110 kiloa mutta ei näytä siltä?

mies 29v 76 kg

Törmäsin äsken nettideittailuprofiiliin, jossa oli parikymppinen 110 kiloinen nainen. Kuvassa nainen näytti kuitenkin ihan kivalta, ei ollenkaan sellaiselta valaalta kuin odottaisi 110 kilolla. Onko kuva otettu jotenkin erikoisesta kuvakulmasta vai miten tämä on mahdollista? Voiko keskipituinen nainen painaa 110 kiloa mutta olla silti muodokas eikä vielä muodoton lihavuori? Vai oliko kuva joku vuosia vanha?

13

1902

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 13+9

      Kylhän 110 kiloa on aikastas paljon... tietysti mitä tasasemmin kilot ovat vartalolle kerääntyneet, niin hoikemmalta näyttää. Aika vaikea sanoa kun ei kuvaa näe.

    • kuvia olen nähnyt!
    • ..........

      Keskimittaiselle naiselle, eli oletettavasti n. 165 cm pitkälle 110 kg on kyllä jo todella paljon. Painoindeksi olisi 40,5, joka on sairaalloinen lihavuus. Ei tuon kokoisesta voi olla huomaamatta huomattavaa ylipainoa, vaikka se olisikin jakaantunut tasaisesti.

      Ehkä naiselle on sattunut näppäilyvirhe, hän liioittelee tahallaan (outo huumorintaju?) kuva on muutaman vuoden vanha tai sitten sitä on muokattu niin taitavasti, ettei tavisjannu erota sitä aidosta. Tosin, miksi hän ilmoittaisi oikean painonsa, jos haluaisi huijata....

    • ....................

      Minä odotin lasta ja punnitsin neuvolassa. Olen aika pitkä, mutta painoin 95kg. Terveydenhoitaja pyysi punnitsemaan useampaan kertaan kun ei millään meinannut uskoa. Sanoi että arveli minun painavan 75kg max. Aika iso määrä kumminkin ruo 20kg.. luulis näkyvän.

    • Pianotte

      Turha tuijottaa painoa. Se vaihtelee niin älyttömästi eri ihmisillä. Joku on samoilla mitoilla huomattavasti painavampi kuin toinen ja jotkut todella näyttävät kovinkin ylipainoisina kasvoistaan tai ylävartalostaan hoikalta. Kuviahan voi myös manipuloida varjoilla ja kuvakulmilla sekä ohjelmilla.

    • gfdgvcbgfd

      Todennäköisesti on vanha kuva. Kyllähän tuo melkoinen ihravuori on. Asia taas erikseen haittaako se.

    • BMI 33

      Noh, tämä on taas tämä, että kun itse tulee asian sanomaan niin muilla on varaa lässyttää... mutta siis.

      Olen itse 20-vuotias nainen, pituuteni on 176 ja painoni pikkuisen yli 100 kg (olen kylläkin ollut jo vuoden hyvin, hyvin passiivisella laihiksella ja olen kyllä pahimmillani painanut 110 kiloakin...). En siltikään painosta huolimatta ole mikään lihavuori (sellainen "jenkkiläski"), vaikka kyllä läski olenkin. Iso perse, sitäkin isommat reidet, isot rinnat, jenkkakahvat ja vähän mahaa. Onneksi sentään pitkät jalat..... Eli tosi tyypillinen päärynävartalo... Tästäkin huolimatta mulle on useamminkin, niin miehet kuin ystävätaretkin todenneet, että eivät satakiloiseksi olisi uskoneet kun kerron mitä vaaka sanoo.

      Että hyvinkin on mahdollista, että kuvassa näyttää kokoistaan pienemmältä, se riippuu todella paljon siitä, että minne se paino on kerääntynyt.
      Toisaalta yhtä lailla voi olla otettu sellaisesta kuvakulmasta, että hämää. Hieman naiivina haluaisin uskoa, ettei ole sen suuremmin muokkailtu, mutta mistäpä sitä nykyään tietää.... :/

      Ja heh, luulinpa melkein, että omaan profiiliini olit eksynyt, mutta et sentään silti kun vähän vähemmän painan kuin 110 kg ja mulla ei ole kuvaa esillä. :'D

      • dsfdsfsdfds

        Ihanaa itsepetosta. Tuo on ison miehen paino, todellakin on sairaalloisen lihava jos tuo paino on 168 cm kropassa.

        Et ole ajatellut, että ystäväsi yrittävät vain olla mukavia?

        Radikaali muutos ruokailutottumuksiin vielä kun se on helpohkoa. 30-40kg painosta pois.


    • Kuva oli vanha..

      110kg näkyy poikkeuksetta ihmisessä olipa se sitten lihasta tai läskiä.

    • fdsfdsggdfgf

      Mikä järki laittaa kuva profiiliin, jossa näyttää paremmalta kuin oikeasti on? Eikö tuo pakkit olisi parempi saada jo siellä netissä eikä sitten livenä. Itse ainakin laittaisin enemminkin hieman epäedustavan kuvan itsestäni, jotta livenä saisi sitten yllättyä positiivisesti.

    • exlyllerö

      Itse painoin aikoinaan 107kg (pituuttakin 170cm, eli hitusen keskimääräistä pidempi). Lihastakin löytyi futiksen ja salibandyn myötä ja luulin, etten näytä läskiltä. Noh, laihdutin itseni 51 kiloiseksi ja pakko se on sanoa näin jälkeenpäin, että herraisä kun olin iso. Ei sitä vaan itse huomaa. Eli en vaan millään jaksa uskoa, että ei muka näyttäisi lihavalta. Todennäköisesti siis vanha kuva.

    • J. Ätti

      Jos on tarpeeksi pitkä, ei 110 kiloa ole kovin paljon. Paljon puhutun painondeksin ylipainoraja 25 pätee vain keskimittaiselle, pitkällä tuo raja menee rikki, vaikka solakalle tarkoitetut vaatteet mahtuvat päälle. Vastaavasti lyhyt ihminen näyttää aika tukevalta painoindeksin hipoessa 25:tä.

    • Voi hyvinkin, mutta ei se missään tapauksessa hyväksi ole, jos pituutta ja painoa alkaa olla samanverran. Sehän tarkoittaisi, että 2 metrisen tulee painaa 200 kiloa. HYI KEHNO! UUH!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mukavaa sunnuntai päivää

      Kirsille ja mukaville ihmisille jos täällä enää ovat. 😊☕🌞🍁🧡 Jos eivät ole, niin sitten poistun.
      Ikävä
      329
      1574
    2. Milloin on kaivattusi nimi päivä?

      Otsikossa kysymys. Osumien kautta illaksi viä treffeille 💁💁💁
      Ikävä
      68
      1269
    3. Alan kyllästyä ihmisiin

      Hyvää yötä ja loppuiltaa. ☀️🥱🌌💤🌃✨🍁👍👎👐🫶🖖🧟‍♀️🫅🏼❄️💫
      Ikävä
      176
      1087
    4. Vanhan Mestarin porttikieltolaiset?

      VM lopettaa ja uutta tulee tilalle. Onnea uudelle yrittäjälle! Tuli vaan tuossa mieleen, että säilyvätkö vanhat porttiki
      Suomussalmi
      36
      1076
    5. Mitä pidät

      Siitä että suhde alkaa pettämisen kautta
      Ikävä
      146
      986
    6. Sofia Virta sanoi totuuden suoraan....

      ....Suomessa ei tarvita Persuja maamme taloutta hoitanaan. Hyvin sanottu.
      Maailman menoa
      323
      961
    7. Machokultti vai tasa-arvoa

      Oikein hyvää päivää kaikki Vedatietäjät ja Hare Krishnat! Tarkoitukseni ei ole provosoida vaan monen pettymyksen jälkeen
      Hindulaisuus
      265
      900
    8. Kimmeliin yöksi?

      Sopii minulle, mutta en tiedä sopisiko se sinuun.
      Ikävä
      64
      882
    9. Venäjän ydinaseet??

      Tuntuvat olevan muutamille jonkinlainen lähes seksuaalinen fantasia ja kierouma. Uskonnollinen (?) fetissi. Niillä sit
      Maailman menoa
      236
      863
    10. Millon näit kaivattusi viimeksi? Missä??

      saitko vihdoin kerrottua häälle mitä tunnet? Oliko hetki lämmin vai kylmä.
      Ikävä
      29
      768
    Aihe