Kipuraja 2400 euroa

Jos töihin menis

Heippa työttömät ! Itse olen myös työtön.
Mikäs teillä on kipuraja, eli minimipalkka millä menette töihin ?

Itselläni 30 vuotta ikää, suht laajaa työkokemusta ja amk-tutkintokin.
Mun pitää vielä elatusmaksujankin maksella, joten mun kipuraja, ehdoton minimi on 2400e/kk ja tietysti pitkäaikainen työsopimus.

Laskin että saisin tuolla palkalla loppuvuodeksi noin 2 tonnia käteen kuukaudessa verotuksellani.

Nyt sossu ja kela maksavat mulle 1350 euroa nettoa kuukaudessa, kun siihen summaan sisältyy vapautus elatusmaksuista näin työttömänä.

Eli differenssi nettotuloissa olisi noin 650 euroa jos töihin menisin.

Mikäs on siis sinun kipuraja jotta töihin menisit ?

Kipuraja on hyvin henkilökohtainen ja jokaisella on oikeus itse määritellä rajansa.

6

132

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • arvoks työtön

Mie menisin 169.000 e kuussa, en vähemmällä. Kipuraja on korkeella. Olen erittäin fiksu ja kaunis.

• sika valehtelee

Sinä saat tukia muka enemmän kuin ihminen saa ansiosidonnaista ja nettona muka!

Etköhän taas valehtele!!!!!!!!!

• sika valehtelee2

Jos sulle töitä tarjottais vaikka palkalla minimipalkka, niin pakkohan sun on mennä, ettei tule nollalinjaa joka suunnasta tai ainakin prosenttiosuuksilla vähennettyä linjaa!

Et viittis lopettaa valehtelemista!

• Arvosi on selkeä

Tarjoan sinusta 30e, jos postitat itse itsesi varaosiksi Kolumbialaiseen sairaalaan.

• gdfgdfgdfg

Mä ihmettelen, että miten toi noin paljo maksaa toi kela ja sossu. Ja sitten vielä kun kerran olet noin pätevä ja kovapalkkainen tyyppi, niin jos sä kerran töitä joskus oot tehny, niin miksei sulla oo rahaa tilillä? Mitä!!! Näitäkö ne on ne sossuasiakkaat: Isopalkkaisia amk-jotain nomeja, saavat rahaa vaan sen takia kun ne on niitä nomeja (tradenomeja, datanomeja, sairaanhoitajanomeja, terveydenhoitajanomeja, mitä lie ovatkaan), kun niillä on töitä ne hilluvat rahojensa kanssa ja köyhemmille nauravat, sitten kun niiltä loppuu työ, niin sitten ne marssii kelaan ja sossuun ja rahaa rupee tuleen, no jopas on. Ja mikäs se olikaan se käytettävissä oleva rahasumma, asumismenojen jälkeenkö se vielä on, eli vittu, jätkällä on helvetin kallis kämppä jonka se maksattaa sossulla, ja rahaa jää vielä vai... No jopas olet hyysätty!

Toiset saa pelätä että koska lentää pellolle kun ei ole rahaa maksaa vuokraa - eikä sentään vielä olla häiriöitten takia lentämässä, joo, kato niinhän se on että tollaset jupit sitten huutelee ja solvaa toisia, tossakin oven takana jotain nuoria isorahasia varmaan käy poskeaan soittamassa kuinka tässä ollaan vaan työtön - no, entäs sitte. Mikäs sinä olet, hyväksikäyttäjä vai - siis tukien hyväksikäyttäjä? 900:ko sä sitä vuokraa maksat?

• elävä työtön

Ap. kyllä kertoi mistä tässä "pitäisi" keskustella.
      Mulla muuten ennen kortistoo oli differenssi jotian 400 euroo.
      Joten ihan hirveesti ei oo vielä kirpassu...
      Mä taas en tiedä ottasinko pitkää sopimusta ollenkaan, ellei palkka
      olis sit tosi hyvä.
      vosin lähtee nollaamaan päiviä jo kahdella tonnilla kuussa kuitenkin
      määräaikasena.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      80
      4424
    2. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      101
      3850
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3519
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3150
    5. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      40
      2638
    6. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      2529
    7. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      22
      2332
    8. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      23
      2036
    9. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
      Euroviisut
      15
      1752
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      35
      1715
    Aihe