Tervehdys
Joskos täältä saisi jonkinlaisen asiallisenkin vastauksen tilanteeseeni, kun suoraa vastausta ei oikein löydy.
Elikkä olen ollut saman työnantajan palveluksessa vähän alle 10 vuotta. Olen tällä hetkellä toistaiseksi lomautettuna.Minulla olis mahdollisuus mennä töihin noin 2-8 viikon ajaksi, mutta menetänkö saavuttamani edut ja aseman vanhalta työnantajaltani jos menen määräajaksi toiseen työhön?
Eli tarkoittaako lyhytaikainen eri työnantajan ja eri alan työ välittömästi irtisanoutumista vanhalta työnantajalta?
Kannattaako
Kyseläväinen
2
<50
Vastaukset
- Tietäväinen!!
http://www.tyosuojelu.fi/fi/lomauttaminen
Tuosta kohta "Työntekijän oikeudet ja velvollisuudet lomautusaikana"
Kertoo että saat ottaa muita töitä lomautusaikana - Kyseleväinen
Kiitoksia vastauksesta ja linkistä. Vaikuttaako tuo muissa töissä olo ansiosidonnaiseen, ja on tuo 200 lomautuspäivän jälkeinen irtisanoituminen samanlainen kuin jos olisin ollut vain kotona koko ajan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 865352
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h784714Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1113017Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv872948Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232514Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.612039Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska251966- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1141439- 1851328