Minua on jo pitkään haitanneet keltaiset alueet silmieni valkuaisissa? Mistä mahtaa tämä johtua?
Keltaiset silmät, miksi??
6
6405
Vastaukset
- jaaha
mullakin on joskus ollut ja syynä korkea bilirubiini.korkea arvo voi johtua maksatulehduksesta tai jostain muusts mulla se syy ei koskaan selvinnyt mutta 3 vuoden seurannan jälkeen on taas normaali."et kai vaan ole ryypänny maksaasi pilalle".
- Joona
Sulla on A-hepatiitti
- Neuvo
Mene heti lääriin päivystyspotilaana. Keltaiset silmät viittaa aina maksan vaurioon ja niitä on vain yksi.
- meitzi
juu suosittelen käymään lääkärissä. Olen sairaalassa töissä sisätautiosastolla ja siellä näen paljon ihmisiä joilla on keltaiset silmät ja moni on muutenkin keltainen. Nämä ihmiset ovat SUURIMMAKSI osaksi ALKON käyttäjiä...
että JOS käytät viinaa niin suosittelen lopettamaan
ja käy siellä lääkärissä pikaseen!- mandariini
ehdottomasti lääkäriin!!!
itse menin myös lääkäriin samanmoisten oireiden vuoksi. kokeita otettiin ja pikkuhiljaa eliminoitiin muita mahdollisuuksia, hepatiitteja ym. lopuksi kävi ilmi että mulla on gilbertin syndrooma. aiheuttaa silmien ja ihon keltaisuutta maksaa rasittavissa tilanteissa kuten pämpätessä tai paastotessa(laihduttaessa). voi vaikuttaa myös hemoglobiiniin (alhaisempi kuin yleensä). syndrooma on vaaraton ja se luokitellaankin ennemmin ominaisuudeksi kuin sairaudeksi. se on yllättävän yleinen, mutta usein diagnostoimaton , koska haittoja ei pahemmin ole.
- Anonyymi
Taitaa johtua valotuksesta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72508- 1181746
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill371469Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221388Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1641292- 1461250
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1521241- 521188
- 591127
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.471005