Palstaparit

Palstan Parittajat

Kenen välillä kiima kipinöi ja rakkaude salamat leiskuvat? :)

45

274

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MMies

EI KENENKÄÄN!

EI NÄMÄ TYYPIT TEE MUUTA KUIN ISTUVAT TIETOKONEEN ÄÄRELLÄ!

NIIN!

HAHA! :D

• Runonlaulaja

MMies ja Murri ovat kuin luotuja toisilleen.

JK. Paistan makkaraa auringonpaisteessa

• - palstaa seurannut

Vili ja murri joutuvat sit tappelemaan kumpi saa MM-miehen. Kipinöitä ilmassa, todellakin.

• Varma tieto

Pikku-Murri ja Toljake

• eisemitään

• eisemitäään
        Pikku-Murri kirjoitti:

entä sitten
        jos olen kuvassa apaattisen näköinen?
        valokuva on yksi silmänräpäys..

mustasukkainen kenties?

"murri"

En ole mustasukkainen, koska en pidä apaattisen näköisistä, sukupuolettoman näköisistä naisista, vaan Naisista.

• eisemitäään kirjoitti:

En ole mustasukkainen, koska en pidä apaattisen näköisistä, sukupuolettoman näköisistä naisista, vaan Naisista.

on se niin kauhiaa,

kun et ulkonäöstäni pidä
        niin mikä ihme ajaa sut mun kuvia kattomaan ja linkittämään tänne?

mur?

• eisemitään
        Pikku-Murri kirjoitti:

on se niin kauhiaa,

kun et ulkonäöstäni pidä
        niin mikä ihme ajaa sut mun kuvia kattomaan ja linkittämään tänne?

mur?

Sorisori, katsoin kuka on Pikku.murri, Toljakkeen olen joskus katsonut jo.
        Ajankulua. Onko onkelmia?

• eisemitään kirjoitti:

Sorisori, katsoin kuka on Pikku.murri, Toljakkeen olen joskus katsonut jo.
        Ajankulua. Onko onkelmia?

ei ole onkelmaa
        mahtaa vain olla tylsä elämä
        kun pitää ajankuluksi käydä haukkumassa vieraita ihmisiä,

enkä tarkoittanutkaan että olisit mustasukkainen Minusta..

:P

murriperkele

• eisemitään
        Pikku-Murri kirjoitti:

ei ole onkelmaa
        mahtaa vain olla tylsä elämä
        kun pitää ajankuluksi käydä haukkumassa vieraita ihmisiä,

enkä tarkoittanutkaan että olisit mustasukkainen Minusta..

murriperkele

On avutonta, jos pitää tuota haukkumisena. Jos laittaa kuvia galleriaan ja kirjoittaa keskustelu palstalla, pitää tottua ajatukseen, että joku saattaa vilkaista, minkä näkösiä kirjoittajat ovat ja jopa kommentoida kuvia.
        En ole homohåkan, en ole mustasukkainen miehistä, enkä sukupuolettomista naisista jos tohon toljakkeeseen viittaat, ilmesesti ukko se.

• eisemitään kirjoitti:

On avutonta, jos pitää tuota haukkumisena. Jos laittaa kuvia galleriaan ja kirjoittaa keskustelu palstalla, pitää tottua ajatukseen, että joku saattaa vilkaista, minkä näkösiä kirjoittajat ovat ja jopa kommentoida kuvia.
        En ole homohåkan, en ole mustasukkainen miehistä, enkä sukupuolettomista naisista jos tohon toljakkeeseen viittaat, ilmesesti ukko se.

nii no..
        sinä varmaan sitten käyt ääneen kommentoimaan jos kadullakin vastaan kävelee sinun kauneuskäsitykseesi sopimaton henkilö,

jokin minussa kuitenkin ilmeisesti kiinnostaa/ärsyttää sinua kun olet noinkin kärkkäästi kommentoimassa ja vieläkin jatkat sitä,
        itse jos käyn uteliaisuuttani jonkun kuvia katsomassa
        aattelen vaan et "jaa, tuon näköne. seuraava.." ja se siitä,

minä kuitenkin sentään olen rehellisesti omalla pärställäni täällä
        hyvähän sinun on muita kommentoida
        kun et uskalla omaa naamaas näyttää..

ja on se ukko

• eisemitään
        Pikku-Murri kirjoitti:

nii no..
        sinä varmaan sitten käyt ääneen kommentoimaan jos kadullakin vastaan kävelee sinun kauneuskäsitykseesi sopimaton henkilö,

jokin minussa kuitenkin ilmeisesti kiinnostaa/ärsyttää sinua kun olet noinkin kärkkäästi kommentoimassa ja vieläkin jatkat sitä,
        itse jos käyn uteliaisuuttani jonkun kuvia katsomassa
        aattelen vaan et "jaa, tuon näköne. seuraava.." ja se siitä,

minä kuitenkin sentään olen rehellisesti omalla pärställäni täällä
        hyvähän sinun on muita kommentoida
        kun et uskalla omaa naamaas näyttää..

ja on se ukko

Tämä oli hauska keskustelu. Olet ensimmäinen tällä keskustelupalstalla, jonka kanssa olen keskustellut näin pitkään. Viikko sitten löysin tämän Miehen logiikan. Jatketaanko vielä? Mitä hiuspussisi sisään on kätketty, onko sinulla rastat vai jokin lemmikki siellä? Onko täällä joku muoti laittaa lapsuudenkuvia galleriaan?

• eisemitään kirjoitti:

Tämä oli hauska keskustelu. Olet ensimmäinen tällä keskustelupalstalla, jonka kanssa olen keskustellut näin pitkään. Viikko sitten löysin tämän Miehen logiikan. Jatketaanko vielä? Mitä hiuspussisi sisään on kätketty, onko sinulla rastat vai jokin lemmikki siellä? Onko täällä joku muoti laittaa lapsuudenkuvia galleriaan?

no sehän on kiva..
        vai onko?

noissa kuvissa myssyn alla on vielä rastat, elikkä takut
        sittemmin olen jo luopunut niistä,
        en tiedä muodista, mut minusta tuo nykyinen profiilikuvani on vain niin söpö :)

söpöistä lapsista kasvaa rumia aikuisia, vai mite se meni..

mur, niinku

• ei se mitään
        Pikku-Murri kirjoitti:

no sehän on kiva..
        vai onko?

noissa kuvissa myssyn alla on vielä rastat, elikkä takut
        sittemmin olen jo luopunut niistä,
        en tiedä muodista, mut minusta tuo nykyinen profiilikuvani on vain niin söpö :)

söpöistä lapsista kasvaa rumia aikuisia, vai mite se meni..

mur, niinku

ei se mitään

• ei se mitään kirjoitti:

ei se mitään

no eipä,

• Ehdotan Anselmille pakkonaittamista kaikkien mustanikkiensä kanssa. Ei epäilystäkään, etteikö oma käsi muutenkin olisi "seilorille" se tutuin ja rakkain. ;-)

• c'babe

Haista kuule kukkanen. Kannattaisi muistaa, että samalla menee joku kestosuosikkisi enkä puhu nyt itsestäni :P

• cs
        c'babe kirjoitti:

Haista kuule kukkanen. Kannattaisi muistaa, että samalla menee joku kestosuosikkisi enkä puhu nyt itsestäni :P

c´babe on ihan oikeassa nyt
        Jos Anselmi katoa palstalta jää Ratikkapaljon vaille narsistin kaipamaa huomiota
        kyllästysi koko palstaan ja menisi ehkä feikkinikillä nuorten tyttöjen palstoille
        volvosetä palstalla hän jo enimmäkseen luuraakin ja minun täytyy provoilla Ratikka-setä pois noin arvelluttavsta puuhasta.

finanssipalstaa hän seura kovsti ja tuo sielta ideoita ominaan muka

• c'babe
        cs kirjoitti:

c´babe on ihan oikeassa nyt
        Jos Anselmi katoa palstalta jää Ratikkapaljon vaille narsistin kaipamaa huomiota
        kyllästysi koko palstaan ja menisi ehkä feikkinikillä nuorten tyttöjen palstoille
        volvosetä palstalla hän jo enimmäkseen luuraakin ja minun täytyy provoilla Ratikka-setä pois noin arvelluttavsta puuhasta.

finanssipalstaa hän seura kovsti ja tuo sielta ideoita ominaan muka

mukavaa et vastailit minulle :)

Ehkei sun olis syytä provoilla, mut mukavaa et joku hereillä.

Mitä sun nimmari tarkoittaa?

• cs

Anselmi on saanut varmasti eniten rakkauskirjeita privana,
      mutta oli pakko sulke profiili, kun ne rakkauskirjeet olivatkin melkein kaikki monten naisnikkejä

• Tuo muuten oli varmaan päivän paras läppä! Peukku siitä! ;-)

• Montun naisnikit:.!1

.

spämmää kaikki postilaatikot täyteen spämmiä????

.

• monte24.

• kundi.kundine

nii se taitaa olla taas se aika vuadest ku o siitepölyy ilmassa. ja yskittää. köh.

• tietystipalstahullut

Eiks Eewari ja Mmies keskustelleet aikoinaan paljon keskenään? Vai perustuiko tämäkin ajatukselle, että Eewari olis leikisti joku muu kuin oikeasti?

• Ei kai kenenkään. Anzzyn ja montenkin keskinäinen kipinä on sammunut(höh)...

• läskinen ämmä

Gekio ahkerin palstanaisten saalistaja on ja näköjään eivät saaliit ainakaan laihoja ole.

• läskinen ämmä kirjoitti:

Gekio ahkerin palstanaisten saalistaja on ja näköjään eivät saaliit ainakaan laihoja ole.

Gekio? Kuka se on?

• Genio.Mente kirjoitti:

Gekio? Kuka se on?

No perkele! Nythän mulla vasta välähti(sori, nää pitkät piuhat).

Tarkoitit varmaankin Gokyo'ta tai mikä se nyt olikaan...

• vilisisko

Sinun kiima käy joskus vähän liian kuumana Minuhun :)

• Se on näköjään taas kevät ja hormoonit hyrrää. Näitä aloituksia, kun ilmestyy aina silloin kun on kevät ja pesänrakennuspuuhat käynnistyy tai joku on retkahtanut johokin ja haluaa et koko maailma (tai ees suomi24 ML) arvaa kehen. Menikö oikein? :-)

Noh kerro kehen oot nyt ihan lääpällään? Josse sitten siit helpottas.

• cs

Jaanalla eniten hormonkit hyrrää ja tarttis jottain tehrä Jaanan soidinaikaan
      mielikuvtusmies ja Serpico mesessä ei nyt riitää. Turus olis oike MIÄSKIN
      muttei Jaana uskalla tulla kaupunkiin. Olis muuten iisiflikka kelle vaan
      Kuunelkaa, kuinka Jaana laulaa soidinlauluaan

http://www.youtube.com/watch?v=9bZENPhn5Ps

• Oi niitä aikoja...

Tänä vuonna ollut harvinaisen hiljaista ja vaisua. Juuri kukaan ei vaivaudu edes kommentoimaan :D Tämäkin ketju täynnä chattäämistä. Palsta kaipaisi uutta verta ja todellisia ihmisiä, vieläpä sinkkuja tai tulevia sinkkuja.

• oumaigaad

Rehellisesti, en usko, että kenenkään välillä tällä hetkellä oikeasti tällä palstalla.

• jäämme odottamaan

Kun multinikki-Serpico virtuaali-vakiintui Jazun kanssa, on ollut hiljaista.. laiskasti jaksaa toljakkeena murrin kanssa jotain vehdata, mutta muuten veto on poissa..

Palsta kaipaa uusia höynänaisia, kaikesta tietämättömiä..

• bah!

se mitä palstalla tapahtuu on vain pieni osa totuudesta,

todellisuus on paljon enemmän

• MESESSÄ ON
        Pikku-Murri kirjoitti:

bah!

se mitä palstalla tapahtuu on vain pieni osa totuudesta,

todellisuus on paljon enemmän

KOVA SÄPINÄ

• Enpä Serpicon touhuista tiiä pätkääkään, Jazunkin touhuista vain hitusen, mutta omien ja murrin touhujen osalta tiiän hiukan enempi, sen verran etenki, että jos on irl:ssä enempi tohinaa, ni se näkyy siinä että palstalla ei jaksa niin paljoa hölmöillä. Siittä voi laskeskella yhtä yhteen ja sitä rataa...

• jatsuli.
        MESESSÄ ON kirjoitti:

KOVA SÄPINÄ

Ei mulla ole mesee
        Skype on ja pikkuinen kalju mies seukkaa mun kaa

• Kuules höynä nyt, vitsinä toi menee, mutta kun aletaan todellisuudesta puhumaan, niin sä joutusit syömään hatullisen paskaa. Eli omat puhees. :-)

• Toljake kirjoitti:

Enpä Serpicon touhuista tiiä pätkääkään, Jazunkin touhuista vain hitusen, mutta omien ja murrin touhujen osalta tiiän hiukan enempi, sen verran etenki, että jos on irl:ssä enempi tohinaa, ni se näkyy siinä että palstalla ei jaksa niin paljoa hölmöillä. Siittä voi laskeskella yhtä yhteen ja sitä rataa...

Mun touhuista ei tiiä kukaan. Ihan mysteeri. :-)

No kaavahan menee, työ-koti-sukulaiset-palsta. Kotiin sisältyy kaikki kotona tehtävä vapaa-ajan harrastaminen ja oma pesue.

• jatsuli. kirjoitti:

Ei mulla ole mesee
        Skype on ja pikkuinen kalju mies seukkaa mun kaa

Niin, ei mulla tosiaan ole messengeriä. En tidä osaisinko edes käyttää sitä. Ei sillä aina tukkaa ole, mutta ei se pikkuinen ole. Eikä tottele nimeä Serpico. Edes palstalla. Jotain menny sulta ohi, vaikka kauheen tarkkana yrität olla. :-)

• tinka_tiger kirjoitti:

Niin, ei mulla tosiaan ole messengeriä. En tidä osaisinko edes käyttää sitä. Ei sillä aina tukkaa ole, mutta ei se pikkuinen ole. Eikä tottele nimeä Serpico. Edes palstalla. Jotain menny sulta ohi, vaikka kauheen tarkkana yrität olla. :-)

En tiedä siis, mikä on skype?

• jäämme odottamaan
        Toljake kirjoitti:

Enpä Serpicon touhuista tiiä pätkääkään, Jazunkin touhuista vain hitusen, mutta omien ja murrin touhujen osalta tiiän hiukan enempi, sen verran etenki, että jos on irl:ssä enempi tohinaa, ni se näkyy siinä että palstalla ei jaksa niin paljoa hölmöillä. Siittä voi laskeskella yhtä yhteen ja sitä rataa...

Odotatko uutta verta palstalle? Vai alkaako jo vanhaa miestä väsyttää, onhan noissakin höynissä hoitamista?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      60
      3679
    2. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      47
      3679
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2841
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      51
      2569
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      54
      1973
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1639
    7. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      21
      1609
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1503
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1317
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      180
      1261
    Aihe