Mistähän johtuu,että kolmekymppiset aasialaiset naiset näyttää n.kaksi kymppisiltä ja neljä vitoset n.kolmekymppisiltä?Suomalaiset
alkaa rupsahtamaan paljon aikaisemmin.
Aasialaiset naiset näyttää nuoremmilta ikäisekseen
92
2839
Vastaukset
- hjkb
Yleistäjäidiootit taas vauhdissa..
- lippu thaimaaseen
Mistä ihmeestä se kumpuaa tuo suomalaisten miesten VIHA oman maan naisia kohtaa, Kun oma äiti on suomalainen, isä on suomalaisia niin ei VOI vihata omia geenejään.
Jos ei voi sietää oman maansa kansalaisten ulkonäköä, niin herranen aika, täältä on ihan vapaa pääsy sinne aasian suunnalle.
Ei muuta kun kamat pussukkaan ja menoksi pojat, ei täällä kukaan pakota märiseen miten suomalaiset on rumaa kansaa.
Itse katselen katukuvassa harva se päivä suomalaisia ihmisiä, ja kyllä ne miehet näyttää yhtä vatsakkailta kuin naisetkin. Osa solakoita, osa pullukoita. Mut suomalaisia silti kaikki.
Ihan oikeesti, jos kokee noin suurta vihaa siitä mitä silmä näkee, niin sinne vaan, aasiaan.- huh huh
Itseäkin kummastuttaa tämä pyhä viha oman maan naisia kohtaan, ihan käsittämätöntä. Idioottia sakkia kun parin huonon suhteen takia leimataan KAIKKI suomalaiset naiset samanlaisiksi, oikeasti, kuka vajakki tekee sellaista? Tuntuu kyllä että näiden thainaisien perään huutelee vaan keski-ikäiset ukot eikä nuoret miehet.
Ihan järjetöntä kostaa jokaiselle suomalaiselle naiselle se, että on itse törmännyt johonkin huonompaan tapaukseen. En minäkään pidä kaikkia suomalaisia miehiä huonoina sen takia jos joku suhde on ollut surkea. Voiko nämä meidän maan miehet todella olla noin lapsellisia?
Kun nämä miehet täällä haukkuvat KAIKKI suomalaiset naiset läskeiksi ja rumiksi niin he ovat sitä mieltä siis myös omasta äidistään. On siinä joo oikeita tosimiehiä taas.. - nmnmnmnmnmnmnmnmnmnm
taas puhuit kakkaa. Jospa joskus oikeastikkin tutustuisit Aasialaisiin, etkä vain keksisi tarinoita. Vähän tausta työtä muutenkin eri kulttuureihin ennen provoja, esimerkiksi Aasialaiseen kulttuuriin ei kuulu oman miehen haukkuminen muille naisille, toisin kuin Suomalaisessa kulttuurissa.
Hyvä yritys, mutta ensikerralla vähän parempaa väkerrystä. - tuutikki23
nmnmnmnmnmnmnmnmnmnm kirjoitti:
taas puhuit kakkaa. Jospa joskus oikeastikkin tutustuisit Aasialaisiin, etkä vain keksisi tarinoita. Vähän tausta työtä muutenkin eri kulttuureihin ennen provoja, esimerkiksi Aasialaiseen kulttuuriin ei kuulu oman miehen haukkuminen muille naisille, toisin kuin Suomalaisessa kulttuurissa.
Hyvä yritys, mutta ensikerralla vähän parempaa väkerrystä.Ei pidä tasan paikkansa. Tunnen aasialaisia naisia ja kyllä he tuovat suhteensa epäkohtiakin esille sekä arvostelevat miestään. Mitään hirveätä haukkumista ei esiinny, mutta sellaista pientä kärsimystä ja itkua, jos asiat ovat huonosti. Eipä kukaan heistä ole vastoinkäymisten aikana koskaan sanoneet, että he haluaisivat jättää miehensä tai että he vihaisivat miestään, mutta ihmisiä hekin ovat ja heilläkin on tunteet. Vaikka he miehen edessä kykenevätkin niellä suuttumuksensa ja kivun se ei tarkoita etteivät heillä olisi mikään hätänä. Kohdelkaapas hyvin niitä naisianne miehet, mistä he sitten ikinä tulevatkin.
- älä viitsi jauhaa
tuutikki23 kirjoitti:
Ei pidä tasan paikkansa. Tunnen aasialaisia naisia ja kyllä he tuovat suhteensa epäkohtiakin esille sekä arvostelevat miestään. Mitään hirveätä haukkumista ei esiinny, mutta sellaista pientä kärsimystä ja itkua, jos asiat ovat huonosti. Eipä kukaan heistä ole vastoinkäymisten aikana koskaan sanoneet, että he haluaisivat jättää miehensä tai että he vihaisivat miestään, mutta ihmisiä hekin ovat ja heilläkin on tunteet. Vaikka he miehen edessä kykenevätkin niellä suuttumuksensa ja kivun se ei tarkoita etteivät heillä olisi mikään hätänä. Kohdelkaapas hyvin niitä naisianne miehet, mistä he sitten ikinä tulevatkin.
Puhut paskaa...Itseasiassa, hyvin harva Aasialainen, joita siis tunnen kymmeniä ja osittain satoja, ja kaikki Suomessa, harvalla heistä edes Suomalaisia naiskavereita.
"mutta sellaista pientä kärsimystä ja itkua"
Täydellisen tietämätön olet kulttuurista, ei kukaan heistä halua menettää kasvojaan noin.
ps. Tällä palstalla jo vuosien ajan, kun keskustelu menee Aasialaisiin, ja naisilla on tarve joko mustamaalata tai heidän miehiään mustamaalata, niin aina joku nainen tulee selittään, et tuntee Aasialaisen ko. maan naisen jne...
Lässyn lässyn lässyn - aasiantuntija
nmnmnmnmnmnmnmnmnmnm kirjoitti:
Hyvä yritys, mutta ensikerralla vähän parempaa väkerrystä.Varmaan totta joka sana. Mistä sinä tiedät, että työpaikalla "itkeminen" ei kuulu aasialaiseen kulttuuriin. Tuskin sinä'kään, vaikka ilmeisesti sulla aasialaisakka onkin, tunnet ja tiedät kaikkea siitä kulttuurista. Ihmiset on kuitenkin ihmisiä ja inhimillisiä ja tunteiden näyttäminen ei ole kulttuuriin sidonnaista. Sulta voisi toivoa hieman enemmän logiikan käyttöä.
- ....................
aasiantuntija kirjoitti:
Varmaan totta joka sana. Mistä sinä tiedät, että työpaikalla "itkeminen" ei kuulu aasialaiseen kulttuuriin. Tuskin sinä'kään, vaikka ilmeisesti sulla aasialaisakka onkin, tunnet ja tiedät kaikkea siitä kulttuurista. Ihmiset on kuitenkin ihmisiä ja inhimillisiä ja tunteiden näyttäminen ei ole kulttuuriin sidonnaista. Sulta voisi toivoa hieman enemmän logiikan käyttöä.
No pikkuhiljaa alkaa otteesi herpaantuun. No edistymme jo, kun myönnät ettet tunne yhtäkään Aasialaista. Jos on itkenyt työpaikalla, niin ehkäpä sinun Hitlerimäinen ahdistavat kyttäilysi saavat lujatahtoisimmankin naisen itkeen. Sen siittä saa, kun esimieheksi ryhtyy ilmiselvä narsisti.
Puretaan nyt tässä samalla muutama kohta, millä todistetaan aika aukottomasti, ettei sinulla ole Aasialaisia naisystäviä, ja se et kyseessä on taas rakas Sika-Amaliamme! Suoria lainauksia:
"Kohdelkaapas hyvin niitä naisianne miehet, mistä he sitten ikinä tulevatkin"
Eli aikomuksesi oli van provoilla vihaa Suomalaismiehiä kohtaan.
"aasialaisakka "
Tämänkin olemme sinun lausumanasi monasti lukeneet, ja kukapa kutsuisi Aasialaista ystäväänsä akaksi? Tai sellainen, joka oikeasti olisi motivoitunut nyt jostain syystä keskusteleen aidosti jostain tapauksesta työkaverissaan, jolla vaikeeta, tuskinpa lausuisi akaksi???
"Sulta voisi toivoa hieman enemmän logiikan käyttöä."
Minkä suhteen? Siis meillehän on tullut jo hyvin johdonmukaisesti selville, ettet tunne yhtään Aasialaista naista ja minä tunne, tämän olen tuonut hyvin loogisesti esille, sinä sitävastoin menetät otettasi jo. Veikkaan et seuraavassa vastauksessa alkaakin jo perinteiset huorittelut, hieromalaitos puhelut jne, jolloin taas ko. henkilö paljastuu, lipsahtihan jo akattelu sinulta. - ....................
Näin syntyy provo ja viha:
1. Mikä saa vihastuun:
"Suomalaisia naisia saa haukkua täällä mielin määrin, "
2. Vihasta seuraa kosto, keksin sopivan tarinan höystän sitä sädekehällä itsestäni, luon Aasialaisesta uhrin, todellinen kohteeni on Aasialaisen Suomalainen puoliso.
"olen lohduttanut itkevää thainaista niin se poistetaan."
3. Motiivi:
Koen katkeruutta joidenkin rasistien suhtautumisesta mieheeni, ehkäpä miehen integroituminen on ollut vaikeaa Suomeen, koska en pysty kostamaan suoraan heille, niin valitsen kohteeksi ulkomaalaisten naisten Suomalaiset puolisot, ei ole merkitystä ovatko he syyllisiä, se että he ovat Suomalaisia miehiä riittää, koska näin pystyn jotenkin luomaan tunnistettvan ryhmän vihalleni, kostolleni.
"että olen lohduttanut itkevää thainaista niin se poistetaan."
Ja kuten aiemmin kutsuin heitä samaan hengenvetoon : "aasialaisakoiksi"
Todelinen pyhimysnainen suorastaan;) - anyway.........
Korjataan siis, eli meni vain näin:
Näin syntyy provo ja viha:
1. Mikä saa vihastuun:
"Suomalaisia naisia saa haukkua täällä mielin määrin, "
2. Vihasta seuraa kosto, keksin sopivan tarinan höystän sitä sädekehällä itsestäni, luon Aasialaisesta uhrin, todellinen kohteeni on Aasialaisen Suomalainen puoliso.
"olen lohduttanut itkevää thainaista niin se poistetaan."
3. Motiivi:
Koen katkeruutta joidenkin rasistien suhtautumisesta mieheeni, ehkäpä miehen integroituminen on ollut vaikeaa Suomeen, koska en pysty kostamaan suoraan heille, niin valitsen kohteeksi ulkomaalaisten naisten Suomalaiset puolisot, ei ole merkitystä ovatko he syyllisiä, se että he ovat Suomalaisia miehiä riittää, koska näin pystyn jotenkin luomaan tunnistettvan ryhmän vihalleni, kostolleni.
"että olen lohduttanut itkevää thainaista niin se poistetaan." - 12+34
älä viitsi jauhaa kirjoitti:
Puhut paskaa...Itseasiassa, hyvin harva Aasialainen, joita siis tunnen kymmeniä ja osittain satoja, ja kaikki Suomessa, harvalla heistä edes Suomalaisia naiskavereita.
"mutta sellaista pientä kärsimystä ja itkua"
Täydellisen tietämätön olet kulttuurista, ei kukaan heistä halua menettää kasvojaan noin.
ps. Tällä palstalla jo vuosien ajan, kun keskustelu menee Aasialaisiin, ja naisilla on tarve joko mustamaalata tai heidän miehiään mustamaalata, niin aina joku nainen tulee selittään, et tuntee Aasialaisen ko. maan naisen jne...
Lässyn lässyn lässynMielenkiintoista siinä mielessä, että sinä tunnet jopa satoja aasialaisia naisia ja siinä samassa tunnet heidän tunnetiloja, on aika " vakuuttavaa," suorastaan abrusdiaa. Miten saatat tuntea kaikkien niitten naisten tunnetilan; sun on pakko olla joku salatieteen tohtori tms. Mistä kummasta tiedät kaikkien näiden sadan aasialaisen suomalaiset kaverit, oletko kenties kytiksellä, kun he tapaavat uusia ystäviä? Tähän voit vastata.
Samalla kun sanot, että ei tunneta aasialaista kulttuuria, niin miten sinä sitä tunnet ja miten muka sinun tuntemuksesi olisi parempi meidän muita tuntemuksia verraten? Olisi hauska tietää.
Itselläni on ainakin, kun olen lukenut erillaisista kultuureista, selvinnyt, että aasialaieeen kulttuuriin kuuluu pidättyväisyys. Ja tässäkin keskustelussa tuli ilmi, että aasialaiset naiset ovat niin pidättyväisiä etteivät osaa näyttää tunteitaan vaikka haluaisisivatkin. Sääli heitä kohtaan!
Tämä kyseinen tyyppi, joka kirjoitti säälivänsä aasialaista naista, kun itki työpaikallaan, oli ihan oikeassa. Miksi kirjoitus poistettiin? - ....................
"Olen eronnut, eikä minulla ole miestä tällähetkellä, enkä ole kenellekkään katkera."
No enpä ihmettele, taisi mies kyllästyä, ja meni Aasian suuntaan? Tunnusta pois vaan.
"Itse olet tuolla sokealla raivolla todistanut, että olin oikeassa ensimmäisessä viestissäni"
Niin kerroppas nyt missä olet oikeassa? Jos nyt kuviteltaisiin, että sinulla olisikin muutama vaikkapa Thaimaalainen työkaveri, ja heistä nyt toinen olisi niin ystävystynyt ja muuttunut Suomalaisen naisen kaltaiseksi oman miehensä haukkujaksi, niin mitä se nyt sitten todistaa? Paljonkohan Suomessa itseasiassa asuu Aasialaisia naisia, jotka naimisissa Suomalaisen miehen kanssa, joten kuinka paljon voimme antaa painoarvoa sinun näkemyksellesi asiassa tuolloin?
"Minun puolestani tämä tyhjänpäiväinen keskustelu päättyy tähän."
Niin tämä muuttui tyhjänpäiväiseksi mielestäsi siinävaiheessa, kun onneton sepittelysi ei oikein tuottanut haluttua tulosta, vaan nousikin epäillys.
Kaikki sepittelyt voi minun puolestani poistaakkin, niiden tarkoitushan on luoda vihaa ihmisryhmää vastaan. Ettet vain olisi kanssa pieni massamurhaajan alku sielä? - ....................
12+34 kirjoitti:
Mielenkiintoista siinä mielessä, että sinä tunnet jopa satoja aasialaisia naisia ja siinä samassa tunnet heidän tunnetiloja, on aika " vakuuttavaa," suorastaan abrusdiaa. Miten saatat tuntea kaikkien niitten naisten tunnetilan; sun on pakko olla joku salatieteen tohtori tms. Mistä kummasta tiedät kaikkien näiden sadan aasialaisen suomalaiset kaverit, oletko kenties kytiksellä, kun he tapaavat uusia ystäviä? Tähän voit vastata.
Samalla kun sanot, että ei tunneta aasialaista kulttuuria, niin miten sinä sitä tunnet ja miten muka sinun tuntemuksesi olisi parempi meidän muita tuntemuksia verraten? Olisi hauska tietää.
Itselläni on ainakin, kun olen lukenut erillaisista kultuureista, selvinnyt, että aasialaieeen kulttuuriin kuuluu pidättyväisyys. Ja tässäkin keskustelussa tuli ilmi, että aasialaiset naiset ovat niin pidättyväisiä etteivät osaa näyttää tunteitaan vaikka haluaisisivatkin. Sääli heitä kohtaan!
Tämä kyseinen tyyppi, joka kirjoitti säälivänsä aasialaista naista, kun itki työpaikallaan, oli ihan oikeassa. Miksi kirjoitus poistettiin?Mielenkiintoista, että meidän pitäisi sinun mielestäsi nyt alkaa uskomaan ihan tosissaan, että jonkun kokemus perällä 1-2 onnetonta aasialaisnaista antaa kokonaiskuvan tuhansien Aasialais-Suomalaisten parien elämästä?
Miten saatatte tuntea heidän elämäntilanteensa niin hyvin? Luoko 1 - 2 tapaus säännön, vai poikkeuksen smart ass??? Vastaappas minulle?
"että aasialaiset naiset ovat niin pidättyväisiä etteivät osaa näyttää tunteitaan vaikka haluaisisivatkin."
Etköhän sinä ole sen asian noin päätellyt, ei kukaan tervejärkinen Suomalainenkaan itke asioitaan työpaikalla, eikä tuntemattomille/puolitutuille;)
Ja sinun tapauksessasi veikkaan suurimmat tunteiden purut tapahtuneen alkoholin vaikutuksen alaisena, joka muuten on kanssa hyvin SÄÄLITTÄVÄÄ sinänsä.
"selläni on ainakin, kun olen lukenut erillaisista kultuureista, selvinnyt, että aasialaieeen kulttuuriin kuuluu pidättyväisyys. "
Juu, mutta sisäistänyt et ole ainakaan lukemaasi, mutta hei tehdäänpäs näin, että pistät puhelinnumerosi, tulet meille kylään, niin opit sen jälkeen ihan erinlailla kanssakäymään Aasialaisten naisten kanssa, turhat pelkosi, ennakkoluulosi karisevat pois.
ps...Miksiköhän niin kovasti kiinnostaa aasialaisten naisten asiat ja heidän miestensä? Mikähän mahtaa olla taustalla, ai niin ihan vain sattumalta törmäsit tähän keskusteluun:D
"Mistä kummasta tiedät kaikkien näiden sadan aasialaisen suomalaiset kaverit, oletko kenties kytiksellä, kun he tapaavat uusia ystäviä? Tähän voit vastata."
Aika helposti tuon näkee jo facebook kavereiden määristä, harvalla Suomalaisia kavereinaan, noh toki sukulaiset oma lukunsa ja niin noista on moni sanonutkin, ja moni ei edes välitä Suomalaisten naisten seurasta muualla, kuin työssä, Aasialaisilla naisilla perhearvot tärkeämmät, kuin joka viikonlopun sidukkamokaillut teillä, näin se vaan menee. - koittakaa.jo.oppia
.................... kirjoitti:
"Olen eronnut, eikä minulla ole miestä tällähetkellä, enkä ole kenellekkään katkera."
No enpä ihmettele, taisi mies kyllästyä, ja meni Aasian suuntaan? Tunnusta pois vaan.
"Itse olet tuolla sokealla raivolla todistanut, että olin oikeassa ensimmäisessä viestissäni"
Niin kerroppas nyt missä olet oikeassa? Jos nyt kuviteltaisiin, että sinulla olisikin muutama vaikkapa Thaimaalainen työkaveri, ja heistä nyt toinen olisi niin ystävystynyt ja muuttunut Suomalaisen naisen kaltaiseksi oman miehensä haukkujaksi, niin mitä se nyt sitten todistaa? Paljonkohan Suomessa itseasiassa asuu Aasialaisia naisia, jotka naimisissa Suomalaisen miehen kanssa, joten kuinka paljon voimme antaa painoarvoa sinun näkemyksellesi asiassa tuolloin?
"Minun puolestani tämä tyhjänpäiväinen keskustelu päättyy tähän."
Niin tämä muuttui tyhjänpäiväiseksi mielestäsi siinävaiheessa, kun onneton sepittelysi ei oikein tuottanut haluttua tulosta, vaan nousikin epäillys.
Kaikki sepittelyt voi minun puolestani poistaakkin, niiden tarkoitushan on luoda vihaa ihmisryhmää vastaan. Ettet vain olisi kanssa pieni massamurhaajan alku sielä?Kamalaa lukea näitä, kun kukaan ei osaa kirjoittaa kansallisuussanoja pienellä. Ei ole noin vaikeaa!
- Niinkö vai
koittakaa.jo.oppia kirjoitti:
Kamalaa lukea näitä, kun kukaan ei osaa kirjoittaa kansallisuussanoja pienellä. Ei ole noin vaikeaa!
"Kamalaa lukea näitä, kun kukaan ei osaa kirjoittaa kansallisuussanoja pienellä. Ei ole noin vaikeaa!"
Ei pitäisi olla vaikeata,mutta kun on. Myös "koittakaa oppia" on väärin.Päivä koittaa,mutta ihminen koettaa! - Poista pois vaan
koittakaa.jo.oppia kirjoitti:
Kamalaa lukea näitä, kun kukaan ei osaa kirjoittaa kansallisuussanoja pienellä. Ei ole noin vaikeaa!
"koittakaa.jo.oppia"
Missä koulussa noin opetettiin kirjoittamaan?
Loppuiko sanansäilän taidot ja nihlismi astui kuvioihin? - buahahha buhahhaha
Olisiko parempi sinun pysyä poissa vallan kokonaan täältä, ja keskittyä vaikka etsimään lehdestä painovirhepaholaisia?
- buahahh buahahha
klo 05:40 alkoi verisuoni pullistuun päässäsi, kaikki se vuosien lukeminen turhaan ja kortistoon, elämäntapaluuseriksi joutuminen ja siittä johtuva katkeruus sai pienen pääsi raivon valtaan, nyt minä kostan ja näytän osaamiseni, osaan kirjoittaa ilman sisältöä.
- aasialaisilla
on parempi iho ja ikään kuin kasvojen kohotus luonnostaan. Osasyynä terveellisemmät elintavat mutta pääasiassa geenit. Toki muutkin ihmiset voi vanhentua nuorekkaasti jos ei liho, jaksaa harrastaa liikuntaa, hoitaa ihoa (tai olla pilaamatta sitä liialla hoidolla) ja ettei leikkaa kananpyllyä tai mummopermistä.
- Berthaa
Onhan ne pienikokoisia mutta katso tarkempaan kasvoja. Me suomalaiset naiset pidämme yllä kuntoa, käydään kuntosalilla, lenkillä, ei tupakkaa eikä alkoholia kun juhlissa.
- buhahahhaha
"Me suomalaiset naiset pidämme yllä kuntoa, käydään kuntosalilla, lenkillä, ei tupakkaa eikä alkoholia kun juhlissa.
"
Nyt repesin oikein kunnolla, ziisus sentäänsä mikä itsepetoksen väläys. Juu se on aivan totta, että Suominainenhan ei pahemmin polta ja vielä vähemmän juo viinaa, niinpä niin. Tilastot vaan puhuu toista. Toisekseen ei ole kuntosalista ollut sitten pahemmin hyötyä näemmä, kun tilastojen mukaan yksi lihavimmista kansoista, tarkoittaa muuten sitten myös naisia. - ........
"Me suomalaiset naiset pidämme yllä kuntoa, käydään kuntosalilla, lenkillä, ei tupakkaa eikä alkoholia kun juhlissa. "
Siis väitätkö että nämä asiat vanhettaa suomalaisen naisen?
Eiköhän juttu ole päinvastoin eli jos suomalaisetkin jättäisivät pois viinan ja tupakan, söisivät terveellisemmin ja kuntoilisivat enemmän niin ehkä myös syomalaisetkaan eivät näyttäisi vanhemmilta kuin ovatkaan. - ....................
Aivan samaa ajattelevat valkoisista, Suomalaiset naiset kuulemma aikas rumia heidän mielestään, lihavia, ei mitään tasoa lue viinan läträäminen ja irtosuhteet. Ja mitä taas kauneuskisoihin tulee, muistetaan nyt et enemmän voittoja mennyt sinnepäin, kuin Suomeen.
- *.*.*
No joo - paitsi et sekä maailman pisimmät miehet että pisimmät naiset löytyy juuri tolta ilmansuunnalta joten se siitä pienuudesta :)
http://www.iltalehti.fi/formulat/2012041215441847_fo.shtml
- xMila
Sama tosin pätee aasialaisiin miehiinkin. Viisikymppiset näyttävät kulkevan vasta kolmenkymmenen ikävuoden puoliväliä, hyvä jos sitäkään. Veikkaisin ruokavaliolla olevan jotain tekemistä asian kanssa.
- jotain piti sanoa
Naisen nuorekkuus on osin geeneissä mutta myös positiivisessa elämänasenteessa. Nämä stressaantuneet uranaiset, joiden pitää päästä uralla eteenpäin ja päteä kuntosalilla, vanhempainkokouksissa, rivitaloyhtiössä etc. ovat niin loppu kaiken keskellä, että tietenkin se näkyy ulospäin.
Kasvispitoinen ruoka ja säännöllinen elämä on parempi kun kasvojen kohotus. Uni ja lepo on nykyihmiselle tärkeää. Ja tietenkin kohtuullinen paino!
Uskoisin, että suominaisetkin näyttävät hyvältä, mutta keski-iässä lihovat ikävästi ja se vanhentaa. Nuorekkaat vaatteet eivät mahdu päälle!! - asians <3
Itsekin erehdyin rakastani aluksi 20-vuotiaaksi vaikka vuoden päästä on täynnä 30v. Kyllä kannatti rakastua filipinoon. Suosittelen. ;)
- Vai gay
Filipina , on naisen synonymi !
- ..................
Vai gay kirjoitti:
Äläpäs ole näsäviisas
Filipino = mies tai nainen, voi siis tarkoittaa myös naista.
Filipino = mies
Filipina = nainen
Älä tule päteen, kun et asioista tiedä kuitenkaan. - ................
Vai gay kirjoitti:
http://en.wikipedia.org/wiki/Filipino_people
Tuossa vielä näsäviisaalle.
Ja terveisiä Filipina/Filipino vaimoltani. - marincorps
................ kirjoitti:
http://en.wikipedia.org/wiki/Filipino_people
Tuossa vielä näsäviisaalle.
Ja terveisiä Filipina/Filipino vaimoltani.Hienoa että jollakin on Filipina vaimona !
Itselläni on kyllä ollut lukuisia philipinavaimokkeita mutta en tullut ottaneeksi ketään noista omakseni mikä joskus hieman kaduttaa vaikka pärjäilen kyllä loistavasti nykyisen siipani kanssa joka on aivan kotimainen joskin saamelaisgeeneillä höystetty mikä sekin on kannaltani aivan hyvä asia . - sissiluutnantti 2/90
marincorps kirjoitti:
Hienoa että jollakin on Filipina vaimona !
Itselläni on kyllä ollut lukuisia philipinavaimokkeita mutta en tullut ottaneeksi ketään noista omakseni mikä joskus hieman kaduttaa vaikka pärjäilen kyllä loistavasti nykyisen siipani kanssa joka on aivan kotimainen joskin saamelaisgeeneillä höystetty mikä sekin on kannaltani aivan hyvä asia .Hienoa että jollakin on Suomalainen vaimona !
Itselläni on kyllä ollut lukuisia suomivaimokkeita mutta en tullut ottaneeksi ketään noista omakseni mikä joskus hieman kaduttaa vaikka pärjäilen kyllä loistavasti nykyisen siipani kanssa joka on aivan filippiiniläinen mikä on kannaltani aivan hyvä asia . - että näinnnn
Jos jo lähemmäs 50 vuotias tai sitä vanhempi suomimies haluaisi naisen jonka kanssa voisi lapsenkin vielä saada on hänen haettava aasialainen nainen. Näin siksi koska suominaisille ei juuri 5 vuotta vanhempi mies tule kysymykseenkään ja yleensä naisemme hakevat mieluummin itseään vähän nuorempia miehiä.
- Aasiastako
että näinnnn kirjoitti:
Jos jo lähemmäs 50 vuotias tai sitä vanhempi suomimies haluaisi naisen jonka kanssa voisi lapsenkin vielä saada on hänen haettava aasialainen nainen. Näin siksi koska suominaisille ei juuri 5 vuotta vanhempi mies tule kysymykseenkään ja yleensä naisemme hakevat mieluummin itseään vähän nuorempia miehiä.
Ei pidä paikkaansa.Treffipalstojen ilmoitusten mukaan nuoremmat naiset sallivat miehen olevan 10-15v.itseään vanhempia.Keski-ikäiset kuitenkin vain 5-10v.itseään vanhempia.Sellaisia,jotka haluavat vain itseänsä nuoremman,on aika harvassa.
- asians <3
En tiennyt tuota aiemmin.
- ........
Ainakin jos uskoo tällä palstalla kirjoittelevien naisten kirjoituksiin niin tottahan tuo on.
Useimmissa tämän palstan kirjoituksissahan kerrotaan että lähes kaikkissa heidän näkemissään pareissa mies on vähintäin viisi- kuusikymppinen ja hänellä on parikymppinen aasialainen vaimo.
Tilastokeskuksen mukaan kuitenkin suomalaisen miehen miehen iät ovat keskimäärin:
Filippiinit 47 vuotta
Kiina 40 vuotta
Thaimaa 44 vuotta
Eli suomalaiset (miehet ainakin?) näyttävät katsojan silmissä tämän mukaan noin 10 vuotta vanhemmilta kuin itseasiassa ovatkaan.
Entäs heidän aasialaiset puolisonsa?
Tilastokeskuksen mukaan he ovat:
Filippiinit 36 vuotta
Kiina 32 vuotta
Thaimaa 31 vuotta
Eli jos kerran yli kolmekymppiset aasialaisnaiset näyttävät tämän palstan kirjoittajienkin mielestä parikymppisiltä niin uskottavahan se on että ovat selvästi ikäistään nuoremman näköisiä! - suomalaisnainen
Olen usein kateellinen aasialaisnaisille, kun näyttävät niin paljon nuoremmilta meihin kaukaasialaisiin verrattuna. Ei sitä voi kieltää. Eri asia on se, miten järkevää sitä on täällä palstalla mainostaa, kun sille ei kukaan mitään voi. Niin ja muuten, jos kysyy aasialaisilta, niin he taas kadehtivat meitä valkoisuudestamme.
- 247842874874
Juu sananvapaus tarkoittaakin ihan muuta, kuin solvailu ja vihakirjoittelu, ja tällä hallituskaudella tulet vielä näkemään, että tälläkin palstalla voi kohta kirjoittaa vain omalla nimellään, ja se merkitsee sitä, että sinä et tänne enään kirjoittele, raukka paskahousu, luikit koloosi silloin päätäsi potemaan.
- buahahhahaha
Allers Media viimekädessä noudattaa lakia. Odotahan vain märkäkorva ihan rauhassa.
- asians <3
Kerroit juuri yhden hyvän syyn siihen miksi valita ennemmin aasialainen kuin suomalainen nainen. Itseä ei edes kiinnosta suomalaiset naiset oikeastaan millään tavalla. Musta tukka on paras silloin jos se on luonnollinen. En muutenkaan ymmärrä niitä naisia jotka värjäävät tukan mustaksi. Mutta kuten jo aiemminkin sanoin että olen filipinan kanssa suhteessa, niin on kyllä pakko myöntää etten vaihtaisi mihinkään muuhun ikinä. Ihmettelen tässä vain sitä että miten joillekin voi olla niin vaikeaa hyväksyä sitä faktaa että aasialaisetkin ovat ihmisiä siinä missä me suomalaisetkin... Hyväksykää heidät vain suosiolla.
- suomalaisnainen
Ymmärrän sinua oikein hyvin, koska itseäni eivät jostain syystä yhtään sytytä blondit miehet ja minusta aidot pikimustat hiukset ovat todella seksikkäät, joten sellainen Etelä-Eurooppa ja Lähi-itä ovat aika hyviä kohteita löytää mustatukkainen mies, jolla on kuitenkin kaukaasialaiset piirteet ja suht vaalea iho. Näille miehille taas minä olen eksoottinen blondi, vaikka Suomessa varsin normivaaleanruskea. Eipä siis tarvitse hiuksia värjäillä, kun näinkin on haluttu. Samaten eivät voi ymmärtää, miksi joku haluaa ottaa aurinkoa ja tulla ruskeaksi, kun vaalea iho on niin kaunis. Kannattaa olla sellaisen kanssa, joka arvostaa ja jota itse arvostaa. Turha kuunnella valitusta ja arvostelua, kun voi löytää sellaisen, jolle kelpaa sellaisenaan! Tässä maassa todellakin on hiukan tilaa erilaisille ihmisille ja hieman erilaisille mies- ja naismalleille, kun tähän asti on todettu. Ihan hirveätä kuunnella suomalaisten naisten ja miesten kirjoittelua toisistaan, kun arvostusta ei tunnu paljon olevan sukupuolten välillä.
- universal love
Yleensä eri rotua olevan ihmisen iän arvioiminen on hankalamapaa kuin oman rotunsa edustajan.
Minäkään en osaa arvioida tumman afrikan miehen ikää edes oikealle kymmenelle.
Mutta taitavat kaikki kuitenkin harmaantua jossain vaiheessa :D, rodusta riippumatta. - taviksen tapainen
Kaikki vanhenee aikanaan. Jopa Aasialaiset. Ne elävät vain pitempään vanhoina :) Eli Suomessa on tulevaisuudessa paljon tuon näköisiä mummoja...joiden miehet ovat kuolleet n. 30-40 vuotta aikaisemmin.
http://www.thingsasian.com/stories-photos/22692- ........
Ilman muuta kaikki vanhenee joka päivä lisää ennenkuin kuolee ja tottahan tuo on että erityisesti aasialaisten terveet elämäntavat (ei viina eikä tupakkaa yhdistettynä terveelliseen ruokavalioon ja liikuntaan) edesauttavat sitä, että he elävät vanhemmiksi.
Tuntuu kuitenkin utopistiselta ajatus että Suomessa asuvat aasialaiset kovin merkittävissä määrin kuitenkaan eläisivät täällä 110 - 120 vuotiaiksi.
Onhan tällä hetkellä Suomen vanhin ihminen "vain" 108 vuotias.
Aika moni Suomi- Aasia pari kaikenlisäksi suunnittelee eläkepäivien vietttoa vaimon kotimaassa, joten tämäkin vähentää yli 100 vuotiaiden aasialaisten naisten Suomessa asumista. - 4943884984
"Itse olen ainakin erittäin ylpeä omasta kansastani ja rodustani ja siitä,"
Olet ymmärtänyt ihan väärin, omaksumasi nationalismi sekoitettuna ripaus kansallissosialismia on kaukana aidosta isänmaalisuudesta, itseasiassa juuri kaltaisesi pikku mustapaidat oli ihan veteraanienki kertomana niitä pahimpia raukkoja on piti eteenpäin mennä.
Roduista ei kannata puhua, kun ei ole olemassa mitään Suomalaista rotua, olet puoliksi mongolia, venäläistä, vähän saksalaista, ruotsalaista tms.... Joten rotupuheet kannattaa maantienhiekka hiukset omaavan jättää sanomatta.
"nyt niitten lumppujenne kanssa sinne heidän omaan kotimaahansa viettämään loppupäiviänne etteivät nämä ole kuluttamassa verorahojamme täällä Suomessa."
Jos minä lähden, niin kukas maksaa sinun loisimiset?
ps. vedä vittupäähäs.
- varma maustaan77
ei voi sanoa,että kaikki aasialaiset naiset näyttävät ikäistään nuoremmalta. mutta elintavastahan tuo kaikki lähtee.ihmiset,jotka tekevät fyysisesti rankkaa -tai ulkotyötä vanhenevat huomattavasti muita aiemmin,oli kyse mistä tahansa kansalaisuudesta.
oma henk.koht. mielipiteeni on,että monesti aasialais-syntyiset naiset näyttävät ikäänsä nuoremmalta,MUTTA,kun he rupsahtavat,niin sitten myös rupsahtavat, ihan luustoakin myöten.
omasta mielestäni nuorekas ulkonäkö ei tee ihmisestä kaunista. kyllä se kauneus koostuu ihan muista asioista....
ehkä aasialais naisten luontainen sirous ( ei laaksoa,ei kukkulaa) antaa vaikutelman nuoruudesta?en tiedä.näin itse ajattelen.
omaan makuuni ovat muodokkaammat naiset.oli kansalaisuus mikä hyvänsä.- tytyuuu
aasiassa on paljon muodokkaita naisia, enemmän, kuin Suomessa.
- Armas Kippuravarvas
Se on sit jännä juttu että mitä vanhemmaks tulee niin sitä nuoremman näköisen puolison haluaa. Kun oli 20, mulle kelpas samanikäine. Kun olin 30, piti olla edelleen kakskymppinen. Kun olin 40, piti olla jotain 25-28. Kun täytin 50 niin katselin vaan semmosia 30-33 vuotiaita. Nyt kun täytin 60 niin taas on alkanut kiehtoa kakskymppisen näköiset tytöt. Varmaan seiskakymmentä kun tulee mittariin niin mulla on 18 vuotiaan näköinen tyttö kainalossa.
- Armas Kippuravarvas
No jos en saa iskettyä 18 vuotiasta tyttöä, niin olisko noissa aasialaisissa vaikka semmosia jotka näyttää kolmekymppisenä 18-vuotiailta? Mutta yli kolmekymppistä en missään nimessä huoli, alkaa olla semmosilla jo vanhojen naisten vaivoja ja tukka alkaa ainakin tummilla harmaantuun. Yks ongelma on vaan että en puhu aasian kieltä, tuleeko niitten kans juttuun suomeks?
- tkö usko vai?
Eräskin tuttu osti tselleen suomalaisen naisen, ei yhteistä kieltä, aivan sairasta. Toinen tuttu osti itselleen miehen jostain lähi-itä taikka afrikasta, ei yhteistä kieltä eikä äijällä kummempaa koulutusta, ei hyvältä näytä.
- Tyttöystävä aasiassa
Älä huoli Armas, varmaan löydät oman armaan Thaimaasta. Ja kyllä ne näyttää kolmekymppisenäkin 15 vuotiailta. Ja kyllä sen kielitaidon oppii ajan kanssa, riittää kun rakastaa. Ja muutenkin, puhuminen ihan liian yliarvostettua.
- 9843948
No jo vieressä on dementikko kumppanina, niin eipä auta sille vaivoistaan kertoa, vaikka haastais kuin hyvää Suomea.
ps. kaikkee sinäkin murehdit, jonkun papparaisen valintoja get a life!
- 30vsuominainen....
ja näytän parikymppseltä. Papereita kysytään alkoholia ostettaessa ja nuoret miehet kysyvät numeroa. Kaikki riippuu miten pitää itsestään huolta. Aasialaiset naiset syö, elää terveellisesti ja näyttävät hyvältä. Niin myös minä! Eipä tarvitse olla kateellinen muille naisille....
- Natural beauty
Suomalaisten naisten on syytä olla kateellisia aasialaisille, koska nämä on yleensä hoikempia. Heillä on pienet takamukset ja miehet tykkää siitä. Heidän ei tarvitse värjätä hiuksiansa, eikä kulmakarvojansa, eikä laittaa ripsimaskaraa. Hiukset on luonnostaan hyvän väriset ja silmäripset ja kulmakarvat mustat ja tuuheat. Myös iho on tasaisen kaunis, joten meikkivoidettakaan ei tarvitse käyttää. Se on kätevää ja halpaa.
- Chom chom
"Suomalaisten naisten on syytä olla kateellisia aasialaisille, koska nämä on yleensä hoikempia. Heillä on pienet takamukset ja miehet tykkää siitä. Heidän ei tarvitse värjätä hiuksiansa, eikä kulmakarvojansa, eikä laittaa ripsimaskaraa. Hiukset on luonnostaan hyvän väriset ja silmäripset ja kulmakarvat mustat ja tuuheat. Myös iho on tasaisen kaunis, joten meikkivoidettakaan ei tarvitse käyttää. Se on kätevää ja halpaa. "
Hah. Mä olen hoikka, mutta pyöreä takamukseni on ainakin oman mieheni mieleen. Ja se riittää :) Kohta voidaan alkaa kinastella, mikä aasialaisille naisille on tabu, mutta mieheni maannaisilta olen kuullut kehuja lantiostani, he kun väittävät olevansa poikamaisia. Moni aasialainen tuttuni värjää tai on tatuoinut kulmansa ja on värjännyt mun mielestäni kauniit, mustat hiuksensa. Pakkeleita kuluu, kosmetiikkaan panostetaan. Jotkut yrittävät vaalentaa ihoaan tai vähintään nännejään.
Ehkä kauniina pidetään sitä, mikä missäkin maassa on harvinaisempaa. Iän arvioiminen tuntuu menevän samalla tavalla. Minut arvioidaan mieheni kotimaassa huomattavasti todellista nuoremmaksi.- gjdgjg
buuulll shit.
- DH
Tässähän lähemmäs vuosi tullut Kiinassa asusteltua.
Ja matkailtua täälläpäin ennenkin.
Kyllähän Aasialaiset yleensä näyttävät nuoremmilta, paljonkin nuoremmilta kuin länsimaalaiset.
Ja Aasialaisista naisista pieni osa on 'mahahtavia' neitejä, Suomessapäin taitaa olla vähän toisinpäin.
Aika helposti näyttävät nuo Kiinalaiset naiset jopa 10v ikäistään nuoremmilta, ja Kiinalaiset myös näkevät "länkkärit" usein vanhana.
On suomessa paljon hoikkia nuorekkaita neitejäkin, mutta suurin osa, noh... - jooo
Afrikkalaiset miehet ovat lihaksikkaampia, paremmin varustettuja js kestävat kauemmin kuin Suomalaiset miehet. Afrikkalaset näyttävat usein nuoremmilta kuin Suomi pojat. Teijän pitäis varmaan olla kateellinen niille.
- phom eeg
Aloittajan kysymykseen vastaisin että se johtuu katsojasta. Itsekin ihmettelin ensimmäisellä matkalla thaimaassa kuinka he näyttivät nuorilta. Asiaan vaikutti paljon myös heidän kokonsa, joka on monasti teinikokoa suomessa. Nyt kun olen matkannut useita kertoja thaimaassa, niin olen oppinut näkemään aasialaiset ikääntymisen merkit, eivätkä he sitten enää näytäkkään niin nuorilta enää. Ja sitten iäkkäämmät thaimaalaiset näyttävät suomalaisia vielä paljon vanhemmilta, kun ikää kertyy sinne 70v korville.
Painotan vielä että minusta sekä suomessa että aasiassa on kauniita että vähemmän kauniita naisia. Aasialainen käytös on monasti kauniimpaa kuin suomalaisten,,, sekin tottakai sukupuolesta riippumatta.
Varmasti thaimaalaiset tuntevat iloa ja surua siinä missä suomalaisetkin kanssasisarensa. Tunnen joitakin thaitaustaisia naisia suomessa, ja kaikilla yhteinen piirre on ikävä. En siis tarkota että välttämättä haluaisivat muuttaa takasin, mutta ikävöivät kotimaassan jotakin.- 13+13
"a sitten iäkkäämmät thaimaalaiset näyttävät suomalaisia vielä paljon vanhemmilta, kun ikää kertyy sinne 70v korville."
Kuka tässä enään 70 vuotiaana pahemmin etsiskelee naamavärkin perusteella?
Vaimo päälle 30, vieläkin ihmiset luulee 20 vuotiaaksi, myös aasialaiset. Ja taas aasialaiset aasiassa luulee minua nuoremmaksi, joskus myös suomalaiset suomes.
- Hihhei
olen sokea. Täällä äly loistaa jopa laajakaistan välityksellä niin, että näköä haittaa. Mahakin kipeä nauramisesta. Feministien mielestä naisella pitää olla oikeus omaan kehoonsa ja myydä sitä tarpeen tullen kuten parhaaksi näkee. Ja mies on sika kun ostaa ja esineellistää naisen. Ja sitten vasta sika onkin jos ei osta. Arvonsa tiedostavaa femakkoa ei panna halvalla. Seksiin kuuluu vastikkeellisuus, on sitten kysymyksessä suhde tai avoliitto. Poikkeuksena ulkkikset niiden kanssa huvittelu ei ilmeisesti alenna naisen arvoa joten ei korvausta tarvitse maksaa. Joskus korvaus menee toisinkin päin.
- Näin on
Minulla on kiinalainen vaimo, ikää 40 vuotta mutta kroppa on kuin 18 vuotiaalla ja kasvot näyttävät enintään 30 vuotiaalta. Olemme olleet naimissa jo 15 vuotta ja aina vaan menee hyvin.
Onhan niitä kauniita naisia Suomessakin, mutta kyllä totuus on se, että keskimäärin aasialaiset naiset säilyvät nuorempina pitempään. Kai se on geneettistä.- Näin on
Unohtui vielä, että näin siis kahden lapsenkin jälkeen...
- Ja ne kulmakarvat!!!
On se ihanaa kun aasialaisilla on pitkä paksu tukka, pieni peppu jne. Heidän viehättävyytensä perustuu kuitenkin alhaiseen elintasoon eli suomalaisella harmaahiuksisella lyhyenlännällä, keskituloisellakin miehellä on mahdollisuus suhteeseen heidän kanssaan.
- Tilastoa kiitos?
"Heidän viehättävyytensä perustuu kuitenkin alhaiseen elintasoon"
Mitenkä viehättävyydellä mitataan elintasoa, onko sinulla jokin kenties tutkimustulos tai tiedejulkaisu, jossa noin erikoisella yhtälöllä mietitään. - Otan osaa
No ihminen, joka vääntää tuommoisella paatoksella aina tuota samaa mantraa ja näin myöhään, täytyy olla varsin yksinäinen ihminen. Eipä sen kummemmin tuohon tarvitse mennä vastaileen sinulle, elämäsi on niin säälittävää, jotta tyydyn vain nauttimaan omastani ja annan sinun taapertaa tuota kivistä polkuasi.
- ------------------
Ainiin talousasiantuntija, mikä se brk oikein on? Tarkoittanet varmaan bkt?
Tuota saasteista puhuttaessa, niin suomalaisen hiilijalanjälki on kylläkin huomattavasti suurempi, kuin Filippiinien,Vietnamin tai Thaimaan, eli suosittelisin sinua vaikkapa aloittamaan ympäristön suojelun omasta elinympäristöstäsi.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Tiedosto:GHG_per_capita_2000.svg
Maailmassa on toki hienoja paikkoja, ja olen niissä monessa käynyt, mutta missään muualla ei ole niin sosiaalisia, kaikkitietäviä, viisaita, kauniita, hyvällä itsetunnolla varustettuja, kuin teidän kotona, sen kuvastaa syvää luotaava viisas ja täynnä asiavirheitä oleva kirjoituksesi. - pduzdgd
------------------ kirjoitti:
Ainiin talousasiantuntija, mikä se brk oikein on? Tarkoittanet varmaan bkt?
Tuota saasteista puhuttaessa, niin suomalaisen hiilijalanjälki on kylläkin huomattavasti suurempi, kuin Filippiinien,Vietnamin tai Thaimaan, eli suosittelisin sinua vaikkapa aloittamaan ympäristön suojelun omasta elinympäristöstäsi.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Tiedosto:GHG_per_capita_2000.svg
Maailmassa on toki hienoja paikkoja, ja olen niissä monessa käynyt, mutta missään muualla ei ole niin sosiaalisia, kaikkitietäviä, viisaita, kauniita, hyvällä itsetunnolla varustettuja, kuin teidän kotona, sen kuvastaa syvää luotaava viisas ja täynnä asiavirheitä oleva kirjoituksesi.Joo, tarkoitan bkt. Kirjoitusvirheitä sattuu kaikille. Thaimaa jo on turismin saastuttama maa. Rannat paskaa täynnä ja liika rakentaminen rantaviivaan haittaa merieläimistön elämää ja niiden lisääntymistä. Muut maat kuten Vietnan ja Filippiinit seuraavat perässä. On vain ajan kysymys kun Thaimaa hukkuu ns. paskaan. Thaimaa ei ole mikään sivistysvaltio eikä myöskään Kiinakaan. Sivistysvaltiossa ei rikota ihmisoikeuksia kuten Kiinassa tehdään. Thaimaa taas on suuri ulkoilmabordelli.
Puhdas luonto ja ympäristö ovat olleet minulle kautta aikojen kunnia-asioita, siksi en matkustakkaan massaturismipaikkoihin, joita mm. Thaimaassa on.
- Sabi ya!
Näyttäisi siltä, että suomalaisille "Uus-Keihäsmatkalaisille" Aasia=Thaimaa.
Ottakaa kartta käteen. Kyllä ne Aasian kauneimmat naiset löytyy ihan muualta esim; Singapore, Bali, Pohjois-Kiina jne jne.
Hyvää jatkoa kaikille monikulttuurisuuden alttarille itsensä uhranneille tai sieltä taivaansa löytäneille.
Katkerille kanoille ja kukoille... sinne vaan oman kylän baariin, kyllä sieltä se oma amalia tai lauri löytyy teillekin.- gfhgfhghh
Singapore no onpa esimerkki, Singaporessahan on jumalaton määrä muualta tulleita, Kiinasta, Intiasta, Filippiineiltä, Malesiasta, Thaimaasta, Taiwanista, Japanista, Koreasta jne jne tulleita siirtolaisia, eli mitähän naiskauneutta eritoten tarkoitit tuolla?
Bali on yksi iso turistiläävä, jossa aussipojat käy tyhjentämässä pussejaan ja aussi naiset hakevat parrua, hirvee määrä turisteja sekä bailu paikka , eli en kyllä nyt aitoa aasiaa hakisi sieltä suunnalta ihan samaan keihäsmatkalaisten paikka, kuten Thaimaa. - PerusSuomalainen2
gfhgfhghh kirjoitti:
Singapore no onpa esimerkki, Singaporessahan on jumalaton määrä muualta tulleita, Kiinasta, Intiasta, Filippiineiltä, Malesiasta, Thaimaasta, Taiwanista, Japanista, Koreasta jne jne tulleita siirtolaisia, eli mitähän naiskauneutta eritoten tarkoitit tuolla?
Bali on yksi iso turistiläävä, jossa aussipojat käy tyhjentämässä pussejaan ja aussi naiset hakevat parrua, hirvee määrä turisteja sekä bailu paikka , eli en kyllä nyt aitoa aasiaa hakisi sieltä suunnalta ihan samaan keihäsmatkalaisten paikka, kuten Thaimaa.gfhgfhghh... sinne vaan lippu Hulluun Poroon ostamaan. Siellä on turvallista.
- mitä on turvallinen
PerusSuomalainen2 kirjoitti:
gfhgfhghh... sinne vaan lippu Hulluun Poroon ostamaan. Siellä on turvallista.
Se on sellainen maa, jossa heikoinkin lenkki ketjusta otetaan huomioon. Suomi on lupaava maa siinä, että täällä kannetaan veroja yhteiseen hyvään, kunhan se EI ole koko Euroopan yhteistä hyvää.
- gfhgfhghh
PerusSuomalainen2 kirjoitti:
gfhgfhghh... sinne vaan lippu Hulluun Poroon ostamaan. Siellä on turvallista.
Tuota kuutisen kertaa Filippiineillä oleskelleena, Kiinassa 5 kertaa, sekä siellä Singaporessa käyneenä, voin sanoa, että meidästä kahdesta taitaa sinulle olla paras paikka sekä tutumpi et turvallisempikin hullu poro, vai mitä;)
Edelleen bali on turistiläävä, tuon tietää kaikki aasian suunalla käyneet, sitävastoin sinä voit tulla mukaamme joskus saarille, missä ei valkoisia näy, keräät vaan ahkerasti pulloja ja säästät kortistorahasi talteen.
- niiinpä....
Sanoppas se, kumman ottaisit rupsahtaneen vai
- Tilaukseen
On ne hyviä vaimoja, kun ne näyttää paljon nuoremmalta.
- Anonyymi
No minä kyllä sa oisin että ei kaikki aasialaiset naiset edes näytä niin kauhean nuorena ja ylipäätään ulkonäöstä puhuminen vähän myös minua ärsyttää. Mutta kyllähän tuo onkin pääasiassa ihan totta mutta antaa kaikkien olla ihan oman näköisiä ja ehkäpä heilläkin on vain terveellisempiä ruokia ja sittenhän heillä myös taitaa olla hyvin vängaksi eläneitä ihmisiä kun esim se yksikin heistä oli noin 119 menehtyessään!? 😁😊
- Anonyymi
Paljon hedelmiä ja vihanneksia syövät eli C-vitamiini.
- Anonyymi
Kuulkaahan riita poikki. 💕
- Anonyymi
Ja olette varmaankin rakkaita kaikki ja kommentoikaahan vain. Viesteihini.
- Anonyymi
Minua vuotta nuorempi thaikku ollut jo 46 vuotta ,päivääkään en vaihtaisi pois !
Gubbe 75
Ketjusta on poistettu 160 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1193026
- 1162341
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee231976Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol2391904Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41895Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin211801Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen1001586Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1051394- 651144
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi1351106