Olin viime torstaina kaverin ja hänen parin tuttavansa kanssa illanvietossa. Kiinnostuin valtavasti eräästä seurueessamme olleesta miehestä, hänessä oli jotain joka säväytti ja kiinnosti. Illan edetessä päädyimme tanssimaan lähekkäin ja myöhemmin sitten myös suutelimme. Kiihkeän suutelun aikana minulle tuli kuitenkin outo tunne siitä miehestä, kuin siinä olisi nyt jotain vikaa ja tunsin tekeväni väärin joten löin liinat kiinni ja sanoin ettei onnistu, minulta et saa mitään ja lähdin muina miehinä kotiin. Kaverini kysyikin miksen tehnytkään miehen kanssa mitään ja kerroin kummasta tunteestani niin kaverini sanoikin miehen olevan varattu. Eli tuntuu kuin olisin sen aavistanut enkä kyennyt jatkamaan. Ja nyt olen iloinen, että todellakin löin liinat kiinni ja lähdin tieheni.
Onko kenelläkään muulle sattunut tälläisiä kummallisuuksia?
Outo tunne
2
86
Vastaukset
- ddfjgkdj
Tuossahan oli varsinaista naisen vaistoa.
Mulle sattui kerran niin, että aloin juttelemaan naisen kanssa baarissa, meillä alkoi synkkaamaan hyvin, ja menimme naisen luokse. Kun olimme harrastaneet seksiä, nainen kertoi jossain vaiheessa, että hänen poikaystävänsä on tulossa ulkomaan reissulta. Poistuin hämmentyneenä paikalta. Soitin naiselle joskus myöhemmin, mutta hän ei pystynyt puhumaan vapaasti. Olin hämmentynyt että nainen pystyi niin pokkana pettämään poikakaveriaan, mutta se johtui kuulemma siitä, että poikakaveri on joskus hakannut.- Nainen 24v
Hakkaaminen onkin hyvä syy pettää.. Itse olisin eronnut ennemmin, hakkaajan kanssa ei mielestäni pitäisi elää.
Mutta ihmettelen itsekkin miehiä, jotka ovat varattuja mutta pystyvät silti esittämään vapaata ja valehtelemaan olevansa sinkkuja.
Olen kuitenkin ylpeä itsestäni etten tehnyt sittenkään mitään vakavempaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h603639- 433546
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062811Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv462546Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541973Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151629- 321493
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211469Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061317- 1801251