Ketä lähestytte?

LonelyCowboy

Miehet (ja naiset), kun mietitte baarissa ketä lähestyisitte, minkälaiset asiat vaikuttavat? Tietysti yleensä katsotaan ensin ulkonäköä, mutta mitä muuta? Paljonko merkkaa kehonkieli, pukeutuminen, hymyt, toisen seura jne.?
Ja jos mietitään ulkonäköä, menisittekö juttelemaan mielestänne kaikkein parhaimman näköiselle, vai "sopivan" näköiselle?

23

374

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jos lähestyisin, lähestyisin "sopivan" näköistä. Mutta en ole vielä saanut tarpeeksi rohkeutta lähestyä ketään.

      • Naisasialooseri.

        Ei kannatakkaan, koska me AT-miehet saamme pakit varmasti.


      • rehellinen tyttö

        En ole vielä kertaakaan lukenut sinulta muita kuin noita itsesäälillä maustettuja kommentteja. Perustuuko kaikki tekemisesi ja olemisesi samalle teemalle?


      • rehellinen tyttö kirjoitti:

        En ole vielä kertaakaan lukenut sinulta muita kuin noita itsesäälillä maustettuja kommentteja. Perustuuko kaikki tekemisesi ja olemisesi samalle teemalle?

        Ei, pelkästään naisten lähestymiseen liittyvät tekemiset.


      • realismus
        rehellinen tyttö kirjoitti:

        En ole vielä kertaakaan lukenut sinulta muita kuin noita itsesäälillä maustettuja kommentteja. Perustuuko kaikki tekemisesi ja olemisesi samalle teemalle?

        Muistaakseni hän on kieltäytynyt hakemasta hoitoa, ja sen ikävä kyllä näkee :(


      • a.t.m
        realismus kirjoitti:

        Muistaakseni hän on kieltäytynyt hakemasta hoitoa, ja sen ikävä kyllä näkee :(

        Itse olen yrittänyt todella usein etsiä baarista "hoitoa", mutta ihan muutamaan löytöön on jäänyt.


      • realismus kirjoitti:

        Muistaakseni hän on kieltäytynyt hakemasta hoitoa, ja sen ikävä kyllä näkee :(

        "Muistaakseni hän on kieltäytynyt hakemasta hoitoa, ja sen ikävä kyllä näkee :( "

        Tarkoitatko Naisasialooseria?


      • Telma&Loviisa
        wlfwd kirjoitti:

        "Muistaakseni hän on kieltäytynyt hakemasta hoitoa, ja sen ikävä kyllä näkee :( "

        Tarkoitatko Naisasialooseria?

        Se minulle tuli mieleen.


    • sir_eino

      Paljon. Kehonkielen pitää olla kutsuvaa, jos se on sellaista että pysy äijä kaukana niin se jää sitten siihen. Pukeutuminen, hymy ym. ovat mielestäni osa ulkonäköä siinä missä hiustenvärikin... On niillä merkitystä, tyylin on hyvä sopia naiselle ja hymyillä saa.

      Nykyistä läheistyn koska hän oli mielestäni kaunis. Pieni, vaalea, isot silmät, paksut huulet, liikkeissään reipas mutta naisellinen ja hymyili paljon. Kun juttelin hänen kanssaan huomasin että hänellä on kaunis ääni. Yllättäen sillä oli aika paljon merkitystä. Hän näyttää vähän sellaiselta enkelimäiseltä, suloiselta. Muttei kuitenkaan ole mikään ärsyttävän ylikiltti ja vihreetön.

      • sir_eino

        Ja voisi kai vielä sanoa että makuja on moneksi. Yleisesti ottaen miehet kuitenkin kiinnittävät huomiota naisiin jotka ovat olemukseltaan naisellisia. Naisellisuus on kai aika universaalia. Se on kaikkea sitä mitä mies ei ole. Eikä se tarkoita sitä että pitää olla pitkä tukka tai mekko vaan eleitä, olemusta... Kauneus sen sijaan on aika subjektiviista, se mikä on mun mielestä kaunis ei välttämättä ole jonkun toisen mielestä kaunis. Mä en esimerkiksi ole koskaan ymmärtänyt mikä Gwyneth Paltrow'ssa on kaunista vaikka yksi opiskelukaveri sitä aina hekutti.

        Ystävällisyys on toinen asia. Jääprinsessat voivat saada huomiota tietynlaisilta miehiltä mutta mä kierrän ne kaukaa. Kuka helvetti viihtyy naisen kanssa joka vaikuttaa siltä että se on ikävää seuraa?


      • Hymy ja Seura
        sir_eino kirjoitti:

        Ja voisi kai vielä sanoa että makuja on moneksi. Yleisesti ottaen miehet kuitenkin kiinnittävät huomiota naisiin jotka ovat olemukseltaan naisellisia. Naisellisuus on kai aika universaalia. Se on kaikkea sitä mitä mies ei ole. Eikä se tarkoita sitä että pitää olla pitkä tukka tai mekko vaan eleitä, olemusta... Kauneus sen sijaan on aika subjektiviista, se mikä on mun mielestä kaunis ei välttämättä ole jonkun toisen mielestä kaunis. Mä en esimerkiksi ole koskaan ymmärtänyt mikä Gwyneth Paltrow'ssa on kaunista vaikka yksi opiskelukaveri sitä aina hekutti.

        Ystävällisyys on toinen asia. Jääprinsessat voivat saada huomiota tietynlaisilta miehiltä mutta mä kierrän ne kaukaa. Kuka helvetti viihtyy naisen kanssa joka vaikuttaa siltä että se on ikävää seuraa?

        Seurakin on subjektiivista. Mikä on sulle ikävää seuraa, voi olla jollekin muulle parempaa seuraa.


      • sir_eino
        Hymy ja Seura kirjoitti:

        Seurakin on subjektiivista. Mikä on sulle ikävää seuraa, voi olla jollekin muulle parempaa seuraa.

        Tottakai on.

        Tarkoitin nyt ehkä mielikuvaa. Jos nainen näyttää siltä että on jossain pitämässä ikävää niin harva sitä viitsii lähestyä. Yksi tuttu mimmi on kaunis ja ihmettelee kun miehet eivät tule juttelemaan sille. Yökerhoissa se lähinnä nojaa baaritiskiin drinkkilasi kädessä ja nyrpistelee nenäänsä. Ei vaan toimi. Sääli, koska kyseinen mimmi itse asiassa on hauskaa seuraa. Hän on vain vähän estynyt.


      • tyttökysyy

        Millainen naisen kehonkieli on kutsuvaa/torjuvaa?


      • sir_eino
        tyttökysyy kirjoitti:

        Millainen naisen kehonkieli on kutsuvaa/torjuvaa?

        Asento. Jos se on sellainen sulkeutuneen oloinen. Tai jos nainen vaikka kääntyy pois päin minusta.

        Ilmeilläkin on vaikutus.


      • Ihan ihmetyttää
        sir_eino kirjoitti:

        Asento. Jos se on sellainen sulkeutuneen oloinen. Tai jos nainen vaikka kääntyy pois päin minusta.

        Ilmeilläkin on vaikutus.

        Sinähän arvioit naisten käytöstä kuin naiset.

        Onkohan sulla edes oikeasti miehen sukukalleuksia vai ootko joku sekasikiö?

        Ehkä sulla anusaukon sijaan onkin pillu siellä alakerrassa?


      • Gordon Gekko
        Ihan ihmetyttää kirjoitti:

        Sinähän arvioit naisten käytöstä kuin naiset.

        Onkohan sulla edes oikeasti miehen sukukalleuksia vai ootko joku sekasikiö?

        Ehkä sulla anusaukon sijaan onkin pillu siellä alakerrassa?

        Jos nainen näyttää täysin torjuvalta, niin menet siihen säätämään, vaikka muitakin naisia on tarjolla?


      • sir_eino
        Gordon Gekko kirjoitti:

        Jos nainen näyttää täysin torjuvalta, niin menet siihen säätämään, vaikka muitakin naisia on tarjolla?

        Ilmeisesti. Mies ei voi olla mies jos ei lähesty naisia vain saadakseen pakit.


    • 10+11

      Noo, tässä jotain (olen siis m):
      - Ei poikaystävää/miestä varaamassa (koskee myös sieltä baarista löytyviä miehiä)
      - Näyttää siltä, että lähestyminen on OK, ei siis jäisen tympeän tai nokkaa pitkin katselevan näköinen
      - Ei ole tiiviissä seurueessa (tuottaa mulle esiintymispaineita), vaan edes hetkeksi irroittautunut sellaisesta.
      Mieluiten ei edes tiiviissä kahdenkeskisessä keskustelussa tyttökaverinsa kanssa.
      - Havaittavissa, ei vetäytynyt syvälle baarin pimeimpään nurkkaan.
      - Naista, jonka luona on havaittavasti käynyt jo kourallinen normaalin oloisia miehiä hakemassa pakit saattaisi jäädä lähestymättä,
      koska omat tsäänssit tuskin ovat sen paremmat. Örvelöiden pakittaminen on asia erikseen.
      - Fiksu look (eli riittävästi etäisyyttä ääripäistä lestadiolainen tiukkis - ylitälläytynyt munanmetsästäjä).
      Jälkimmäinen tosin saattaa houkuttaa siinä vaiheessa, kun promillet ovat riittävän korkealla ja tavoitteet minkään kunnon
      tyttöystävän iskemisestä unohdettu toivottomina...
      - Sama koskien tanssityyliä, rajuimmat teasing- esitykset viestittävät panokaverin kilpailuttamisesta...
      - Normaali/hoikka vartalo, mielellään vähän keskipituutta lyhyempi kuten itsekin olen.
      - Myönteinen suhtautuminen hymyyn, moikkaukseen... tai mikä parasta, aloittaa itse niillä.
      - Ei mene ihan hiljaiseksi, joka tuntuu viestittävän, että lähtis toikin jo tuosta.

    • minä vain..

      No minä viimeksi kun miestä lähestyin niin hänellä olis rastat ja aivan ihana hymy. Hän oli katsellut minua koko illan joten päätin tehdä aloitteen ja pyytää mies tanssimaan kanssani.

      Kiinnitän yleensä hymyyn ja silmiin huomioni. Jos ne ovat vetävät niin olen myyty.

    • en nolaa itseäni

      Älyän olla lähestymättä ketään.

    • realismus

      "menisittekö juttelemaan mielestänne kaikkein parhaimman näköiselle, vai "sopivan" näköiselle?"

      Pantavimman näköiselle tietty....

    • Baarissa ei ole ketään lähestymisen arvoista. Itse kun käy baarissa (sen 0-2x/vuosi), ni vietän aikaa kavereideni kanssa, enkä tuhlaa aikaa lähestymällä mitään baariruusua/siiderivalasta.

    • 89iojkl

      En lähesty miehiä, koska miehet ovat yleensä ryhmässä. Tuntuisi nololta, että minä lähestyisin vaikkapa kahdestaan juttelevia miehiä ja kävisin pyytämässä toista tanssiin.

      Olen muuten varmaan juuri sellainen ujo, hiljainen, sisäänpäinkääntynyt ja näytän tylsistyneeltä. Enimmäkseen saan istuskella hiljaa nurkassa ihan itsekseni. Tosi vaikeaa on yrittää olla reipas, iloinen ja pilke silmäkulmassa, kun olen normaalioloissa kiltti, rauhallinen ja tasainen luonne. Siksi käynkin baarissa äärimmäisen harvoin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe