Vastaus ketjuun http://keskustelu.suomi24.fi/node/9846707
Mitä kipulääkäri Jukka-Pekka Kouri tuossa sanoi
"Tieteellistä näyttöä kannabiksen tehosta on MS-taudin hoidossa, mutta se ei nouse muiden kipulääkkeiden yläpuolelle teholtaan, kipulääkärit eivät pidä sitä vallnkumouksellisena kivunhoidossa vaan sen on yksi työkalu lisää kivun hoitoon."
Ja Raakkuna hyvä, Kannabis ei ole aivosyöpää estävä aine, vaan päinvastoin se lisää pään alueen syövän kehittymisen riskiä.
Taulukko 1. Kannabiksen pitkäaikaisvaikutukset.
Psyykkiset
Heikentynyt oppimiskyky
Häiriöitä ajan ja paikan ja etäisyyksien tajussa
Persoonallisuuden muutos
Amotivaatio-oireyhtymä
Paniikkihäiriöitä, hallusinaatioita
Somaattiset
Keuhkotulehdukset, keuhkolaajentuma
Pään alueen syövän lisääntynyt riski !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Immuniteetin häiriöt
Alentunut libido ja syntyvyys
Sikiön kasvuhäiriöt?
http://www.student.oulu.fi/~ktikkane/huuP1.html
Kannabiksen haitoista tutkittua tietoa:
http://www.juhakemppinen.fi/index.php?id=0yyicqvxxi0i56
Mitä kipulääkäri Jukka-Pekka Kouri tuossa sanoi
10
1518
Vastaukset
- raakkuna1
Kun kerran haastoit Raakkunan debattiin. Niin kyllä se vaan sopii. Olet kirjasi lukenut Psykologi, ja sinun lähdeaineistosi on sitä vanhaa germaanista perua, joka on tullut esiin useista virhe,väittämistä ja suoranaisista valheista. Joop.
Kansa on kyllästynyt teidän vanhoihin ja valheellisiin esityksiin Cannabiksesta. Ja nyt on vihdoinkin murtautunut esiin Cannabiksen arvokas hyötykäyttöarvo, ja monet amerikkalaiset alan tutkijat ovat alkaneet hyödyntämään noita arvokkaita alkaloideja, joista on alettu valmistamaan lääkkeitä. "Salut"
Raakkuna on myös tutkinut asiat perinpohjin, sillä ihmisellä on itsellään vastuu asioista joita sisällyttää elämäänsä. "Salut" Uskon että tässä murrosvaiheessa syntyy toki kismaa eri tahojen välillä. Mutta rehellisenä Psykologina sinunkin täytyy tajuta, että tutkimuksen kautta tietomme lisääntyy, ja omaksumme tällä tavoin arvokkaamman ja tyydyttävämmän elämänlaadun yhteiskuntaan. "Salut"
Suomi tarvitsee vaihtoehdon sille ainoalle sallitulle nautintoaineelle joka on ollut alkoholi. "Salut" Lääkkeet ja alkoholi yhdessä on tänään valitettavasti todellisuutta monelle suomalaiselle. Ja moni kuolee ennen aikojaan, juuri nykyisen käytännön mukaisesti. "Salut" - NARKIT TARVITSEE
KANNABISTA VIEROITUSOIREISIIN!
TULEE VALTAVA SÄRKY, HIKI JA JOMOTUS, JOS ON HETKEN SITÄ PIRULLISTA HUUMETTA ILMAN!!- raakkuna1
Raakkuna on aina sanonut, että mä poltan jos mä poltan, ja voin olla polttamatakin, jos tahdon. "Salut" Ja todellakin jopa 30,vuoden yhtäjaksoinen polttaminen oli mahdollista lopettaa, jokseenkin helposti. "Salut"
- joopa joo
Cannabiksen käytön lopettaminen on tehnyt sinulle Raakkuna todella hyvää!
Kirjoitat paljon selkeämmin kuin siihen aikaan kun käytit pilveä.
Hienoa että olet löytänyt nyt myös hengellisen ulottuvuuden elämääsi!- raakkuna1
Kiitos vaan. Olen todella itsekkin tyytyväinen olotilaani, vaikka pilvi ei kuulukkaan elämääni tällä hetkellä. "Salut" Tanskassa elämäni oli selviytymistä päivästä toiseen, ja tänään minulla on oma asunto, ja hyvät suhteet lähimpiin ihmisiin. Ja harrastan pyöräilya, sekä minulla on koira (Tiibet Mastif) joka on minulle läheinen kumppani. "Salut" Ja todellakin hengellinen ulottuvuus, minkä mainitsit. "Salut"
- Seurailija:
raakkuna1 kirjoitti:
Kiitos vaan. Olen todella itsekkin tyytyväinen olotilaani, vaikka pilvi ei kuulukkaan elämääni tällä hetkellä. "Salut" Tanskassa elämäni oli selviytymistä päivästä toiseen, ja tänään minulla on oma asunto, ja hyvät suhteet lähimpiin ihmisiin. Ja harrastan pyöräilya, sekä minulla on koira (Tiibet Mastif) joka on minulle läheinen kumppani. "Salut" Ja todellakin hengellinen ulottuvuus, minkä mainitsit. "Salut"
Olisiko se juuri niin, että "koska pilvi ei kuulu enää elämääsi". Eli kun kirjoitit "vaikka", niin tosiasia on, että KOSKA.
Kirjoituksesi on ollut opettavaisia tarkkaavaisille lukijoille.
On nähty missä kinnossa kulloinkin olet ja mistä syystä, koska rehellisesti olet kertonut joko käyttäväsi kannabista tai sitten et.
Nyt huomaame, että olet selviytymässä kannabiksen aiheuttamasta psykoosista, koska olet kuivilla ja siitä sinulle onnittelut ja toivotamme myös voimia jatkaa selvillä oloa.
Varmaan koirasikin jo haluaa, ettet olisi enää pilvessä.
Ja mekin mielellämme luemme selvinpäin kirjoitettuja tekstiäsi.
Ne paranevat ajan kuluessa ja psykoosin kaikotessa.
- vendetta vendetta
Kouri on erittäin hyvä kipulääkäri. Aloittaja ei selvästi tiedä kivusta mitään. Oli vaan tarve jeesustella. Nuo haittavaikutukset eivät pidä paikkaansa.
Kannabista ei kannata polttaa. Murustaa kannabiksen jauhoksi, laittaa pienen määrän öljyä kuppiin ja jauhot perään. Uuniin 120 asteeseen puoleksi tunniksi ja sitten voi vaikka sivellä otsansa ja rintakehänsä tai laittaa tippoina kielen alle tai syödä sellaisenaan tai salaatin mukana, puurossa, missä tahansa elintarvikkeessa.
Itseä alkoi se savu jotenkin inhottamaan tupakankin lopettanut jo kymmeniä vuosia sitten.
Tuota ohjetta voi koittaa jossakin, missä kannabiksen käyttö on laillista. En kehota ketään käyttämään kannabista missään muodossa :)) - valehtelee
Kemppinen, HAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAA....
- Pohjaan sukeltaja
Miten toimii kannapislääke ,kun haluaa päästä oxycotinista eroon suolen lamaantumisenkin vuoksi.ja lääkäreiden haluttomuuden vuoksi hoitaa kokonaisvaltaisesti 4-raajahalvaantuneen ihmisen kipulääkitystä.300 mg /vuorokausi jö kolme vuotta lääkäreiden määräämänä kuitenkin ?
- Anonyymi
Kivunhoito on aivan perseellään ja potilaat oman onnensa nojassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236955Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää421239Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271032- 75891
Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61837Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal47834Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93794Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38781Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43733