Mikakohan mulla on... ku mulla on ollut outoja tuntemuksia, kipuja lihaksissa. Ja jos vaikka makaan pyyhkeen paalla lattialla ja niksauttelen selkaa ku tuntuu olevan niin jumissa ja rintarankakin niin sitten tulee kauheet kutinat selkaan ja kasiin. Myos rintakeha kutisee ja kun raaviin niin helpottaa vahan mutta sitten niinkun se rintaluu tulee araksi ja kipeeksi sama kavi selalle kutinan jalkeen. Sitten verenpaine nousee yhtakkisesti valilla... tulee outo olo kasiin ja niskaan ja jalkoihin, kuumottaa..olen vasti parikymppinen ja tama on niin outoa. Kaikki mahdolliset kokeet otettu kaikki OK. Nytkin rintakeha niin kutisee, tanaan verenpaine taas koholla. HUH HUH. Tuntuu etta vahanki ku olen vaarassa asennossa niin olen ihan jumissa... mika hitto mua vaivaa!?? Voisko olla jotenki hermo jumissa jossain? Niska on joskus kans menny tunnottamaksi melkein, niska rongten otettu. En kesta tata jaykkyytta kipua ja kutinaa!!!!
AUTTAKAA MUA PLIIS!!! EN KESTA!!!!
argrrrr
5
110
Vastaukset
- .
Lääkäri on oikea osoite.
- ffeeeee3
no siella olen kaynyt monta kertaa.. kokeissa kaikki ok.
- Mee sellaiselle lää-
kärille joka tuntee nämä antobioottiongelmat:
http://personal.inet.fi/koti/haistahome/Oiretesti.html - Neurologille
Varaa aika yksityiselle neurologille, mutta valitse sille, joka on tehnyt päättötyönsä kivuista. Muuten ei ole toivoa osaavasta lääkäristä.
- jjjj777
ok kiitti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1413908Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3533027Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt131937Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa101665Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41109- 71964
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38874Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat23821- 69793
- 44784