palstan ukkelit, tykkäättekö tanssimisesta? Onko se vaan homojen ja humalaisten hommaa vai uskaltaako joku tunnustaa nauttivansa tanssimisesta?! :-D
Kylie ja..Ismo K(?) eikun tosissaan, kuka tahansa tanssiva mies..jotenkin naurettavaa?
http://www.youtube.com/watch?v=u1n1UpHnfkU&feature=related
Mites
22
53
Vastaukset
- naikkonen..
Hyii, kauheita homoja tuossa. naisena en näe tuolla lailla hytkyvissä miehissä mitään seksikästä, vain huvittavia ilmestyksiä.
Heh, no ennen kaikkea huvittavahan tuon lienee olikin tarkoitus olla? Mut ainakin sai naurahtelemaan muutaman kerran ihan huvittavuudellaan. Onko noin muuten susta miesten tanssiminen hyvä juttu? Jos nyt kuljetaan ajatuksissa vaikka lavatansseihin ja unohdetaan nuo mielikuvia luovat, lähes nakupellet hytkyjät, niin mitä tykkäät? :-)
- naikkonen..
tinka_tiger kirjoitti:
Heh, no ennen kaikkea huvittavahan tuon lienee olikin tarkoitus olla? Mut ainakin sai naurahtelemaan muutaman kerran ihan huvittavuudellaan. Onko noin muuten susta miesten tanssiminen hyvä juttu? Jos nyt kuljetaan ajatuksissa vaikka lavatansseihin ja unohdetaan nuo mielikuvia luovat, lähes nakupellet hytkyjät, niin mitä tykkäät? :-)
Paritanssit, valssit ja humpat on tietenkin eri asia, kunhan mies osaa viedä.
naikkonen.. kirjoitti:
Paritanssit, valssit ja humpat on tietenkin eri asia, kunhan mies osaa viedä.
Entäs poikaporukat joissa tanssitaan esimerkiksi hiphoppia tai street dancea? :-)
http://www.youtube.com/watch?v=r7gg_W7yT9Q
Siinä yks askelkuvio pojille kesäksi, tietty tarttee sit muistaa kans et tilaa olis väljästi, ettei tuu kalossista päähän muille jorailijoille. ;-)tinka_tiger kirjoitti:
Entäs poikaporukat joissa tanssitaan esimerkiksi hiphoppia tai street dancea? :-)
http://www.youtube.com/watch?v=r7gg_W7yT9Q
Siinä yks askelkuvio pojille kesäksi, tietty tarttee sit muistaa kans et tilaa olis väljästi, ettei tuu kalossista päähän muille jorailijoille. ;-)Ja jos haluaa hauskuuttaa mammaa kotona, niin vetäsee tollasen askelkuvion saunan päälle pyyhkeisillään tai kelteisillään. Aika takuuvarmaa että saa eukon hymyilemään. ;-)
- Ebenizer
On se ehkä vähän humalaisten homojenkin hommaa.
Oikeasti, minä olen suvaitsevainen. Miehet saa kyllä tanssia, kunhan eivät tule minua hakemaan.
Hump!- cs
tinka_tiger kirjoitti:
Tanssitko sä itse koskaan? :-)
tinksahdus tanssii vissiin vain niitä korva suussa laahustamisiaan.
Onhan naisenkroppakin kauniimpi tanssimiseen, kuin äijän ja kun olen katsellut venäläisiä strppareita, joka ova koulutettuja balettitanssijoita, on esitys kaunista ilman erotiikkakin anssi osa sittenkin tanssia, muttei mitään humppaa kyllä vetäise, mutta lattarit ovat hienoja miehenkin esittämänä, kun oikei lämpiää imprvisoimaan liikettä ja vauhti. kuin pappikseen.
Harva suomikarjakko vain osaa tanssia niin vapaasti ja rennosti.
Huomannut, että tantsuloihin hauavat savottare haluaa vain sitä korvan pureskelua, eikä ymmärrä koreogarfiasta mitään.
Tulex mu kans Turun brankul tanseihin? Tarjoon nakit puffetissa
ja makkarissa paksua makkaraa=O) cs kirjoitti:
tinksahdus tanssii vissiin vain niitä korva suussa laahustamisiaan.
Onhan naisenkroppakin kauniimpi tanssimiseen, kuin äijän ja kun olen katsellut venäläisiä strppareita, joka ova koulutettuja balettitanssijoita, on esitys kaunista ilman erotiikkakin anssi osa sittenkin tanssia, muttei mitään humppaa kyllä vetäise, mutta lattarit ovat hienoja miehenkin esittämänä, kun oikei lämpiää imprvisoimaan liikettä ja vauhti. kuin pappikseen.
Harva suomikarjakko vain osaa tanssia niin vapaasti ja rennosti.
Huomannut, että tantsuloihin hauavat savottare haluaa vain sitä korvan pureskelua, eikä ymmärrä koreogarfiasta mitään.
Tulex mu kans Turun brankul tanseihin? Tarjoon nakit puffetissa
ja makkarissa paksua makkaraa=O)Mä tanssin mielummin ns. yksilötansseja. Eli ittekseni. Toki jos sais kannustettua mussukan paritansseihin orientoitumaan, niin kyllä mä voisin laahustaa korva suussakin pitkin lattiaa. Tai tempaista ruusun suupieleen ja lenkuttaa tangoa tuliseen tahtii verenmaku suussa. ;-)
Emmää ny Turkuun lähre, ko mullon kotonakii oma lenkin letkuttaja...niii.- cs
tinka_tiger kirjoitti:
Mä tanssin mielummin ns. yksilötansseja. Eli ittekseni. Toki jos sais kannustettua mussukan paritansseihin orientoitumaan, niin kyllä mä voisin laahustaa korva suussakin pitkin lattiaa. Tai tempaista ruusun suupieleen ja lenkuttaa tangoa tuliseen tahtii verenmaku suussa. ;-)
Emmää ny Turkuun lähre, ko mullon kotonakii oma lenkin letkuttaja...niii.No tanssi ittekses niin, että kermat separoituu navetan maitotokissa ja hlkokasa sortuu
mää lähren Kuuaan bailaamaan:(
http://www.youtube.com/watch?v=KUAI8owIdjU
*vetää lakinlipan silmille ja paukauttaa oven pois sranoilta*
GGGGGGRRRRRRR cs kirjoitti:
No tanssi ittekses niin, että kermat separoituu navetan maitotokissa ja hlkokasa sortuu
mää lähren Kuuaan bailaamaan:(
http://www.youtube.com/watch?v=KUAI8owIdjU
*vetää lakinlipan silmille ja paukauttaa oven pois sranoilta*
GGGGGGRRRRRRRTerppan!! *hymähtää ja jatkaa jammailua*
http://www.youtube.com/watch?v=xkSXrZWCKCk&feature=related- cs
tinka_tiger kirjoitti:
Terppan!! *hymähtää ja jatkaa jammailua*
http://www.youtube.com/watch?v=xkSXrZWCKCk&feature=relatedHYI SAAKELI!
mene katsomaan isommissa satamissa kreikkalaistens seilorin kapakkaa.
ei näy ainuttakaan naista ja kreikkuäijät tanssii parittain
yyyyyäääääääääääääääääääkk
Niin, mullahan siis on Elannon pronssinen tanssimerkki vuodelta -72. Joten siitä voi päätellä jotain jos voi.
Elin varhaisnuoruuteni kuvitellen että moderni hytkyminen on jotenkin vapaata, vähän kuin rakkaus tai jotain. Mutta mut pantiin nopeasti ruotuun kun aloittelin tanssijan uraani Linnanmäen diskossa Luolassa ja opin, että mikään ei ole niin tarkkuutta vaatrivaa puuhaa kuin moderni hytkyminen: siinä kun ei ole sääntöjä, niin erehtymisen, huonon ja jopa väärän tanssimisen mahdollisuudet ovat aivan toista luokkaa kuin vanhoissa sääntöjen runtelemissa paritansseissa.
Sittemmin useampi naispuolinen henkilö on kertonut mulle, mitä vikaa mun hytkymisessä on, joten olen siirtynyt pitämään hauskaa lähinnä muilla tavoin, joista yksi ei ole paritanssi..Erittäin mmmmiieeelenkiintoista. Tahdotko kertoa meille mitä tämä mystinen hauskan pitäminen on ilman tanssia, sillä ilman tanssia ei voi olla hauskaa. Taino voi mutta ei NIIN hauskaa. :-)
Elannon tanssimerkki? Mimmonen se on?tinka_tiger kirjoitti:
Erittäin mmmmiieeelenkiintoista. Tahdotko kertoa meille mitä tämä mystinen hauskan pitäminen on ilman tanssia, sillä ilman tanssia ei voi olla hauskaa. Taino voi mutta ei NIIN hauskaa. :-)
Elannon tanssimerkki? Mimmonen se on?Elannon tanssimerkki on hyvin ajaton ja klassinen rintaneula, jota valmistettiin pronssisena, hopeisena ja kultaisena. Siina smokingin tapaiseen sprigirotsiin sonnustautunut hemmo vääntää kellohameista neitoa mutkalle. Design on peräisin jostain 50-luvun lopulta.
...ja vasen aloittaa... kyllä tanssiminen on hauskaa.
Tanssiminen voi olla hauskaa,mutta se on semmonen mystinen asia, joka on varattu asiaan mystisesti vihkiytyneille, niille jota osaavat tuon säännöttömän liikunnan säännöt. Ne jotka eivät osaa, nauttivat menosta kuin sokea nuorallakävelystä.kaarne kirjoitti:
Elannon tanssimerkki on hyvin ajaton ja klassinen rintaneula, jota valmistettiin pronssisena, hopeisena ja kultaisena. Siina smokingin tapaiseen sprigirotsiin sonnustautunut hemmo vääntää kellohameista neitoa mutkalle. Design on peräisin jostain 50-luvun lopulta.
...ja vasen aloittaa... kyllä tanssiminen on hauskaa.
Tanssiminen voi olla hauskaa,mutta se on semmonen mystinen asia, joka on varattu asiaan mystisesti vihkiytyneille, niille jota osaavat tuon säännöttömän liikunnan säännöt. Ne jotka eivät osaa, nauttivat menosta kuin sokea nuorallakävelystä.Eli se on ikään kuin asiaan vihkiytyneiden "salaisuus"? :-) Jätit mut nyt kysymysmerkille.
tinka_tiger kirjoitti:
Eli se on ikään kuin asiaan vihkiytyneiden "salaisuus"? :-) Jätit mut nyt kysymysmerkille.
Niinhän se on :-) Tai ei siis salaisuus,mutta jotain mitä täytyy opetella enemmän kuin hauskanpito sallii.
Mun näkemyksen mukaan ne asiaan vihkiytyneet on naisia tai pop-tähtiä. Ex-vaimo mm. yritti vielä kypsällä iällä kouluttaa mua asiassa: mun lantio liikkui väärin, joten hän yritti kouluttaa mua peilin edessä, miten lantion kuuluu liikkua oikein. En suostunut opettelemaan. Se ei ollut hauskaa.
Sen koommin en ole edes yrittänyt liikuttaa itseäni musiikin tahdissa. Se kun ei ole hauskanpitoa, vaan koulutusohjelma.
ainaki jopa yks kaverini uskaltaa tulla mukaan tanssilattialle ehkä pienen taivuttelun jälkeen, sanoo vaan että ok, joko mennään :D muut on ollu sitte tyyliin noku emmmmäääää tai NOENVARMANA! asia vilipitön...
ei sellaisessa hytkymisessä kai mitään pahaa oo, ei kai siihen tarvita sitä käsien hysteeristä heiluttelua joka suuntaan vaan sellasta rentoa jammailua. kai se epävarmuus on sitte niin kauheaa.Hienoa!! Yksikin on parempi, kun ei yhtään. Oon tota miettinyt, että mikä tässä meidän kulttuurissa mättää, kun iso osa miehistä karsastaa tanssimista. Paitsi nyt sitten jurrissa. Tanhut kai jonkun verran vetää ja nuorempien miesten ja poikien keskuudessa nykytanssit taitaa tehdä kauppaa.
Ihmeen paljon lapsissa ja nuorissa on niitä, jotka käy tanssimassa, siis pojissakin.
Ehkä tanssimista ei mielletä miehekkääksi ja omanarvon kautta äijäkkääksi? Ellei siitä tee pelleroolia tai esitystä. Jolle on tarkoituskin nauraa...
no niin.. miehet ei itke eikä tanssi jne.. sinällään ja tavallaan ymmärtää, huomioonottaen myös nuo pelleroolit jne mut onhan niitä tosiaan kaikkia näitä lavatansseja jne mut jos nyt oli kyse mm. baaritanssimisesta tai jostain vastaavista.. ja silloinki ootetaan että lattia on vähä enempi täynnä ja otetaan ujosti mallia :)
Tai ei ainakaan kaikki kehtaa tunnustaa itkevänsä ja tanssivansa. En kyllä ymmärrä miks. Vaikka se onkin aika selvää, että meidän kulttuurissa pojat kasvatetaan kokolailla murisemaan ja pukahtelemaan.
Hehee, musta on ihan hauskaa katsella pelleroolejakin, vaikka juuri tanssien tms. Kun ne tulee yllättäin on viihdearvo huima!! :''-D
Sellain hulvaton hulluttelu ja huumori kyllä iskee syvään nauruhermoon. Mikä on ihanempi, kun pikkasen hölmöksi heittäytyvä hupsu mies, lapsellisesti pelleilemässä. Tehden ittensä naurunalaiseksi ja nauttien siitä itsekin. x'D
Wausaa!! Mut I must go now...kukkia janottaa. :-)
Sasha- Lucky day
http://www.youtube.com/watch?v=7fh61ASxBN4&feature=related
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h302861Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062671Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv292377Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491904Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141503- 321473
- 291199
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021193- 1771183
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711015