Olin viime torstaina kaverin ja hänen parin tuttavansa kanssa illanvietossa. Kiinnostuin valtavasti eräästä seurueessamme olleesta miehestä, hänessä oli jotain joka säväytti ja kiinnosti. Illan edetessä päädyimme tanssimaan lähekkäin ja myöhemmin sitten myös suutelimme. Kiihkeän suutelun aikana minulle tuli kuitenkin outo tunne siitä miehestä, kuin siinä olisi nyt jotain vikaa ja tunsin tekeväni väärin joten löin liinat kiinni ja sanoin ettei onnistu, minulta et saa mitään ja lähdin muina miehinä kotiin. Kaverini kysyikin miksen tehnytkään miehen kanssa mitään ja kerroin kummasta tunteestani niin kaverini sanoikin miehen olevan varattu. Eli tuntuu kuin olisin sen aavistanut enkä kyennyt jatkamaan. Ja nyt olen iloinen, että todellakin löin liinat kiinni ja lähdin tieheni.
Onko kenelläkään muulle sattunut tälläisiä kummallisuuksia?
Outo tunne
2
88
Vastaukset
- ddfjgkdj
Tuossahan oli varsinaista naisen vaistoa.
Mulle sattui kerran niin, että aloin juttelemaan naisen kanssa baarissa, meillä alkoi synkkaamaan hyvin, ja menimme naisen luokse. Kun olimme harrastaneet seksiä, nainen kertoi jossain vaiheessa, että hänen poikaystävänsä on tulossa ulkomaan reissulta. Poistuin hämmentyneenä paikalta. Soitin naiselle joskus myöhemmin, mutta hän ei pystynyt puhumaan vapaasti. Olin hämmentynyt että nainen pystyi niin pokkana pettämään poikakaveriaan, mutta se johtui kuulemma siitä, että poikakaveri on joskus hakannut.- Nainen 24v
Hakkaaminen onkin hyvä syy pettää.. Itse olisin eronnut ennemmin, hakkaajan kanssa ei mielestäni pitäisi elää.
Mutta ihmettelen itsekkin miehiä, jotka ovat varattuja mutta pystyvät silti esittämään vapaata ja valehtelemaan olevansa sinkkuja.
Olen kuitenkin ylpeä itsestäni etten tehnyt sittenkään mitään vakavempaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3406365Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483796- 81953
- 52870
- 56826
- 41820
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8803- 68800
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,135792Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14711