytän maastohousuja, suomileijona paitoja ja muita tollasia ja kuuntelen metallia mutten mä mikään natsi ole.

    • Spirit of '69

      Oi! Oi! Oi! Täältä me tulemme!

    • TosiKovis1

      Antti Tuiskua pitäs kuunnella ja voivotella. Sittenhän se maailma parantuu.
      Ainakin vihervasemmistolaisten silmissä. Meillä kuunnellaan heavya ja metallimusiikkia jo toisessa sukupolvessa. Nyt minä vasta havahduin. Minähän olenkin uusnatsi. Äkkiä maastokengät jalkaan... Missä mun pesäpallomaila. Heh

    • .............

      Tai ehkä vastaus on niinkin yksinkertanen kuin että: Metalli on yksinkertaisesti parempaa kuin pop.

    • urpokarhu

      Eikös ne ganstaräppärit yritä olla niitä "kovia", eikä hevarit? Ainakin kokoajan hoetaan Motherfuckeria yms...

    • woldcorld

      Kai olet myös huomannut, että rap-musiikkia kuuntelevat ovat kaikki väkivaltaista porukkaa jotka kulkevat joka paikassa aseen kanssa ja että punkia kuuntelevat ovat kaikki pimahtaneita anarkistiterroristeja jotka ennemmin tai myöhemmin väistämättä räjäyttävät jossain jonkun paikan... Ja koska minä kuuntelen metallimusiikkia, niin mitäpä muutakaan tästä voisi päätellä kuin että minähän olen uusnatsi! Mutta jos satun sen lisäksi kuuntelemaan vaikka rockia, niin mitäs minä silloin olenkaan... olen varmaan puoliuusnatsi?
      Lämpimät onnittelut aloittajalle loistavan päättelykyvyn ansiosta. On hienoa, ettet suinkaan yhtään yleistä mitään.

      • Urpokarhu

        Jep... :D


    • fop8fp9i

      Tollasten kusipäitten takia ei viitti ees kulkea pimeällä kadulla ku pelkää saavansa luodista tai vähintäänkin nyrkistä. Natsisaksan pukeutumistyyli on vaan niin komea että on pakko käyttää samanlaisia kuteita. Ite oon harkinnu sellasta komentajien suosimaa pitkää rotsia mut en tiiä olisko kauheen terveellistä kulkee sellasen kaa. Kiiti vaan ennakkoluulot!

      • HipHopHater

      • "uusnatsi"
        HipHopHater kirjoitti:

        kirjoituksen aloittajalle

        http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/hiphop-tapahtuman-tyly-saldo-72-lastensuojeluilmoitusta-11-rikosilmoitusta/art-1288406082757.html

        ei ne hopparitkaa mitää pulmusia ole....

        vittu mitä paskaa taas...

        Hoppareis ei tieteenkään oo mitää vikaa. Sehän on vaan hieno ku pieni hopparipoika kulkee ohi lökäpöksyjensä kans ja kiroolee ku tukkijätkä ku sitä ollaan niin kovaa. Ja sitte kovina poikina hillutaan kaupungilla helvetinmoisessa laumassa ja auotaan päätä ihmisille. Pitäisi varmaan taputtaa selkään ja käskeä jatkamaan samaan malliin... vittu tuollasissako Suomen tulevaisuus?

        Tällästa...


    • Jeps.

      Keskustelun aloittaja ei väitä, että kaikki metallia kuuntelevat ihmiset ovat uusnatseja. Hän vain toteaa, että metalli on uusnatsien suosiossa. Varmasti löytyy niitäkin uusnatseja, jotka kuuntelevat poppia.

      Kovia jätkiä löytyy kaikkien musiikkityylien kannattajista. Jotkut kovat jätkät sanovat kuuntelevansa vain tappoheviä, mutta väkivaltaisia tyyppejä löytyy toki myös rapin kannattajista ja jopa peace-love rock-musiikin kannattajista. Musiikki ei ole ainoa tekijä, joka vaikuttaa ihmismieleen, vaan kaikella ympärillä olevalla on oma vaikutuksensa.

    • aikasääääd

      ihan typerää yleistää ihmisiä musiikkimaun perusteella...
      Ketjun aloittaja ei ole siitä ihan viisaimmasta päästä ilmeisesti.

    • Kyllästynyt Tawwis

      Voi VOOEE!!!
      Mikä vika uusnatuissa oikein on? En ymmärrä. Hehän ovat vain isänmaallisia ja siksi arvostan heitä paljon.

    • energy elvis

      Aikoinaan joku väitti larppaajia uusnatseiksi ja saatana palvojiksi. Tuskin ovat kumpaakaan sen enempää kuin hevuhemmotkaan...

    • Josku uusnatseilla olisikin hyvä musamaku, niin mitä sitten?

    • Pyörivätkö ne siellä suvassa sovussa kasvisyöjien, aseista kieltäytyjien, sivareiden, vampyyrien, sekä lystikkäiden pikkunoitien Wiccojen ja muiden pahuuden palvelijoiden kanssa?

    • hohoijjaaaaa80979723

      Tämä on vissiin kanssa PROVO aloittajalta.

      Asia on niin, että metallimusiikki ja uusnatsit on kaksi täysin eri asiaa, toki joku natsi voi tykätä metallista mutta ihan tietona niille jotka eivät ymmärrä tai edes halua ymmärtää metallimusiikkia niin yleisesti siellä tuomitaan uusnatsit ja saatananpalvonta ja näillä ei ole mitään tekemistä itse tuon metallimusiikin tai suurimman osan siitä diggaavan ihmisen kanssa.

      Tunnen meinaan niin paljon metallimusiikista pitäviä ihmisiä sekä tämän saran ammatti- ja puoliammattilaisia ja harrastajia, että voin sanoa hyvällä mielin, että mukavia heppuja ja tytyjä on vaikka kuinka ja osa pukeutuu mustiin ja osa ei.

      Aloittajalle myös ihan tiedoksi, että Suomen-lipulla, Suomileijonalla ym. ei ole mitään tekemistä uusnatsien kanssa.
      Samaten on Suomen valtion sodanaikana käyttämä ns. hakaristi jotain aivan muuta kuin sakarat tosiin päin oleva Saksan käyttämä natsisymboli.
      "Hakaristi (卐) eli swastika tai svastika (sanskritiksi स्वास्तिक) on symboli ja ornamentti, joka koostuu rististä jonka jokaisesta päästä kulkee joko myötä- tai vastapäivään viiva. Nimitys swastika tulee sanskritin sanasta swasti, joka johtuu sanoista su (hyvin) ja asti (se on). [1] Joskus käytetään myös nimitystä gammadion, mikä tarkoittaa kreikkalaisten aakkosten gammakirjainten muodostamaa ristiä. Hakaristi on hyvin vanha onnen vertauskuva, jota on käytetty onnen tunnuksena monissa eri kulttuureissa. Hakaristi esiintyy edelleen monissa uskontokunnissa hyvän tai ikuisen vertauskuvana"

      Ihmiset jotka tälläistä paskaa täällää kirjoittavat voisivat katsoa peiliin ja vähintäänkin lopettaa sen istumisen omien aivojen päällä vai kenties ne puuttuu tykkänään mm. tämän ketjun aloittajalta.

      Toki myös ihmiset joiden ajatusmaailma on natsien puolella ym. voivat kuunnella metallimusaa, kuka sitä kieltää ja miksi pitäis koska se natsismin aate ja toimintatavat eivät tule metallimusiikista vaan ihan jostain muusta ja tietääkseni natseilla sodan aikaan ei ollut tietoakaan metallimusiikista ja kuuntelivat Wagneria, joten miten ois välistä syyttää vaikka klassisen musiikin kuuntelijoita saatananpalvonnasta ja natsismista ;-)

    • Metallisti/uusnatsi?

      joo... minä oon ihan luita myöten metallisti ja minä pukeudun useimmiten mustaan, hupparit, leveälahkeiset farkut, maiharit, nahkarotsi... tekeekö se minusta natsin?? minulla on pari kaveria ja ne on niitä uusnatseja mutta ei ne kuuntele muuta ku ''isänmaallista'' musiikkia, sotamarsseja, nazirock tmv.

    • hcP_

      Olen myös huomannut että metallistit ovat rasisteja. No ei siinä mitään, niitä on kiva pätkiä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2102
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      56
      1976
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1915
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1677
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1336
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1321
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe