Anselimille kysymys

No kerro nyt kuitenkin, että miten noin komea ja fiksu mies on tullut aina elämässään kusetetuksi? Ei ole naista eikä rahaa edes eläkeikäisenä? Mikä on mennyt pieleen? Väitä vielä, että sinä laupias samarialainen olet lahjoittanut ne naapuriin? Ja jos, niin miksi sinä sitten itket kuin naiset konsanaan?
1071
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 10

Vanhimmat

V.A.P.A.U.S. ?

Äänestä

Äläsnyt, Ratikka! Sillähän on ämmiä jonoksi asti. Se on vaan niin ronkeli...

Äänestä
  • Aloittaja

Joo, joo, ronkelit joutuvart runkkaamaan, kuten entinen alaiseni sivisti... ;-)

Äänestä

• ratikkakuski kirjoitti:

Noh.. Onhan se niinkin...

Mut minua kiinnostaa oikeastaan enemmän se, että mitä mieltä anselmi on selittelijöistä? Sellaisista kuin hän itse. Itse en henkilökohtaisesti ole ikinä tavannut yhtä kovaa selittelijää, kuin selittelyiden takana seisojaa.

Tuli tässä mieleen yksi satusetä, joskus kauan sitten duunissa. Oltiin joitakin vuosia samoissa hommissa. Sillä oli aina hirveesti tarinoita. Melkein joka päivälle oma. Heh... Sit kerran sillä oli taas tarinatuokio menossa ja jäin kuuntelee, et mitä se nyt tällä kertaa kertoo. Hehe... Tarinan edetessä, se alkoi kuulostaa jotenkin tutulta. Tarina jatkui ja sithän mulle välähti se, että tyyppihän kertoo yhtä minun sille kertomaani seikkailua omanaan. Heheh... Sellaisia selittelijöitä olen taas tavannut useammankin...

Äänestä

• ratikkakuski kirjoitti:

mut kädenvääntö kisoissa runkkarit on vahvoilla, varsinkin jos kuiskaa vastustajalle juuri ennen aloitusta et puristat runkkukättäni juuri

Äänestä

• old_profile_48636 kirjoitti:

Noh.. Onhan se niinkin...

Mut minua kiinnostaa oikeastaan enemmän se, että mitä mieltä anselmi on selittelijöistä? Sellaisista kuin hän itse. Itse en henkilökohtaisesti ole ikinä tavannut yhtä kovaa selittelijää, kuin selittelyiden takana seisojaa.

Tuli tässä mieleen yksi satusetä, joskus kauan sitten duunissa. Oltiin joitakin vuosia samoissa hommissa. Sillä oli aina hirveesti tarinoita. Melkein joka päivälle oma. Heh... Sit kerran sillä oli taas tarinatuokio menossa ja jäin kuuntelee, et mitä se nyt tällä kertaa kertoo. Hehe... Tarinan edetessä, se alkoi kuulostaa jotenkin tutulta. Tarina jatkui ja sithän mulle välähti se, että tyyppihän kertoo yhtä minun sille kertomaani seikkailua omanaan. Heheh... Sellaisia selittelijöitä olen taas tavannut useammankin...

Genion ja Ratikan latistuneet tunne-elämät latistuvat palstan kiertopalkintopilluhin ja Ratikan kuvitelttuu vaurauteen.
    Geniolle palstan pillut on ´casanovan irvikuva

Ei osa kuvitellakaan, kuinka upita naisia kosi minua päästäkseen kapitalistimaihin, joissa silloin pyyhki hyvin----ei enää
    Ratikkamainen ahneus pilasi kapitaliminkin
    Naisille ei seksistä tarvinnut maksaa mitään, ja olivat ikionnelisia, kun antoi lahjaksi nylonsukt tai saippuaa.Nuorena poikana oikei rakastuikin niihin kaunottariin...................................kuin genio kirpelaan HAHAHAHAHAHAHAHAHAAAA

Sain elää. kuin Ratikan virtuaali ruhtinas, kun tiensin dollareita 1000krtaa enemmän, kuin Kuubalaine Pesojaan...................niiden virallinen kurssi oli sama, mutta reaaliarvo 20kertainen mustan pörssin bisneksissa

TOSI JUNTTEJA SIELLÄ kYRÖSKOSKEN BÖNDELLÄ HAHAHAHAHAAAAA

NAHUS MERKANTTI JA NARKKARI TISKIJUKKA

Äänestä

• monte24 kirjoitti:

mut kädenvääntö kisoissa runkkarit on vahvoilla, varsinkin jos kuiskaa vastustajalle juuri ennen aloitusta et puristat runkkukättäni juuri

monte on läheltä Argentiinaa ja huomaa eron latinolääkäriksi koulutetun Guevaran ja lapsellise nössön intiaanin välillä

Äänestä

Omapahan on vikansa kun meni aikoinaan naimisiin.

Äänestä

Anselmi on hieno mies, ei sille tarvitse vittuilla... se vittuilee sinunkin puolestasi.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

ratikkakuski kirjoitti:

No kerro nyt kuitenkin, että miten noin komea ja fiksu mies on tullut aina elämässään kusetetuksi? Ei ole naista eikä rahaa edes eläkeikäisenä? Mikä on mennyt pieleen? Väitä vielä, että sinä laupias samarialainen olet lahjoittanut ne naapuriin? Ja jos, niin miksi sinä sitten itket kuin naiset konsanaan?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu