Tiina Jylhä viranomaisten syyniin?!!
7
210
Vastaukset
- Haluan tietää
Laittoiko Tiina itse Botoxia vai järjestikö vain bileitä? En tiedä onko hänellä vielä ehdollinen vankeustuomio päällä, mutta jos viranomaiset tutkivat, niin sillä voi olla seurauksia.
- kauheaaaa.
Eiks se ole hermomyrkkyä se botox, niin olin lukevinani ja sitä ei saisi pistää kukaan muu, kuin lääkäri.
Nehän laitteli illanistujaisissa itse kullekkin botoxia.
Tiinalta luvat pois.
Itsellään Tiinalla on sellaiset töröhuulet, kuin on Aku Ankalla RUMAT - Joopa joo
http://www.hs.fi/viihde/artikkeli/Tiina Jylhälle lankesi taas ehdollista vankeutta/1135241453965
- piuiu
Siinä ohjelmassa mainittiin, että vaikka nimitys on botox-bileet niin siellä laitetaan vain muita fillereitä.
- huijausta
Kun toimenpiteet suorittavat muut kun siihen oikeutetut terveydenhoitoammattilaiset nämä touhut täyttävät pahoinpitelyn kriteerit!!!
Tiina Jylhä EREHDYTTÄÄ IHMISIÄ olevan terveydenhoitoalan ammattilainen. Hän esim. käyttää VALKOISTA LÄÄKÄRITAKKIA kun ottaa vastaan omassa putiikissa ja ei ihme, ettei joku perähikikylästä tullut ymmärrä, että tässä pikitetään luvatta!!!!
HYMY lehdessä Tiina kertoo, että sai koulutuksen täyteaineiden maahantuojien toimesta - KETKÄ NE KOULUTTAJAT OVAT! - HEKIN VÄLITETTÄVÄSTI ENTISIÄ SIIVOOJA TAI PARTUREITA!!!
TÄMÄ KOKO ALA ON TÄYNNÄ EPÄSELVYYKSIÄ JA POLIISIN TULISI REAGOIDA JA TUTKIA NÄMÄ TOUHUT! - polis
Tässä yksi poliisi.
Nyt reagoin tuohon sinun isoilla kirjaimilla huutamiseen.
Niin, tiedoksi vaan, siivoojakin voi käyttää valkoista vaatetta ihan paikasta riippuen. - Huijausta
Kiitos tiedosta polis! Niin siivooja voi käyttää valkoista vaikka sairaalan osastolla ja leikkiä lääkäria!!! Jne...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial11586Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1001525Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221051Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva216997- 124859
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2797Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29770Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks42761- 7734
- 65721