etkö jo usko! Yrität taas kaikkesi, etten lähtisi, liian monesti olen uskonut ja aloittanut alusta, enää en jaksa. Vuosikausia olen yrittänyt kanssasi ja nyt kun mittani on täysi, silmäsi muka aukeavat ja näet kaikki virheesi.
Älä pahenna tätä prosessia enää lasten takia, minä en ole ollut sinulle rakas enkä kulta enää vuosiin, ällöttää nyt kun joka käänteessä stiä toitotat.
Lähdet tänään ulos ja minä niin toivon, että tiellesi osuu nainen, joka vapauttaa minut sinusta. Toivon että, löydät jonkun vakuuttavamman ihmisen ja elät itsekin parisuhteessa etkä vapaamatkustajana.
Jään melko tyhjän päälle, mutta se ei minua pelota, olen ollut siinä tilanteessa ennenkin, minä aion selvitä ja kasvattaa lapsistani vahvempia kuin itse olen ollut.
Luottakaa ihmiset itseenne ja siihen ensimmäiseen vaistoon mikä tulee, loputtomiin ei jaksa ajatella että tarkoitettu mikä tarkoitettu.
se on ohi
uusi alku
2
186
Vastaukset
- elämä on laiffii
Joo toivottavasti seuraavalla kerralla sulla on parempi onni miehen suhteen. Tsemppiä.
- eroon päässyt
Menikö sen toinen suhde metsään ja nyt yrittää luikerrella takaisin kotiin? Semmosia noi on...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa1843089SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän681948Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,3091926Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava1081891Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --251711Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä
Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.301570Riikan vappumiljardin maksavat sairaat, vanhukset ja kuolleiden omaiset
Vappumiljardi, eli Riikan päätös laskea yhteisöveroa kaksi prosenttiyksikköä 18 prosenttiin, vie verotuloja noin miljard11565Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue291402Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?1181273Kiinteistökauppoja
Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan411142