Tervehdys!
Olen pienestä pojasta asti ollut tekemisissä musiikin kanssa enemmän tai vähemmän. Luovuin laulajaurahaaveista, mutta säveltäjän/tuottajan ura on edelleen vahvasti mielessä. Mulla pyörii jatkuvasti päässä melodioita, jotka haluaisin levylle. Mutta miten edetä tässä? Itsellä ei oo kuin kuppainen kosketinsoitin ja kitara. Ajattelin, että voisin hankkia itselleni laulajan ja painua studioon melodioineen ja maksaa siitä. Mihin näitä demoja kannattaisi sitten lähettää? Levy-yhtiöille? Millainen käytäntö on, jos haluaa tarjota säveltämiänsä kappaleita? Haluaisin myös lähetellä demoja Ruotsiin, jossa on tämän hetken kuumimmat tuottajat, kuten Max Martin, Redone, Shellback yms yms.
Pop-musiikin tuottaminen?
3
246
Vastaukset
- justme2011
Hei! minä olen etsimässä säveltäjää/tuottajaa väsäämään kanssani demoa
joten jos kiinnostaa ota yhteyttä niin jutellaan ja [email protected] - nippelitietoa...
Kirjavaa sanastoa.
- Säveltäjä
- Sanoittaja
- Sovittaja
- Tuottaja
- Julkaisija
- Levy-yhtiö
- Jakelija
- Kustantaja
Omat sävellykset pitää ja kannattaa rekisteröidä musiikkitietokantaan, vaikka suomessa, ennenkuin lähettelee niitä maailmalle.- tuttu juttu.........
Levy-yhtiö omistaa alkuperäiset masternauhat jotka se on mahdollisesti ostanut joltain "kuolinpesältä". Se lisensoi äänitteen eteenpäin Kustantajalle joka valmistuttaa CD-levyjä kuluttajille. Jos joku haluaa käyttää kyseistä musiikkia omiin tarkoitusperiin kyseiseltä CD-levyltä, niin lupa pitää kysyä sekä Kustantajalta, sekä julkaisun omistajalta, eli Levy-yhtiöltä.. Lasku tulee siis molemmilta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1116916KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3886577Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei653317Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521282869Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1082460Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään351940- 1251834
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro211697Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1821367- 741257