Hei kertokaapa mulle kun olen miettinyt tätä alapään sokerointia, että millainen tuo tilanne/hoito on? Siis ollaanko siinä alapää ihan paljaana vai jotkut kertakäyttöpikkarit jalassa? Ja sokeroidaanko siinä ihan häppäritkin ja pyllyreijän alue vai miten? :D Ja sattuuko tuo ihan kamalasti?
te sokeroinnissa käyneet!
2
397
Vastaukset
- ....
Lainaus alempaa:
Ei punoitusta eikä turvotusta hoidon jälkeen. Poistettaat karvat määrää asiakas eli poistetaan tarpeen vaatiessa myös pakaravaosta. Ei tarvitse ujostella, ei ole syytä siihen. Et joudu olemaan ilman vaatteita vaan olet peitettynä muualta paitsi käsiteltävästä kohdasta (joko pyyhesuojana tai sen kanssa kertakäyttöiset stringit). Asento sinulla on joko selällään tai kyljellään eli ei mitään pyllistyksiä tai muita nöyryyttäviä asentoja. Sokeroinnin uusiminen on yleensä tarpeen ensimmäisellä kerralla 2-3vko ja sen jälkeen 4-6vko. Kannattaa mennä kokeneelle ja koulutetulle sokeroijalle! Tämä siksi ettei tule katkenneita karvoja ja niistäjohtuvia tulehtuneita karvatuppeja eikä mustelmia... Katso lähin hoitolasi täältä http://www.kauneussivut.fi/innet/alexandria/- ex-pörheä
Hei kiitos sulle .... !
Mä kyselin kans aikasemmin tuota samaa kuin aloittaja ja vastasit mulle! Kävin yhdellä linkkisi takaa löytyvistä kosmetologeista ja tulos oli hieno!
Hänen luonaan olin kyllä ihan ns paikat kokonaan esillä, muttei se haitannut yhtään, sillä hän oli niin supermukava ja jutusteltiin siinä kaikenlaista samalla. Kyllä välillä kirpasi kovastikin, mutta sitten pian taas se kipu unohtui. Kokemus oli mulle ensimmäinen ja ihan tosi positiivinen fiilis jäi.
Lopputuloksesta sen verran että mulla kyllä punotteli paikat vielä vähän seuraavanakin päivänä, mutta sitten rauhoittui. Tää kosmetologi sanoi että ihon reagoiminen on ihan yksilöllistä, jollakin punottaa enemmän, jollaikin taas tuskin mitään.
Tsemppiä vaan ketjun aloittajalle, hyvin se menee! =))))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1552513Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1462352Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot981020- 64881
- 61774
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka273701Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18697Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85680Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait202658Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22648