Olen seurustelut nyt reilu puoli vuotta nykyisen mieheni kanssa. Ja onnelinen olen mentiin vappuna kihloihin. Mua vaivaa vaan että pitäskö mun kertoa kuka on mun entinen mies ystävä. Entisen kanssa päätty suhde 2kk ennen kun tapasin tämän nykysen. Nykyiseni tietää vaan että entinen on paikkakuntalainen ja kaks vuotta olin hänen kanssaan (tai kaks vuotta oli suhde varattuun mieheen)entiseni miesystävä oli varattu,olin toinen nainen siis suhteessa.
Nykyinen mieheni tuntee tuon mun entiseni. Kerran tässä tapasin ex:säni ja juteltiin,se on sitä mieltä että nykyinen mieheni ei tarvii tietää meistä ystävä voin olla ex-säni kanssa. Mies on kanssa sen kanssa tekemisessä tunteevat lapsuudesta asti.
Eli kerronko nykyiseleni tuon ex:säni nimen?pelkään että se vaikuttaa sit mieheni ja ex:sän ystävyys suhteseen?,
pitäskö kertoa
9
252
Vastaukset
- michelmybell
Noh tuota... mielestäni sinun ei tarvitse kertoa, jos nykyinen miesystäväsi ei itse kysy asiaa jotenkin... voi olla tosiaankin, että välit kaveruksien välillä hieman viilenisi, kun tilanne voisi tuntua kummoksuttavalta nykyisen kumppanisi mielestä. Voihan se saada hämilleen joksikin aikaa. Tiedä miten sitten suhtautuisi... itse en ainakaan kertoisi jos tilanne ei siihen menisi että olisi hyvä kertoa.
- white lies
Jos teillä menee sukset ristiin nykyisesi kanssa, niin kuka tietää, ettei häneltä lähde leviämään juttua siitä että olet ollut tuon tietyn varatun miehen kanssa. Tai muutenkin. Jos ei tiedä jotain, ei voi sitä lipsauttaa eteenpäin..
- rsdjdj
Voi näitä pettäjiä...
Olet kyllä tosin hyvä merkki taas siitä että kerran pettäjä... aina pettäjä. - DudeAscending
Se tietää jo..
Mutta ei se ole vielä miehesi. Tehän menitte vasta kihloihin! huom, huom - lökjläh
hieno alku avioliitolle! oletko miettinyt miltä miehestäsi tuntuu jos hän saa kuulla muualta että olette seurustelleet?
- tai se on byebye
kerrot.
- oona vaan
en minä ole pettänyt ikinä ketään,ja olen miettinyt miltä miehestä tuntuu jos muualta saa kuulla et olen kyseisen miehen kanssa seurustelut kun ovat tekemisissä. Ja kai kerrottavankin mut miten sitä pähkäilen....
- rsdjdj
No elä vaan mielikuvitus maailmassa.
> (tai kaks vuotta oli suhde varattuun mieheen)
> olin toinen nainen siis suhteessa.
Jos joutuisin itse vastaavaan tilanteeseen, jossa kihlattuni kertois et hei, petin sun parhaan lapsuudenystävän kanssa toista naista (eli olin siis panopuu, hyvää oli), niin tuntisin kyllä itseni niin maan vitun petetyksi et jättäisin sut siihen paikkaan, oli sit kyseessä kihlaus tai avioliitto. - rsdjdj
Mistä vitusta näin tyhmiä ihmisiä oikeesti sikiää?
Ei ihme että maailma on ihan vitullaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h402899Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062681Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv352411Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501918- 311719
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141513- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021213- 1771183
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711025