Miten teette? Jos juotte kaljan, niin jätättekö lääkkeen ottamatta?
Lyrica ja alkoholi
6
524
Vastaukset
- KALJATON
Jätän sen KALJAN OTTAMATTA!!!!!
- Matso1
paskat se kalja tai muukaan alkoholi mitään vaikuta. Ei ainakaan mulla. Pääasia, että sä voit elää jotenkin kipujesi kanssa. Jeesustelijoita aina riittää...
Vaikka Jeesus sinänsä oli hyvä jätkä. Hänen nimeään käytetään väärin. Hänhän oli kipujen sairauksien mies, joka kantoi päällään maailman synnit. Ei enempää eikä vähempää. - diime
Lyrica ja alkoholi on teetättänyt kuoleman tapauksia. kannattaa olla mieluummin ilman alkoholia kuin ottaa riski.
itselläni just lyrica laskut menossa, ja voin sanoa ettei todellakaan helppoa hommaa ole siitä irti pääseminen...- juhis
no kyllä vaikuttaa ,kossu pullon jälkeen
- 12+6
Kuoleeko siihen muka jos käyttää lyricaa ja vetää kännit samaan aikaan vai onko siihen liittynyt myös muiden huumeiden käyttöä?
- entinenLyricalainen
itse söin maksimiannosta Lyricaa, paljonko se nyt on en muista kyllä se paketin ohjeissa tai jossain luki,
eikä mulla ollut mitään vaikeuksia lopettaa sen käyttöä! En edes huomannut. Söin samaan aikaan Tramaliakin, maksiannos silläkin ja siitä myöskin
aina peloteltiin reseptissäkin luki aina 1kk kerrallaan kun tulee muuten riippuvuus :P
siis kun hermokivut väheni niin Lyrica oli helppo jättää pois. Sitten jos kipuja olis ollut, niin vierotus olis ollut ongelma!
Minkälaisia teidän riippuvuus oireet sitten on?? :O
mulla oli kyllä kehon hormoni ja immuuni systeemi ihan vinksallaan, ehkä sen takia en sitten normaalisti jäänyt riippuvaiseks?
Ai ja tosta alkoholista, taisin joskus juoda kun vähän vielä Lyricaa otin enkä kyllä huomannu ongelmia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi244756- 883734
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313483155- 542677
- 2062641
- 522615
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne322410- 1522348
- 311955
Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa
Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok1081559