ostin itselleni piilolinssinesteen jota ei saa käyttää 90pvän jälkeen, mitä voi käydä jos sitä linssinestettä käyttää silti?
(laitoin tänään linssit silmään ja huomasin että 90pvää on jo mennyt umpeen)
piilolinssineste
5
3609
Vastaukset 5
- Omg omg omg
No se ei kosteuta silmää enään niin hyvin ja tuossa ajassa ehtii bakteereja jo kasvaa sinne pulloon eli voi tulla silmätulehdus ja/tai silmät voi kuivua pahasti.
Uutta piilolinssinestettä vaan kehiin. - hmmmMMMMMM!!!!!!
NIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!
- jep1234563421
itsellä oli mennyt pikku pullossa päiväys viikolla vanhaksi,
aiheutti kirvelyä ja polttelua silmissä..ei kantsi käyttää ollenkaan.- OletIdiootti
Mene hoidattamaan pääsi pelle.
Olen käyttänyt jopa kaksi vuotta vanhaa, avattua piilolinssinestettä, ilman mitään eroa juuri avattuun.
Neste on steriiliä ja säilyy ihan hyvänä joa ei säilytä ilman korkkia avonaisena.
Piilolinssineste firmat haluavat vain rahastaa tuollaisilta idiooteilta jotka luulevat että se neste tietää minuutilleen koska pilaantua.
- Tyttö15vee
EI KIINNOSTA! !!!! €!!!@!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1801452
- 851293
- 1041038
- 48869
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40753Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83636Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..7636Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30566Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.89553Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44542