olen seurustellut nyt 2 kk miehen kanssa, ja meilla on mukavaa. oon kuitenki sellanen ihminen et tarviin jotain jännitystä ja draamaa mun elämään, ja nyt sitä ei ole.
Tai kohta varmaan on, koska olen ihastunut mieheni kaveriin. tämä kyseinen kaveri seurusteli, mutta on nyt eronnut, joten vähitellen on ajatukset vaan enemmän ja enemmän alkanut harhailemaan tähän mieheni ystävään.
Musta tuntuu tosi hirveeltä, koska en haluaisi aiheuttaa pahaa mieltä miehelleni, mutta kun mä en vaan millään ikinä oo osannu olla yksavioinen. Tuntuu et oon ihan kauhee ihminen, mut kai se vaan sit on mun luonne...
ongelma?
ösekojfpe
1
92
Vastaukset
- Jätä ensin nykyises
"Meillä on mukavaa", se vaan kun ei riitä. Silloin tekeekin mieli ettiä jännitystä muualta. Eti itelles myös, jonka kanssa on muutakin kun mukavaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3406355Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483796- 81953
- 52870
- 56826
- 41820
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8803- 68800
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,135792Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14711