Minua on jo pitkään haitanneet keltaiset alueet silmieni valkuaisissa? Mistä mahtaa tämä johtua?
Keltaiset silmät, miksi??
6
8063
Vastaukset
- jaaha
mullakin on joskus ollut ja syynä korkea bilirubiini.korkea arvo voi johtua maksatulehduksesta tai jostain muusts mulla se syy ei koskaan selvinnyt mutta 3 vuoden seurannan jälkeen on taas normaali."et kai vaan ole ryypänny maksaasi pilalle".
- Joona
Sulla on A-hepatiitti
- Neuvo
Mene heti lääriin päivystyspotilaana. Keltaiset silmät viittaa aina maksan vaurioon ja niitä on vain yksi.
- meitzi
juu suosittelen käymään lääkärissä. Olen sairaalassa töissä sisätautiosastolla ja siellä näen paljon ihmisiä joilla on keltaiset silmät ja moni on muutenkin keltainen. Nämä ihmiset ovat SUURIMMAKSI osaksi ALKON käyttäjiä...
että JOS käytät viinaa niin suosittelen lopettamaan
ja käy siellä lääkärissä pikaseen!- mandariini
ehdottomasti lääkäriin!!!
itse menin myös lääkäriin samanmoisten oireiden vuoksi. kokeita otettiin ja pikkuhiljaa eliminoitiin muita mahdollisuuksia, hepatiitteja ym. lopuksi kävi ilmi että mulla on gilbertin syndrooma. aiheuttaa silmien ja ihon keltaisuutta maksaa rasittavissa tilanteissa kuten pämpätessä tai paastotessa(laihduttaessa). voi vaikuttaa myös hemoglobiiniin (alhaisempi kuin yleensä). syndrooma on vaaraton ja se luokitellaankin ennemmin ominaisuudeksi kuin sairaudeksi. se on yllättävän yleinen, mutta usein diagnostoimaton , koska haittoja ei pahemmin ole.
- Anonyymi
Taitaa johtua valotuksesta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201185
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874- 83727
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699- 89673
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276665- 107604
- 28540
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet110497