etkö jo usko! Yrität taas kaikkesi, etten lähtisi, liian monesti olen uskonut ja aloittanut alusta, enää en jaksa. Vuosikausia olen yrittänyt kanssasi ja nyt kun mittani on täysi, silmäsi muka aukeavat ja näet kaikki virheesi.
Älä pahenna tätä prosessia enää lasten takia, minä en ole ollut sinulle rakas enkä kulta enää vuosiin, ällöttää nyt kun joka käänteessä stiä toitotat.
Lähdet tänään ulos ja minä niin toivon, että tiellesi osuu nainen, joka vapauttaa minut sinusta. Toivon että, löydät jonkun vakuuttavamman ihmisen ja elät itsekin parisuhteessa etkä vapaamatkustajana.
Jään melko tyhjän päälle, mutta se ei minua pelota, olen ollut siinä tilanteessa ennenkin, minä aion selvitä ja kasvattaa lapsistani vahvempia kuin itse olen ollut.
Luottakaa ihmiset itseenne ja siihen ensimmäiseen vaistoon mikä tulee, loputtomiin ei jaksa ajatella että tarkoitettu mikä tarkoitettu.
se on ohi
uusi alku
2
184
Vastaukset
- elämä on laiffii
Joo toivottavasti seuraavalla kerralla sulla on parempi onni miehen suhteen. Tsemppiä.
- eroon päässyt
Menikö sen toinen suhde metsään ja nyt yrittää luikerrella takaisin kotiin? Semmosia noi on...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1147293
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h985233Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1163486Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p333412Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352524Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191856Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961501Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3411451Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311346Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?481290