Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

FLV to mp3

Xallu67

Non niin, varmasti aihetta on "sivuttu" joskus täälläkin palstalla, mutta vielä kerran. Koneellani on YouTubesta tallennettuja flv tiedostoja. Nyt olisi tarkoitus muuttaa ne mp3:ksi, mutta mistä siihen hyvä ohjelma? Voisin vaikka maksaa siitä muutaman kympin, kunhan se toimisi.

En siis kaipaa "on line" kääntäjää vaan tiedostot ovat jo kovalevylläni. Olen kokeillut noita ns. ilamsia, mutta eipä nuo yleensä ole toimineet. Tietty niistäkin hyviä vinkkejä kaivattaisiin.

allu67

2

487

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      Itse olen käyttänyt ilmaista Superia jonka saa ladattua täältä:
      http://www.erightsoft.com/SUPER.html
      (se on kyllä monen mutkan takana mutta kyllä sen sieltä lopulta saa).

      Sitten toinen konsti jota oon käyttänyt on Mozilla Firefoxiin saatava Youtube downloader, jolla saa imuroitua videot "lennossa", myös mp3 -formaatissa.

      Sitten muitakin löytynee jos etsii googlella haulla "flv to mp3". En tiedä mitä tarkoitat sillä ettei ne yleensä toimi? Kyllä ne yleensä tekee sen mitä pitääkin. Jos oletat että muunnin muuttaisi alkunperin huonolaatuista ääntä jotenkin taikatempulla paremmaksi niin sitten joudut pettymään. Se muunnos vaan pakkaa sen korkeintaan vielä huonommaksi mitä se alunperin on.

    • nonkai

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2207
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2043
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1642
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1480
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1456
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1357
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1334
    8. 52
      1238
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1180
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe