Minua on jo pitkään haitanneet keltaiset alueet silmieni valkuaisissa? Mistä mahtaa tämä johtua?
Keltaiset silmät, miksi??
6
6851
Vastaukset
- jaaha
mullakin on joskus ollut ja syynä korkea bilirubiini.korkea arvo voi johtua maksatulehduksesta tai jostain muusts mulla se syy ei koskaan selvinnyt mutta 3 vuoden seurannan jälkeen on taas normaali."et kai vaan ole ryypänny maksaasi pilalle".
- Joona
Sulla on A-hepatiitti
- Neuvo
Mene heti lääriin päivystyspotilaana. Keltaiset silmät viittaa aina maksan vaurioon ja niitä on vain yksi.
- meitzi
juu suosittelen käymään lääkärissä. Olen sairaalassa töissä sisätautiosastolla ja siellä näen paljon ihmisiä joilla on keltaiset silmät ja moni on muutenkin keltainen. Nämä ihmiset ovat SUURIMMAKSI osaksi ALKON käyttäjiä...
että JOS käytät viinaa niin suosittelen lopettamaan
ja käy siellä lääkärissä pikaseen!- mandariini
ehdottomasti lääkäriin!!!
itse menin myös lääkäriin samanmoisten oireiden vuoksi. kokeita otettiin ja pikkuhiljaa eliminoitiin muita mahdollisuuksia, hepatiitteja ym. lopuksi kävi ilmi että mulla on gilbertin syndrooma. aiheuttaa silmien ja ihon keltaisuutta maksaa rasittavissa tilanteissa kuten pämpätessä tai paastotessa(laihduttaessa). voi vaikuttaa myös hemoglobiiniin (alhaisempi kuin yleensä). syndrooma on vaaraton ja se luokitellaankin ennemmin ominaisuudeksi kuin sairaudeksi. se on yllättävän yleinen, mutta usein diagnostoimaton , koska haittoja ei pahemmin ole.
- Anonyymi
Taitaa johtua valotuksesta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?4285799Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.1962032Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3691895- 1231110
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl51044- 28971
- 76858
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h60854Oishan se coolia
Kun sais maistaa sun huulia 😘 Mukavaa päivää Hei, just sulle miehelle, josta haaveilen ❤️55743- 37734