Olipa todellinen pettymys... sääli kun kuiteski oli ammattimiehet asialla, siis se bändi..mutta se äänimaailma, basarin poljin ja basso, kummastakaan ei kuulunut yhtään mitään selvää, sellainen kauhea äänimatto vaan alla ja puuroa koko hoito... Basso olisi voinut soittaa ihan mitä vaan eikä olisi kyllä selvää ottanut... sääli, todella sääli... miten paljon olisi maksanut laittaa yksi ukko kerran hieman kiertämään salia ja ihan oikeasti kuuntelemaan miltä se soitto kuulostaa...????!!!! PETTYMYS
tuollaista asiaa ei voi antaa anteeksi ammattimiehille... huonoin kuulemani konsertti lähes kautta aikain...
Rush konsertti Helsingissä
4
290
Vastaukset
- rushfani alkaen 1978
Tarkoittanet että huonommin miksattu konsertti...Muutenhan äijät veti käsittämättömän tykisti tuon jälkimmäisen puoliskon.
ps. kaikkialla ei ollut tuota ongelmaa niin pahana, kävin itse yläkatsomossa takana kuuntelemassa pari biisiä ja siellä ei puuroutunut niin pahasti. - working man
permannolla lavan laheisyydessa vain matalimmat bassot meinasi menna overiksi muutoin soundi oli kohdillaan. Paras nakemani Rush keikka.
- jake777
Helvetin kova keikka. Paras näkemäni. Basso oli ehkä liian pinnassa mutta takakatsomoon ei haitannut.
- BASSO?
Voi hitto, valitatte bassoa.... ylhäällä sivulla sitä kaipasi :(
Oli musiikillisesti mahtavin keikka jonka olen nähnyt. Pink Floyd jäi kokematta mutta Rush paikkasi "proge" nälkää mallikaasti!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984