Mulle on käyny jo lähemmäs kymmenen kertaa silleen, et oon tavannu baarissa jonkun, jonka kans oon viettänyt koko illan jutellen ja tanssien, kivaa on ollu, mut siihen se on aina jäänyt. Lievästi turhauttavaa, tosin ymmärrän kyl, et silleen se vaan joskus menee. Mutta olen hieman kyllästynyt jäämään aina lopulta yksin. Sitten olen pitkään pettynyt, masentunut, kunnes lopulta kokoan itseni ajan kanssa taas positiiviseen vireeseen ja sitten tää taas toistuu.
miksi
5
115
Vastaukset
- oui8utyhg+++++
Ehkä sun pitäisi opetella katsomaan asioita hieman toisella tapaa. Siis kivaa on ollut. Mutta eihän se tietenkään riitä, että saa pitää hauskaa, tanssia ja jutella, ei tietenkään: siinähän on jo aihetta valittamiseen ja masennukseen. Tajuatko sä oikeesti, miten epäkiitollinen sä olet? Siis on yksinäisiä, ketkä ei edes tanssi eikä juttele? Kaikkea ei saa mitä haluaa, että jos sä joka kerran kauheen laskelmoidusti ja epätoivoisesti toivot sänkyseuraa tai odotan elämäsi kumppania, niin joo, varmasti iskee pettymys, mutta sä voisit oppia huomaamaan senkin, että sulla sentään on hauskaa!
Baarista etitään pääosin yhden illan juttuja, että ehkä sun sitten vaan pitää alkaa itse ehdottelemaan. Lisäksi sä voisit kyllä tutustua ihmisiin muuallakin.
Pettynyt ja masentunut... Niin, pettymys on tietty ikävä tunne, mutta ei tuo nyt kovin paha kriisi ole, että baarissa on kivaa. Tee itse suoria ehdotuksia ja aloitteita sitten, koska seuraahan sulla riittää.
Sä olet hieman lapsellinen. Mieti sitä. - ,
No juu ok, pistetty merkille ja asennetta korjattu. No ehkä vähän liioittelin, oon vähän tällänen draamakuningatar. Mut ok, selvä, joillakin menee vielä huonommin uskotaan, tosin en tiedä miten se on edes mahdollista, koska itse olen koko ikäni pitänyt kaikkia minua vahvempina ja onnekkaampina, siis ihan kaikkia, tyyliin koulussa olen tuntenut, että ehkä ne vähiten suositutkin ihmiset ovat minua onnellisempia, onnekkaampia ja heillä on enemmän ystäviä yms sosiaalisia taitoja. xD Mut joo sori, otin opikseni tästä ja nyt uudella paremmalla asenteella eteenpäin. Kiitän ja kuittaan
- mielipiteeni........
Jäi mietityttämään tosta kuningattaresta, että oletko siis nainen vai mies?
Mutta hei eihän sun asenne nyt mikään totaalisen huono ole, kun kerran noin on käynyt, että ihmiset ovat sinun kanssa halunneet viettää iltaa. Musta se kertoo että kyllä sulla sosiaalisia taitoja on, mutta ehkä lähestyt ja olet vähän liian kaverellisesti eikä sinua siksi nähdä siinä mielessä. Ainakin joskus kun näitä tosiaan tapahtuu, että joku uusi ihminen baarissa tarttuu seurueeseen ja on kivaa, niin hän on tosiaan oikein hauska, mukavaa seuraa ja sympaattinen. Ja se on musta tosi hyvä lähtökohta, jos sinusta saa sellaisen kuvan. Siihen vain vähän lisää flirttiä ja selvempää vihjausta, että toinen ymmärtää että et halua vain illanvietto- ja keskusteluseuraa.
Eli sinähän kuulut jo niihin onnekkaisiin, koska sinun seurassasi halutaan olla. Sitten täytyy vaan löytää sellanen, joka haluaa toisenlaisessa mielessä olla seurassasi.
- .
Juu siis olen mies. No tossahan sitä parantamisen varaa varmaan olis juu, mutta ujouden takia on tosi vaikee viestittää suoraan sellaista, että olen todella kiinnostunut. Toisaalta, jos nyt vaikka törmäis uudelleen, ni siit vois kyl yrittää jatkaa juttua. No katotaan. Mutta kuten joku edellä kirjoitti, että saisin olla onnellinen siitäkin, että on ollut hauskaa, niin kyllä voin sanoa, että iloitsen kyllä siitä, olen yleensä yltiöpositiivinen muutaman päivän. Oon vaan jossain määrin kateellinen niille, jotka on löytänyt pysyvämpää seuraa. Ja kun mulle tuo itseluottamus ja yleinen fiilis seilaa aika paljon laidasta laitaan, et välillä saatan olla todella maassa ja itseluottamus ihan nollassa ja taas välillä on vähän aurinkoisempi fiilis. Mutta joo eiköhän se tästä, kyllä mä sitten varmaan jonkun vielä löydän.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h452929Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062701Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv362419- 322014
Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501918Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151529- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1051225- 1771193
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731050