ei se tykkää kolminaisuuksista, taitaa olla sillä monta kaveria, yllättävän monta, kuka niitä palstalle tuo, monta on nimimerkkiä, vähemmän on ihmisiä niiden takana
Pe.ku ja nimimerkit
6
81
Vastaukset
- ...
Ja Jaikal.. kävitkö sen sivuilla... hirveän pitkiä tekstejä, luin jotain sieltä täältä: kaverin vaimo tuli ovesta sisään näkymättömän kaverin kanssa(Jeesus Kristus)ja jaikal oli kävellyt mettässä ja mongertanut jotain kieltä, ja oli saanut jonkun muunkin retkuun.
Loppuillan oli istunut penkissä ja kokenut olevansa pumpulissa, ja ei kuullut mitään kun takapenkeillä sipistiin. * Kuuluukohan tämä avaus ollenkaan helluntailaisuuteen, kun Pe.ku ei ainakaan kuulu. jaikal kyllä kuuluu, mutta ysksityis henkilönä ei hänkään kuulu, palstan tarkoittamalla tavalla.
http://123minsida.se/auroraboreallis
Tervetuloa kotisivuilleni. Tulen kirjoittamaan sinne paljon juttuja helluntailaisuudesta.Sorry, en lukenut lainkaan viestiäsi.
Jaikal on oikein hmm.. karismaattinen persoona. Hänen tapana on ollu kirjoittaa omista yksityisasioistaan, tälle palstalle.
Joskus niitä on ihan o.k.lukea, liian pitkiä ne on. Enkä ymmärrä mitä tarkoitat:palstan tarkoittamalla tavalla.
Tällä palstalla kuuluu keskustella helluntailaisuudesta, vaikka sitten jonkun toisen kokemuksien kautta,jos joku niitä kerran keskustelupalstalle tuo.
Eikö tän NYKYINEN sefu laittanut rajat että nimiä ei saa mainita.
Minä tiedän jaikalin oikean nimen, mutta en rikosta halua tehdä, enkä koskaan sitä julkisesti kerro.
- jaikali
No niin minä kävin katsomassa sinun kotisivua.
Sama 123minsida kuin minullakin. Ensivaikutelma oli erittäin kaunis sivu. Minulla se on enemmän aloittelijan kömpelö kyhäys.
Tule käymään kylässä ja auta minua saamaan sivusto
kauniiksi. Sinä näytät osaavan nämä hommat,
Niin että tervetuloa koska sanot tietäväsi kuka minä olen.
Toivottavasti asut sen verran lähellä että voit piipahtaa.
Minä en tiedä sinusta mitään.Heipsan.
Kirjotin eri nimimerkillä, ja pyysit laittamaan itsellesi sähköpostia. Vastasit pitkästi ja omalla nimelläsi.
Jos et muista niin taisin kirjoittaa jotakin sikainfluenssasta, kun meillä sitä silloin perheessä oli.....
Ehkä piipahdan sivullasi, musiikkia sinne olisi kyllä hyvä saada:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.743870Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j933261Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin1162547Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.201734Laita tunniste josta kaivattusi tietää sun kirjoittavan täällä
Joku yksilöity yhteinen juttu joka on sun ja kaivattusi välillä. Tuntomerkkinä esim. punainen pipopää, tonttu-ukko tai m751526Miten juhlitte ensi lauantaina?
Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.1271523Varusmiehen kuolema
Ei ollut vahinko, ei aiheuttanut vaaraa muille, eikä ollut rikos, mitä jää jäljelle? Oliko kyseessä oman käden kautta lä831431- 1001400
- 551103
Huippu, kaupunki ostaa hotellin
Hyvä juttu meillä on oma hotelli iloitsi Pirtihirmukin. Nyt vaan rekryt päälle ja uusi henkilökunta. Tarvitaan tekijöitä591101