Minä en. Minua vituttaa ISS:ltä saamani laittomat potkut. Olen sairaslomalla toistaiseksi. Siis sairaslomalla. Ruunebergi väittää (Mehiläinen oystä) olevansa syypää.
Otin yhteyttä. Työnjohtaja oli kuulemma vaihtunut luottamusmiehen mukaan. Joku Soile Munukka olisi kuulemma nykyinen, tai siis entinen työnjohtajani. Minähän sain monoa. Tosin yksikään "monokirjeistä", joita oli tullut kuulemma kaksi, ei ollut tullut perille. Minä ihmettelen. Vain palkkalaskelma.
Kuulen tutuiltani jotka ovat olleet henkilostöpäällikköinä, että tuskin Itella mokaa kahdesti. Kuulen, että joku on tehnyt likaisen työn jutussani.
Älkää nyt luulko että kaipaan työpaikkaani En tosiaan. Sen sijaan kaipaan huipppuvirkaa ISS:ltä . Vaikka lehden päätoimittajana. En lupaa tehdä 15 tuntia enempää viikossa, mutta haluan enemmän kuin 15 000 euroa kuussa liksaa.
Tai 30 0000 euroa.
Minua kun ei kiinnosta paskalehden teko taskurahaavastaan. Ei tosiaan.
Rahaa pitää tula rutkasti. On kuluja.
Laihtuuko työttömänä?
4
126
Vastaukset
- Paskska
Paskalehteen?
Mikä muuten on issin lehti? - aasia
Dementia vaivaa. Issin lehden nimi on unohtunut. Kunta hoitaa palvelun, En muista, että ISS tarjoaisi karhunvattuja tai kirsikoita. Puhumattakaan mustamulpereista. Tai jostain todella eksoottiseta. Siis mihin äitini on tottunut. Kun kysyin
- Pienituloinen
30 tuhatta on sopivasti. Siis näin pienituloiselle.
- Laihtuu jos haluaa
Lain mukaan irtisanomisilmoitus pitää antaa henkilölkohtaisesti, eli käräjille vaan jos et ole ilmoitusta saanut.
Ja minä aloitin laihduttamisen kun jäin lomautetuksi, kiitos siitä edelliselle työnantajalle, mutta positiivista sanottavaa siitä ei sitten jäänytkään. Nyt on uusi työpaikka, mutta terveellinen elämä jatkuu. Olen pudottanut painoa 20kg ja 5kg pitää vielä pudottaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle253170Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122299Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.742193Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1051951Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761633Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥431458Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta161365Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001285- 1141130
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151106