ostin itselleni piilolinssinesteen jota ei saa käyttää 90pvän jälkeen, mitä voi käydä jos sitä linssinestettä käyttää silti?
(laitoin tänään linssit silmään ja huomasin että 90pvää on jo mennyt umpeen)
piilolinssineste
5
3166
Vastaukset
- Omg omg omg
No se ei kosteuta silmää enään niin hyvin ja tuossa ajassa ehtii bakteereja jo kasvaa sinne pulloon eli voi tulla silmätulehdus ja/tai silmät voi kuivua pahasti.
Uutta piilolinssinestettä vaan kehiin. - hmmmMMMMMM!!!!!!
NIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!
- jep1234563421
itsellä oli mennyt pikku pullossa päiväys viikolla vanhaksi,
aiheutti kirvelyä ja polttelua silmissä..ei kantsi käyttää ollenkaan.- OletIdiootti
Mene hoidattamaan pääsi pelle.
Olen käyttänyt jopa kaksi vuotta vanhaa, avattua piilolinssinestettä, ilman mitään eroa juuri avattuun.
Neste on steriiliä ja säilyy ihan hyvänä joa ei säilytä ilman korkkia avonaisena.
Piilolinssineste firmat haluavat vain rahastaa tuollaisilta idiooteilta jotka luulevat että se neste tietää minuutilleen koska pilaantua.
- Tyttö15vee
EI KIINNOSTA! !!!! €!!!@!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?486068Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki643809Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t162927- 1902835
mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k132379- 362379
- 232373
törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/192240- 1491438
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu2991413