jotkut kirjoittajat ovat aina palstalla?
Eli juuri ne tyypit jotka mainostavat olevansa naimsissa ja omaavan paljon ystäviä.
Vähän ristiriitaista?
HUHUUU! 8D
Miksi
9
52
Vastaukset
en ole ikinä ollut naimisissa enkä tule olemaan, se on varma.
- :D
..ja sinun paras ystäväsi on palsta, se on varma.
Mielikuvitusvaimo on tässä asiassa aika joustava. ;-)
- naisluonne tiedossa
Naiset tulevat kalliiksi. Muutamassa vuodessa nainen kuppaa mieheltä pankkitilisaldon nollantuntumaan eikä miehellä ole mahdollisuutta uuden auton ostoon.
Tämän oivallettuaan nainen vaihtaa varakkaaseen mieheen.- 5653j
Oivallettuaan minkä?
- naisluonne tiedossa
5653j kirjoitti:
Oivallettuaan minkä?
sen, että kupatun miehen pankkitililtä ei ole varaa kalliimpiin menoeriin. ulkomaanmatkoihin, 50 euron terveysruokaostoskasseihin usean kerran viikossa.
usean eri miehen nussimat naiset oppineet pummimaan miehiä ja niitä pillunhimopölvästejä on jonoksi asti.
Jos itse lukee kaiken palstalta, pitää itseki olla ainakin puskaväijyssä
Ei ole pakko lukea ollenkaan
en minäkään kaikkia pillujuttu.uusintoja lue- ----tuntematon----
No jos ovat naimisissa ja silti viettävät kaiken aikansa tällaisilla palstoilla, varmaan tietoisesti tällä palstalla räkäsakin alivisitys- ihmisten tyypilliseen tyyliin hakevat hyötyä viattomista, ehkä? Toimettomia, työttömiä,kateellisia jne. Talousongelmaisia, vakavasti. Hakevat herjaamisella reaktiota keskusteluissa ja sitten kuin kaniinit valittavat joka suuntaan... Se lienee tahti, vaikka normaalit ihmiset ainoastaan keskustelisi. Huijareidenhan tyyli on se.... Toinen vaihtoehto on, että mustamaalatut. Sitä nyt ylipäätään harva ihminen ehtii kaiken aikansa missään palstoilla viettää ja veikkaankin, että minä, esim. minä, olen tän palstan sairaiden häiriköiden uhri siksi, että olen tällä palstalla muita kirjoittajia yhtään tuntematta enemmän kirjoitellut.
Ei näemmä tarvitse edes rekisteöityä nimimerkkiä Suomi24:ssa omata, niin jos kirjoittaa näille palstoille, pääsee tai itseasiassa joutuu Suomi24:n vakkarikirjoittajien ahdistelemaksi... Mikähän pelle näitäkin palstoja "sheriffoi". Katsooko saitin päättävät edes sitä, että onko niillä rikosrekisteri. Olen usein aiemminkin puhunut tästä, mutta tällaisilla saiteilla ne jotka moderoi, käyttää journalisteihin rinnastettava valtaa ja suoraan sanoen se asia tämän Suomi24- saitin osalta pelottaa minua. Ja haistapa paska asiattomasta aloituksesta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h503395- 343045
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062761Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv422503Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.511955Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151599- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061297- 1801231
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731080