Mistä tiedän, haluaako mies lopettaa suhteen

eräs epätoivoinen

Miesystäväni on käyttäytynyt hieman etäisesti viime aikoina ja hänellä on ollut enenevässä määrin menoja kavereidensa kanssa jne. Hän myös viestittelee joidenkin ihmisten kanssa, muttei suostu näyttämään matkapuhelintaan. Olen melkeinpä päivittäin kysynyt häneltä, haluaako hän päästä minusta eroon, muttei hän myönnä mitään. Ilmeisesti hän ei uskalla sanoa minulle suoraan, että haluaisi minusta eroon. Pitäisikö minun itseni lopettaa suhde epäilyttävien merkkien vuoksi vai mitä teen? En halua olla ns. löysässä hirressä kuukaudesta toiseen. Rakastan häntä todella paljon, mutta en haluaisi tuhlata aikaa hänen kanssaan, jos hän ei ole tosissaan ja jos hänellä onkin jokin orastava suhde toisaalla.

16

3091

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eteenpäin -

      Olen huomannut samaa. Mies ei saa sanottua ettei suhde toimi. Kun kysyy suoraa, mikään ei muka ole huonosti. Lopulta multa paloi pinna ja revin siltä totuuden hohtimilla.

      Se halusi vain roikottaa mua varalla.

      Sano suoraa sille miehelle mitä ajattelet.

      • noin se pitää

        tehdä. Miehet vaan on sellaisia, ei ne eroa ennen kuin on jo uusi katsottuna.
        Revi se totuus häneltä vaikka lihaveitsi kädessä, mutta tuollaisena ei saa touhu jatkua, se on epäreilua sinua kohtaan!


      • dggfsggf
        noin se pitää kirjoitti:

        tehdä. Miehet vaan on sellaisia, ei ne eroa ennen kuin on jo uusi katsottuna.
        Revi se totuus häneltä vaikka lihaveitsi kädessä, mutta tuollaisena ei saa touhu jatkua, se on epäreilua sinua kohtaan!

        No kyllähän se naisilla menee ihan samalla lailla, uusi on usein katsottuna kun erotaan. Että molemmat ovat ihan samanlaisia.


      • we546je57jtr67k
        dggfsggf kirjoitti:

        No kyllähän se naisilla menee ihan samalla lailla, uusi on usein katsottuna kun erotaan. Että molemmat ovat ihan samanlaisia.

        Totta.
        "miehet vaan on sellasia" on niin naurettavasti sanottu että lol

        naisethan ei tietenkään o :)


    • Olavi_tuplaseiska

      Jos ei suhde enää toimi, niin mitä järkeä sitä on enää jatkaa? Laita homma pakettiin ja etsi tuolta parempi http://bit.ly/seoikea

    • tuttu juttu

      Kutsuttakoon sitä vaikka naisen vaistoksi. Aikaisemmassa suhteessani aloin huomata samanlaisia merkkejä kuin allekirjoittanutkin, etääntymistä, tekstiviestit ehtyivät, yksitavuiset vastaukset tai ei vastauksia ollenkaan. Vaikka fyysisesti tunteet tunnetaan aivoissa eikä sydämessä, kyllä siinä silti alkaa tuntumaan kuin sydämen päälle asetettaisiin tuhannen kilon paino. Kukaan ei kestä sellasta pidemmän päälle, sillon pitää tehdä päätös onko sellainen tuska kaiken arvosta.
      Tsemppiä!

    • tuttuu

      Mieheni on alkanut jo pitkän aikaa liikkuman enemmän kavereidensa kanssa. Aina kun kysyy haluatko eroon musta? Aina kieltää ja sanoo että haluaa olla yhdessä. Mutta ei meillä ole enään paljoa yhteistä aikaa kun mies se on aina joko töissä tai kavereiden kanssa. Se alkoi vähitellen, aina vain hieman enemmän aikaa vietti kavereiden kanssa. Eikä enään edes juttele paljoa mulle. Ennen höpöteltiin vaikka kuinka paljon. Mies taitaa olla vain kyllästynyt minuun ja etsii uutta, kunnes löytää niin sitten lähtee.

      Mikä tästä tekee hankalan, meillä on lapsia :S

      • TuntoPukki

      • TyriväPukki

    • mursuli

      Mulla on sama ongelma...se ei enää puhu mulle ja viime diskossa jäi hitaat tanssimatta ja se lähti kesken illan:(

      • mursuli

        Silti se kiven kovaa väittää et rakastaa mua vielä eikä haluu erota-_-


    • Ainakinjossain

      Muuta pelissä miehellään.....

    • Hei 'eräs epätoivoinen'-

      Kysyt, mistä tiedät, mitä mies haluaa suhteeltanne.
      Lyhyesti voitaneen sanoa, ettet sitä mistään voi tietääkään. Voit tietenkin kysyä, ja sinun pitääkin, mutta viime kädessä ei toisen ajatuksia mistään voi arvata, jos ei hän avoimesti niistä puhu.
      Mieleeni kuitenkin nousi kysymys siitä, miksi ikään kuin etsit merkkiä miehen käytöksestä. Mistä tämä kertoo? Syitä voisi olla esimerkiksi se, ettei avoimen puhumisen kulttuuri ole joko tässä suhteessa tai aikaisemmissakaan ollut totta. Oletko jo pitkään ajatellut, että sinun vain pitää päätellä ja olettaa asiat, että avoimesti puhumalla ei onnistu? Toinen, mikä mieleeni tuli, oli että miksi muotoilet asian "haluaako hän päästä minusta eroon" - se kuulostaa jotenkin siltä, että koet olevasi miehen armoilla, että parisuhteenne ei olisi tasa-arvoinen ja tasaväkinen.
      Näin ollen nykytilanteeseen vaikuttaa paljon se, mitä on tapahtunut ennen tätä.

      Löysässä hirressä ei kuitenkaan kenenkään tarvitse eikä kannata roikkua. Sinulla on itselläsi täysi vapaus valita, oletko itse sitoutunut suhteeseen. Voit ottaa suhteenne vielä puheeksi: kysyä puolisoltasi mikä siinä toimii, mikä ei, millaisia tarpeita ja tunteita hänellä on sinua kohtaan, ja kertoa avoimesti omistasi. Kaikenlainen olettaminen kannattaa lopettaa ja puhua asioista suoraan. Tämän keskustelun pohjalta koet, syntyykö välillenne yhteys, yhteinen sitoutuminen vai ei. Kumpikin tekee sitoutumispäätöksen itse, omana erillisenä itsenään.
      Viisautta ja voimia asianne selvittelyyn. Tarvittaessa voi pyytää tukea parisuhdeammattilaisilta.

      Merja, diakoni

      • Cajsa-tappi

        Seurakunnan työntekijä on kirkkoherran armoilla ja roikkuu löysässä hirressä. Et merja voi auttaa toisia koska olet itse kuseessa.


    • Yksityisyys

      Mä en ainakaan haluais naista joka joka päivä kyselee haluanko päästä siitä eroon,pyytää nähdä mun kännykän.. Sä olet suorastaan rasittava ja ilmeisesti et halua miehelläsi olevan kavereita kun se on myös kivenä kengässä.

      Tajusitko? Tuo ei ole keskustelua, keskustelkaa

    • pikkumyy13

      kuka mies se haluaa lopettaa suhteen. olisi kiva tietää ja nimi esiin . kiitos.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      47
      3115
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      47
      2331
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      125
      1710
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      100
      1563
    5. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1077
    6. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      169
      954
    7. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      44
      911
    8. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      846
    9. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      71
      801
    10. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      14
      764
    Aihe