Muslimi mies

muslimi-kristitty

mitä koraanissa sanotaan jos nainen elättää miehen kun miehellä ei rahaa muutakuin vähän lähettää kotimaahansa?

kuuluuko edes naisen elättää mies?

kysyin mieheltäni, mutta en usko häntä koska hän sanoi että koraanissa sanotaan että naisen pitäisi antaa kaikki rahansa miehelle.
älkää käsittäkö väärin mieheni ei halua minun rahojani, mutta hän tietää että olen välillä kyllästynyt olemaan se joka maksaa laskut. rakastan ja kaikki muuten menee suhteessa hyvin.

99

4908

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lukenut

      Koraanissa sanotaan että naisen rahat ovat vain hänen ja että miehen pitää vastata perheen elatuksesta.

      Koraanissa sanotaan myös että vääräuskoiselle saa valehdella.

      • totuus asiasta

        jep näin on, mutta kristitty ei ole vääräuskoinen, sen varmaan tiedätkin jos koraanin todella olet lukenut? mutta tosiaan naisen rahat kuuluvat yksinomaan naiselle, ei tarvitse penniäkään laittaa perheen hyväksi ja miehen kuuluu elättää perhe, TYÖNTEOLLA(ei siis soskun/kelan etuuksilla tai muutenkaan laina-rahalla)


      • ghgfhgfhgfh
        totuus asiasta kirjoitti:

        jep näin on, mutta kristitty ei ole vääräuskoinen, sen varmaan tiedätkin jos koraanin todella olet lukenut? mutta tosiaan naisen rahat kuuluvat yksinomaan naiselle, ei tarvitse penniäkään laittaa perheen hyväksi ja miehen kuuluu elättää perhe, TYÖNTEOLLA(ei siis soskun/kelan etuuksilla tai muutenkaan laina-rahalla)

        Kyllä on vääräuskoinen.Muslimimies tosin saa naida kristinuskoisen jos on mahdollisuus nainen kääntyy muslimiksi kuten todella monet tekevätkin.


      • Joo-o....

        Jos naiset tottelevat miehiä, eivätkä syyllisty säädyttömyyteen, heillä on profeetta Muhammadin mukaan oikeus saada kohtuullinen elatus ja vaatetus, mutta Allahin laki määrää, että naiset ovat vankeina miestensä luona, eikä heillä ole oikeutta päättää omista asioistaan (Ibn Hisham: 450). Lisäksi Koraani (4:11) määrää, että mies saa perintönä kak­sin­kertaisen määrän naiseen verrattuna.


      • Joo-o....
        totuus asiasta kirjoitti:

        jep näin on, mutta kristitty ei ole vääräuskoinen, sen varmaan tiedätkin jos koraanin todella olet lukenut? mutta tosiaan naisen rahat kuuluvat yksinomaan naiselle, ei tarvitse penniäkään laittaa perheen hyväksi ja miehen kuuluu elättää perhe, TYÖNTEOLLA(ei siis soskun/kelan etuuksilla tai muutenkaan laina-rahalla)

        Kyllä kristityt ovat islamin mukaan vääräuskoisia. Koraani kieltää muslimeja ottamasta ystäviksi juutalaisia ja kristittyjä, sillä muussa tapauksessa he eivät ole enää mus­li­meja, vaan kuuluvat näiden häpeällisten ja halveksittujen "Allahin vihollisten" joukkoon, eikä musli­meilla ole lupaa tuntea min­käänlaista rakkautta heitä kohtaan: http://www.usc.edu/schools/college/crcc/engagement/resources/texts/muslim/quran/005.qmt.html#005.051, http://www.usc.edu/schools/college/crcc/engagement/resources/texts/muslim/quran/003.qmt.html#003.085, http://islamqa.com/en/ref/59879

        Kun tutkii muslimimaiden mediaa, ilmenee, että jo pienestä asti muslimilapset altistetaan propa­gandalle, joka demonisoi juutalaiset, kristityt ja muut "uskottomat" ja opettaa lapsia vihaamaan näitä ihmisryhmiä: http://www.memri.org/report/en/0/0/0/0/0/0/736.htm#IV

        Jotta uskottomista syntyisi mahdollisimman vastenmielinen ja halveksittava vaikutelma ja jotta kä­sitys muslimien ylivertaisuudesta korostuisi, Allah kutsuu kaikkia muita ihmisiä kuin muslimeja "epäpuhtaiksi": http://www.usc.edu/schools/college/crcc/engagement/resources/texts/muslim/quran/009.qmt.html#009.028

        Niinpä muslimit eivät esimerkiksi saa syödä samoista astioista kuin uskottomat, ellei se ole aivan välttämä­töntä. Tällöin kuitenkin astia on sitä ennen pestävä perusteellisesti: http://www.usc.edu/schools/college/crcc/engagement/resources/texts/muslim/hadith/bukhari/067.sbt.html#007.067.387

        Ja jos uskottomat sitten eivät näytä olevan epäpuhtaita, heistä on tehtävä sellaisia vaikka väkisin. Sharia määrää, että muslimi ei missään tapauksessa saa pestä kuolleen sukulaisensa ruumista, jos tämä on ollut vääräuskoinen, tai hän saa pestä sen ainoastaan "jollain saastaisella aineella": http://www.iant.com/imam/multaqa1.txt


      • eri uskontoa

        Niin varmasti minäkin olen avomieheni kannalta vääräuskoinen. Mutta eipä se sinänsä haittaa. Kunhan vaan ei katso oikeudekseen valehdella minulle (valehtelun sallimiseen viitattiin tässä viestiketjussa). Onhan hänkin minun uskontoni kannalta vääräuskoinen eikä liittomme siksi ole oikeastaan edes sallittu. Minulla ei ole aietta kääntyä ja hän tietää sen. Ehkä siksi hän ei ole kovin innokas avioliittoajatuksesta, haluaa elää näin yhdessä, salassa suvultaan. On hassua, miten näissä keskusteluissa monesti tulee esiin kristittyjen vääräuskoisuus, mutta ei toisinpäin, vaikka itse asiassa kristitty kirkko on määritellyt harhaopit aika lailla tarkasti jo ensimmäisen vuosituhannen aikana ekumeenisissa kirkolliskokouksissa. Mielestäni islam lähestyy vahvasti areiolaisuutta, joka hylättiin jo 300-luvulla, mutta joku teologi varmasti tuntee harhaoppiset suuntaukset paremmin.
        Näillä eväillä me elämme mieheni kanssa. Kunnioitamme toistemme valintaa, mutta emme edes yritä luoda mitään synkretiaa maailmankatsomustemme välille. Ehkä hän salassa toivoo, että "valaistuisin" ja hyväksyisin hänen totuutensa. Minä taas luotan Jumalan armahtavaisuuteen ihmisen häilyväisyyden ja tietämättömyyden edessä, enkä tuomitse häntä hänen epäuskostaan.


      • Joo-o....
        eri uskontoa kirjoitti:

        Niin varmasti minäkin olen avomieheni kannalta vääräuskoinen. Mutta eipä se sinänsä haittaa. Kunhan vaan ei katso oikeudekseen valehdella minulle (valehtelun sallimiseen viitattiin tässä viestiketjussa). Onhan hänkin minun uskontoni kannalta vääräuskoinen eikä liittomme siksi ole oikeastaan edes sallittu. Minulla ei ole aietta kääntyä ja hän tietää sen. Ehkä siksi hän ei ole kovin innokas avioliittoajatuksesta, haluaa elää näin yhdessä, salassa suvultaan. On hassua, miten näissä keskusteluissa monesti tulee esiin kristittyjen vääräuskoisuus, mutta ei toisinpäin, vaikka itse asiassa kristitty kirkko on määritellyt harhaopit aika lailla tarkasti jo ensimmäisen vuosituhannen aikana ekumeenisissa kirkolliskokouksissa. Mielestäni islam lähestyy vahvasti areiolaisuutta, joka hylättiin jo 300-luvulla, mutta joku teologi varmasti tuntee harhaoppiset suuntaukset paremmin.
        Näillä eväillä me elämme mieheni kanssa. Kunnioitamme toistemme valintaa, mutta emme edes yritä luoda mitään synkretiaa maailmankatsomustemme välille. Ehkä hän salassa toivoo, että "valaistuisin" ja hyväksyisin hänen totuutensa. Minä taas luotan Jumalan armahtavaisuuteen ihmisen häilyväisyyden ja tietämättömyyden edessä, enkä tuomitse häntä hänen epäuskostaan.

        On hyvä muistaa aina se tosiasia, että on paljon sellaisia muslimeiksi identifioituvia, jotka eivät noudata islamin oppeja - itse asiassa useimmat muslimit eivät edes tiedä, mitä Koraanissa lukee ja mitä Muhammad teki ja opetti.


      • fxjfjdfhj
        eri uskontoa kirjoitti:

        Niin varmasti minäkin olen avomieheni kannalta vääräuskoinen. Mutta eipä se sinänsä haittaa. Kunhan vaan ei katso oikeudekseen valehdella minulle (valehtelun sallimiseen viitattiin tässä viestiketjussa). Onhan hänkin minun uskontoni kannalta vääräuskoinen eikä liittomme siksi ole oikeastaan edes sallittu. Minulla ei ole aietta kääntyä ja hän tietää sen. Ehkä siksi hän ei ole kovin innokas avioliittoajatuksesta, haluaa elää näin yhdessä, salassa suvultaan. On hassua, miten näissä keskusteluissa monesti tulee esiin kristittyjen vääräuskoisuus, mutta ei toisinpäin, vaikka itse asiassa kristitty kirkko on määritellyt harhaopit aika lailla tarkasti jo ensimmäisen vuosituhannen aikana ekumeenisissa kirkolliskokouksissa. Mielestäni islam lähestyy vahvasti areiolaisuutta, joka hylättiin jo 300-luvulla, mutta joku teologi varmasti tuntee harhaoppiset suuntaukset paremmin.
        Näillä eväillä me elämme mieheni kanssa. Kunnioitamme toistemme valintaa, mutta emme edes yritä luoda mitään synkretiaa maailmankatsomustemme välille. Ehkä hän salassa toivoo, että "valaistuisin" ja hyväksyisin hänen totuutensa. Minä taas luotan Jumalan armahtavaisuuteen ihmisen häilyväisyyden ja tietämättömyyden edessä, enkä tuomitse häntä hänen epäuskostaan.

        Jos hän on oikea muslimi, niin hän saa olla kanssasi vain jos olettaa että käännyt itse myöhemmin muslimiksi.

        Samasta syystä musliminaiset eivät saa mennä kristityyjen kanssa naimisiin, sillä islam olettaa heidän kääntyvän kristityiksi ja tämä on islamin sääntöjen mukaan rangaistava kuolemalla.

        Koraani muuten opettaa että vaimolle joka on muslimi, saa valehdella jotta vaimo pysyisi tyytyväisenä.


      • dgykjgk
        Joo-o.... kirjoitti:

        On hyvä muistaa aina se tosiasia, että on paljon sellaisia muslimeiksi identifioituvia, jotka eivät noudata islamin oppeja - itse asiassa useimmat muslimit eivät edes tiedä, mitä Koraanissa lukee ja mitä Muhammad teki ja opetti.

        Totta, sillä monissa islamilaisissa maissa ei osata arabiaa ja lukutaitokin on usein heikkoa.

        Koraania siis lausutaan ulkoa kielellä jota ei osata.

        Systeeminä mieletön ja jäsenilleen haitallinen.


      • really???
        fxjfjdfhj kirjoitti:

        Jos hän on oikea muslimi, niin hän saa olla kanssasi vain jos olettaa että käännyt itse myöhemmin muslimiksi.

        Samasta syystä musliminaiset eivät saa mennä kristityyjen kanssa naimisiin, sillä islam olettaa heidän kääntyvän kristityiksi ja tämä on islamin sääntöjen mukaan rangaistava kuolemalla.

        Koraani muuten opettaa että vaimolle joka on muslimi, saa valehdella jotta vaimo pysyisi tyytyväisenä.

        huoh... alkaa jo tosissaan ottaa päähän nämä "asiantuntijat" jotka esittävät täällä luulojaan faktoina... ylläkirjoittajankaan ei tarvitsi kovinkaa paljoa koraania selata kun jo huomaisi väittämänsä aivan hevosenlannaksi! mutta onneksi nämä "tiedot" eivät vaikuta minun elämääni mitenkään, vaan minulle riittää kun itse tiedän totuuden!

        eli jatkakaa samaan malliin, jos se helpottaa ahdistustanne :)


      • fxcyxc
        really??? kirjoitti:

        huoh... alkaa jo tosissaan ottaa päähän nämä "asiantuntijat" jotka esittävät täällä luulojaan faktoina... ylläkirjoittajankaan ei tarvitsi kovinkaa paljoa koraania selata kun jo huomaisi väittämänsä aivan hevosenlannaksi! mutta onneksi nämä "tiedot" eivät vaikuta minun elämääni mitenkään, vaan minulle riittää kun itse tiedän totuuden!

        eli jatkakaa samaan malliin, jos se helpottaa ahdistustanne :)

        Ja mikä kohta tuossa ei mielestäsi pidä paikkaansa?

        Ja muista selata se koraanisi kirjoitusjärjestyksessä, niin huomaat mitkä ovat ne myöhemmät määräykset.


      • dfyujtde
        really??? kirjoitti:

        huoh... alkaa jo tosissaan ottaa päähän nämä "asiantuntijat" jotka esittävät täällä luulojaan faktoina... ylläkirjoittajankaan ei tarvitsi kovinkaa paljoa koraania selata kun jo huomaisi väittämänsä aivan hevosenlannaksi! mutta onneksi nämä "tiedot" eivät vaikuta minun elämääni mitenkään, vaan minulle riittää kun itse tiedän totuuden!

        eli jatkakaa samaan malliin, jos se helpottaa ahdistustanne :)

        Tässä eräiden muslimien mielipide asiaan ja tuohan on suorastaan vapaamielinen asenne.
        http://www.islamfortoday.com/interfaithmarriage.htm


      • 97859
        dfyujtde kirjoitti:

        Tässä eräiden muslimien mielipide asiaan ja tuohan on suorastaan vapaamielinen asenne.
        http://www.islamfortoday.com/interfaithmarriage.htm

        "There are many Muslim girls of a marriageable age who are living in non-Islamic countries, and it is the duty of the Muslim men to protect these girls from marrying non-Muslim men, which is absolutely prohibited in Islam. "

        Että semmoista vapaamielisyyttä. Tyttöjen/naisten mielipiteellä ei mitään väliä, heitä on "suojeltava" itseltään. Ja jos ei suojelu onnistu, niin silloin voi olla aika lähettää tyttö kuulemaan korkeampaa tuomiota.


      • eri uskontoa kirjoitti:

        Niin varmasti minäkin olen avomieheni kannalta vääräuskoinen. Mutta eipä se sinänsä haittaa. Kunhan vaan ei katso oikeudekseen valehdella minulle (valehtelun sallimiseen viitattiin tässä viestiketjussa). Onhan hänkin minun uskontoni kannalta vääräuskoinen eikä liittomme siksi ole oikeastaan edes sallittu. Minulla ei ole aietta kääntyä ja hän tietää sen. Ehkä siksi hän ei ole kovin innokas avioliittoajatuksesta, haluaa elää näin yhdessä, salassa suvultaan. On hassua, miten näissä keskusteluissa monesti tulee esiin kristittyjen vääräuskoisuus, mutta ei toisinpäin, vaikka itse asiassa kristitty kirkko on määritellyt harhaopit aika lailla tarkasti jo ensimmäisen vuosituhannen aikana ekumeenisissa kirkolliskokouksissa. Mielestäni islam lähestyy vahvasti areiolaisuutta, joka hylättiin jo 300-luvulla, mutta joku teologi varmasti tuntee harhaoppiset suuntaukset paremmin.
        Näillä eväillä me elämme mieheni kanssa. Kunnioitamme toistemme valintaa, mutta emme edes yritä luoda mitään synkretiaa maailmankatsomustemme välille. Ehkä hän salassa toivoo, että "valaistuisin" ja hyväksyisin hänen totuutensa. Minä taas luotan Jumalan armahtavaisuuteen ihmisen häilyväisyyden ja tietämättömyyden edessä, enkä tuomitse häntä hänen epäuskostaan.

        Tottakai haluaa elää salaa sun kanssa kun elätät muslimimiehen ..


      • Anonyymi
        eri uskontoa kirjoitti:

        Niin varmasti minäkin olen avomieheni kannalta vääräuskoinen. Mutta eipä se sinänsä haittaa. Kunhan vaan ei katso oikeudekseen valehdella minulle (valehtelun sallimiseen viitattiin tässä viestiketjussa). Onhan hänkin minun uskontoni kannalta vääräuskoinen eikä liittomme siksi ole oikeastaan edes sallittu. Minulla ei ole aietta kääntyä ja hän tietää sen. Ehkä siksi hän ei ole kovin innokas avioliittoajatuksesta, haluaa elää näin yhdessä, salassa suvultaan. On hassua, miten näissä keskusteluissa monesti tulee esiin kristittyjen vääräuskoisuus, mutta ei toisinpäin, vaikka itse asiassa kristitty kirkko on määritellyt harhaopit aika lailla tarkasti jo ensimmäisen vuosituhannen aikana ekumeenisissa kirkolliskokouksissa. Mielestäni islam lähestyy vahvasti areiolaisuutta, joka hylättiin jo 300-luvulla, mutta joku teologi varmasti tuntee harhaoppiset suuntaukset paremmin.
        Näillä eväillä me elämme mieheni kanssa. Kunnioitamme toistemme valintaa, mutta emme edes yritä luoda mitään synkretiaa maailmankatsomustemme välille. Ehkä hän salassa toivoo, että "valaistuisin" ja hyväksyisin hänen totuutensa. Minä taas luotan Jumalan armahtavaisuuteen ihmisen häilyväisyyden ja tietämättömyyden edessä, enkä tuomitse häntä hänen epäuskostaan.

        Salassa mekin öitä ja mulla muita miehiä,joista tämä muslimi ei tiedä. Nautin kun hän ostaa ja tuo meille kaikenlaista. Nyt vähän hiipunut toki. Miehellä myös erektio vaikeus, ei auta lääkkeet. Hänellä johtuu impotenttius verenpainelääkkeestä ja diabeteksesta.


    • uskovat kaiken

      "älkää käsittäkö väärin mieheni ei halua minun rahoja ,mutta hän tietää että olen välillä kyllästynyt olemaan se joka maksaa laskut. rakastan ja kaikki muuten menee suhteessa hyvin.Eihän tuo mies välitä sinusta paskaakaa ,eihän tuollanen hyväksikäyttö ole mitään rakkautta.Mies saa ilmaisen asunon ,ruuan ja viellä seksiä ja omat rahat lähettää kotimaahan perhelleen .Ihmetyttää että oikeesti voi olla noin aivottomia naisia .Minäkin haluaisin tollasen tyhmän elätin ,jotte ilmeisesti riittää kun vähän lirkuttaa rakkaudesta.

    • kojbfmbbmbm

      Tulipa kirjoitus virhe .Haluaisin elättäjän eikä elätin.

    • immeinen1356

      On muslimimiehen vaimo sitten muslimi, kristitty tai juutalainen niin ihan samat säännöt pätevät.

      Miehen kuuluu elättää vaimo (asunto, ruoka, vaatetus, terveydenhuolto..kaikki) ja jos vaimo käy töissä tai saa muualta rahaa, niin vaimo saa islamin mukaan pitää rahansa itsellään.

      Minusta kuitenkin kohtuutonta että pistäisin mieheni (olemme muslimeita kumpikin) maksamaan palkastaan yksin kaikki ja itse rellestäisin omilla tuloillani.

      Meillä eletään kuten elin aiemmassa liitossani suomalaisenkin miehen kanssa..laskuja maksellaan yhdessä ja se kellä on rahaa sillä hetkellä enemmän maksaa enemmän. Yhteinen perhehän tämä on.

      Älä kuitenkaan nyt yksin ala maksamaan kaikkea, se kuulostaa jo hyväksikäytöltä miehesi puolelta.

      • Naisenvapaus

        Mikä juttu tämä on?
        Palstalla mellestää "prinsessa" joka nimeomaan meuhuaa että naisen ei tarvitse käydä töissä tai jos käy niin rahat voi käyttää miten huvittaa kun muslimi prinssi maksaa kaiken.
        Miten tämä nyt sitten on?
        Ota teistä muslimien patjoista selvää


      • Miehentyötä
        Naisenvapaus kirjoitti:

        Mikä juttu tämä on?
        Palstalla mellestää "prinsessa" joka nimeomaan meuhuaa että naisen ei tarvitse käydä töissä tai jos käy niin rahat voi käyttää miten huvittaa kun muslimi prinssi maksaa kaiken.
        Miten tämä nyt sitten on?
        Ota teistä muslimien patjoista selvää

        Kyllä miehen kuuluu elättää perhe. Miehet tienaa yleensä enemmän ja vahvimpana sukupuolena he pystyvät hoitamaan isomman vastuun.mutta suomessa se onkin niin että miehet naisistuu ja naiset miehistyy. Järkyttävää katsottavaa kaupassakin kun nainen ottaa varkaan kiinni. Tasa arvo ei tarkoita sitä että pitäisi tehdä samoja asioita.


      • Perhearvot

        Vaikka perhe on yhteinen niin on perheessä eri työnjako. Niinhän myös työpaikoillakin on esimies ja työntekijät ja heillä on eri tehtävät eikä työntekijät ole sen huonompia. Vaikka musliminainen kävisi töissä, hän saa käyttää palkkansa mihin haluaa. Mies elättää perheen. Mikä tarve teillä naisina on tulla perheenpäiksi? Mies on luotu ottamaan isommat vastuut. Nainen hoitaa perheen ja hoitaa yhteisön asioita ja tekee työt, jos käy töissä.


    • abdisomali

      By any means Muslims should not be lied. They are not allowed to lie to anyone regardless of their believes or orientations, but however there is a certain circumstance, in which they may lie or make a kind of implication. Hence, when a Muslim can lie .
      1- He or she can tell a very briefly lie , for example, saying to your wife ( i love you very, very, very much1!!!) when you may not love her on this scale. And this just for your wife, we should remember that lie must be always, in this situation
      ( white one or positive one).
      2- This must be implication instead of lie. not lie just implication, which is used a way of self-protection, like, when you want to hide something important from your enemy.
      3- Can be a pure lie or implication, depend on the intelligent of the person and his or her knowledge of language which is used by that person in the time or incident of telling lie.

    • abdisomali

      Millään tavalla muslimeja ei pitäisi valehdellut. He eivät saa valehdella kenellekään riippumatta uskoo tai suuntaviivoja, mutta kuitenkin on olemassa tietty seikka, jossa he voivat valehdella tai tehdä sellaista vaikutusta. Niinpä kun muslimi voi valehdella.
      1 - Hän voi kertoa hyvin lyhyesti valhe, esimerkiksi sanomalla vaimollesi (rakastan sinua hyvin, hyvin, hyvin much1!), Kun et voi rakastaa häntä tässä mittakaavassa. Ja tämä vain vaimosi, on muistettava, että valhe on aina, tässä tilanteessa
      (Valkoinen yksi tai positiivinen).
      2 - Tämä on seuraus eikä valehtele. valehdella vain epäsuorasti, jota käytetään tapa itsepuolustukseen, kuten, kun haluat piilottaa jotain tärkeää vihollinen.
      3 - voi olla puhdas valhe tai epäsuorasti riippuvaisia älykkään henkilön ja ​​hänen kielitaitoa, jota käytetään kyseisen henkilön tapaus kertoo valheen

      • amour plus

        Miksi mies valehtelee rakastavansa (enemmän kuin mitä oikeasti rakastaa) ? Mitä pitäisi naisen tehdä miehen valehdellessa rakkaudestaan ?


      • Eivoikuinnauraa
        amour plus kirjoitti:

        Miksi mies valehtelee rakastavansa (enemmän kuin mitä oikeasti rakastaa) ? Mitä pitäisi naisen tehdä miehen valehdellessa rakkaudestaan ?

        Vääräuskoisen idioottinaisen rakkaus on selvää rahaa muslimimiehelle, kultaakin kalliimpi resurssi matulle varsinkin. Ruoka, asunto ja vielä taskurahaa sinne jonnekin omalle perheelle. Kaikki vain kun jaksaa valehdella rakastan very much. Elättäisikö nainen länsimaista miestä? Miestä käy kateeksi, ja sääliksi nainen jolle ei jää mitään omaa kassaa sitten kun mies on imenyt kuiviin ja häipyy.


    • näinnnon

      Ihan kuin muslimimehen olisi mahdotonta tuntea suurta rakkautta. Naiselle valehdellaan että hänen illuusionsa säilyisi ja hännöyräasti palvelisi isäntäänsä koska ihmisoikeudet ovat muslimeilla vain miehiä varten.

      • Todellakin

        Ei sikäläinen kulttuuri tunne sitä romanttista rakkauskäsitettä joka meillä on vallalla. On vaan jonkinlainen pakko huolehtia perheen naisista jotka vailla oikeuksia ovat aivan avuttomia. Oikea allahin lahja on länsimainen nainen joka ei kustanna vain itseään vaan miehenkin hurvittelut. Samoin koko yhteiskunta. Todellinen kiintymys on miesten keskeistä.


    • Never again!

      Anteeksi mutta mitä sä saat suhteesta jossa sä elätät ukkoa?

      Meillä oli sama juttu ukolle piti riittää rahaa ja mä maksoin kaikki laskut ja ukko kehtas sanoo mulle et mitäs jos sä menisit töihin (siinä vaiheessa sanoin että opi suomenkieli ja mene itse töihin sanoin et SINUN pitäisi elättää perhe)

      ihan sama mitä me sovittiin otin kerran LASKUA VARTEN hran tililtä 20€ ja sanoin miksi olen ottanut hemmetti sitä karjumista sen jälkeen en ottanut vaik on sanonut että käy siellä jos haluat.


      Meillä meni siihen että hra tuhlasi kaikki rahat mitä sai ja minä olin se joka maksoi laskut ja osti ruuat kyllästyin ukkoon ja ainaiseen draamaan kun en ymmärrä häntä jne ukko lensi pihalle ja avioero ja ollaan oltu jo melkein 2v erossa.

      Ei seksistä tarvitse maksaa sitä saa ilmaseksikin :-)

    • Ateisti itse

      Keskusteleekohan muslimit jollain palstalla siitä kuinka kristityn kuuluu tehdä näin ja näin ja sitten tulkitsee, mitä se merkitsee heidän ihmissuhteessaan. Tuskinpa. Heillä ei ole niin suurian ennakkoluuloja kristittyjä kohtaan kuin monella kristityllä heitä kohtaan. Tämä ajatus johtuu henkilökohtaisista kokemuksistani. Maailmanpolitiikka on toinen juttu.

      Täällä myös niputetaan jokainen muslimihenkilö yhteen muottiin. Ajatelkaa kuinka monenlaista kristillisyyttä on olemassa! Miettikää kuinka erilailla kukin luterilainen uskoaan toteuttaa! Kirkossa käyvä körttimummo vs. rippilahjarahansa kaljoitteleva teini.

      • 213231

        "Keskusteleekohan muslimit jollain palstalla siitä kuinka kristityn kuuluu tehdä näin ja näin ja sitten tulkitsee, mitä se merkitsee heidän ihmissuhteessaan. Tuskinpa. "

        Ei johdu ennakkoluulojen puutteesta, vaan siitä etteivät ikinä alentuisi moiseen, vääräuskoisten nöyristelyyn. Eivät he ajattele asiaa muiden uskontojen kannalta tai pohdi, mitä toisen usko merkitsee parisuhteessa, koska automaattinen oletus on, että tanssit tanssitaan heidän pillinsä mukaan ja that`s it. Ja jos väittää etteivät muslimit ole ennakkoluuloisia kristittyjä tai muita uskontoja kohtaan, on kyllä pahasti vieraantunut todelllisuudesta, anteeksi vain.


    • viinirypäle84

      En ole naimisissa kun seurustelen. Välillä tuntuu ihan suoraan sanottuna että kun näillä joillakin ulkomaalaisilla, mun tilanteessa muslimi intialainen/meksikolainen niin on niin läheiset välit kavereihinsa että ne juoruilevat pahemmin kuin naiset niinkuin tekeekin ni on kyttärit joissakin paikoissa :D ainakin jos toisen naista näkee jossain niin heti tulee soitto että täällä se on ja sen ja sen kanssa. sitten soitetaan ja kysytään vilpittömästi että missä olet ja mitä teet että valehteleeko..heh onhan se välillä. nojoo vaikka suomalainen mieskin tai nainen olis ni kyllähän sitä ilmoittais toiselle jos jossain näkee toisen kanssa. en sano että olisin salaa jossain jonku kans mut ylipäätänsä. Mustasukkaisuudesta haluan sanoa että "kuulemma" ennen minua ei ole ollut yhtään vaikka suomalainen vaimo ollutkin mutta tiedän tasan tarkkaan että olen itse aiheuttanut meidän suhteen mustasukkaisuuden ja siinä on nyt ollut opettelemista uudelleen luottaa toiseen. seksillä en ole koskaan pettänyt vaan on monenmuunlaisiakin pettämisiä joista voi tulla sairaan mustasukkaseksi kun sellaista näkee..saan mennä kavereiden kanssa mutta itse laitan vähän rajaa itselleni etten halua baarista lähteä ilman omaa miestäni että mukavampihan se on olla kumppani mukana. Toki kavereiden kanssa saa käydä ja saan nähdä kavereitani enkä kyllä varmana kysyis sitä keltään ketä saan nähdä ja ketä en. Päätökset teen minä itse. Ja tätä samaa rataahan se on jos miettii onko suomalainen tai joku ulkomaalainen mies että ne MIESPUOLISET kaverit on sitten ihan asia erikseen. Olen paljon vähentänyt niitten kanssa jutustelua ja osaan eritellä ne vähänkin lipevät pois mutta tärkeimmät ovat jääneet ja ihan varmana jäävätkin. kyllähän itse kullakin tulis vähän mietteitä niistä toisen kavereista jos ei tunne varsinkaan että minkälainen kaveruussuhde niillä on.tavalla tai toisella sitä saattaa miettiä...tiedätte ehkä mitä tarkotan. Minulla, kuten myös kaikilla muillakin on oma elämä ja sitä pitää saada elää ja kumppani tulee siinä samassa paketissa joka kuuluu siihen ja jonka kanssa tehdään kyllä erillaisia sääntöjäkin tietenkin jos seurustelee yms. Olen niin itsenäinen ihminen ja pidän omista suomalaisista arvoistani ja temperamentistani yms yms kiinni ja kunnioitan toistakin osapuolta ja hyväksyn muitakin kulttuureja Se on taas eri asia sopivatko ne omani kanssa ja oman arvojeni kanssa. Sitähän varten tutustutaan ja katsotaan jos kiinnostusta on enemmänkin. Minä en missään vaiheessa ole ollut mieheni vietävänä että minusta tulisi hänelle sellainen mitä hän haluaa..niin se vain on että ihmistä ei minun mielestä voi muuttaa liikaa! Luin aikaisemmin muitakin palstoja ja se on taivahan tosi että jos monikulttuurinen suhde niin se ei ole välttämättä se helpoin tie, mutta ei se vaikeinkaan ole. Ja jos kaksi vahvaa persoonaa laitetaan yhteen ni siitä tulee vähän alkushokkia tieteyistä asioista ehkä ja sitten helpottaa jos hyvin käy :D...heh emminä tiedä mutta näin on meillä ollut ainakin. Eihän sitä turhaan kukaan kenenkään kanssa ole vaan jos synkkaa kemiat niin voihan sitä kokeilla miten menee ja pikkuhiljaa sitä huomaa. haluan sanoa vielä etten vaihtais ikinä toisen ihmisen vuoksi uskontoani. se en olisi silloin minä täysverinen suomalainen joksi olen syntynyt ja kasvanut ja joka haluan olla.

    • Joresetä

      Sudenpentujen käsikirjassa sanotaan, että vitunkaan väliä. Naisella joka on alistunut mamun patjaksi ei ole mitään väliä.

      • suomalaistaalistamista

        Ole sinä hiljaa! Itse olet suomalaisia naisia alistava suomalaisukko. En ole kertaakaan kohdannut islamissa naista alistettavan. Sen sijaan tällä palstalla on tullut enemmän esille naisia alistavia kommentteja suomiukkojen osalta. Muslimimiehelleni olen kuin prinsessa jota hemmotellaan.


      • jatkuuvain
        suomalaistaalistamista kirjoitti:

        Ole sinä hiljaa! Itse olet suomalaisia naisia alistava suomalaisukko. En ole kertaakaan kohdannut islamissa naista alistettavan. Sen sijaan tällä palstalla on tullut enemmän esille naisia alistavia kommentteja suomiukkojen osalta. Muslimimiehelleni olen kuin prinsessa jota hemmotellaan.

        Vielä vain tämä sekopää akka saa täällä riehua.


      • vieläköpyörittäällä
        jatkuuvain kirjoitti:

        Vielä vain tämä sekopää akka saa täällä riehua.

        Etkö ole vieläkään alistunut näille palstan ukoille?


      • SIKAPIRJO_JOKINEN
        vieläköpyörittäällä kirjoitti:

        Etkö ole vieläkään alistunut näille palstan ukoille?

        yhy yhy yhy röh röh


      • Minätaas
        suomalaistaalistamista kirjoitti:

        Ole sinä hiljaa! Itse olet suomalaisia naisia alistava suomalaisukko. En ole kertaakaan kohdannut islamissa naista alistettavan. Sen sijaan tällä palstalla on tullut enemmän esille naisia alistavia kommentteja suomiukkojen osalta. Muslimimiehelleni olen kuin prinsessa jota hemmotellaan.

        Olen vaikka vitun kosmonautti, mutta AINA olen työni tehnyt, verot maksanut ja eikä siinä vielä kaikki. Olen joutunut vasten tahtoani joutunut maksamaan kiharapäisten parasiittien loisimiset omassa maassani. Täällä suomalaiset kaskelotit itkevät abdullahien perään . Koraanilla sytytän saunan ja kusen Mekan suuntaan. Ai niin, vaimoani olen jumaloinut aina ja pitänyt hyvää huolta. Parasiitit eivät pysty huolehtimaan edes itsestään.


      • Valkoisetritaritasialla
        Minätaas kirjoitti:

        Olen vaikka vitun kosmonautti, mutta AINA olen työni tehnyt, verot maksanut ja eikä siinä vielä kaikki. Olen joutunut vasten tahtoani joutunut maksamaan kiharapäisten parasiittien loisimiset omassa maassani. Täällä suomalaiset kaskelotit itkevät abdullahien perään . Koraanilla sytytän saunan ja kusen Mekan suuntaan. Ai niin, vaimoani olen jumaloinut aina ja pitänyt hyvää huolta. Parasiitit eivät pysty huolehtimaan edes itsestään.

        Niin vissiin. Teille suomiukoille nainen on pelkkä avuton suojelunkohde jota suojellaan "uhalta". Te valkoiset ritarit raivoatte kun ulkomaalainen ahdistelee "teidän" naisenne. Te ette omista naisia. Me emme trvitse teidän rasististen suomiukkojen suojelua.


      • Joresetä
        Valkoisetritaritasialla kirjoitti:

        Niin vissiin. Teille suomiukoille nainen on pelkkä avuton suojelunkohde jota suojellaan "uhalta". Te valkoiset ritarit raivoatte kun ulkomaalainen ahdistelee "teidän" naisenne. Te ette omista naisia. Me emme trvitse teidän rasististen suomiukkojen suojelua.

        Sinunlaistasi raivohullua suomikaskelottia ei kukaan haluaisi omistaakaan eli älä huoli. Jatkossakin tulet kelpaamaan vain mahmutin oleskelulupa- automaatiksi. Toivottavasti olet onnellinen kieli- ja ammattitaidottoman imbesillin kiharapääsi kanssa. Pysy kähäräpään kanssa poissa sossun luukulta, sillä minunlaiseni miehet ja tavalliset naiset puörittävät tätä maata.


      • sekavaakirjoitusta
        Valkoisetritaritasialla kirjoitti:

        Niin vissiin. Teille suomiukoille nainen on pelkkä avuton suojelunkohde jota suojellaan "uhalta". Te valkoiset ritarit raivoatte kun ulkomaalainen ahdistelee "teidän" naisenne. Te ette omista naisia. Me emme trvitse teidän rasististen suomiukkojen suojelua.

        Mitähän oikein yrität selittää? Eihän tuossa ole mitään tolkkua.


      • Suomiukkojenlyömäase
        Joresetä kirjoitti:

        Sinunlaistasi raivohullua suomikaskelottia ei kukaan haluaisi omistaakaan eli älä huoli. Jatkossakin tulet kelpaamaan vain mahmutin oleskelulupa- automaatiksi. Toivottavasti olet onnellinen kieli- ja ammattitaidottoman imbesillin kiharapääsi kanssa. Pysy kähäräpään kanssa poissa sossun luukulta, sillä minunlaiseni miehet ja tavalliset naiset puörittävät tätä maata.

        Sinä et ketään naista omistakaan! Teille naiset on vain pelkkä lyömäase islamin vihaamiseen. Te asetatte naiset lasten tai vaikeimmin vammaisten kaltaisiksi jotka ovat avuttomia suojelunkohteita. Te näette ”uhan” jolta olette suojelevinaan naisia. Teidän näkemyksenne on naisia alistava. Teille nainen on pelkkä kyvytön ihminen


      • jotaintolkkua
        Suomiukkojenlyömäase kirjoitti:

        Sinä et ketään naista omistakaan! Teille naiset on vain pelkkä lyömäase islamin vihaamiseen. Te asetatte naiset lasten tai vaikeimmin vammaisten kaltaisiksi jotka ovat avuttomia suojelunkohteita. Te näette ”uhan” jolta olette suojelevinaan naisia. Teidän näkemyksenne on naisia alistava. Teille nainen on pelkkä kyvytön ihminen

        Suomessa ihmiset on saman arvoisia,ei täällä ihmisiä omisteta. Suomessa ei nainen ole alistettu eikä tarvitse suojelua. Olen nainen enkä ymmärrä että suomalainen nainen voi heittätyä täysin ääliömäiseksi hölmöksi kuten sinä olet


      • sikapirjo_pönninen
        Suomiukkojenlyömäase kirjoitti:

        Sinä et ketään naista omistakaan! Teille naiset on vain pelkkä lyömäase islamin vihaamiseen. Te asetatte naiset lasten tai vaikeimmin vammaisten kaltaisiksi jotka ovat avuttomia suojelunkohteita. Te näette ”uhan” jolta olette suojelevinaan naisia. Teidän näkemyksenne on naisia alistava. Teille nainen on pelkkä kyvytön ihminen

        "Se on suomiukolle karvas pala kun nainen osaa ja voi!"


      • eisuomiukolle
        jotaintolkkua kirjoitti:

        Suomessa ihmiset on saman arvoisia,ei täällä ihmisiä omisteta. Suomessa ei nainen ole alistettu eikä tarvitse suojelua. Olen nainen enkä ymmärrä että suomalainen nainen voi heittätyä täysin ääliömäiseksi hölmöksi kuten sinä olet

        Kuka uskoo? Näistä rasisteista näkee kuinka he asettavat itsensä yläpuolelle heikoksi ja avuttomaksi katsotun sukupuolen jonain naisen kunnianpuolustus ritarina. Rasistiset suomiukot kun ei näe naisessa mitään muuta kuin avuttoman ja alisteisen suojelunkohteen. Onneksi pelastuin entisiltä suomiukoilta ottamalla muslimimiehen eikä kaduta.


      • Antimusulmaani
        eisuomiukolle kirjoitti:

        Kuka uskoo? Näistä rasisteista näkee kuinka he asettavat itsensä yläpuolelle heikoksi ja avuttomaksi katsotun sukupuolen jonain naisen kunnianpuolustus ritarina. Rasistiset suomiukot kun ei näe naisessa mitään muuta kuin avuttoman ja alisteisen suojelunkohteen. Onneksi pelastuin entisiltä suomiukoilta ottamalla muslimimiehen eikä kaduta.

        Sinä sika et ole muuta ottanut kuin lääkkeitä ja kiljua. Niitä onkin mennyt sitten raskaimman mukaan.


      • Darwinismi
        eisuomiukolle kirjoitti:

        Kuka uskoo? Näistä rasisteista näkee kuinka he asettavat itsensä yläpuolelle heikoksi ja avuttomaksi katsotun sukupuolen jonain naisen kunnianpuolustus ritarina. Rasistiset suomiukot kun ei näe naisessa mitään muuta kuin avuttoman ja alisteisen suojelunkohteen. Onneksi pelastuin entisiltä suomiukoilta ottamalla muslimimiehen eikä kaduta.

        Mistähän johtuu, että näitä aivottomia naisia on nimenomaan Suomeen siunaantunut runsaasti. Osittain kai siksi, kun isät ovat jättäneet tyttäriensä kasvatuksen vain äidin tehtäväksi.


      • Vapaampiilmansuomiukkoa
        Darwinismi kirjoitti:

        Mistähän johtuu, että näitä aivottomia naisia on nimenomaan Suomeen siunaantunut runsaasti. Osittain kai siksi, kun isät ovat jättäneet tyttäriensä kasvatuksen vain äidin tehtäväksi.

        Mut on kyllä äiti ja isä kasvattaneet ja ovat vieläkin yhdessä. Olin pienempänä oikein isän prinsessa. Isäni on sentään oikea herrasmies ja tällaista miehen mallia ei löydy nykyään suomiukoista. Kunnioitan vain sellaisia miehiä mutta suomalainen mies on nykyään oksettava rasisti ja sika joka on omistavinaan naisen jota suojella "uhalta". Onneksi lasten isä on muslimi niin saa pojatkin miehen mallia. Meidän perheessä pojat kasvatetaan suojelemaan ja kunnioittamaan naisia ja tytöistä kasvatetaan prinsessoja joita hemmotellaan ja suojellaan pahoilta rasituksilta.


      • Naisenvapaus
        Darwinismi kirjoitti:

        Mistähän johtuu, että näitä aivottomia naisia on nimenomaan Suomeen siunaantunut runsaasti. Osittain kai siksi, kun isät ovat jättäneet tyttäriensä kasvatuksen vain äidin tehtäväksi.

        On äidin tehtävä huolehtia jälkikasvusta. Meillä ei mies hoivaa lapsia vaan nainen eli minä. En todellakaan halua mitään naisistunutta miestä mitä suomiukot on. Minä ja tytöt saamme olla niitä prinsessoja eivätkä he ole kyseenalaistaneet sitä eivätkä yritä olla supernaisia suomalaisten naisten tavoin. Enemmän nämä supernaiset saa huonoja miehiä kuin me prinsessat.


      • Eituletapahtumaan
        suomalaistaalistamista kirjoitti:

        Ole sinä hiljaa! Itse olet suomalaisia naisia alistava suomalaisukko. En ole kertaakaan kohdannut islamissa naista alistettavan. Sen sijaan tällä palstalla on tullut enemmän esille naisia alistavia kommentteja suomiukkojen osalta. Muslimimiehelleni olen kuin prinsessa jota hemmotellaan.

        Kerrohan sitten lähemmin miten sinua hemmotellaan. Miten päiväsi kului. Oliko miehesi palvelemassa sinua koko päivän vai istuiko sossussa ja sitten kuppilassa? Saatko kaiken mitä haluat ja millä (kenen) varoilla? Mitä haluat kuuluvan prinsessaelämääsi muuta kuin voileivän ja sateenvarjon? Tiedoksi me muutkin saamme ihan ilman musu-ukkoa. Jotkut suomiukoiltaan. Kuin myös kantoapua ja ovien avaamista. Saat illan aikaa ukkosi kanssa että keksitte tähän jotain niin vetävää että oitis kaikki käännymme islamiin ja otamme musu-ukot.


      • Käytöstavat
        Eituletapahtumaan kirjoitti:

        Kerrohan sitten lähemmin miten sinua hemmotellaan. Miten päiväsi kului. Oliko miehesi palvelemassa sinua koko päivän vai istuiko sossussa ja sitten kuppilassa? Saatko kaiken mitä haluat ja millä (kenen) varoilla? Mitä haluat kuuluvan prinsessaelämääsi muuta kuin voileivän ja sateenvarjon? Tiedoksi me muutkin saamme ihan ilman musu-ukkoa. Jotkut suomiukoiltaan. Kuin myös kantoapua ja ovien avaamista. Saat illan aikaa ukkosi kanssa että keksitte tähän jotain niin vetävää että oitis kaikki käännymme islamiin ja otamme musu-ukot.

        Suvun miehetkin paasaa musliminaisia. He ovat aina niin herrasmiehinä ojentamassa naiselle kättä jos tämä nainen nousee veneestä, auton tai bussin penkiltä, avaavat oven ja kantavat kauppakassien lisäksi jopa naisen laukun. Miehet jopa avaa aina auton ovenkin naiselle ja ojentavat käden. Suomalaiset miehet on aivan paskoja tämän jälkeen


      • Naisenvapaus
        Käytöstavat kirjoitti:

        Suvun miehetkin paasaa musliminaisia. He ovat aina niin herrasmiehinä ojentamassa naiselle kättä jos tämä nainen nousee veneestä, auton tai bussin penkiltä, avaavat oven ja kantavat kauppakassien lisäksi jopa naisen laukun. Miehet jopa avaa aina auton ovenkin naiselle ja ojentavat käden. Suomalaiset miehet on aivan paskoja tämän jälkeen

        Totta. Poliisin tilastot ovat pullollaan muslimeja jotka ovat kantaneet jopa tuntemattomien naisten laukkuja ja muuta irtotavaraa kuten kännyköitä.
        Yllätysrakastelu on myös yksi muslimien bravuureista eivätkä ole niin nuukia jopa lapset kelpaavat. Sen lisäksi ovat reiluja kun jakavat tytön kavereiden kanssa, näin kukaan ei jää ilman.
        On ne vaan vekkuleita


    • Läskifreddy

      Koraanissa sanotaan, että ota rennosti ja tee pekonivoileipä. Suksikaa vittuun satujenne ja mamujenne kanssa! Hyi helvetti kun kuvottaa!

    • Helder

      Marokosta tullut naapuri hoiteli yöt muita naisia. Rouva teki aina yövuoroa. Kun läksi töihin niin tumman makkaran luo tuli naisia . Joskus vanhempia ukkomiehiä. Kyllä kelpasi kalu. Vaimo kehui että rakas pitää häntä kolmekymppisenä prinssessana...oli yli viisikymmentä.. meni kolmekymppisen kas naimisiin. No kun parivuotta meni ja sai suomen paperit niin suomi muori jätettiin..
      Oli vielä niin ilkee että oli mustan tekokullin jättänä oven ripaan korvikkeeksi...

    • humpuukkia

      Ketä Vttua kiinnostaa?!!!!

    • suvivirsientakaa

      Tämä yksi bimbo hokee koko ajan miten mies on tehty suojelemaan naista. Mitä helkkarin suojelua se on nyt koko ajan vailla? Ei normaalissa suhteessa tule tilanteita joissa aikuista naista joutuisi alituiseen suojelemaan. nainen osaa kyllä toimia oikein ihan itse. Toista se tietysti on jos nainen olisi vähä-älyinen ja suojelua tarvitseva...

      Miksi tulisi kirjoittaa raha-asioista jos se ei häiritse parisuhteessa? Kyllä se aina häiritsee ja totta kai mies maksaa aina puolet tai enemmän mitä puolet elinkustannuksista. Eihän se muuten mikään mies olisi suomalaisen mittapuun mukaan?

      • Naisenvapaus

        Naiset ovat fyysisesti heikompia siksi heitä tulee suojella. Oletan miehen vahvempana sukupuolena puolustavan mua jos joku yrittää tulla mun kimppuun. Mutta sun mielestä naisen pitäisi tasa-arvoa todentaakseen puolustaa itseään. Naisten ei pidä leikkiä supernaista ja näyttää pärjäävänsä itsekin. Olkaamme naiset prinsessoja ja heikompia astioita ja annetaan miesten tehdä miesten työt. Miehen osa ei ole kadehdittava kuten suomalainen nainen kuvittelee. Jumalakin säästi naisen tuolta kurjimmalta osalta jossa mies joutuu sylkykupiksi ja kestämään paineita. Siksi uskonnollinen johtajuuskaan ei ole tasa-arvokysymys.


      • naisenvapaus

        "Miksi tulisi kirjoittaa raha-asioista jos se ei häiritse parisuhteessa? Kyllä se aina häiritsee ja totta kai mies maksaa aina puolet tai enemmän mitä puolet elinkustannuksista. Eihän se muuten mikään mies olisi suomalaisen mittapuun mukaan?"

        Musliminaiset säälii länsimaalaisia naisia koska heidänkin pitää osallistua perheen elättämiseen jos nainenkin käy töissä. Musliminaiset saavat nauttia naiseudestaan ja saavat pitää palkkansa kun taas muslimimies osallistuu perheen elättämiseen ja naisen kuluihin. Suomalaisen miehen kanssa saa tuntea olevansa itse se suhteen mies. Muslimimiehelle olen kuin prinsessa.


      • Naisenvapaus
        naisenvapaus kirjoitti:

        "Miksi tulisi kirjoittaa raha-asioista jos se ei häiritse parisuhteessa? Kyllä se aina häiritsee ja totta kai mies maksaa aina puolet tai enemmän mitä puolet elinkustannuksista. Eihän se muuten mikään mies olisi suomalaisen mittapuun mukaan?"

        Musliminaiset säälii länsimaalaisia naisia koska heidänkin pitää osallistua perheen elättämiseen jos nainenkin käy töissä. Musliminaiset saavat nauttia naiseudestaan ja saavat pitää palkkansa kun taas muslimimies osallistuu perheen elättämiseen ja naisen kuluihin. Suomalaisen miehen kanssa saa tuntea olevansa itse se suhteen mies. Muslimimiehelle olen kuin prinsessa.

        Hahaa Hihii hahaa suojelee tai muslimi kuningatar ja prinsessa kakka pissa kakka prinsessa ja kuningatar muslimi


      • Farssia
        Naisenvapaus kirjoitti:

        Naiset ovat fyysisesti heikompia siksi heitä tulee suojella. Oletan miehen vahvempana sukupuolena puolustavan mua jos joku yrittää tulla mun kimppuun. Mutta sun mielestä naisen pitäisi tasa-arvoa todentaakseen puolustaa itseään. Naisten ei pidä leikkiä supernaista ja näyttää pärjäävänsä itsekin. Olkaamme naiset prinsessoja ja heikompia astioita ja annetaan miesten tehdä miesten työt. Miehen osa ei ole kadehdittava kuten suomalainen nainen kuvittelee. Jumalakin säästi naisen tuolta kurjimmalta osalta jossa mies joutuu sylkykupiksi ja kestämään paineita. Siksi uskonnollinen johtajuuskaan ei ole tasa-arvokysymys.

        Miten perustelet sukupuolten vahvuudet ja heikkoudet? On syntymästään asti fyysisesti ja psyykkisesti vahvoja tai heikkoja sekä miehissä että naisissa. Vahvuus tai heikkous näkyy eri tavoin eri olosuhteissa. Mutta eihän pelkkää koraaniaivopesua saaneen voi olettaa ymmärtävän näinkin moniselitteisiä asioita. Painostus omaan musukantaan vain on kovaa kuten islamiin kuuluu.


      • Naisenvapaus
        Farssia kirjoitti:

        Miten perustelet sukupuolten vahvuudet ja heikkoudet? On syntymästään asti fyysisesti ja psyykkisesti vahvoja tai heikkoja sekä miehissä että naisissa. Vahvuus tai heikkous näkyy eri tavoin eri olosuhteissa. Mutta eihän pelkkää koraaniaivopesua saaneen voi olettaa ymmärtävän näinkin moniselitteisiä asioita. Painostus omaan musukantaan vain on kovaa kuten islamiin kuuluu.

        Sinä et ilmeisesti tunne biologiaa? Pidät siis miehiä ja naisia samanlaisina? Mietihän naista palomiehenä tai poliisina. Siinähän tarvitaan fyysistä voimaa. Tai jos nainen ja mies nyrkkeilisi? Mies voittaa naisen.


      • Naisenvapaus
        Naisenvapaus kirjoitti:

        Sinä et ilmeisesti tunne biologiaa? Pidät siis miehiä ja naisia samanlaisina? Mietihän naista palomiehenä tai poliisina. Siinähän tarvitaan fyysistä voimaa. Tai jos nainen ja mies nyrkkeilisi? Mies voittaa naisen.

        Hihii hahaa suojelee tai muslimi pissa kakka prinsessa ja kuningatar muslimi pissa kakka prinsessa ja kuningatar


      • Pahh
        Naisenvapaus kirjoitti:

        Sinä et ilmeisesti tunne biologiaa? Pidät siis miehiä ja naisia samanlaisina? Mietihän naista palomiehenä tai poliisina. Siinähän tarvitaan fyysistä voimaa. Tai jos nainen ja mies nyrkkeilisi? Mies voittaa naisen.

        Ei noissa töissä ole nainen miestä vastaan paljain nyrkein. Musuperheessä voi olla.


      • Naisenvapaus
        Pahh kirjoitti:

        Ei noissa töissä ole nainen miestä vastaan paljain nyrkein. Musuperheessä voi olla.

        Musliminainen ei suostuisi sellaisiin ammatteihin kuin poliisi, lentäjä, automekaanikko tai palomies. En ymmärrä miksi joku nainen haluaisi miesten töihin. Jos nainen tekee kuitenkin töitä tuollaisella paikalla niin työn pitää olla naiselle sopivaa. Hätäkeskuspäiväystäjänä tai armeijan alaisuudessa sairaanhoitotehtävissä, kriisinhallinnassa ja sellaisessa missä ei olla taistelemassa voi nainen olla.


      • thug___disposal
        Naisenvapaus kirjoitti:

        Musliminainen ei suostuisi sellaisiin ammatteihin kuin poliisi, lentäjä, automekaanikko tai palomies. En ymmärrä miksi joku nainen haluaisi miesten töihin. Jos nainen tekee kuitenkin töitä tuollaisella paikalla niin työn pitää olla naiselle sopivaa. Hätäkeskuspäiväystäjänä tai armeijan alaisuudessa sairaanhoitotehtävissä, kriisinhallinnassa ja sellaisessa missä ei olla taistelemassa voi nainen olla.

        Sinä hullupirjo et ymmärrä mitään muutakaan.


      • Naisenvapaus
        Pahh kirjoitti:

        Ei noissa töissä ole nainen miestä vastaan paljain nyrkein. Musuperheessä voi olla.

        Kyllä siinä fyysistä voimaa vaaditaan. Palomiehenä pitää kantaa raskaat varusteet ja avata ovi nopeasti palavassa rakennuksessa. Poliisin pitää jahdata rikollisia ja ottaa heidät kiinni ja käyttää puolustuskeinojakin. Monelta naiselta se onnistuu? Kokeile itse nuita ammatteja jos kerta oot niin voimakas. Ihan kuin tasa arvon takia pitäisi olla miehekäs. Itse ohjaan tyttäreni hoitoalalle tai muuhun naisvaltaiselle alalle. He eivät ole onneksi kyseenalaistaneet paikkaansa ja ovat pieninäkin olleet prinsessoina.


      • sikakuningatar_pönninen
        Naisenvapaus kirjoitti:

        Kyllä siinä fyysistä voimaa vaaditaan. Palomiehenä pitää kantaa raskaat varusteet ja avata ovi nopeasti palavassa rakennuksessa. Poliisin pitää jahdata rikollisia ja ottaa heidät kiinni ja käyttää puolustuskeinojakin. Monelta naiselta se onnistuu? Kokeile itse nuita ammatteja jos kerta oot niin voimakas. Ihan kuin tasa arvon takia pitäisi olla miehekäs. Itse ohjaan tyttäreni hoitoalalle tai muuhun naisvaltaiselle alalle. He eivät ole onneksi kyseenalaistaneet paikkaansa ja ovat pieninäkin olleet prinsessoina.

        yhy yhy yhy


    • Pohjanlahdenperukka

      Aika väkivaltaisen maailmankuvan omaat, ei muuta voi sanoa.
      Suomessa naiset ovat ja haluavat olla riippumattomia miehistä myös raha-asioissa.
      Haluavat itse tienata sen minkä tarvitsevat. Sama on perinteisesti kuulunut myös miesten ajattelumalliin. Useimmissa suomalaisissa perheissä kulut jaetaan tasan.
      Harmi jos olet tullut maahan mistä et tykkää.

      • Naisenvapaus

        Väkivaltaisen? Jos mä ja mies tekisimme molemmat kotitöitä ja hoitaisimme lapsia niin tuohan kuulostaa enemmän kimppa asumiselta kuin parisuhteelta. En ihmettele avieroja ja lasten pahoinvointia ja käytöshäiriöitä kun molemmat vanhemmat ovat töissä ja illalla on vain vähän aikaa lapsille.


      • Naisenvapaus

        "Harmi jos olet tullut maahan mistä et tykkää."

        En ole tullut tähän maahan vaan syntynyt täällä. Minusta suomalaisia tyttöjä kasvatetaan liiankin pärjääviksi ja supernaisiksi. Ihmettelen äitejä joille tyttöjen prinsessavaihe on kauhistus ja nämä äidit yrittää kasvattaa tytöistäänsä vahvaa naista. Muslimiperheissä asia on toisin. Muslimiperheissä tytöistä kasvatetaan prinsessoja. Olisipa suomalaisissa perheissäkin samanlainen kasvatus. Muslimimiehen seurassa nainen saa todellakin tuntea itsensä prinsessaksi mies avaa naiselle oven, kantaa kauppakassit ja ojentaa naiselle käden kun tämä nousee auton tai bussin penkiltä. Tämän jälkeen suomalainen mies on täysin paska kun ei osaa tehdä noin.


      • Naisenvapaus
        Naisenvapaus kirjoitti:

        "Harmi jos olet tullut maahan mistä et tykkää."

        En ole tullut tähän maahan vaan syntynyt täällä. Minusta suomalaisia tyttöjä kasvatetaan liiankin pärjääviksi ja supernaisiksi. Ihmettelen äitejä joille tyttöjen prinsessavaihe on kauhistus ja nämä äidit yrittää kasvattaa tytöistäänsä vahvaa naista. Muslimiperheissä asia on toisin. Muslimiperheissä tytöistä kasvatetaan prinsessoja. Olisipa suomalaisissa perheissäkin samanlainen kasvatus. Muslimimiehen seurassa nainen saa todellakin tuntea itsensä prinsessaksi mies avaa naiselle oven, kantaa kauppakassit ja ojentaa naiselle käden kun tämä nousee auton tai bussin penkiltä. Tämän jälkeen suomalainen mies on täysin paska kun ei osaa tehdä noin.

        Hahaa Hihii hahaa suojelee tai muslimi pissa kakka prinsessa ja kuningatar. Hahaa Hihii hahaa suojelee tai muslimi pissa kakka


    • vapaamatkustajat

      Naisenvapaus,

      Noin oli Suomessa asiat ennen sotia. Naiset ovat itse halunneet parantaa tasa-arvoa oman asemansa korjaamiseksi. Tietysti nainen haluaa käydä töissä jos haluaa auttaa perheen taloustilanteessa sekä saada joskus itselleen edes jonkinlaisen eläkkeen. Ruotsissa on nyt herätty jopa siihen miten naisten asemaa tulee parantaa vanhempainloman jakamisella. Äitien työura ja sitä kautta eläketurva paranee kun tuokin asia hoidetaan tasapuolisemmin.


      Naisten asema yhteiskunnassa on heikko ja miesriippuvainen jos nainen toimisi kuten sinä. Haluat siis tehdä tyttölapsista pieniä prinsessoja jotka tottelevat vanhempana miestään eivätkä halua erota vaikka mies olisi minkälainen kusipää. Eihän naisella olisi mitään mahdollisuutta erota ilman suomalaista sosiaaliturvaa jos ei olisi koulutusta eikä työtä.
      Sosiaaliturvan tason takaavat Suomessa taas ne henkilöt jotka ovat nyt työelämässä.

      Ajatusmallisi ottaa suomalaisesta järjestelmästä vain sen tuomat hyödyt mutta et halua osallistua sen rakentamiseen omalla panoksellasi? Niin, äidit ja isät tosiaan tekevät töitä ja hoitavat samalla omat lapsensa töiden jälkeen. Tästä ei monikaan valita.

      • Naisenvapaus

        Ei se tyttöjen prinsessuus tarkoita tottelevaisuutta vaan heitä hemmotellaan ja suojellaan pahimmilta rasituksilta. Tytöt aina saatetaan matkalla, heidän kulut maksetaan ja isä ja veljet uhrautuu heidän puolesta esim.antamalla heille ainoan sateenvarjon tytöille suojaksi.


      • pirjosika_jokinen
        Naisenvapaus kirjoitti:

        Ei se tyttöjen prinsessuus tarkoita tottelevaisuutta vaan heitä hemmotellaan ja suojellaan pahimmilta rasituksilta. Tytöt aina saatetaan matkalla, heidän kulut maksetaan ja isä ja veljet uhrautuu heidän puolesta esim.antamalla heille ainoan sateenvarjon tytöille suojaksi.

        yhy yhy yhy hyhhyh


      • Kuiskaajarajalta
        Naisenvapaus kirjoitti:

        Ei se tyttöjen prinsessuus tarkoita tottelevaisuutta vaan heitä hemmotellaan ja suojellaan pahimmilta rasituksilta. Tytöt aina saatetaan matkalla, heidän kulut maksetaan ja isä ja veljet uhrautuu heidän puolesta esim.antamalla heille ainoan sateenvarjon tytöille suojaksi.

        Missä ihmeen maailmassa tämä vajakki elää?


      • Naisenvapaus
        Kuiskaajarajalta kirjoitti:

        Missä ihmeen maailmassa tämä vajakki elää?

        No missähän maailmassa? Paljon tasa arvoisemmassa maailmassa toisin kuin ne supernaiset. On epätasa arvoista jos naiset ei saa olla naisia ja miehet miehiä. Mitä virkaa sukupuolilla olisi enää jos nainenkin kävisi armeijan ja mies hoitaisi lapsia. Jos nainen työskentelee armeijan alaisuudessa niin sen pitää olla sairaanhoitoa, toimistotyötä ja huoltotehtävätkin on ok mutta taisteluihin ei saa osallistua koska miehet menee biologisten vaistojen takia sekaisin jos näkee haavoittuneen naisen. En ymmärrä miksi joku nainen haluaisi olla ammatiltaan poliisi tai palomies. Sehän on raskasta ja vaarallista työtä. Musliminaiset eivät ikinä suostuisi tuollaiseen.


      • ihanvaintakaisin
        Naisenvapaus kirjoitti:

        No missähän maailmassa? Paljon tasa arvoisemmassa maailmassa toisin kuin ne supernaiset. On epätasa arvoista jos naiset ei saa olla naisia ja miehet miehiä. Mitä virkaa sukupuolilla olisi enää jos nainenkin kävisi armeijan ja mies hoitaisi lapsia. Jos nainen työskentelee armeijan alaisuudessa niin sen pitää olla sairaanhoitoa, toimistotyötä ja huoltotehtävätkin on ok mutta taisteluihin ei saa osallistua koska miehet menee biologisten vaistojen takia sekaisin jos näkee haavoittuneen naisen. En ymmärrä miksi joku nainen haluaisi olla ammatiltaan poliisi tai palomies. Sehän on raskasta ja vaarallista työtä. Musliminaiset eivät ikinä suostuisi tuollaiseen.

        Siksi musliminainen onkin ihan höttöä verraten normaaliin naisväkeen maailmassa?


      • naisenvapaus
        ihanvaintakaisin kirjoitti:

        Siksi musliminainen onkin ihan höttöä verraten normaaliin naisväkeen maailmassa?

        Höttöä? Olet kenties musliminaisia säälivä nainen joka halveksii omaa naiseuttaan. Musliminaiset taas nauttivat naiseudestaansa ja tuovat sen vain miehilleensä esiin. Suomessa naiset yrittää olla äijiä ja jopa kiroillaan ja tapellaan kuin merimiehet todentaakseen tasa arvoa. Järkyttävää katsottavaa kun kuntosalillakin nainen nostaa isoja painoja ja hakkaa nyrkkeilysäkkiä.


      • Antimusulmaani
        naisenvapaus kirjoitti:

        Höttöä? Olet kenties musliminaisia säälivä nainen joka halveksii omaa naiseuttaan. Musliminaiset taas nauttivat naiseudestaansa ja tuovat sen vain miehilleensä esiin. Suomessa naiset yrittää olla äijiä ja jopa kiroillaan ja tapellaan kuin merimiehet todentaakseen tasa arvoa. Järkyttävää katsottavaa kun kuntosalillakin nainen nostaa isoja painoja ja hakkaa nyrkkeilysäkkiä.

        Et sinä sika-amalia kuntosalilla käy.


      • Naisenvapaus

        Jokainen nainen haluaa tuntea olevansa prinsessa. Itse näköjään haluat olla ennemmin supernainen jolle miehen apu ei kelpaa. Moni suomalaisnainen saa järkyttävät kilarit jos mies avaa oven. Näin yksi ilta kauppakeskuksessa kuinka pariskunnalla oli kinaa. Mies tarjoutui kantamaan naisen kauppakassit mutta raivosi että osaa itsekin. Nainen oli aika kiukustunut. Mies otti kassit mutta nainen repi ne takaisin. En ymmärrä tätä käyttäytymistä naisilta. Musliminainen ei raivoaisi noin vaan olisi enemmänkin otettu.


      • Naisenvapaus
        ihanvaintakaisin kirjoitti:

        Siksi musliminainen onkin ihan höttöä verraten normaaliin naisväkeen maailmassa?

        Sinusta normaalia naisväkeä on se joka pumppaa itseensä silikonia. Minusta on alistavaa ne musiikkivideot joissa Nicki Minaji heiluttaa muovista peppuaan ja naiset ovat playboy lehdessä puputyttöinä tai sitten joku Jutta Gustafsberg esittelee lihaksiaansa korkkareissa ja bikineissä. Tähänkö nuoria naisia kannustetaan? Pukeudun ennemmin pitkään mekkoon kuin persehortseihin. Paljastava pukeutuminen ja plastiikkakirurgia altistaa naiset arvostelun kohteiksi. Islamissa naiset ovat samalla viivalla eikä ole pelkoa joutua arvostelluksi.


      • Prinssessa

        Toisin sanoen annat yhtäkaikki miesten alistaa sinut siihen pitkään mekkoon koska välität siitä miten (muslimi) miehet näkisi sinut niissä persesortseissa. Länsimiehiä se ei kummemmin enää edes hetkauta. Olet todella surkea, pelkäät arvostelua, eli olet alistettu. Tai sitten naisten vapautta pelkäävä musutrolli. Musunaisista on sukupolvien ajan jalostettu tyhmä lammas joka elää vain miehen kautta. Ja höpöttää vapaudestaan tsiisus.


      • Naistenvankila
        Naisenvapaus kirjoitti:

        Ei se tyttöjen prinsessuus tarkoita tottelevaisuutta vaan heitä hemmotellaan ja suojellaan pahimmilta rasituksilta. Tytöt aina saatetaan matkalla, heidän kulut maksetaan ja isä ja veljet uhrautuu heidän puolesta esim.antamalla heille ainoan sateenvarjon tytöille suojaksi.

        Eipä ole ihme että tuo musumaailman puoli on vähän sekaisin kun todellisuudentaju näyttäisi falskaavan ainakin tämän edustajan sepustuksia lukiessa. Ei kerran piloillaan, vaan jankuttaen vuodesta toiseen samoilla sanoilla. Tuleeko nämä provot jostain tehtaasta?


      • ei-rasismille
        Naistenvankila kirjoitti:

        Eipä ole ihme että tuo musumaailman puoli on vähän sekaisin kun todellisuudentaju näyttäisi falskaavan ainakin tämän edustajan sepustuksia lukiessa. Ei kerran piloillaan, vaan jankuttaen vuodesta toiseen samoilla sanoilla. Tuleeko nämä provot jostain tehtaasta?

        Kyseessähän on erittäin häiriintynyt patologinen valehtelija. Mitään hänen mainitsemaa 5 muslimikakaraa ja marokkolaista bussikuskia ei ole olemassakaan.


      • Naisenvapaus
        Naistenvankila kirjoitti:

        Eipä ole ihme että tuo musumaailman puoli on vähän sekaisin kun todellisuudentaju näyttäisi falskaavan ainakin tämän edustajan sepustuksia lukiessa. Ei kerran piloillaan, vaan jankuttaen vuodesta toiseen samoilla sanoilla. Tuleeko nämä provot jostain tehtaasta?

        Itse taidat leikkiä supernaista joka käy pitkät päivät töissä, hoitaa lapset, tekee miesten työt sekä naisten työt. Minusta oli helpompaa olla kotona lasten kanssa kuin tehdä siinä ohella töitä. Töihin ehtii vähän myöhemminkin kun lapset ovat koululaisia.


      • laiskiaiset
        Naisenvapaus kirjoitti:

        Itse taidat leikkiä supernaista joka käy pitkät päivät töissä, hoitaa lapset, tekee miesten työt sekä naisten työt. Minusta oli helpompaa olla kotona lasten kanssa kuin tehdä siinä ohella töitä. Töihin ehtii vähän myöhemminkin kun lapset ovat koululaisia.

        Jos helppoa laiskan elämää hakee niin ei kannata mennä töihin, levittää vain persettään kotona ja hikoilee maatessaan.


      • Musumiehenvapaus
        Naisenvapaus kirjoitti:

        Itse taidat leikkiä supernaista joka käy pitkät päivät töissä, hoitaa lapset, tekee miesten työt sekä naisten työt. Minusta oli helpompaa olla kotona lasten kanssa kuin tehdä siinä ohella töitä. Töihin ehtii vähän myöhemminkin kun lapset ovat koululaisia.

        Emme leiki vaan tienaamme elantomme itse, teemme sen minkä haluamme ja jaksamme. Perheessä mies sitten tekee osuutensa. Ei taida musu-ukko tehdä, niin pakko olla lapsilauman kanssa.


      • Käytöstavat
        Musumiehenvapaus kirjoitti:

        Emme leiki vaan tienaamme elantomme itse, teemme sen minkä haluamme ja jaksamme. Perheessä mies sitten tekee osuutensa. Ei taida musu-ukko tehdä, niin pakko olla lapsilauman kanssa.

        En missään nimessä halua heikkoa miestä! Mulle kelpaa todellinen herrasmies. Ei ole suomimiehillä nykyään herrasmiessäännöt kohdillaan koska heidän mielestä sellainen on homomaista ja neitimäistä olla "palvelemassa" naista. Suomalaisilla naisilla on kova halu näyttää että heillä on voimaa kantaa kassit, siirtää huonekaluja ja vaihtaa lamppu. Kyse ei ole siitä että nainenkin osaa vaan siitä että annamme miesten olla miehiä ja me naiset olemme heikompia ja prinsessoja.


      • Antimusulmaani
        Käytöstavat kirjoitti:

        En missään nimessä halua heikkoa miestä! Mulle kelpaa todellinen herrasmies. Ei ole suomimiehillä nykyään herrasmiessäännöt kohdillaan koska heidän mielestä sellainen on homomaista ja neitimäistä olla "palvelemassa" naista. Suomalaisilla naisilla on kova halu näyttää että heillä on voimaa kantaa kassit, siirtää huonekaluja ja vaihtaa lamppu. Kyse ei ole siitä että nainenkin osaa vaan siitä että annamme miesten olla miehiä ja me naiset olemme heikompia ja prinsessoja.

        Sinä typerä sika-amalia et saa heikkoa etkä edes voimakasta miestä.


      • Naisenvapaus
        Käytöstavat kirjoitti:

        En missään nimessä halua heikkoa miestä! Mulle kelpaa todellinen herrasmies. Ei ole suomimiehillä nykyään herrasmiessäännöt kohdillaan koska heidän mielestä sellainen on homomaista ja neitimäistä olla "palvelemassa" naista. Suomalaisilla naisilla on kova halu näyttää että heillä on voimaa kantaa kassit, siirtää huonekaluja ja vaihtaa lamppu. Kyse ei ole siitä että nainenkin osaa vaan siitä että annamme miesten olla miehiä ja me naiset olemme heikompia ja prinsessoja.

        Hihii hahaa suojelee tai muslimi pissa kakka prinsessa ja kuningatar muslimi pissa kakka prinsessa ja kuningatar muslimi pissa kakka prinsessa ja kuningatar muslimi pissa kakka prinsessa ja kuningatar
        Ja voileipä


      • Naisenvapaus
        laiskiaiset kirjoitti:

        Jos helppoa laiskan elämää hakee niin ei kannata mennä töihin, levittää vain persettään kotona ja hikoilee maatessaan.

        Kotiäitinä oleminen ei ole laiskuutta. Suomalaidet pitää sitä naisten alistamisena.en ihmettele avieroja. Sanokaa yksikin maa jossa on koti isäkulttuuri. No ei missään. Islam kuitenkin pyrkii täydellisyyteen. Jos uran tekeminen ei estä naista toimimasta äudin tehtävästä niin sitä ei saa kieltää naiselta.


      • PimeetäKuunTakana
        Naisenvapaus kirjoitti:

        Kotiäitinä oleminen ei ole laiskuutta. Suomalaidet pitää sitä naisten alistamisena.en ihmettele avieroja. Sanokaa yksikin maa jossa on koti isäkulttuuri. No ei missään. Islam kuitenkin pyrkii täydellisyyteen. Jos uran tekeminen ei estä naista toimimasta äudin tehtävästä niin sitä ei saa kieltää naiselta.

        "Jos uran tekeminen ei estä naista toimimasta äudin tehtävästä niin sitä ei saa kieltää naiselta"

        Eihän se työura koskaan estä toimimasta äitinä, hulluja kirjoittelet.


      • Pahjapah
        Naisenvapaus kirjoitti:

        Kotiäitinä oleminen ei ole laiskuutta. Suomalaidet pitää sitä naisten alistamisena.en ihmettele avieroja. Sanokaa yksikin maa jossa on koti isäkulttuuri. No ei missään. Islam kuitenkin pyrkii täydellisyyteen. Jos uran tekeminen ei estä naista toimimasta äudin tehtävästä niin sitä ei saa kieltää naiselta.

        Joo täydellisesti näyttää menevän siellä islamin maissa. Mikäs siinä jos äo sallii mutta ei pitäis tyrkyttää niitä tapoja korkeamman äo:n maihin.


    • palmu1

      Osaako se sun muslimi miehes muka lukea ?

      • nähtytaason

        Ei varmasti osaa lukea suomen kieltä.
        Yksi juttu todistaa miten alhaisia naiset muslimikulttuurissa ovat ja miten elävät.Kysyt mistä päin maailmaa he tulevat ja osaavatko englantia, Ei vastausta ja varmasti kysyjä saa ahdestelijan meineen:)
        Sisäsiittoista porukkaa jolle ympärillä oleva laki tai muukaan normaali tapa ei vain sovi?
        Harva kulttuuri tuottaa moisia sisäisiä paineita, aika paska kulttuuri?


    • alanyan.antti

      Suomessa asia on ratkaistu siten, että suomalaiset veronmaksajat kustantavat suhteet, jossa vähintään yhtenä osapuolena on muslimi.

      • Verojamenee

        Mitenkäs amis-make ja siideri-lissu sitten? Hankkivat lapsia eikä vanhemmalla ole mitään motivaatiota töihin vaan eletään ennemmin sossun tuilla. Ai niin kun ne on suomalaisia!


    • lukemallaselviää

      Pitäisikö se koraani lukea eikä kysyä täältä?

    • Kura-Ahmatti

      Koraani sopii lähinnä perseen pyyhkimiseen.

      • Antimusulmaani

        Ei nyt sentään liikaa kehuta. Kusta tai paskoa sen päälle voi mutta pyyhkimiseen serlaa tms...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4985
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3154
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1817
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1770
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1635
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1491
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1256
    8. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1247
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1237
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1217
    Aihe