Äkillinen huimauskohtaus

huippaa

Olen tässä n.8 vuoden sisällä saanut vajaa kymmenen kertaa huimauskohtauksen, johon kuuluu oleellisesti silmissä pimeneminen, pahoinvointi, koordinaatiokyvyn menettäminen, joskus jopa ripuli tai oksentaminen. Kohtaukset tulevat milloin sattuu, siihen ei liity huono syöminen, raskas liikunta, stressi, verensokeri tms. Olen normaalipainoinen parikymppinen nainen. Kohtaukset voivat tulla kesken yöunien, kesken koulupäivän jne. ja kestävät muutaman minuutin ja lähtevät yleensä hengittämällä syvään, pitämällä päätä alhaalla ja sen jälkeen menemällä makuuasentoon.

Onko vastaavia kokemuksia tai mitään tietoa, mihin oireet voivat liittyä? Tätä tapahtuu siis noin kerran vuodessa, eli tuskin mitään vakavaa, ja aika pitkällä aikajanallakin nuo kohtaukset on tulleet.. Ihmetyttää kuiteskin! Kiitos!

3

469

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 774

Supraventrikulaarinen takykardia tai paniikkohäiriö..?

• tervehdys..kö

Moikka! Onko joku käyttänyt IHANANt Terveystalon palveluita? Siis niin ihanan, että veetuttaa vieläkin! Olen käynyt 2 kertaa 4 vuoden aikana työterveyslääkärillä flunssan takia ja kun he kuulevat, että tupakoit, olet aivan huuhaa heidän silmissään! Ekan kerran olin kuumeessa, eikä lekuri edes ehdottanut sairaslomaa, toisen kerran myös kuumeisena, kaamea yskä ja paikkoja särki, mut ei, tupakan aiheuttama tauti!! Olen ehkä kerran 2 vuodessa kipeänä, toisin kuin toimistomme tupakoimattomat ovat ainakin 4 kertaa vuodessa saikulla flunssan takia. No menin omalle lääkärille terveyskeskukseen ja minulta otettiin verikokeet ja sain lääkehöyryä samantien henkeeni ja sain myös tarvitsemaani hoitoa ja johan helpotti! Käytän kyllä tästä lähtien Helsingin terveyskeskuksen palveluja, niin ystävällistä ja huolehtivaista lääkäriä ja hoitajaa, ettei voi edes verrata johonkin ns. Terveystaloon, taitaa ollla Tarjoustalo! Onneksi on olemassa vaihtoehto, työpaikalla kun tulee kysely kyseisen lääkäriaseman palveluksista, tietää takalleen mitä vastaa!
      Kertokaa kokemuksistanne kyseisen lafkan palveluista!

• :DD

Hyvänlaatuinen asentohuimaus.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4138
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      28
      3067
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2330
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1338
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      919
    6. 133
      901
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe