Aspergerien kädet

huu.

Onko aspergerien käsillä tapana heilua holtittomasti? Minua suututtaa, kun yksi tyyppi töissä koskee minuun. Normaali ihminen ei koske toista, kun hänelle ojennetaan tavaroita. Tai kysymys ei ole edes ojentamisesta vaan tämä tyyppi tulee lähes repimään tavarat käsistä vaikka kukaan ei häntä ole tehtävään pyytänyt eikä halunnut.
Inhottaa koko tyyppi muutenkin. Epäilen, että hänellä on joku aspergerin oireyhtymä.

22

139

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jghkghkjkh

      Ai, Eewari on taas rakastunut :)

    • Älä anna sille:.!1%#

      .

      enää enempää asperiinia

      .

    • Ei yleensä, mut silloin kyllä kun ovat tekemisissä totaalisten idioottien kanssa.

      • huu.

        Tiedätkö, mikä hänessä suututtaa? Se, että hän ei näytä ymmärtävän toisen ihmisen reviiriä. Et sinäkään varmaan pitäisi, jos joku hiippari kävisi kaapimassa sinua kynsillään aina ohimennen?


      • huu. kirjoitti:

        Tiedätkö, mikä hänessä suututtaa? Se, että hän ei näytä ymmärtävän toisen ihmisen reviiriä. Et sinäkään varmaan pitäisi, jos joku hiippari kävisi kaapimassa sinua kynsillään aina ohimennen?

        Sehän kyseisen diagnoosin perimmäinen ongelma onkin. Vituttaako sua jos sokea törmää, koska ei näe sinua? Mitä sille vitutukselle pitäs tehdä? No kelle tehdään - pitäskö käskeä sokea näkemään?


      • huu.
        ttuplai kirjoitti:

        Sehän kyseisen diagnoosin perimmäinen ongelma onkin. Vituttaako sua jos sokea törmää, koska ei näe sinua? Mitä sille vitutukselle pitäs tehdä? No kelle tehdään - pitäskö käskeä sokea näkemään?

        Vituttaa, että en saa tehdä töitäni rauhassa. Mitään muuta en pyydä, kuin työrauhaa. Vai yrittääkö se hullu jotain henkilökohtaista...???
        tuo aspergerius oli minun tekemäni päätelmä tuosta tolkuttomasta päälle tunkemisesta.


      • huu.
        ttuplai kirjoitti:

        Sehän kyseisen diagnoosin perimmäinen ongelma onkin. Vituttaako sua jos sokea törmää, koska ei näe sinua? Mitä sille vitutukselle pitäs tehdä? No kelle tehdään - pitäskö käskeä sokea näkemään?

        Niin ja missään hoitolaitoksessa ja hoidokkien parissa en ole töissä, joten ei minun voida olettaa ymmärtävän kenenkään päällekäymisiä.


      • huu. kirjoitti:

        Vituttaa, että en saa tehdä töitäni rauhassa. Mitään muuta en pyydä, kuin työrauhaa. Vai yrittääkö se hullu jotain henkilökohtaista...???
        tuo aspergerius oli minun tekemäni päätelmä tuosta tolkuttomasta päälle tunkemisesta.

        Oletetaan et sun diagnoosi on oikea - ja oletetaan et sä et itse omaa kyseistä diagnoosia. Mitä luulet - kuka sua vois parhaiten auttaa asiassa a) Assi b) Sinä c) Jumala d) s24 e) Barack Obama.


      • huu.
        ttuplai kirjoitti:

        Oletetaan et sun diagnoosi on oikea - ja oletetaan et sä et itse omaa kyseistä diagnoosia. Mitä luulet - kuka sua vois parhaiten auttaa asiassa a) Assi b) Sinä c) Jumala d) s24 e) Barack Obama.

        d) s24, koska ulkopuolinen näkee tilanteen selkeimmin ja täällä voi olla kokemusta, kuinka tällainen henkilö saadaan tajuamaan, että pysyisi etäämmällä.
        Tilanteet ovat vähän sellaisia, että tämä henkilö 'hyökkää' yhtäkkiä muka avustamaan minua, kun olen kaikessa rahassa tekemässä jotain. Kuvittele nyt itseäsi keittämässä kahvia ja yhtäkkiä käsi ojentuu jostain takaasi ja napsauttaa keittimen päälle kesken kaiken.


      • huu. kirjoitti:

        d) s24, koska ulkopuolinen näkee tilanteen selkeimmin ja täällä voi olla kokemusta, kuinka tällainen henkilö saadaan tajuamaan, että pysyisi etäämmällä.
        Tilanteet ovat vähän sellaisia, että tämä henkilö 'hyökkää' yhtäkkiä muka avustamaan minua, kun olen kaikessa rahassa tekemässä jotain. Kuvittele nyt itseäsi keittämässä kahvia ja yhtäkkiä käsi ojentuu jostain takaasi ja napsauttaa keittimen päälle kesken kaiken.

        Suihkuta kukkaruiskulla jossa on saippuavettä aina kun se koskee sua. Tajuamiseen ei tämäkään tod. näk. johda, mutta voi muuttaa käytöstä. Muitakin tapoja löytyy - vaikka takaisin koskettaminen.

        Kuvittele itseäsi tilanteessa jossa fiksaatio kohdistuukin paikkojen sytyttelyyn - sen rinnalla ongelmasi tuntuu varsin pieneltä - diagnoosisi tyhmyydeltä ja koko keskustelu provolta.


      • huu.
        ttuplai kirjoitti:

        Suihkuta kukkaruiskulla jossa on saippuavettä aina kun se koskee sua. Tajuamiseen ei tämäkään tod. näk. johda, mutta voi muuttaa käytöstä. Muitakin tapoja löytyy - vaikka takaisin koskettaminen.

        Kuvittele itseäsi tilanteessa jossa fiksaatio kohdistuukin paikkojen sytyttelyyn - sen rinnalla ongelmasi tuntuu varsin pieneltä - diagnoosisi tyhmyydeltä ja koko keskustelu provolta.

        Tarkoitatko, että tämä tyyppi olisi fiksoitunut minuun? Töissähän on häneen myötämielisesti suhtautuvia - kävisi heidän kimppuunsa. Hän tietää, että ei ole kaivattua seuraa, mutta ei jätä minua rauhaan vaan hänen toimintansa muuttaa muotoaan. Aluksi hän puhui rumia.


    • Aspergeri himself:.!
    • cs

      Muissa kulttuureissa puhutaan elekieltä käsillä reippaammin.

      Kerran huvitti, kun kaksi latinoahtaaja keskuseteli´kiivaasti ja takaa tuli kolmas. Tämä toinen löi kiivasti kaden alaspäin ja se takaa tullut älähti:"Gabron,mi pinga" eli vapaasti perkeleen pukki-suoraan munille

      • Tässäkin joku KÄSI:.

    • miun on epäilty olevan asperger mut ei miut huvita juurikaan ihmisiä kosketella, enkä edes tykkää jos joku tuntematon tulee metriä lähemmäksi.

      • Aspartaamin käyttöön

        .

        "Aspartaamin käyttöön on liitetty 92 erilaista oiretta"

        "Keinotekoinen makeutusaine aspartaami (E951) on saanut osakseen runsaasti kritiikkiä, ja syystäkin. Aspartaamin käyttöön on liitetty 92 erilaista oiretta. Elina Hytönen on laatinut aiheesta runsaasti keskustelua herättäneen artikkelin - Aspartaami. Lue ja mieti uudestaan käytätkö enää koskaan light- eli kevyttuotteita. Alla on yksi lukuisista aspartaamin haittoja käsittelevistä videoista."

        http://www.aitoterveys.fi/Aspartaami.php

        .


      • Aspartaamin käyttöön kirjoitti:

        .

        "Aspartaamin käyttöön on liitetty 92 erilaista oiretta"

        "Keinotekoinen makeutusaine aspartaami (E951) on saanut osakseen runsaasti kritiikkiä, ja syystäkin. Aspartaamin käyttöön on liitetty 92 erilaista oiretta. Elina Hytönen on laatinut aiheesta runsaasti keskustelua herättäneen artikkelin - Aspartaami. Lue ja mieti uudestaan käytätkö enää koskaan light- eli kevyttuotteita. Alla on yksi lukuisista aspartaamin haittoja käsittelevistä videoista."

        http://www.aitoterveys.fi/Aspartaami.php

        .

        sokerista miul tulee vapinaa


    • koti tohtori

      Asperger syndrooma on yleisnimitys yksilölliselle neurologiselle poikkeavuudelle mikä vaikuttaa sosiaalisiin kanssakäymisiin, joten voitanee sanoa että käsin vispaus ja epämääräinen sähellys kuuluu syndroomaan tässä tilanteessa.

      Kopeloijat tai liimanäpit kannattaa ilmiantaa työnantajalle.

      • huu.

        "Kopeloijat tai liimanäpit kannattaa ilmiantaa työnantajalle."

        Niin se on varmaankin tehtävä.


      • Ilmianna aspergeri:.
        huu. kirjoitti:

        "Kopeloijat tai liimanäpit kannattaa ilmiantaa työnantajalle."

        Niin se on varmaankin tehtävä.

        .

        nyt kaikki joukolla ilmiantamaan aspergereita

        Lisäksi on lupa suorittaa kansalaispidätyksiä

        .


      • c'babe
        Ilmianna aspergeri:. kirjoitti:

        .

        nyt kaikki joukolla ilmiantamaan aspergereita

        Lisäksi on lupa suorittaa kansalaispidätyksiä

        .

        Niin no... Jokainen ihastunut mies vaikuttaa potentiaaliselta aspegerilta. Kyselin neuvoja ongelmaan joskus kevättalvella. Jossakin vaiheessa mies vaikutti salamurhaajalta kun ajeli autolla mun perässä. Hyvä kun en soittanut poliisille :\


    • -- tuntematon---

      Siellä taas mielisairaat kirjoittelee... Normaali ylläpito poistattaisi tuollaiset aloitukset asiattomina, mutta ei tämän sontasaiti ylläpito, näemmä, koska sehän tälle paskaläjä- foorumille eniten rahaa tuo, että viestit rullaa...

      Minuakin anonyymia nimetöntä ja naamatonta on tällä saitilla väitetty Asperger-oireyhtymästä kärsiväksi, herjausvastineina asiallisiin kommntteihini. Tosin tällä saitilla uskotaan myös ufoihin, natseihin ja luullaan Salattuja Elämiä todeksi tai luullaan omiaan anonyymikirjoittajien persoonista muutenkin, eli jos Arperger-diagnoosin saa argumentoimalla keskustleupalstalla sekopäille järkeviä, otan mielelläni sen!:) Joskaan minun mielstäni sekään ei ole mielenteveysongelma, eikä etenkään mikään yleinen ja tuntemattomien ihmisten käytöksestä pääteltävissä oleva asia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe