Uskon todella että nämä lähes lapset jota ostatte vasten heidän omaa tahtoa vanhemmiltaan, palvelevat hymyillen mutta sisin voi olla ulkokuorta synkempää. Ennen kuin luin noita kirjoituksia en olisi halunnut uskoa että miehet suomessa ovat todella noin epätoivoisia ja sairaita. Vaimon tehtävä ei ole palvella miestään eikä miehen vaimoaan.
Se olisi jo lähes puhki kulunut kommenti kuin tasa arvo. Ette pärjää suomalaisen naisen kanssa koska suurin osa ovat itsetietoisia eivätkä todellakaan alistu huonoon kohteluun vaan pelaa säännöillä "sitä saat mitä tilaat" ja sitähän ei miehet kestä.
Itse olin reilu kymmenenvuotta saman miehen kanssa ja koska tavattiin niin että olin vain 15 vuotias (mies vuoden vanhempi) oli meillä myös sen mukaiset ongelmat.
Olin jo aivan varma ettei mitään voi enään tulla kaikki menisi niin, kunnes kuolema erottaa. Sitten yhden pitkäkestoisen riidan jälkeen kysyin että mikä sinua oikeen riepoo ja tämä vastas "olet alkanu hyppimään mun silmille".
Se oli viimenen tikki sanoin miehelle että kuule en voi hyppiä sun silmillesi koska sä et ole yhtään mun yläpuolella. Kaksi viikkoa tästä ja heitin äijän pihalle enkä kadu yhtään.
Tämän kaiken keskellä mitä enemmän aikaa kuluu tulen koko ajan varmemmaksi siitä etten enään ikinä ota itselleni miestä, en halua yhtään sovistia tai mitään muutakaan riesakseni.
Säästäkää niitä nuoria tyttöjä älkääkä pitäkö niitä palvelijoina sillä silloin on sama kuin teillä olisi orja, ei vaimoa ja jos luulette että se parisuhde on onnellinen niin ette edes tiedä mitä koko sana tarkoittaa vaan kasvatatte omilla konsteillanne heistä miesten vihaajia.
Toi ketju noista thai-tytöistä...
HitaastMuttaVarmast
0
76
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial11586Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras981514Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221051Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva204966- 124849
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2797Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29770Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks42751- 7724
- 60703